| GuidZP400 |
9bb25956-eacb-4d08-b7ef-6b0dd18269f0
|
| Biuletyn |
520474-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
|
| Regon |
1300305000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Inflancka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00189
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
022 831-37-01
|
| Zamawiajacy fax |
635 84 39
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@inflancka.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital-inflancka.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.ipzp.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-inflancka.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipzp.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów czystościowych
|
| Numer referencyjny |
P/12/CZYSTOŚĆ/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów czystościowych w podziale na 6 części do Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
• dokument potwierdzający gramaturę i zgodność produktu z normami - zgodnie z opisem w zał. nr 2 do SIWZ,
• atesty dot. produktów zgodnie z opisem w zał. nr 2 do SIWZ,
• karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego, pozwolenie na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dn. 9 października 2015 (Dz.U. z 2015 poz. 1926) o produktach biobójczych – zgodnie z opisem w zał, nr 2
• aktualne karty charakterystyk środków wystawione przez producenta oraz ulotki informacyjne zawierające opis produktu oraz sposób zastosowania środka, celem potwierdzenia zgodności produktów z oferty z wymogami SIWZ .
• Próbki oferowanych produktów w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 .
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższym zakresie:
• zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie);
• terminu wykonania zamówienia (wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w ciągu 12 miesięcy);
• zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów;
• zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy,
• zmiany ilości sztuk w opakowaniu/wielkości opakowania (inny sposób konfekcjonowania) z zachowaniem ogólnej (łącznej) zamawianej ilości danego towaru po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego,
• zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny, o tych samych lub lepszych parametrach, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową brutto, po wcześniejszym udokumentowaniu pismem od Producenta (co najmniej 14 dni) .
• wprowadzenia wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
• Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktów po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie (zaistnienie okoliczności nie wymaga sporządzania aneksu).
|
| IV 4 4 data |
2017-06-07T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
środki czystościowe, chemia profesjonalna oraz profesjonalny sprzęt sprzątający
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis zamawianych artykułów zamieszczono w formularzu asortymentowo-cenowym- zał. nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
artykuły toaletowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24955000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis zamawianych artykułów został zamieszczony w zał. nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
artykuły do czyszczenia;
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis zamawianych artykułów został zamieszczony w Formularzu asortymentowo- cenowym Zał. nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
chemia profesjonalna kuchenna
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w formularzu asortymentowo-cenowym - Zał. nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
opakowania foliowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44174000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Formularzu asortymentowo-cenowym- Zał. nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Kosmetyki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33750000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w formularzu asortymentowo-cenowym- zał. nr 2 do SIWZ
|
| | |