Dostawa artykułów czystościowych

Data publikacji 2017-05-30
Data zakończenia 2017-06-07 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520474-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 249550003, 441740000, 337500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów czystościowych w podziale na 6 części do Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9bb25956-eacb-4d08-b7ef-6b0dd18269f0
Biuletyn 520474-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
Regon 1300305000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Inflancka
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00189
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 831-37-01
Zamawiajacy fax 635 84 39
Zamawiajacy email sekretariat@inflancka.pl
Adres strony url www.szpital-inflancka.pl
Adres strony internetowej www.ipzp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-inflancka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipzp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów czystościowych
Numer referencyjny P/12/CZYSTOŚĆ/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów czystościowych w podziale na 6 części do Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci • dokument potwierdzający gramaturę i zgodność produktu z normami - zgodnie z opisem w zał. nr 2 do SIWZ, • atesty dot. produktów zgodnie z opisem w zał. nr 2 do SIWZ, • karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego, pozwolenie na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dn. 9 października 2015 (Dz.U. z 2015 poz. 1926) o produktach biobójczych – zgodnie z opisem w zał, nr 2 • aktualne karty charakterystyk środków wystawione przez producenta oraz ulotki informacyjne zawierające opis produktu oraz sposób zastosowania środka, celem potwierdzenia zgodności produktów z oferty z wymogami SIWZ . • Próbki oferowanych produktów w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 .
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższym zakresie: • zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie); • terminu wykonania zamówienia (wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w ciągu 12 miesięcy); • zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; • zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy, • zmiany ilości sztuk w opakowaniu/wielkości opakowania (inny sposób konfekcjonowania) z zachowaniem ogólnej (łącznej) zamawianej ilości danego towaru po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego, • zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny, o tych samych lub lepszych parametrach, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową brutto, po wcześniejszym udokumentowaniu pismem od Producenta (co najmniej 14 dni) . • wprowadzenia wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego • Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktów po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie (zaistnienie okoliczności nie wymaga sporządzania aneksu).
IV 4 4 data 2017-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa środki czystościowe, chemia profesjonalna oraz profesjonalny sprzęt sprzątający
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis zamawianych artykułów zamieszczono w formularzu asortymentowo-cenowym- zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa artykuły toaletowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24955000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis zamawianych artykułów został zamieszczony w zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa artykuły do czyszczenia;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis zamawianych artykułów został zamieszczony w Formularzu asortymentowo- cenowym Zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa chemia profesjonalna kuchenna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w formularzu asortymentowo-cenowym - Zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa opakowania foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44174000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Formularzu asortymentowo-cenowym- Zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Kosmetyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33750000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w formularzu asortymentowo-cenowym- zał. nr 2 do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)