GuidZP400 |
a0b5f018-368e-4e01-9a97-2f6a877c5533
|
Biuletyn |
521785-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii
|
Regon |
130100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Uniwersytecki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50137
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 3436847, 3759404
|
Zamawiajacy fax |
713 443 421
|
Zamawiajacy email |
alekw@ift.uni.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.uni.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelna publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna - osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii pl. M. Borna 9 pok. 101, 50-204 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, w tym notebooków, wraz z oprogramowaniem oraz usługi gwarancyjne dla Wydziału Fizyki i Astronomii
|
Numer referencyjny |
WFA.2410.3.2017.JK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, w tym notebooków, wraz z oprogramowaniem oraz usługi gwarancyjne dla Wydziału Fizyki i Astronomii. Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. Dostawa notebooków i akcesoriów komputerowych (10 szt.);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 5 do SIWZ pn.: „Opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna)”. 1.3 Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną należycie wykonaną dostawę (wykonaną w ramach jednej
umowy) sprzętu komputerowego o wartości dostawy nie mniejszej niż: 25 500,00 zł.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale VI w pkt 7 ppkt 3 niniejszej SIWZ.
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie (wg wzoru załącznik nr 3) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
6.1 o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 Pzp - wykazujących brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6.1 ppkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. W zakresie wymaganych dokumentów, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
9. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI pkt 1 i 2 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
10. Zamawiający w postępowaniu zastosuje tzw. procedurę odwróconą zgodnie z art. 24aa ust. 1, Zamawiający może, w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, najpierw dokonać ocen ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o ile taka możliwość została przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub ogłoszeniu o zamówieniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta w swojej treści musi odpowiadać treści SIWZ. 2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i
dokumenty: 1) Formularz Oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2)
Kalkulacja cenowa – załącznik nr 4 do SIWZ; 3) Aktualne Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
zgodnie z art. 25a Pzp – wymienione w rozdz. VI pkt 1-2; - załącznik nr 2 do SWIZ; 4) Wypełniony i
podpisany załącznik nr 5 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna
5) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 7 do SWIZ Wykaz dostaw.
6) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu
wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
7) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w
formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające
pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna
wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Paragraf 14 pkt 2: Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem
nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość
dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru wykonawcy, oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących
aneksów: a) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany producenta i modelu dostarczanego Sprzętu na wniosek
wykonawcy pod warunkiem, że oferowany Sprzęt będzie takiej samej lub lepszej jakości i wydajności oraz w tej
samej cenie, a Wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2017-06-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
9:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|