GuidZP400 |
7155ca89-115d-4238-83e7-9052171373c0
|
Biuletyn |
526134-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa
|
Regon |
015259640
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Bankowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 4431400
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 4431402
|
Zamawiajacy email |
mkaras@um.warszawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętym opakowaniu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. 412, 00-095 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie elektronicznej ewidencji organizacji ruchu dla dróg publicznych kategorii gminnej na terenie m.st. Warszawy w 3 dzielnicach: Śródmieście, Ochota, Włochy oraz ewidencji organizacji ruchu dla wybranych odcinków dróg podlegających Zarządowi Dróg Miejskich, w zgodzie ze strukturą systemu eDIOM wraz ze skaningiem laserowym oraz objazdem video (zdjęcia)i przekazaniem tych danych zamawiającemu
|
Numer referencyjny |
ZP/AC/271/II-87/17
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elektronicznej ewidencji organizacji ruchu dla dróg publicznych kategorii gminnej na terenie m.st. Warszawy w 3 dzielnicach: Śródmieście, Ochota, Włochy oraz ewidencji organizacji ruchu dla wybranych odcinków dróg podlegających Zarządowi Dróg Miejskich, w zgodzie ze strukturą systemu eDIOM wraz ze skaningiem laserowym oraz objazdem video (zdjęcia)i przekazaniem tych danych zamawiającemu.
|
Cpv glowny przedmiot |
72300000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
240000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do 50% wartości zamówienia podstawowego.
|
Data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawcy wykażą , że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną usługę o wartości min. 100.000,00 zł brutto polegającą na poprawnym wykonaniu elektronicznej ewidencji organizacji ruchu dla dróg publicznych kategorii co najmniej powiatowej w granicach administracyjnych miast wraz ze skaningiem laserowym, z którego pozyskane zostaną ww. dane oraz z wideorejestracją tych dróg i przekazaniem tych danych Zamawiającemu w formie elektronicznej (ewidencja OR + skaning laserowy + wideorejestracja);
b) Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobą lub zespołem osób, posiadających łącznie doświadczenie w pozyskiwaniu danych za pomocą mobilnego skaningu laserowego, późniejszej obróbki tych danych w celu otrzymania właściwej wizualizacji, oraz korzystania z tak powstałej chmury punktów w celu wstawiania oznakowania we właściwym układzie współrzędnych, tworząc w ten sposób dane do przekazania.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 12.2. lit. a) SIWZ;
b) dowody, że wykazane w w/w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane;
– oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów;
– w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku, gdy Wykonawca wskazuje w wykazie usługi wykonane na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu czynności, które będą przez te osoby wykonywane w ramach realizacji zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt 12.2. lit. b) SIWZ wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ;
d) Zgodnie z par. 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w par. 5 pkt 1-9 Rozporządzenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z
podaniem firm podwykonawców lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym
Załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie
do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.)potwierdzający, iż
oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do
oferty. 3. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III ogłoszenia (pkt 13 SIWZ), ze szczególnym uwzględnieniem,
aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. W
przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą
dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej
informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oryginał pisemnego oświadczenia o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w
Załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony zastrzegają sobie możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach:
a) zmiany w przepisach prawa,
b) zajścia okoliczności, na które Strony nie miały wpływu, a dotyczących działań lub zaniechań właściwych organów, osób trzecich, Zamawiającego lub osób upoważnionych przez Strony, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu Umowy, a skutkujących – bezpośrednio lub pośrednio – znacznym utrudnieniem lub uniemożliwieniem spełnienia świadczeń Stron w sposób określony przy podpisaniu Umowy, o ile wyżej wymienione okoliczności mają charakter obiektywny.
|
IV 4 4 data |
2017-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na numer postępowania: ZP/AC/271/II-87/17. Osobą
uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Agata Cendrowska nr tel.:(22) 443-14-16. Otwarcie ofert nastąpi w Biurze Zamówień
Publicznych przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie, IV piętro, sala nr 421, w dniu 14.06.2017 r. o godzinie 11:00.
|