| GuidZP400 |
0e6e0f54-ea43-4b51-bee3-49b189f7085a
|
| Biuletyn |
526654-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
|
| Regon |
7218622400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bobrecka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Cieszyn
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
43400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
334 777 213
|
| Zamawiajacy fax |
334 777 133
|
| Zamawiajacy email |
wiz@powiat.cieszyn.pl
|
| Adres strony url |
bip.powiat.cieszyn.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
bip.powiat.cieszyn.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.powiat.cieszyn.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29, Kancelaria Ogólna
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż sprzętu mechanicznego dla 2 szkół objętych projektem Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim poprzez inwestycje w infrastrukturę edukacyjną
|
| Numer referencyjny |
ZP.272.24.2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu dla: Centrum Kształcenia Praktycznego i Zawodowego w Bażanowicach stanowiącego wyposażenie sali warsztatów szkolnych/pracowni obrabiarek uniwersalnych, warsztatów szkolnych/pracowni tokarek CNC, warsztatów szkolnych/pracowni frezarek CNC oraz Zespołu Szkół Technicznych w Ustroniu stanowiącego wyposażenie sali nr 2 warsztatów szkolnych/pracowni wspomagania projektowania i wytwarzania części maszyn.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 odrębne części:
część 1 – dostawa i montaż sprzętu: tokarki i frezarki uniwersalne
część 2 – dostawa i montaż sprzętu: tokarki i frezarki CNC
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowią załączniki nr 6, 7 do niniejszej SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
105
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty minimum:
- 1 dostawę wraz z montażem sprzętu (tokarka lub / i frezarka uniwersalna) o wartości minimum 40.000zł brutto – dla części 1 oraz
- 1 dostawę wraz z montażem sprzętu o wartości minimum 50.000zł brutto (tokarka lub / i frezarka CNC) dla części 2.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) i załączniku nr 3 (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 2 i 3 do SIWZ;
1.2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 1.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1;
1.4 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
- w zakresie części 1: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych),
- w zakresie części 2: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą zawarł umową zgodną z treścią projektu umowy, która stanowi załącznik do niniejszej SIWZ.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
1) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy;
2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
3) zmiany stawki podatku VAT; wartość umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku VAT lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku VAT, przy czym wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie;
4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;
5) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
|
| IV 4 4 data |
2017-06-14T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|