Sprzedaż i dostawa papieru do sprzętu drukującego

Data publikacji 2012-12-03
Data zakończenia 2012-12-11 11:00:00
Instytucja Urząd Miasta
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 484926 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442, 301993302, 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa papieru do sprzętu drukującego do siedziby Zamawiajacego, tj do magazynu, mieszczącego się w piwnicy biurowca Urzędu Miasta przy ul. Podgórnej 22 w Zielonej Górze, transportem Wykonawcy na jego koszt i niebezpieczeństwo.
6.2. Szczegółowy opis poszczególnych pozycji i przewidywana maksymalna ilość asortymentu papieru do sprzętu drukującego zawarta jest w załączniku nr 7 do SIWZ będącym jednocześnie tabelą wyliczenia ceny zamówienia. Wielkość ta, jest wielkością szacunkową i nie każdy rodzaj asortymentu wymieniony w załączniku nr 7 do SIWZ musi być zakupiony w pełnym zakresie ilościowym.
6.3. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty specyfikacji technicznej określającej parametry papieru.
6.4. Zamawiający będzie każdorazowo, przed zakupem, określał faksem lub drogą elektroniczną na osobnym zamówieniu ilość i asortyment papieru oraz materiałów biurowych wybranych z wykazów będących załącznikami nr 7 do SIWZ.
6.5. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie, przeciętnie raz w miesiącu w ciągu 5 dni od daty wysłania zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miasta
Ulica ul. Podgórna 22
Nr domu 22
Miejscowość Zielona Góra
Kod Pocztowy 65-424
Województwo lubuskie
Tel 0684564100,4564406 do 08
Fax 068 4564155, 4564455
Internet www.zielona-gora.pl
Regon 00065423300000
E-mail zamowienia@um.zielona-gora.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) SIWZ;
Wiedza o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 9.2.1. posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw o minimalnej wartości 30.000,00 zł brutto każda w zakresie dostawy papieru, potwierdzonych dokumentem, że zostały wykonane należycie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.16) i 6.1.7) SIWZ;
Potencjał o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) i 6.1.7) SIWZ;
Zdolne o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) i 6.1.7) SIWZ;
Sytuacja o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) i 6.1.7) SIWZ;
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ 7) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp; 8) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 9) tabela wyliczenia ceny wg załącznika nr 7 do SIWZ. 11.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11.3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11.4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.5) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 6.2. - 6.3. SIWZ; 11.5. Wymienione w pkt 6.1. - 6.4. SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty. 11.6. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.3) - 6.1.7) SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11.7. Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.6) SIWZ, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 6.8. SIWZ. 11.8. Kopie dokumentów dotyczących podmiotów, o których mowa w pkt 6.4 SIWZ poświadczają za zgodność z oryginałem te podmioty. 11.9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 11.10. W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.8) SIWZ sporządzonych w języku obcym, należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 11.11. Jeżeli z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.5) - 6.1.8) SIWZ podane zostały wartości kwotowe wyrażone w walutach innych niż złoty polski, zostaną one przeliczone wg Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 11.12. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1. - 6.11. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zgodnie z pkt 39 SIWZ
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.zielona-gora.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój nr 408
Data składania wniosków 11/12/2012
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój nr 408
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 23.2. SIWZ w formie papierowej wraz z dokumentacją projektową można odbierać w siedzibie Zamawiającego nr pokoju 408 (tel. 068 456-44-08) osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 7,20 zł. W przypadku wykonawców zamawiających wysyłkę SIWZ pocztą, należy dokonać opłaty za SIWZ powiększonej o kwotę opłaty pocztowej w łącznej wysokości 13,60 zł na rachunek bankowy nr: 83 10 20 5402 0000 0702 0028 0784. Zamówienie SIWZ należy przesłać na numer fax 068 456-44-55 wraz z potwierdzeniem wniesienia opłaty. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia; Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 grudnia 2012 roku o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój nr 810.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)