Dostawa mebli biurowych

Data publikacji 2017-06-09
Data zakończenia 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525613-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, kompletnych, sprawnych technicznie, pozbawionych wad prawnych i dopuszczonych do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej wymienionych niżej mebli biurowych, ich transport do wskazanych jednostek Zamawiającego oraz montaż (złożenie dotyczy wszystkich mebli w tym krzeseł), ustawienie i zamocowanie (jeśli zachodzi taka potrzeba) w miejscach, które zostaną wskazane przez Zamawiającego po dostawie do danej jednostki. Zamówienie podstawowe:
Część 1 zamówienia: meble z płyty wiórowej: 1) Biurko - 91 szt, 2) Szafka gospodarcza – 20 szt, 3) Szafy na akta – 40 szt; Część 2 zamówienia: krzesła: 1) Krzesło biurowe obrotowe – 353 szt. 2) Krzesło biurowe obrotowe z obciążeniem do 150 kg – 6 szt. 3) Krzesło biurowe obrotowe z zagłówkiem – 5 szt; Część 3 zamówienia: meble z płyty wiórowej dla CKEA: 1) Biurko proste na stelażu metalowym – 10 szt. 2) Biurko proste na stelażu metalowym – 6 szt. 3) Biurko narożne w kształcie litery „L” na stelażu metalowym – 1 szt. 4) Kontenerek do biurka - 17 szt. 5)Kontenerek do biurka - 1 szt. 6) Szafa na akta – 8 szt. 7) Stolik z okrągłym blatem – 1 szt. 8) Szafka gospodarcza – 1 szt. 9) Szafka biurowa – 8 szt. 10) Wysuwana półka na klawiaturę i mysz – 1 szt. 11) Stół konferencyjny – 1 szt.; Część 4 zamówienia: krzesła dla CKEA: 1) Krzesło biurowe obrotowe – 17 szt., 2) Krzesło konferencyjne bez pulpitu - 2 szt. 3)Krzesła do sali konferencyjnej – 18 szt

Dodatkowe informacje

GuidZP400 56a780fc-616b-4776-b3ae-e660ba667fba
Biuletyn 525613-N-2017
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Regon 102080300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Roosevelta
Zamawiajacy adres numer domu 1,2
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-525
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 091 4803600, 4803751
Zamawiajacy fax 914 803 656
Zamawiajacy email przetargi@zp.mofnet.gov.pl
Adres strony url www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie, ul. Roosevelta 1,2 70-525 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych
Numer referencyjny 3201.ILZ.260.9.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, kompletnych, sprawnych technicznie, pozbawionych wad prawnych i dopuszczonych do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej wymienionych niżej mebli biurowych, ich transport do wskazanych jednostek Zamawiającego oraz montaż (złożenie dotyczy wszystkich mebli w tym krzeseł), ustawienie i zamocowanie (jeśli zachodzi taka potrzeba) w miejscach, które zostaną wskazane przez Zamawiającego po dostawie do danej jednostki. Zamówienie podstawowe: Część 1 zamówienia: meble z płyty wiórowej: 1) Biurko - 91 szt, 2) Szafka gospodarcza – 20 szt, 3) Szafy na akta – 40 szt; Część 2 zamówienia: krzesła: 1) Krzesło biurowe obrotowe – 353 szt. 2) Krzesło biurowe obrotowe z obciążeniem do 150 kg – 6 szt. 3) Krzesło biurowe obrotowe z zagłówkiem – 5 szt; Część 3 zamówienia: meble z płyty wiórowej dla CKEA: 1) Biurko proste na stelażu metalowym – 10 szt. 2) Biurko proste na stelażu metalowym – 6 szt. 3) Biurko narożne w kształcie litery „L” na stelażu metalowym – 1 szt. 4) Kontenerek do biurka - 17 szt. 5)Kontenerek do biurka - 1 szt. 6) Szafa na akta – 8 szt. 7) Stolik z okrągłym blatem – 1 szt. 8) Szafka gospodarcza – 1 szt. 9) Szafka biurowa – 8 szt. 10) Wysuwana półka na klawiaturę i mysz – 1 szt. 11) Stół konferencyjny – 1 szt.; Część 4 zamówienia: krzesła dla CKEA: 1) Krzesło biurowe obrotowe – 17 szt., 2) Krzesło konferencyjne bez pulpitu - 2 szt. 3)Krzesła do sali konferencyjnej – 18 szt
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Zamawiający dopuszcza skorzystanie z prawa opcji w wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego we wszystkich rodzajach mebli wymienionych w zamówieniu podstawowym. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do 31.12.2017 r.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1) niezaleganie z opłacaniem podatków, 2) niezaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow prawidłowa realizacja co najmniej dwóch dostaw o podobnym charakterze, o wartości minimum: część 1 zamówienia: 50 000 zł brutto każda, część 2 zamówienia: 150 000 zł brutto każda, część 3 zamówienia: 40 000 zł brutto każda, część 4 zamówienia: 15 000 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu wykaz co najmniej dwóch dostaw o podobnym charakterze, o wartości minimum: część 1 zamówienia: 50 000 zł brutto każda, część 2 zamówienia: 150 000 zł brutto każda, część 3 zamówienia: 40 000 zł brutto każda, część 4 zamówienia: 15 000 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz powinien uwzględniać dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznych lub doświadczenia.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty składane razem z ofertą przez każdego Wykonawcę biorącego udział w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – załącznik nr 4 (oświadczenie składa również osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie), 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 7 – jeżeli Wykonawca zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 pzp w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na kwalifikacjach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, 4) oryginał pełnomocnictwa – jeżeli osoba, która składa ofertę w imieniu Wykonawcy nie posiada umocowania prawnego wynikającego wprost z KRS lub innych dokumentów, 5) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustaw.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: część 1 zamówienia: 1 500 zł, część 2 zamówienia: 4 000 zł, część 3 zamówienia: 1 000 zł, część 4 zamówienia: 400 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta oraz wszelkie oświadczenia powinny być sporzadzane w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble z płyty wiórowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza skorzystanie z prawa opcji w wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego we wszystkich rodzajach mebli wymienionych w zamówieniu podstawowym. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do 31.12.2017 r.
Zalacznik krotki opis 1) Biurko - 91 szt, 2) Szafka gospodarcza – 20 szt, 3) Szafy na akta – 40 szt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Krzesła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza skorzystanie z prawa opcji w wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego we wszystkich rodzajach mebli wymienionych w zamówieniu podstawowym. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do 31.12.2017 r.
Zalacznik krotki opis 1) Krzesło biurowe obrotowe – 353 szt. 2) Krzesło biurowe obrotowe z obciążeniem do 150 kg – 6 szt. 3) Krzesło biurowe obrotowe z zagłówkiem – 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Meble z płyty wiórowej dla CKEA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza skorzystanie z prawa opcji w wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego we wszystkich rodzajach mebli wymienionych w zamówieniu podstawowym. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do 31.12.2017 r.
Zalacznik krotki opis 1) Biurko proste na stelażu metalowym – 10 szt. 2) Biurko proste na stelażu metalowym – 6 szt. 3) Biurko narożne w kształcie litery „L” na stelażu metalowym – 1 szt. 4) Kontenerek do biurka - 17 szt. 5) Kontenerek do biurka - 1 szt. 6) Szafa na akta – 8 szt. 7) Stolik z okrągłym blatem – 1 szt. 8) Szafka gospodarcza – 1 szt. 9) Szafka biurowa – 8 szt. 10) Wysuwana półka na klawiaturę i mysz – 1 szt. 11) Stół konferencyjny – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Krzesła dla CKEA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza skorzystanie z prawa opcji w wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego we wszystkich rodzajach mebli wymienionych w zamówieniu podstawowym. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do 31.12.2017 r.
Zalacznik krotki opis 1) Krzesło biurowe obrotowe – 17 szt. 2) Krzesło konferencyjne bez pulpitu - 2 szt. 3) Krzesła do sali konferencyjnej – 18 szt
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)