GuidZP400 |
3303b5e0-8e9a-4ecd-aaa2-7032526ee16c
|
Biuletyn |
528655-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Podchorążych
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00463
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 500 43 72,
|
Zamawiajacy fax |
22 500 47 82, 22 500 47 07
|
Zamawiajacy email |
wzp.kg@strazgraniczna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.strazgraniczna.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.strazgraniczna.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej - 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, budynek nr 5 (tel. kontaktowy: +48 22 500 43 72, +48 500 43 87, +48 22 500 44 36)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa wsparcia dla systemu PKI SG.
|
Numer referencyjny |
31/BF/BŁiI/17
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie aktualnie posiadanego SubCA oraz oprogramowania do zarządzenia kartami PKI (SZKPKI) w zakresie:
1) Zapewnienia aktualnych wersji oprogramowania SZKPKI,
2) Usługi wsparcia serwisowego oprogramowania SZKPKI oraz oprogramowania dostarczonego w wyniku modernizacji systemu PKI SG będącego przedmiotem niniejszego postępowania,
3) Modernizacji systemu PKI SG,
Zamawiający wymaga zgodnie z art, 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 28 czerwca 1974r. - Kodeks pracy osób wykonujących przedmiot zamówienia.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, w tym również zanonimizowanych kopii umów o pracę,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zrealizuje zamówienie w zakresie:
1) zapewnienia aktualnych wersji posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania SZKPKI i usługi wsparcia serwisowego oprogramowania SZKPKI oraz oprogramowania zmodyfikowanego w wyniku modernizacji systemu PKI SG będącego przedmiotem niniejszego postępowania na okres 36 miesięcy. Rozpoczęcie usługi nastąpi w ciągu 30 dni od podpisania umowy, ale nie wcześniej niż 30.06.2017 roku.
2) modernizacji systemu PKI SG w terminie do 190 dni od dnia uruchomienia usługi o której mowa powyżej.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Minimalny poziom wymaganych zdolności:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne/zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje:
a) przynajmniej jedną usługę wdrożenia, rozbudowy lub wsparcia serwisowego Systemu Informatycznego realizującego usługi z zakresu Infrastruktury Klucza Publicznego o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto, której przedmiotem było minimum uruchomienie, rozbudowa lub wsparcie serwisowe urzędu certyfikacji wydającego certyfikaty w standardzie X.509 w oparciu o urządzenia HSM dla minimum 10000 użytkowników lub do wydawania minimum 40000 certyfikatów oraz
b) przynajmniej jedną usługę wdrożenia, rozbudowy lub wsparcia serwisowego Systemu Personalizacji i Zarządzania Kartami o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto, której przedmiotem było minimum uruchomienie, rozbudowa lub wsparcie serwisowe Systemu Personalizacji i Zarządzania Kartami realizującego personalizację co najmniej dwóch wzorów kart w sposób elektroniczny oraz graficzny z użyciem urządzeń wykorzystujących techniki druku termoretransferowego i grawerowania laserowego dla minimum 10000 użytkowników oraz
c) przynajmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu ciągłości działania Systemu Informatycznego realizującego usługi z zakresu Infrastruktury Klucza Publicznego (PKI), przy czym usługa musiała być świadczona w trybie ciągłym (24godziny/7 dni w tygodniu) przez okres minimum 12 miesięcy.
Wymienione wyżej usługi mogą być wykonanie podczas realizacji jednego zamówienia.
2) skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za świadczenie usług posiadające doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj.
1) 2 osoby będące ekspertami ds. Infrastruktury Klucza Publicznego, posiadające minimum 6-letnie doświadczenie w branży IT, posiadające praktyczną znajomość technologii PKI, która stanowi przedmiot zamówienia oraz posiadające praktyczne doświadczenie w serwisie systemów PKI, poprzez uczestnictwo w minimum 2 projektach wsparcia serwisowego systemu Centrum Certyfikacji lub systemu wykorzystującego rozwiązania PKI.
2) 2 osoby będące ekspertami ds. Systemu Zarządzania kartami PKI, posiadające minimum 6-letnie doświadczenie w branży IT, posiadające praktyczną znajomość technologii Systemu Personalizacji i Zarządzania Kartami PKI, która będzie stanowiła przedmiot zamówienia oraz posiadające praktyczne doświadczenie w serwisie systemów personalizacji i zarządzania kartami poprzez uczestnictwo w minimum 2 projektach wsparcia serwisowego systemów personalizacji i zarządzania kartami.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączenia dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych” w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|