Usługa wsparcia dla systemu PKI SG.

Data publikacji 2017-06-12
Data zakończenia 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528655-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie aktualnie posiadanego SubCA oraz oprogramowania do zarządzenia kartami PKI (SZKPKI) w zakresie:
1) Zapewnienia aktualnych wersji oprogramowania SZKPKI,
2) Usługi wsparcia serwisowego oprogramowania SZKPKI oraz oprogramowania dostarczonego w wyniku modernizacji systemu PKI SG będącego przedmiotem niniejszego postępowania,
3) Modernizacji systemu PKI SG,
Zamawiający wymaga zgodnie z art, 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 28 czerwca 1974r. - Kodeks pracy osób wykonujących przedmiot zamówienia.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, w tym również zanonimizowanych kopii umów o pracę,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3303b5e0-8e9a-4ecd-aaa2-7032526ee16c
Biuletyn 528655-N-2017
Zamawiajacy nazwa Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
Zamawiajacy adres ulica ul. Podchorążych
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00463
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 500 43 72,
Zamawiajacy fax 22 500 47 82, 22 500 47 07
Zamawiajacy email wzp.kg@strazgraniczna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.strazgraniczna.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.strazgraniczna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej - 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, budynek nr 5 (tel. kontaktowy: +48 22 500 43 72, +48 500 43 87, +48 22 500 44 36)
Nazwa nadana zamowieniu Usługa wsparcia dla systemu PKI SG.
Numer referencyjny 31/BF/BŁiI/17
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie aktualnie posiadanego SubCA oraz oprogramowania do zarządzenia kartami PKI (SZKPKI) w zakresie: 1) Zapewnienia aktualnych wersji oprogramowania SZKPKI, 2) Usługi wsparcia serwisowego oprogramowania SZKPKI oraz oprogramowania dostarczonego w wyniku modernizacji systemu PKI SG będącego przedmiotem niniejszego postępowania, 3) Modernizacji systemu PKI SG, Zamawiający wymaga zgodnie z art, 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 28 czerwca 1974r. - Kodeks pracy osób wykonujących przedmiot zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, w tym również zanonimizowanych kopii umów o pracę, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Informacje na temat katalogow Wykonawca zrealizuje zamówienie w zakresie: 1) zapewnienia aktualnych wersji posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania SZKPKI i usługi wsparcia serwisowego oprogramowania SZKPKI oraz oprogramowania zmodyfikowanego w wyniku modernizacji systemu PKI SG będącego przedmiotem niniejszego postępowania na okres 36 miesięcy. Rozpoczęcie usługi nastąpi w ciągu 30 dni od podpisania umowy, ale nie wcześniej niż 30.06.2017 roku. 2) modernizacji systemu PKI SG w terminie do 190 dni od dnia uruchomienia usługi o której mowa powyżej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Minimalny poziom wymaganych zdolności: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne/zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: a) przynajmniej jedną usługę wdrożenia, rozbudowy lub wsparcia serwisowego Systemu Informatycznego realizującego usługi z zakresu Infrastruktury Klucza Publicznego o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto, której przedmiotem było minimum uruchomienie, rozbudowa lub wsparcie serwisowe urzędu certyfikacji wydającego certyfikaty w standardzie X.509 w oparciu o urządzenia HSM dla minimum 10000 użytkowników lub do wydawania minimum 40000 certyfikatów oraz b) przynajmniej jedną usługę wdrożenia, rozbudowy lub wsparcia serwisowego Systemu Personalizacji i Zarządzania Kartami o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto, której przedmiotem było minimum uruchomienie, rozbudowa lub wsparcie serwisowe Systemu Personalizacji i Zarządzania Kartami realizującego personalizację co najmniej dwóch wzorów kart w sposób elektroniczny oraz graficzny z użyciem urządzeń wykorzystujących techniki druku termoretransferowego i grawerowania laserowego dla minimum 10000 użytkowników oraz c) przynajmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu ciągłości działania Systemu Informatycznego realizującego usługi z zakresu Infrastruktury Klucza Publicznego (PKI), przy czym usługa musiała być świadczona w trybie ciągłym (24godziny/7 dni w tygodniu) przez okres minimum 12 miesięcy. Wymienione wyżej usługi mogą być wykonanie podczas realizacji jednego zamówienia. 2) skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za świadczenie usług posiadające doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. 1) 2 osoby będące ekspertami ds. Infrastruktury Klucza Publicznego, posiadające minimum 6-letnie doświadczenie w branży IT, posiadające praktyczną znajomość technologii PKI, która stanowi przedmiot zamówienia oraz posiadające praktyczne doświadczenie w serwisie systemów PKI, poprzez uczestnictwo w minimum 2 projektach wsparcia serwisowego systemu Centrum Certyfikacji lub systemu wykorzystującego rozwiązania PKI. 2) 2 osoby będące ekspertami ds. Systemu Zarządzania kartami PKI, posiadające minimum 6-letnie doświadczenie w branży IT, posiadające praktyczną znajomość technologii Systemu Personalizacji i Zarządzania Kartami PKI, która będzie stanowiła przedmiot zamówienia oraz posiadające praktyczne doświadczenie w serwisie systemów personalizacji i zarządzania kartami poprzez uczestnictwo w minimum 2 projektach wsparcia serwisowego systemów personalizacji i zarządzania kartami.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączenia dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych” w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas wykonania modyfikacji oprogramowania
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas modernizacji systemu PKI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)