Zakup usług wsparcia technicznego i modyfikacji dla Aplikacji aSISt

Data publikacji 2017-06-12
Data zakończenia 2017-06-28 00:00:00
Instytucja Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521929-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi przedłużenia ważności licencji Aplikacji aSISt, dostawy licencji na dodatkowy Moduł Analiz „Raporty analityczne”, a także usługi związane ze wsparciem i utrzymaniem Aplikacji aSISt przez okres obowiązywania Umowy (zwane w dalszej części „Usługami”).
W skład usług stanowiących przedmiot zamówienia wchodzi:
1) przedłużenie ważności licencji czasowych Aplikacji aSISt (Oprogramowania eksploatowanego przez Zamawiającego), uprawniających do ich instalacji i korzystania na 8 stacjach roboczych, przez okres obowiązywania Umowy,
2) dostarczenie licencji czasowej na Moduł Analiz „Raporty analityczne” rozszerzającej podstawową funkcjonalność Aplikacji aSISt, uprawniającej do instalacji i korzystania z powyższego modułu przez okres obowiązywania Umowy na 1 stacji roboczej, na których została zainstalowana Aplikacja aSISt,
3) świadczenie przez Wykonawcę usług w stosunku do Oprogramowania, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej przez okres obowiązywania Umowy, w tym również w stosunku do Oprogramowania, dla którego Zamawiający nabył bezterminową licencję na jedną stację komputerową na podstawie umowy nr 383/2014 z dnia 13.06.2014r.) obejmujących uaktualnienie Oprogramowania do zmian w taksonomiach publikowanych przez NBP i EBA oraz wsparcie techniczne dla użytkowników w zakresie eksploatacji, uaktualnienia i administrowania Oprogramowaniem. Usługi obejmują pomoc drogą telefoniczną oraz elektroniczną (system elektronicznej rejestracji zgłoszeń),
4) świadczenie przez Wykonawcę usług utrzymania Mapowań - zbiorów w formacie XML opisujących jednoznaczną relację między taksonomiami NBP ITS, a taksonomiami EBA ITS, przy użyciu których jest możliwa konwersja sprawozdań dokumentów instance XBRL wg NBP ITS na EBA ITS. Usługa polega na bieżącym dostosowywaniu Mapowań do zmian taksonomii publikowanych przez EBA lub NBP przez okres obowiązywania Umowy,
5) świadczenie przez Wykonawcę usług związanych z wykonywaniem: modyfikacji Oprogramowania oraz konsultacji - na podstawie osobnych zamówień rozliczanych według stawki godzinowej, w wymiarze nie większym niż 520 roboczogodzin przez okres obowiązywania Umowy.

Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę Oprogramowania równoważnego spełniającego poniższe wymagania:
• Oprogramowanie równoważne musi spełniać określone przez Zamawiającego kryteria funkcjonalne opisane w pkt 3 „Opis funkcjonalności” oraz pkt 4 „Architektura Systemu” w Załączniku nr 1 do Umowy,
• Oprogramowanie równoważne musi w pełni współpracować z oprogramowaniem eksploatowanym u Zamawiającego, w szczególności z repozytorium aSISt zainstalowanym w środowisku Zamawiającego na bazie Oracle. W przeciwnym wypadku Wykonawca powinien wykonać przeniesienia danych z tego repozytorium do repozytorium Oprogramowania równoważnego w terminie przewidzianym w harmonogramie projektu. Prace te Wykonawca wykona na własny koszt. Zakres migracji opisano w Załączniku 2 do OPZ – Zakres migracji danych,
• Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny dokona wspólnie z Zamawiającym jego wdrożenia tj. instalacji i konfiguracji, wraz z testami Oprogramowania równoważnego w środowisku sprzętowo-programowym Zamawiającego oraz przeprowadzi szkolenia. Prace te Wykonawca wykona na własny koszt. Zakres i zasady wdrożenia przedstawiono w pkt 5 Załącznika nr 1 do Umowy,
• Oprogramowanie równoważne nie może zakłócić pracy środowiska systemowo-programowego Zamawiającego, w przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę równoważne Oprogramowanie nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego i/lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu Oprogramowania równoważnego oraz dostarczy w terminie przewidzianym na dostawę - Oprogramowanie, o którym mowa, spełniające wszystkie wymienione warunki dla Oprogramowania równoważnego, bez zmiany ceny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf67faaf-54b6-42cc-89d7-49539d4ecdde
Biuletyn 521929-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Regon 14067464900000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-030
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 262 57 77
Zamawiajacy fax 22 262 52 74; 262 52 70
Zamawiajacy email zamowienia@knf.gov.pl
Adres strony url www.knf.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.knf.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.knf.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.knf.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Biuro Podawcze, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup usług wsparcia technicznego i modyfikacji dla Aplikacji aSISt
Numer referencyjny DAI/WZP/231/18/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są usługi przedłużenia ważności licencji Aplikacji aSISt, dostawy licencji na dodatkowy Moduł Analiz „Raporty analityczne”, a także usługi związane ze wsparciem i utrzymaniem Aplikacji aSISt przez okres obowiązywania Umowy (zwane w dalszej części „Usługami”). W skład usług stanowiących przedmiot zamówienia wchodzi: 1) przedłużenie ważności licencji czasowych Aplikacji aSISt (Oprogramowania eksploatowanego przez Zamawiającego), uprawniających do ich instalacji i korzystania na 8 stacjach roboczych, przez okres obowiązywania Umowy, 2) dostarczenie licencji czasowej na Moduł Analiz „Raporty analityczne” rozszerzającej podstawową funkcjonalność Aplikacji aSISt, uprawniającej do instalacji i korzystania z powyższego modułu przez okres obowiązywania Umowy na 1 stacji roboczej, na których została zainstalowana Aplikacja aSISt, 3) świadczenie przez Wykonawcę usług w stosunku do Oprogramowania, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej przez okres obowiązywania Umowy, w tym również w stosunku do Oprogramowania, dla którego Zamawiający nabył bezterminową licencję na jedną stację komputerową na podstawie umowy nr 383/2014 z dnia 13.06.2014r.) obejmujących uaktualnienie Oprogramowania do zmian w taksonomiach publikowanych przez NBP i EBA oraz wsparcie techniczne dla użytkowników w zakresie eksploatacji, uaktualnienia i administrowania Oprogramowaniem. Usługi obejmują pomoc drogą telefoniczną oraz elektroniczną (system elektronicznej rejestracji zgłoszeń), 4) świadczenie przez Wykonawcę usług utrzymania Mapowań - zbiorów w formacie XML opisujących jednoznaczną relację między taksonomiami NBP ITS, a taksonomiami EBA ITS, przy użyciu których jest możliwa konwersja sprawozdań dokumentów instance XBRL wg NBP ITS na EBA ITS. Usługa polega na bieżącym dostosowywaniu Mapowań do zmian taksonomii publikowanych przez EBA lub NBP przez okres obowiązywania Umowy, 5) świadczenie przez Wykonawcę usług związanych z wykonywaniem: modyfikacji Oprogramowania oraz konsultacji - na podstawie osobnych zamówień rozliczanych według stawki godzinowej, w wymiarze nie większym niż 520 roboczogodzin przez okres obowiązywania Umowy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę Oprogramowania równoważnego spełniającego poniższe wymagania: • Oprogramowanie równoważne musi spełniać określone przez Zamawiającego kryteria funkcjonalne opisane w pkt 3 „Opis funkcjonalności” oraz pkt 4 „Architektura Systemu” w Załączniku nr 1 do Umowy, • Oprogramowanie równoważne musi w pełni współpracować z oprogramowaniem eksploatowanym u Zamawiającego, w szczególności z repozytorium aSISt zainstalowanym w środowisku Zamawiającego na bazie Oracle. W przeciwnym wypadku Wykonawca powinien wykonać przeniesienia danych z tego repozytorium do repozytorium Oprogramowania równoważnego w terminie przewidzianym w harmonogramie projektu. Prace te Wykonawca wykona na własny koszt. Zakres migracji opisano w Załączniku 2 do OPZ – Zakres migracji danych, • Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny dokona wspólnie z Zamawiającym jego wdrożenia tj. instalacji i konfiguracji, wraz z testami Oprogramowania równoważnego w środowisku sprzętowo-programowym Zamawiającego oraz przeprowadzi szkolenia. Prace te Wykonawca wykona na własny koszt. Zakres i zasady wdrożenia przedstawiono w pkt 5 Załącznika nr 1 do Umowy, • Oprogramowanie równoważne nie może zakłócić pracy środowiska systemowo-programowego Zamawiającego, w przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę równoważne Oprogramowanie nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego i/lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu Oprogramowania równoważnego oraz dostarczy w terminie przewidzianym na dostawę - Oprogramowanie, o którym mowa, spełniające wszystkie wymienione warunki dla Oprogramowania równoważnego, bez zmiany ceny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą: a. wsparcie minimum 5 użytkowników oraz b. dostawę minimum 5 licencji w zakresie rozwiązań informatycznych związanych ze standardem XBRL w zakresie walidacji, wizualizacji oraz konwencji dokumentów instance XBRL zgodnych z taksonomią NBP ITS oraz EBA ITS – tj. wykonawczych standardów technicznych dotyczących sprawozdawczości nadzorczej instytucji zgodne z Rozporządzeniem UE nr 575/2013 opublikowanym w dzienniku urzędowym Unii Europejskiej. 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi wiedzę z zakresu odpowiadającemu zakresowi usług stanowiących przedmiot zamówienia, tj.: co najmniej trzema osobami, w tym: 1) jednym kierownikiem projektu o następujących kwalifikacjach: a) posiadającym certyfikat Prince II Foundation lub równoważny, tj.: certyfikat w zakresie zarządzania projektami na poziomie porównywalnym z certyfikatem Prince II Foundation wydany przez inną organizację, b) pełnił funkcję kierownika projektu, w ciągu ostatnich trzech lat, w co najmniej jednym wdrożeniu narzędzia (oprogramowania) obsługującego standard XBRL w zakresie, generowania, walidacji i przeglądania dokumentów instance XBRL w instytucji lub firmie zatrudniającej powyżej 50 osób, (wdrożenie musi być zakończone uruchomieniem i eksploatacją systemu). 2) dwoma konsultantami, posiadającymi wiedzę i kompetencje w zakresie technologii XBRL, projektu Implementing Technical Standards związanego z regulacjami CRD IV/CRR, w tym: modeli DPM oraz taksonomii XBRL opracowanej przez EBA i NBP, bardzo dobrej znajomość, co najmniej jednego narzędzia XBRL tj. oprogramowania obsługującego standard XBRL w zakresie, generowania, walidacji i przeglądania dokumentów instance XBRL, posiadających następujące kwalifikacje i doświadczenie: a) posiadają potwierdzoną certyfikatem znajomość Narzędzia /Narzędzi XBRL (certyfikat wystawiony przez producenta Oprogramowania), b) w ciągu ostatnich trzech lat każdy z konsultantów brał udział w roli konsultanta w zakresie technologii XBRL, w co najmniej dwóch projektach wdrożeniowych, zakończonych uruchomieniem i eksploatacją systemu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 6 do SWIZ; 2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 7 do SWIZ;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 10 000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) w przypadku zmian stanu prawnego, które mają wpływ na treść zawartej Umowy. 2) w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku, przy czym zmianie ustawowej mogą ulec ceny brutto, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt, 3), 4), 5), 6) i 7) oraz w § 10 ust. 3 Umowy.
IV 4 4 data 2017-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas wskazania rozwiązania zastępczego dla będu w okresie sprawozdawczym
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)