| GuidZP400 |
417c722f-444a-4e66-a02d-0e08164f7140
|
| Biuletyn |
531778-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Polska Organizacja Turystyczna
|
| Regon |
1621377500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tytusa Chałubińskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00613
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-22 5367070, 5367011,
|
| Zamawiajacy fax |
225 367 004
|
| Zamawiajacy email |
urszula.jasinska@pot.gov.pl,
|
| Adres strony url |
www.pot.gov.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.pot.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.pot.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pot.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bądź aktualizacja obecnie posiadanego urządzenia zabezpieczającego system pocztowy w organizacji, chroniącego sieć przed spamem i złośliwym oprogramowaniem oraz innymi zagrożeniami
|
| Numer referencyjny |
6_17
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bądź aktualizacja obecnie posiadanego urządzenia zabezpieczającego system pocztowy w organizacji, chroniącego sieć przed spamem i złośliwym oprogramowaniem oraz innymi zagrożeniami w wiadomościach, pocztowych odnowienie abonamentu i wsparcia technicznego dla innych urządzeń klasy UTM. Dostawa urządzeń sieciowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
3. Na potwierdzenie, że przedmiot oferty spełnia wymogi SIWZ Wykonawca załączy do oferty wypełniona tabelę techniczną oferowanego sprzętu. W tabeli tej, stanowiącej element oferty, wykonawca poda dokładne nazwy i oznaczenia oferowanych urządzeń, potwierdzi spełnianie warunków technicznych oraz wskaże faktyczne parametry techniczne oferowanych urządzeń
|
| Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,97
|
| Okres w dniach |
14
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania: maksymalnie 14 dni roboczych od dnia podpisania Umowy, dostawa licencji, abonamentów na już posiadane przez Zamawiającego urządzenia
i ich wparcie w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania Umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na potwierdzenie, że przedmiot oferty spełnia wymogi SIWZ Wykonawca załączy do oferty wypełniona tabelę techniczną oferowanego sprzętu. W tabeli tej, stanowiącej element oferty, wykonawca poda dokładne nazwy i oznaczenia oferowanych urządzeń, potwierdzi spełnianie warunków technicznych oraz wskaże faktyczne parametry techniczne oferowanych urządzeń
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto do oferty należy załączyć:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ,
2) wypełniony i podpisany Formularz rzeczowo - cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a do SIWZ,
3) pełnomocnictwa.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczące odpowiednio wartości Umowy, terminu realizacji Umowy, sposobu rozliczeń, terminów rozliczeń, zakresu Umowy, w wypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) zmiany obowiązujących przepisów prawnych,
2) zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej. Pod pojęciem „siły wyższej” rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamkniecie granic, strajki, kolizje komunikacyjne powodujące zniszczenia, uszkodzenia, wymagające naprawy lub wstrzymanie robót ze względu na akcję ratowniczą;
3) ograniczenia środków przeznaczonych na realizację zamówienia;
- odpowiednio do tego jaki wpływ na te zmiany będą miały ww. wypadki.
2. Zgodnie z art. 142 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
wysokość należnego wynagrodzenia Wykonawcy ulega odpowiedniej zmianie, jeżeli wskazane w pkt 1-3 zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, jeżeli Strony Umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane ust. 2 okoliczności. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić jedynie po ustaleniu stanu faktycznego i prawnego oraz po zbadaniu dokumentów, które Wykonawca dostarczy w celu udowodnienia wpływu zmiany przepisów na wysokość należnego mu wynagrodzenia. Wynagrodzenie zostanie odpowiednio zwiększone/zmniejszone o kwotę odpowiadającą wzrostowi/obniżce udokumentowanych kosztów, o których mowa powyżej, od daty faktycznej zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4. Zmiany umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności
|
| IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|