Dostawa bądź aktualizacja obecnie posiadanego urządzenia zabezpieczającego system pocztowy w organizacji, chroniącego sieć przed spamem i złośliwym oprogramowaniem oraz innymi zagrożeniami

Data publikacji 2017-06-13
Data zakończenia 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Polska Organizacja Turystyczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531778-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bądź aktualizacja obecnie posiadanego urządzenia zabezpieczającego system pocztowy w organizacji, chroniącego sieć przed spamem i złośliwym oprogramowaniem oraz innymi zagrożeniami w wiadomościach, pocztowych odnowienie abonamentu i wsparcia technicznego dla innych urządzeń klasy UTM. Dostawa urządzeń sieciowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
3. Na potwierdzenie, że przedmiot oferty spełnia wymogi SIWZ Wykonawca załączy do oferty wypełniona tabelę techniczną oferowanego sprzętu. W tabeli tej, stanowiącej element oferty, wykonawca poda dokładne nazwy i oznaczenia oferowanych urządzeń, potwierdzi spełnianie warunków technicznych oraz wskaże faktyczne parametry techniczne oferowanych urządzeń

Dodatkowe informacje

GuidZP400 417c722f-444a-4e66-a02d-0e08164f7140
Biuletyn 531778-N-2017
Zamawiajacy nazwa Polska Organizacja Turystyczna
Regon 1621377500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tytusa Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00613
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 5367070, 5367011,
Zamawiajacy fax 225 367 004
Zamawiajacy email urszula.jasinska@pot.gov.pl,
Adres strony url www.pot.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.pot.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pot.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pot.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa bądź aktualizacja obecnie posiadanego urządzenia zabezpieczającego system pocztowy w organizacji, chroniącego sieć przed spamem i złośliwym oprogramowaniem oraz innymi zagrożeniami
Numer referencyjny 6_17
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bądź aktualizacja obecnie posiadanego urządzenia zabezpieczającego system pocztowy w organizacji, chroniącego sieć przed spamem i złośliwym oprogramowaniem oraz innymi zagrożeniami w wiadomościach, pocztowych odnowienie abonamentu i wsparcia technicznego dla innych urządzeń klasy UTM. Dostawa urządzeń sieciowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ 3. Na potwierdzenie, że przedmiot oferty spełnia wymogi SIWZ Wykonawca załączy do oferty wypełniona tabelę techniczną oferowanego sprzętu. W tabeli tej, stanowiącej element oferty, wykonawca poda dokładne nazwy i oznaczenia oferowanych urządzeń, potwierdzi spełnianie warunków technicznych oraz wskaże faktyczne parametry techniczne oferowanych urządzeń
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,97
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin wykonania: maksymalnie 14 dni roboczych od dnia podpisania Umowy, dostawa licencji, abonamentów na już posiadane przez Zamawiającego urządzenia i ich wparcie w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania Umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie postawił szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie postawił szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie postawił szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na potwierdzenie, że przedmiot oferty spełnia wymogi SIWZ Wykonawca załączy do oferty wypełniona tabelę techniczną oferowanego sprzętu. W tabeli tej, stanowiącej element oferty, wykonawca poda dokładne nazwy i oznaczenia oferowanych urządzeń, potwierdzi spełnianie warunków technicznych oraz wskaże faktyczne parametry techniczne oferowanych urządzeń
Inne dokumenty niewymienione Ponadto do oferty należy załączyć: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany Formularz rzeczowo - cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a do SIWZ, 3) pełnomocnictwa.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczące odpowiednio wartości Umowy, terminu realizacji Umowy, sposobu rozliczeń, terminów rozliczeń, zakresu Umowy, w wypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, 2) zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej. Pod pojęciem „siły wyższej” rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamkniecie granic, strajki, kolizje komunikacyjne powodujące zniszczenia, uszkodzenia, wymagające naprawy lub wstrzymanie robót ze względu na akcję ratowniczą; 3) ograniczenia środków przeznaczonych na realizację zamówienia; - odpowiednio do tego jaki wpływ na te zmiany będą miały ww. wypadki. 2. Zgodnie z art. 142 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; wysokość należnego wynagrodzenia Wykonawcy ulega odpowiedniej zmianie, jeżeli wskazane w pkt 1-3 zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, jeżeli Strony Umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane ust. 2 okoliczności. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić jedynie po ustaleniu stanu faktycznego i prawnego oraz po zbadaniu dokumentów, które Wykonawca dostarczy w celu udowodnienia wpływu zmiany przepisów na wysokość należnego mu wynagrodzenia. Wynagrodzenie zostanie odpowiednio zwiększone/zmniejszone o kwotę odpowiadającą wzrostowi/obniżce udokumentowanych kosztów, o których mowa powyżej, od daty faktycznej zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Zmiany umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)