Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Bytomskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Kolejowa 2a
|
Nr domu |
2a
|
Miejscowość |
Bytom
|
Kod Pocztowy |
41-902
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 395 53 59
|
Fax |
32 395 53 47
|
Regon |
24273209800000
|
E-mail |
scisek@bpm.info.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Podmiot prawa publicznego
|
Rodzaj zam inny |
Podmiot prawa publicznego
|
Internet |
www.bpm.info.pl
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2013
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wiedza |
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, dlatego też w przypadku składania oferty na część 1, musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej 2 zamówienia na dostawy materiałów biurowych, o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 25 000,00 zł netto.
Wykonawca musi również udokumentować, że wyżej wymienione zamówienia wykonał należycie, załączając dokumenty (np. referencje) potwierdzające należytą ich realizację, a w wykazie podać ich wartość, przedmiot (zakres, rodzaj), datę (y) wykonania i odbiorcę (ów).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie i wykaz usług (załączniki nr 4 i 6 do SIWZ), jak również w oparciu o dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień dostaw materiałów biurowych, które przekraczają minimum 25 000,00 zł netto każda.
W przypadku składania oferty na część 2 postępowania - ocena spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty , którego wzór stanowi załącznik nr 4 SIWZ.
|
Potencjał |
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 SIWZ.
|
Zdolne |
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 SIWZ.
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
- Jeżeli Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - zgodnie z wymaganiem postawionym w pkt. V.2 SIWZ
- Jeśli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika Wykonawca do oferty dołącza pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania go w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jak również do poświadczania za zgodność z oryginałem lub składania oświadczeń woli, w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa - jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
- W przypadku podpisania umowy na 1 część postępowania
1. Dopuszcza się wprowadzanie zmian niniejszej Umowy za zgodą Zamawiającego
2. Zmiany Umowy mogą być inicjowane:
1) przez Zamawiającego lub
2) przez Wykonawcę.
3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 PZP, stanowiącego, że Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć:
1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza się możliwość zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy.
2) obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy o wysokość zapłaty za materiały biurowe dotknięte wadą, gdy wady nie dadzą się usunąć.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w Umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
6. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminów wykonywania Umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona z powodu przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
7. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksu do Umowy.
- W przypadku podpisania umowy na 2 część postępowania
1. Dopuszcza się wprowadzanie zmian niniejszej Umowy za zgodą Zamawiającego
2. Zmiany Umowy mogą być inicjowane:
1) przez Zamawiającego lub
2) przez Wykonawcę.
3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 PZP, stanowiącego, że Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć:
1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza się możliwość zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy.
2) obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy o wysokość zapłaty za materiały eksploatacyjne dotknięte wadą, gdy wady nie dadzą się usunąć.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w Umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
5. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminów wykonywania Umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona z powodu przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
6. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksu do Umowy.
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bpm.info.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Bytomskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o.,ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom (pok.108, parter)
|
Data składania wniosków |
11/12/2012
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Bytomskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o.,ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom (pok.108, parter)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|