GuidZP400 |
102b4b49-fe04-42d5-b27a-68fda3e3cf41
|
Biuletyn |
532405-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
|
Regon |
000316068
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Św. Józefa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
53-59
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+486793510,
|
Zamawiajacy fax |
+48566793682
|
Zamawiajacy email |
zamow_publ@wszz.torun.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wszz.torun.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wszz.torun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu ul. Konstytucji 3 Maja 42, 87-100 Toruń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa opatrunków do kaniul, cewników do karmienia noworodków, czujników do saturacji, podkładów higienicznych, myjek
|
Numer referencyjny |
W.Sz.Z: TZ-280- 64/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków do kaniul, cewników do karmienia noworodków, czujników do saturacji, podkładów higienicznych, myjek
1.1. Specyfikację asortymentowo- ilościowo-cenową i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określają Załączniki od Nr 2/1 do Nr 2/5 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
1.2. Niepodanie nazwy producenta, nr katalogowego i parametrów skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.2
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg wzoru określonego w Zał. Nr 6 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego także dokumentów potwierdzających te okoliczności tj.:
a/ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg wzoru określonego w Zał. Nr 6 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego także dokumentów potwierdzających te okoliczności, że:
a) posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną:
- Zadanie Nr 1 – 24.000,00zł,
- Zadanie Nr 2 – 3.312,00zł,
- Zadanie Nr 3 – 7.320,00zł,
- Zadanie Nr 4 – 20.160,00zł,
- Zadanie Nr 5 – 32.900,00zł,
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań należy wykazać się dokumentem potwierdzającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na minimalną sumę gwarancyjną równą sumie zadań, których dotyczy oferta.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który
w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału
w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zdolność techniczna lub zawodowa.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg wzoru określonego w Zał Nr 6 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego także dokumentów potwierdzających te okoliczności, że dysponuje:
a/ wykazem minimum 2 dostaw wykonanych w zakresie wyrobów medycznych o wartości minimum dla poszczególnych zadań:
- Zadanie Nr 1 – 18.000,00zł,
- Zadanie Nr 2 – 2.646,00zł,
- Zadanie Nr 3 – 5.490,00zł,
- Zadanie Nr 4 – 15.120,00zł,
- Zadanie Nr 5 – 24.675,00zł,
brutto każda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz dostaw przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się wykonanymi minimum 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w §5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie wg wzoru określonego w Zał. Nr 7 do SIWZ, o niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania w zakresie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy Pzp..
|
IV 4 4 data |
2017-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa opatrunków do wkłuć obwodowych
1.1. Specyfikację asortymentowo- ilościowo-cenową i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/1 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
1.2. Niepodanie nazwy producenta, nr katalogowego i parametrów skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa opatrunków pediatrycznych
1.1. Specyfikację asortymentowo- ilościowo-cenową i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/2 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
1.2. Niepodanie nazwy producenta, nr katalogowego i parametrów skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa cewników do karmienia
1.1. Specyfikację asortymentowo- ilościowo-cenową i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/3 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
1.2. Niepodanie nazwy producenta, nr katalogowego i parametrów skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa czujników
1.1. Specyfikację asortymentowo- ilościowo-cenową i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/4 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
1.2. Niepodanie nazwy producenta, nr katalogowego i parametrów skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa podkładów higienicznych, myjek
1.1. Specyfikację asortymentowo- ilościowo-cenową i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/5 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
1.2. Niepodanie nazwy producenta, nr katalogowego i parametrów skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.2
|
| |