Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, dostawa aktualizacji oprogramowania oraz drukarki do etykiet w podziale na części

Data publikacji 2017-06-19
Data zakończenia 2017-06-30 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533436-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302360002, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa 67 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, jednego komputera i oprogramowania, dostawa aktualizacji oprogramowania oraz drukarki do etykiet w podziale na 4 części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c9bae69b-f3b8-4232-902b-ab1304a05d57
Biuletyn 533436-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Regon 81014446200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70383
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 256 100,
Zamawiajacy fax 914 256 103
Zamawiajacy email wup@unet.pl,
Adres strony url www.wup.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Cz. I- 12 szt. Wydatek współfinansowany ze środków Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, oraz Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga aby oferta została złożona w formie pisemnej zgodnie z Rozdziałem X oraz XI SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szcecin, pok. 006 (Kancelaria Urzędu)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, dostawa aktualizacji oprogramowania oraz drukarki do etykiet w podziale na części
Numer referencyjny WUP.XVA.322.67.MBi.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie
Okreslenie przedmiotu Dostawa 67 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, jednego komputera i oprogramowania, dostawa aktualizacji oprogramowania oraz drukarki do etykiet w podziale na 4 części.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: - Część I: w terminie do 42 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - Część II i IV: w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - Część III: w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości: Dla Części I- 335 000,00 zł brutto Dla Części II- 6 500,00 zł brutto Dla Części III- 7 000,00 zł brutto Dla Części IV- 4 000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i/ lub dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; W przypadku wskazania dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale V.2. SIWZ. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 4 ppkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub wskazać dostępność przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający w formie elektronicznej samodzielnie pobierze wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy przedmiotowe dokumenty będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym wyłączenie w języku obcym (innym niż język polski), Zamawiający żąda ich złożenia w formie pisemnej wraz tłumaczeniem na język polski. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Dokumenty o których mowa pkt 4 ppkt 2) i 3) niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W zakresie dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 1) niniejszego rozdziału, albo odpowiadających im dokumentów określonych w pkt 4 ppkt 2) i 3) – w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) i braku podstaw do wykluczenia (art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni, od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, tj. https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/ informacji z otwarcia ofert, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 6 do niniejszej SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wskazany w zakresie Części I- III, § 7 umowy Formularz nr 7 do SIWZ, tj. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności; Stosownie do przepisu art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym poniżej : Wprowadzane zmiany mogą dotyczyć: a) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany modelu/asortymentu lub jego elementu, w przypadku braku dostępności- potwierdzone oświadczeniem producenta. Zaoferowany nowy model/asortyment lub jego element, nie może być o parametrach gorszych niż wskazany przez Wykonawcę oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Nie stanowią istotnej zmiany umowy, wymagających wprowadzania aneksu do umowy, informacje zawarte w § 2 umowy.
IV 4 4 data 2017-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca, w myśl art. 25 a ustawy Pzp, zobowiązany jest do złożenia wyłącznie aktualnych na dzień składania ofert, następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Formularz od nr 1 do nr 4 - Oferta cenowa dla Części I-IV 2) Formularz nr 5 - Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 Pzp- wstępne potwierdzenie braku podstawy wykluczenia 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X pkt 4 i 5 lub w przypadku składania oferty wspólnej Rozdział VII pkt 5 i 6- jeżeli dotyczy. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I- RPO/ POWER/ FP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa 67 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II- FP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa komputera waz z oprogramowaniem i oprogramowanie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III- FP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Drukarka ( 1 szt.)do etykiet wraz z kompletem, materiałów zapewniający wydruk etykiet o zsumowanej łącznej długości co najmniej 30m, szerokości 24mm, kolorze etykiet białym lub srebrnym, z czarnym kolorem nadruku.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV- FP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa aktualizacji oprogramowania Team Viewer do najnowszej wersji na dzień składania ofert - aktualnie posiadana wersja programu: 9.0 - posiadana wersja licencji: Corporate Termin realizacji: do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (lub zgodnie z Kryterium nr II).
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)