GuidZP400 |
c9bae69b-f3b8-4232-902b-ab1304a05d57
|
Biuletyn |
533436-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
|
Regon |
81014446200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70383
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 256 100,
|
Zamawiajacy fax |
914 256 103
|
Zamawiajacy email |
wup@unet.pl,
|
Adres strony url |
www.wup.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Cz. I- 12 szt. Wydatek współfinansowany ze środków Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, oraz Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga aby oferta została złożona w formie pisemnej zgodnie z Rozdziałem X oraz XI SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szcecin, pok. 006 (Kancelaria Urzędu)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, dostawa aktualizacji oprogramowania oraz drukarki do etykiet w podziale na części
|
Numer referencyjny |
WUP.XVA.322.67.MBi.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa 67 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, jednego komputera i oprogramowania, dostawa aktualizacji oprogramowania oraz drukarki do etykiet w podziale na 4 części.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
- Część I: w terminie do 42 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
- Część II i IV: w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
- Część III: w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości:
Dla Części I- 335 000,00 zł brutto
Dla Części II- 6 500,00 zł brutto
Dla Części III- 7 000,00 zł brutto
Dla Części IV- 4 000,00 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i/ lub dokumentów:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; W przypadku wskazania dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale V.2. SIWZ.
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 4 ppkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub wskazać dostępność przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający
w formie elektronicznej samodzielnie pobierze wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy przedmiotowe dokumenty będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym wyłączenie w języku obcym (innym niż język polski), Zamawiający żąda ich złożenia w formie pisemnej wraz tłumaczeniem na język polski.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
5. Dokumenty o których mowa pkt 4 ppkt 2) i 3) niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. W zakresie dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 1) niniejszego rozdziału, albo odpowiadających im dokumentów określonych w pkt 4 ppkt 2) i 3) – w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego,
w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie
z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu (art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) i braku podstaw do wykluczenia (art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni, od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, tj. https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/ informacji z otwarcia ofert,
o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 6 do niniejszej SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wskazany w zakresie Części I- III, § 7 umowy Formularz nr 7 do SIWZ, tj.
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności;
Stosownie do przepisu art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym poniżej :
Wprowadzane zmiany mogą dotyczyć:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany modelu/asortymentu lub jego elementu,
w przypadku braku dostępności- potwierdzone oświadczeniem producenta. Zaoferowany nowy model/asortyment lub jego element, nie może być o parametrach gorszych niż wskazany przez Wykonawcę oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
Nie stanowią istotnej zmiany umowy, wymagających wprowadzania aneksu do umowy, informacje zawarte w § 2 umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca, w myśl art. 25 a ustawy Pzp, zobowiązany jest do złożenia wyłącznie aktualnych na dzień składania ofert, następujących oświadczeń i dokumentów:
1) Formularz od nr 1 do nr 4 - Oferta cenowa dla Części I-IV
2) Formularz nr 5 - Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 Pzp- wstępne potwierdzenie braku podstawy wykluczenia
3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X pkt 4 i 5 lub w przypadku składania oferty wspólnej Rozdział VII pkt 5 i 6- jeżeli dotyczy. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I- RPO/ POWER/ FP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 67 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II- FP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa komputera waz z oprogramowaniem i oprogramowanie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III- FP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Drukarka ( 1 szt.)do etykiet wraz z kompletem, materiałów zapewniający wydruk etykiet o zsumowanej łącznej długości co najmniej 30m, szerokości 24mm, kolorze etykiet białym lub srebrnym, z czarnym kolorem nadruku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV- FP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa aktualizacji oprogramowania Team Viewer do najnowszej wersji na dzień składania ofert
- aktualnie posiadana wersja programu: 9.0
- posiadana wersja licencji: Corporate
Termin realizacji: do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (lub zgodnie z Kryterium nr II).
|
| |