dostawa mleka, sera żółtego, sera twarogowego i masła - powtórzenie

Data publikacji 2017-06-19
Data zakończenia 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Mleko,
  • Masło,
  • Ser świeży,
  • Ser twardy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530367-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155110003, 155440003, 155420009, 155300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Mleko 2 % , ser żółty, ser twarogowy, masło
Dostarczane produkty powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży zgodnie z Polską Normą, dyrektywami i rozporządzeniami UE.
Szczegółowy opis produktów w cenniku.

2. Realizacja zamówienia:
- Realizacja zamówienia złożonego telefonicznie, mailowo lub faxem 1 dzień od złożenia zamówienia, dostawa w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku do godz. 13.00
- Dostawa na koszt i ryzyko dostawcy, opakowania zwrotne wymieniane przy kolejnej dostawie, Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami nieodebranych opakowań
- Dostawa towaru wraz z fakturą, faktura płatna w terminie 60 dni przelewem od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury

3. Termin przydatności do spożycia
Dostarczone produkty powinny posiadać ważną datę przydatności do spożycia, bez oznak zmiany terminu (przebijania daty), termin w momencie dostawy nie krótszy niż 2/3 całego okresu przydatności do spożycia.

4. Oznakowanie produktu
Produkt oznakowany zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe musi posiadać etykietę zawierającą : nazwę produktu i rodzaj, termin przydatności do spożycia, masę netto, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta


Dodatkowe informacje

GuidZP400 d823e371-131f-42c3-8e81-eba5cae16d61
Biuletyn 530367-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 000288857
Zamawiajacy adres ulica ul. 28 Czerwca 1956 r.
Zamawiajacy adres numer domu 135/147
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-545
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48618310142,
Zamawiajacy fax +48618310107
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
Adres strony url www.orsk.ump.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szpital Kliniczny
Dostep dokumentow zamowienia www.orsk.ump.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.orsk.ump.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej . Składania ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ORTOPEDYCZNO – REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY im. Wiktora Degi Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań, Kancelaria Szpitala (pok.25) przy ulicy 28 Czerwca 1956r nr 135/147 , w godzinach urzędowania od 7:00 do 14:35 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku
Nazwa nadana zamowieniu dostawa mleka, sera żółtego, sera twarogowego i masła - powtórzenie
Numer referencyjny DZPS/Ż/20/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Mleko 2 % , ser żółty, ser twarogowy, masło Dostarczane produkty powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży zgodnie z Polską Normą, dyrektywami i rozporządzeniami UE. Szczegółowy opis produktów w cenniku. 2. Realizacja zamówienia: - Realizacja zamówienia złożonego telefonicznie, mailowo lub faxem 1 dzień od złożenia zamówienia, dostawa w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku do godz. 13.00 - Dostawa na koszt i ryzyko dostawcy, opakowania zwrotne wymieniane przy kolejnej dostawie, Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami nieodebranych opakowań - Dostawa towaru wraz z fakturą, faktura płatna w terminie 60 dni przelewem od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury 3. Termin przydatności do spożycia Dostarczone produkty powinny posiadać ważną datę przydatności do spożycia, bez oznak zmiany terminu (przebijania daty), termin w momencie dostawy nie krótszy niż 2/3 całego okresu przydatności do spożycia. 4. Oznakowanie produktu Produkt oznakowany zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe musi posiadać etykietę zawierającą : nazwę produktu i rodzaj, termin przydatności do spożycia, masę netto, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta
Cpv glowny przedmiot 15511000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada lub będzie posiadał samochód przeznaczony do transportu żywności w warunkach chłodniczych wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie pojazdu przez Inspektorat Sanitarny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Wykaz środków transportu załącznik nr 4 do SIWZ .
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Aktualny certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą , lub aktualne zaświadczenie o posiadaniu wdrożonego i stosowanego systemu HACCP lub dokumentów równoważnych wraz z protokołem z ostatniej kontroli sanitarnej i arkuszem oceny lub aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Powiatowego Lekarza Weterynarii. Zaświadczenie potwierdzone opinią Inspektoratu Sanitarnego, że środek transportu spełnia warunki higieniczno – sanitarne i może służyć do przewozu żywności.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności:, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) cennik (sporządzony wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ); 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1 - 4 SIWZ; 4) w przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Określone w SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15511000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mleko spożywcze, zawartość tłuszczu 2%. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15544000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ser żółty twardy bloki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15542000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ser twarogowy półtłusty – krajanka op. jedn. do 1 kg . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15530000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Masło kostka twarda nadająca się do krojenia nożem na porcje 200g lub 250g. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)