GuidZP400 |
30b31c33-b8c6-47d0-8bed-682042beb0e3
|
Biuletyn |
536675-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Bystrzyckie Centrum Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
31260400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Okrzei
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bystrzyca Kłodzka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 8110473, 8111636,
|
Zamawiajacy fax |
748 111 595
|
Zamawiajacy email |
w.kowalik@bystrzyckiecentrumzdrowia.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
KPSZW S.A., Aleja Śląska 1, 54-118 Wrocław
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
1. Zamawiający to grupa dwóch podmiotów, tworzących Szpitalną Grupę Zakupową, w skład której wchodzą:
1) Bystrzyckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Okrzei 49, 57-500 Bystrzyca Kłodzka,
2) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. M. Curie- Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy
Zamawiający prowadzą wspólne postępowanie na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3.Zamawiający udzielili pełnomocnictwa KPSZW S.A. z siedzibą we Wrocławiu, Aleja Śląska 1 do przygotowania i przeprowadzenia w imieniu i na ich rzecz postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kpszw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kpszw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą tradycyjną lub kurierską w zamkniętej i oznakowanej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Aleja Śląska 1, 54-118 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
SGZ/5/12/5/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce w podziale na części, o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- prospekt lub folder lub broszurę dla oferowanego sprzętu, pozwalające na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy podstawowych wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Jednocześnie należy w Załączniku Nr 2 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. Dokumenty należy ułożyć chronologicznie.
- oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy).
- oświadczenie (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ), że przedstawi na każde żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, 1 sztukę próbki zaoferowanego asortymentu do każdej pozycji, w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment spełnia parametry określone w niniejszej SIWZ. Próbki muszą posiadać oryginalną etykietę i opis w języku polskim, z wszystkimi niezbędnymi informacjami dotyczącymi danego produktu. Próbki zostaną zużyte i nie podlegają zwrotowi.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Załącznik Nr1 do SIWZ – Formularz oferty 2) Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy (wg. wzoru). 4) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo podpisane przez umocowanych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 4.Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający oświadcza, że przewiduje możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczności oraz określa warunki zmian, jak niżej:
1) zmiana okresu realizacji umowy. Zmiany te mogą nastąpić w związku z wcześniejszym wykorzystaniem albo niewykorzystaniem przez Zamawiającego wartości brutto umowy.
2) zmiana umowy – w przypadku: wycofania przedmiotu zamówienia z obrotu, zmiany obowiązujących przepisów, braku dostaw przedmiotu zamówienia z powodu zaprzestania produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę towaru tożsamego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę na piśmie, faksem lub e-mailem. Zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy cenie nie wyższej niż w umowie będzie tożsamy z oferowanym. Zmiana może dotyczyć nadto wielkości opakowania, numeru katalogowego, producenta, nazwy towaru lub wielkości dawki.
3) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy:
a) zmiana cen – w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto, przy zachowaniu stałości cen netto – dotyczy to części wynagrodzenia Wykonawcy za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano,
b) zmiana cen - w przypadku zmian cen urzędowych, które obowiązują od momentu ich wprowadzenia przez właściwe organy administracji państwowej. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana ceny urzędowej, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia Wykonawcy za dostawy, których w dniu zmiany ceny urzędowej jeszcze nie zrealizowano oraz z zastrzeżeniem, że powyższa zmiana nie spowoduje podwyższenia cen umownych,
4) zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy (np. adres siedziby, zmiana formy prawnej), a także zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy.
5) zmiana umowy w razie zmian obowiązującego prawa mających wpływ na zasady realizacji umowy w zakresie koniecznym dla stosowania zasad przyjętych w umowie do obowiązującego prawa,
6) innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą.
2. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
3. Nie wymagają zmiany umowy obniżki cenowe i czasowe promocje. Wykonawca zobowiązany jest jednak poinformować o nich Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
część 1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
część 2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
część 3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
część 4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
część 5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
część 6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
część 7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
część 8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
część 9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
część 10
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
część 11
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
część 12
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
|
| |