2.1 Przedmiotem zamówienia w pięciu częściach, jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia:
2.1.1 część 1 zamówienia – Meble, w tym:
1) biurko duże (1 szt.)
2) biurko pod komputer (50 szt.)
3) krzesło biurowe (25 szt.)
Kody zamówienia wg CPV:
39100000-3 Meble
39134000-0 Meble komputerowe
2.1.2 część 2 zamówienia – Zestaw klocków architektonicznych – 2 komplety
Kody zamówienia wg CPV:
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
37000000-8 Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
2.1.3 część 3 zamówienia – Narzędzia budowlane, w tym:
1) młotek murarski ( 1 szt.)
2) młotek gumowy (1 szt.)
3) zestaw kielni ze stali nierdzewnej (1 kpl)
4) przedłużacz elektryczny (4 szt.)
5) komplet pac (1 kpl)
6) ruletka geodezyjna (2 szt.)
7) poziomnica o dł. 60 cm (1 szt.)
8) poziomnica o dł. 120 cm (1 szt.)
9) poziomnica o dł. 200 cm (1 szt.)
10) zestaw: pion murarski ze sznurkiem traserskim (2 szt.)
11) przymiar liniowy (3 szt.)
12) łata niwelacyjna (1 szt.)
Kod zamówienia wg CPV:
44510000-8 Narzędzia
2.1.4 część 4 zamówienia – Sprzęt pomiarowy, w tym:
1) niwelator optyczny (1 szt.)
2) statyw do niwelatora (1 szt.)
3) stożek pomiarowy do badania konsystencji zaprawy (1 szt.)
4) elektryczna wstrząsarka z sitami (1 szt.)
5) waga laboratoryjna (1 szt.)
6) dalmierz laserowy (2 szt.)
Kody zamówienia wg CPV:
38410000-2 Przyrządy pomiarowe
38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
2.1.5 część 5 zamówienia – Sprzęt multimedialny / ICT, w tym:
1) projektor multimedialny z uchwytem sufitowym (1 szt.)
2) projektor multimedialny (6 szt.)
3) zestaw głośników (6 szt.)
4) zestaw nagłośnieniowy (1 kpl)
5) ekran elektryczny (1 szt.)
6) wizualizer (7 szt.)
7) tablica interaktywna (2 szt.)
Kody zamówienia wg CPV:
32340000-8 Mikrofony i głośniki
38652100-1 Projektory
38653400-1 Ekrany projekcyjne
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
32322000-6 Urządzenia multimedialne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry poszczególnych pozycji, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na pięć części i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową.
UWAGA: Zapisu zdania pierwszego pkt 2.2 SIWZ Wykonawca nie może rozumieć w ten sposób, jakoby mógł złożyć ofertę obejmującą jedynie część asortymentu w ramach jednej części zamówienia.
2.3 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanych w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych powiatu tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 4, Działanie 4.1 – Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych.
2.4 Zakupiony sprzęt będzie wyposażeniem Zespołu Szkół Budowlanych i Odzieżowych im. Henryka Sienkiewicza w Tczewie, ul. Bałdowska 19.
2.5 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
2.6 Zamawiający wymaga, aby w ofercie (Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ) podać cenę brutto danej części zamówienia oraz ceny poszczególnych pozycji w danej części.
2.7 Warunki realizacji przedmiotu umowy:
2.7.1 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony wad i uszkodzeń oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
2.7.2 Przedmiot zamówienia (w przypadku sprzętu i urządzeń elektronicznych – o ile dotyczy) powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) potrzebne do uruchomienia i pracy sprzętu oraz jego celu, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.
2.7.3 Wykonawca będzie dostarczać sprzęt w oryginalnych opakowaniach producenta.
2.7.4 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w odpowiedniej ilości – po uprzednim ustaleniu z odbiorcą dokładnego terminu dostawy – na własny koszt i ryzyko.
2.7.5 Wykonawca, wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć w języku polskim: instrukcje obsługi, karty katalogowe sprzętu, karty gwarancyjne, protokół przekazania.
2.8 Wykonawca udzieli min. 24 m-cy gwarancji na dostarczony sprzęt.
UWAGA: Zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad wymagane 24 m-cy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 13 niniejszej SIWZ.
2.9 Informacje dodatkowe dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia:
2.8.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
2.8.2 Zamawiający zaznacza, iż współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
2.10 Informacje o podwykonawcach:
2.9.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
2.9.2 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników
|
GuidZP400 |
3ee9d4eb-a4f5-42ef-8eb9-812df523377c
|
Biuletyn |
518276-N-2017
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiat.tczew.pl
|
Adres strony url |
powiat.tczew.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
projekt pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych powiatu tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 4, Działanie 4.1 – Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
przetargi.powiat.tczew.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
przetargi.powiat.tczew.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Tczewie, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew (Biuro Obsługi Klienta, pok. 04)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWLANYCH I ODZIEŻOWYCH W TCZEWIE W RAMACH PROJEKTU PT. „POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH POWIATU TCZEWSKIEGO – POPRZEZ PRACE BUDOWLANE I DOPOSAŻENIE”
|
Numer referencyjny |
ZP.272.16.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2.1 Przedmiotem zamówienia w pięciu częściach, jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia:
2.1.1 część 1 zamówienia – Meble, w tym:
1) biurko duże (1 szt.)
2) biurko pod komputer (50 szt.)
3) krzesło biurowe (25 szt.)
Kody zamówienia wg CPV:
39100000-3 Meble
39134000-0 Meble komputerowe
2.1.2 część 2 zamówienia – Zestaw klocków architektonicznych – 2 komplety
Kody zamówienia wg CPV:
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
37000000-8 Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
2.1.3 część 3 zamówienia – Narzędzia budowlane, w tym:
1) młotek murarski ( 1 szt.)
2) młotek gumowy (1 szt.)
3) zestaw kielni ze stali nierdzewnej (1 kpl)
4) przedłużacz elektryczny (4 szt.)
5) komplet pac (1 kpl)
6) ruletka geodezyjna (2 szt.)
7) poziomnica o dł. 60 cm (1 szt.)
8) poziomnica o dł. 120 cm (1 szt.)
9) poziomnica o dł. 200 cm (1 szt.)
10) zestaw: pion murarski ze sznurkiem traserskim (2 szt.)
11) przymiar liniowy (3 szt.)
12) łata niwelacyjna (1 szt.)
Kod zamówienia wg CPV:
44510000-8 Narzędzia
2.1.4 część 4 zamówienia – Sprzęt pomiarowy, w tym:
1) niwelator optyczny (1 szt.)
2) statyw do niwelatora (1 szt.)
3) stożek pomiarowy do badania konsystencji zaprawy (1 szt.)
4) elektryczna wstrząsarka z sitami (1 szt.)
5) waga laboratoryjna (1 szt.)
6) dalmierz laserowy (2 szt.)
Kody zamówienia wg CPV:
38410000-2 Przyrządy pomiarowe
38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
2.1.5 część 5 zamówienia – Sprzęt multimedialny / ICT, w tym:
1) projektor multimedialny z uchwytem sufitowym (1 szt.)
2) projektor multimedialny (6 szt.)
3) zestaw głośników (6 szt.)
4) zestaw nagłośnieniowy (1 kpl)
5) ekran elektryczny (1 szt.)
6) wizualizer (7 szt.)
7) tablica interaktywna (2 szt.)
Kody zamówienia wg CPV:
32340000-8 Mikrofony i głośniki
38652100-1 Projektory
38653400-1 Ekrany projekcyjne
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
32322000-6 Urządzenia multimedialne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry poszczególnych pozycji, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na pięć części i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową.
UWAGA: Zapisu zdania pierwszego pkt 2.2 SIWZ Wykonawca nie może rozumieć w ten sposób, jakoby mógł złożyć ofertę obejmującą jedynie część asortymentu w ramach jednej części zamówienia.
2.3 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanych w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych powiatu tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 4, Działanie 4.1 – Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych.
2.4 Zakupiony sprzęt będzie wyposażeniem Zespołu Szkół Budowlanych i Odzieżowych im. Henryka Sienkiewicza w Tczewie, ul. Bałdowska 19.
2.5 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
2.6 Zamawiający wymaga, aby w ofercie (Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ) podać cenę brutto danej części zamówienia oraz ceny poszczególnych pozycji w danej części.
2.7 Warunki realizacji przedmiotu umowy:
2.7.1 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony wad i uszkodzeń oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
2.7.2 Przedmiot zamówienia (w przypadku sprzętu i urządzeń elektronicznych – o ile dotyczy) powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) potrzebne do uruchomienia i pracy sprzętu oraz jego celu, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.
2.7.3 Wykonawca będzie dostarczać sprzęt w oryginalnych opakowaniach producenta.
2.7.4 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w odpowiedniej ilości – po uprzednim ustaleniu z odbiorcą dokładnego terminu dostawy – na własny koszt i ryzyko.
2.7.5 Wykonawca, wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć w języku polskim: instrukcje obsługi, karty katalogowe sprzętu, karty gwarancyjne, protokół przekazania.
2.8 Wykonawca udzieli min. 24 m-cy gwarancji na dostarczony sprzęt.
UWAGA: Zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad wymagane 24 m-cy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 13 niniejszej SIWZ.
2.9 Informacje dodatkowe dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia:
2.8.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
2.8.2 Zamawiający zaznacza, iż współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
2.10 Informacje o podwykonawcach:
2.9.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
2.9.2 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników
|
Cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5.3 W celu potwierdzenia okoliczności, o której mowa w pkt 4.1.2 SIWZ, mając na uwadze treść art. 26 ust. 6 Ustawy, Zamawiający uzyska dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
|
Inne dokumenty niewymienione |
5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale.
Wyjaśnienie dla Wykonawców:
1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy.
2. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do SIWZ.
3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa w zakresie danej części zamówienia – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej w zakresie danej części zamówienia.
UWAGI:
1) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
3) W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Wykonawca – w celu usprawnienia procedury przetargowej – może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część B w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale.
5.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.5 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.4 SIWZ stosuje się.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają zgody obu stron oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne wyłącznie następujących sytuacjach:
1) w granicach unormowania art. 144 ust. 1 pkt 5 i 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) zmiany wysokości podatku VAT,
3) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
4) zmiany firmy realizującej usługę serwisową,
5) zmiany odnoszącej się do przedmiotu dostawy w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot o parametrach określonych w SIWZ został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a zaproponowany przez Wykonawcę w jego miejsce produkt posiada takie same lub lepsze cechy, parametry i funkcjonalność niż produkt będący przedmiotem umowy, pod warunkiem zatwierdzenia tych zmian przez Zamawiającego, a nowe rozwiązania są korzystne dla Zamawiającego oraz nie wpłyną na zmianę wysokości umówionego wynagrodzenia ryczałtowego oraz terminu realizacji umowy,
6) nie zależnego od Wykonawcy przedłużania się okresu trwania dostawy urządzeń niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu o zaistnieniu powyższych okoliczności.
2. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby, zarówno w trakcie realizacji umowy jak i w okresie trwania udzielonej gwarancji. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną.
|
IV 4 4 data |
2017-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|