Realizacja robót budowlanych w zakresie modernizacji obiektów i terenów przyległych do Zakładu Poprawczego w Barczewie oraz dostawa i instalacja przeciwpożarowych systemów alarmowych – w podziale na dwa zadania

Data publikacji 2017-06-22
Data zakończenia 2017-07-07 00:00:00
Instytucja Zakład Poprawczy w Barczewie
Miejscowość Barczewo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537433-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 316252005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w zakresie modernizacji obiektów i terenów przyległych do Zakładu Poprawczego w Barczewie oraz dostawa i instalacja przeciwpożarowych systemów alarmowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania, w ramach których dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych, tj.:

Zadanie nr 1: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy oraz instalacji przeciwpożarowych systemów alarmowych.

Zadanie nr 2: Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji robót budowlanych w następującym zakresie tj.:
1) termomodernizacja budynku warsztatu Zakładu Poprawczego położonego
w miejscowości 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 2;
2) modernizacja budynku garażu Zakładu Poprawczego położonego
w miejscowości 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 2;
3) przebudowa schodów zewnętrznych Zakładu Poprawczego położonego
w miejscowości 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 2;
4) remont schodów zewnętrznych przy budynku Zakładu Poprawczego
w Barczewie od ulicy Wojska Polskiego, 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 2;
5) zagospodarowanie terenu Zakładu Poprawczego położonego
w miejscowości 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 2;
6) remont klasy szkolnej Zakładu Poprawczego w Barczewie;

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja projektowa, na którą składa się specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, rysunki i opisy techniczne stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.

3. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie obiektów objętych niniejszym zamówieniem.
W związku z powyższym zamawiający informuje, że udostępni wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: sekretariat@barczewo.zp.gov.pl

Uwaga: Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej z uwagi na następujące cechy techniczne obiektu objętego ww. robotami budowlanymi tj.:
Zakład Poprawczy w Barczewie powstał w 1900 roku. Budynek jest zbudowany z czerwonej cegły. We wnętrzu budynku są różnego typu wypusty z czerwonej cegły. Sufity posiadają kształt półkulisty (łukowy), widnieją również przęsła łukowe ceglane. Na kondygnacjach można spotkać się z różną wysokością pomieszczeń oraz z różnej grubości ścianami tj. od 12 do 80 cm.
W budynku istnieją różnorodne systemy zabezpieczeń min. telewizja przemysłowa, systemy SKD, systemy alarmowe oraz instalacja elektryczna, wodno - kanalizacyjna, wentylacyjna. Instalacja przeciwpożarowa umiejscowiona będzie w miejscu sąsiadującym bezpośrednio z istniejącymi instalacjami. W celu prawidłowego przygotowania oferty oraz wykonania zamówienia w zakresie instalacji przeciwpożarowej zasadna jest wizja lokalna, która zobrazuje rzeczywisty stan.

4. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/ instytucje zewnętrzne.

5. Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych oraz montażu zamawianego rodzaju systemu przeciwpożarowego dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym Zamawiający wymaga, aby były one fabrycznie nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej.

6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych i montażu zamawianych systemów z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji.

7. Podwykonawstwo:
 Zamawiający w zakresie zadania nr 1 i 2 dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia przy współudziale podwykonawców. W takim przypadku, Wykonawca podczas realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest do respektowania wszystkich wymagań Zamawiającego, szczegółowo przedstawionych i opisanych w załączniku nr 4a, 4b do SIWZ.
 Na podstawie art. 36b ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – stosowne informacje w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Ofertowy wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ.
 Na podstawie art. 36b ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na okoliczność,
iż realizowane roboty budowlane będą wykonywane w miejscu bezpośrednio podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem
do wykonania zamówienia Wykonawca o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych
w wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej,
w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.
 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ecbaa66-ca95-483a-912d-7100e24a245f
Biuletyn 537433-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zakład Poprawczy w Barczewie
Regon 32364800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Barczewo
Zamawiajacy kod pocztowy 11010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 0 89 514 84 61,
Zamawiajacy fax 089 514 94 32
Zamawiajacy email zp.barczewo@olsztyn.so.gov.pl,
Adres strony url http://www.zpbarczewo.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Poprawczy w Barczewie
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zpbarczewo.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zpbarczewo.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Poprawczy w Barczewie, ul. Wojska Polskiego 2, 11-010 Barczewo, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Realizacja robót budowlanych w zakresie modernizacji obiektów i terenów przyległych do Zakładu Poprawczego w Barczewie oraz dostawa i instalacja przeciwpożarowych systemów alarmowych – w podziale na dwa zadania
Numer referencyjny ZP/PN/1/2017
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w zakresie modernizacji obiektów i terenów przyległych do Zakładu Poprawczego w Barczewie oraz dostawa i instalacja przeciwpożarowych systemów alarmowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania, w ramach których dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych, tj.: Zadanie nr 1: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy oraz instalacji przeciwpożarowych systemów alarmowych. Zadanie nr 2: Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji robót budowlanych w następującym zakresie tj.: 1) termomodernizacja budynku warsztatu Zakładu Poprawczego położonego w miejscowości 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 2; 2) modernizacja budynku garażu Zakładu Poprawczego położonego w miejscowości 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 2; 3) przebudowa schodów zewnętrznych Zakładu Poprawczego położonego w miejscowości 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 2; 4) remont schodów zewnętrznych przy budynku Zakładu Poprawczego w Barczewie od ulicy Wojska Polskiego, 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 2; 5) zagospodarowanie terenu Zakładu Poprawczego położonego w miejscowości 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 2; 6) remont klasy szkolnej Zakładu Poprawczego w Barczewie; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja projektowa, na którą składa się specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, rysunki i opisy techniczne stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie obiektów objętych niniejszym zamówieniem. W związku z powyższym zamawiający informuje, że udostępni wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: sekretariat@barczewo.zp.gov.pl Uwaga: Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej z uwagi na następujące cechy techniczne obiektu objętego ww. robotami budowlanymi tj.: Zakład Poprawczy w Barczewie powstał w 1900 roku. Budynek jest zbudowany z czerwonej cegły. We wnętrzu budynku są różnego typu wypusty z czerwonej cegły. Sufity posiadają kształt półkulisty (łukowy), widnieją również przęsła łukowe ceglane. Na kondygnacjach można spotkać się z różną wysokością pomieszczeń oraz z różnej grubości ścianami tj. od 12 do 80 cm. W budynku istnieją różnorodne systemy zabezpieczeń min. telewizja przemysłowa, systemy SKD, systemy alarmowe oraz instalacja elektryczna, wodno - kanalizacyjna, wentylacyjna. Instalacja przeciwpożarowa umiejscowiona będzie w miejscu sąsiadującym bezpośrednio z istniejącymi instalacjami. W celu prawidłowego przygotowania oferty oraz wykonania zamówienia w zakresie instalacji przeciwpożarowej zasadna jest wizja lokalna, która zobrazuje rzeczywisty stan. 4. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/ instytucje zewnętrzne. 5. Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych oraz montażu zamawianego rodzaju systemu przeciwpożarowego dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym Zamawiający wymaga, aby były one fabrycznie nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych i montażu zamawianych systemów z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 7. Podwykonawstwo:  Zamawiający w zakresie zadania nr 1 i 2 dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia przy współudziale podwykonawców. W takim przypadku, Wykonawca podczas realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest do respektowania wszystkich wymagań Zamawiającego, szczegółowo przedstawionych i opisanych w załączniku nr 4a, 4b do SIWZ.  Na podstawie art. 36b ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – stosowne informacje w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Ofertowy wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ.  Na podstawie art. 36b ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na okoliczność, iż realizowane roboty budowlane będą wykonywane w miejscu bezpośrednio podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.  Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający w ramach niniejszego warunku nie określa szczegółowych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Stosownie do postanowień art. 22 ust. 1a oraz 1b pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie warunku dotyczącego zdolności ekonomicznej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 90 000,00 zł. w zakresie zadania nr 1 i 200 000,00 zł. w zakresie zadania nr 2.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZDOLNOŚĆ ZAWODOWA: WIEDZA I DOŚWIADCZENIE: zadanie nr 1: Stosownie do postanowień art. 22 ust. 1a oraz 1b pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej trzy roboty budowlane polegające na instalacji przeciwpożarowych systemów alarmowych w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto. Zadanie nr 2: Stosownie do postanowień art. 22 ust. 1a oraz 1b pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub remontu budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. brutto. ZDOLNOŚĆ ZAWODOWA: POTENCJAŁ KADROWY: Stosownie do postanowień art. 22 ust. 1a oraz 1b pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej, Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował następującym potencjałem kadrowym, tj.: a) w zakresie zadania nr 1, Wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem robót posiadającym minimum trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b) w zakresie zadania nr 1, Wykonawca wykaże że dysponuje minimum dwoma osobami, które posiadają aktualną autoryzację producenta i/lub certyfikaty szkoleń producenta i/lub uprawnienia producenta do instalacji oraz serwisu, przeglądu i napraw przedstawionych w ofercie przeciwpożarowych systemów alarmowych. c) w zakresie zadania nr 2, Wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem robót posiadającym minimum trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Niniejszy odpis należy złożyć w postaci oryginału lub kopii potwierdzonej za „zgodność z oryginałem” na podstawie wezwania Zamawiającego, w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Niniejsze zaświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za „zgodność z oryginałem” na podstawie wezwania Zamawiającego, w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Niniejsze oświadczenie należy przedłożyć w formie oryginału w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości Wykonania decyzji właściwego organu; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty, o których mowa w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt. b) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ww. terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11 lit. a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w warunkach udziału w postępowaniu. 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj.: uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz Oferty (Uwaga: Zamawiający wzywa do wypełnienie formularza Oferty z należytą starannością). 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego – w oryginale lub poświadczone notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowe warunki zmiany przyszłej umowy o zamówienie przedstawia załącznik nr 4a i 4b do SIWZ (Projekt umowy o zamówienie publiczne)
IV 4 4 data 2017-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy oraz instalacji przeciwpożarowych systemów alarmowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy oraz instalacji przeciwpożarowych systemów alarmowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2: Wykonanie robót budowlanych w Zakładzie Poprawczym w Barczewie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji robót budowlanych w następującym zakresie tj.: 1) termomodernizacja budynku warsztatu Zakładu Poprawczego położonego w miejscowości 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 2; 2) modernizacja budynku garażu Zakładu Poprawczego położonego w miejscowości 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 2; 3) przebudowa schodów zewnętrznych Zakładu Poprawczego położonego w miejscowości 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 2; 4) remont schodów zewnętrznych przy budynku Zakładu Poprawczego w Barczewie od ulicy Wojska Polskiego, 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 2; 5) zagospodarowanie terenu Zakładu Poprawczego położonego w miejscowości 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 2; 6) remont klasy szkolnej Zakładu Poprawczego w Barczewie;
  

Criterion

Kryteria zadanie nr 1: Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria zadanie nr 2: Oferowany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, wg. warunków przedst
Znaczenie 40,00
  
Kryteria zadanie nr 1: Oferowany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, wg. warunków przedstaw
Znaczenie 10,00
  
Kryteria zadanie nr 2: Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria zadanie nr 1: Oferowany okres gwarancji na zainstalowane przeciwpożarowe systemy alarmowe, wg.
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)