Dostawa i montaż regałów na potrzeby magazynowania eksponatów muzealnych w budynku ZCE, ul. Kasprusie 35a, Zakopane

Data publikacji 2017-06-22
Data zakończenia 2017-06-30 00:00:00
Instytucja Muzeum Tatrzańskie im. dra Tytusa Chałubińskiego
Miejscowość Zakopane
Województwo małopolskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536857-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów na potrzeby magazynowania eksponatów muzealnych w budynku ZCE, ul. Kasprusie 35a, Zakopane, w podziale na następujące części:
1) Część nr 1 – obejmująca dostawę i montaż regałów w pomieszczeniu 007;
2) Część nr 2 – obejmująca dostawę i montaż regałów w pomieszczeniach 002 i 008.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18a01de4-f45e-41ae-80a5-52b37317c460
Biuletyn 536857-N-2017
Zamawiajacy nazwa Muzeum Tatrzańskie im. dra Tytusa Chałubińskiego
Regon 27838500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krupówki
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Zakopane
Zamawiajacy kod pocztowy 34500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 015 205,
Zamawiajacy fax 182 063 872
Zamawiajacy email biuro@museumtatrzanskie.pl,
Adres strony url http://www.muzeumtatrzanskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Instytucja Kultury Województwa Małopolskiego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.muzeumtatrzanskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.muzeumtatrzanskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Tatrzańskie im. Dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Krupówki 10, 34-500 Zakopane
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż regałów na potrzeby magazynowania eksponatów muzealnych w budynku ZCE, ul. Kasprusie 35a, Zakopane
Numer referencyjny ADM.270-1/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów na potrzeby magazynowania eksponatów muzealnych w budynku ZCE, ul. Kasprusie 35a, Zakopane, w podziale na następujące części: 1) Część nr 1 – obejmująca dostawę i montaż regałów w pomieszczeniu 007; 2) Część nr 2 – obejmująca dostawę i montaż regałów w pomieszczeniach 002 i 008.
Cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 45 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zadania obejmujące dostawę i montaż regałów przesuwnych, o wartości: - dla części nr 1 – 50.000 złotych brutto każde; - dla części nr 2 – 100.000 złotych brutto każde.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych; 2) ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w miejscu o którym mowa w pkt 1.4
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt III.1.3 wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione Na potwierdzenie, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt III.1, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający wymaga złożenia dokumentów, z których będzie wynikać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; oraz czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi których wskazane zdolności dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
IV 4 4 data 2017-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1) Część nr 1 – obejmująca dostawę i montaż regałów w pomieszczeniu 007
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis OPIS ilość szt. regał K07-R07 7 regał S07 1 W pomieszczeniu 007: - regał K07, L07, M07, N07, O07, P07, R07 - regał przesuwny o głębokości 390 mm, z pionową siatką do zawieszania obrazów. - dostosowanie regałów do istniejących szyn jezdnych G07-R07 - regał S07 – regał stacjonarny z 7 regulowanymi półkami. zgodnie z rysunkiem w załączniku nr 6.1 do niniejszego zapytania. Wysokość pomieszczenia: 296 cm Wysokość do oświetlenia: 291 cm Wysokość do podciągu: 241 cm
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2) Część nr 2 – obejmująca dostawę i montaż regałów w pomieszczeniach 002 i 008
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis OPIS ilość szt. Regał A08 1 Regał B08 1 Regał C08 i D08 2 Regał E08 1 Regał A02 1 Regał B02 1 Regał C02 1 Regał D02 1 Regał E02 1 W pomieszczeniu 008: Regał A08 – regał stacjonarny o głębokości 600 mm z pięcioma regulowanymi półkami. Regał B08 – regał przesuwny dwustronny o głębokości 2x600 mm z pięcioma regulowanymi półkami. Regał C08 i D08 – regał przesuwny, jednostronny o głębokości 800 mm z pięcioma regulowanymi półkami. Szyny jezdne zgodnie z projektem – szt. 5 Regał E08 – regał stacjonarny o głębokości 800 mm z pięcioma regulowanymi półkami. zgodnie z rysunkiem w załączniku nr 6.1 do niniejszego zapytania. Wysokość pomieszczenia : 293 cm Wysokość do oświetlenia : 288 cm W pomieszczeniu 002: Regał A02 – regał przesuwny dwustronny z perforowanymi wałkami aluminiowymi o średnicy 100 mm po 2 wałki w jednym poziomie z każdej strony, długości wałków 2400, 2000 i 1000 mm, osiem poziomów z regulacją wysokości Regał B02 – regał przesuwny dwustronny z perforowanymi wałkami aluminiowymi o średnicy 100 mm po 2 wałki w jednym poziomie z każdej strony, długości wałków 3 x 1800 mm, osiem poziomów z regulacją wysokości Regał C02 – regał przesuwny dwustronny z perforowanymi wałkami aluminiowymi o średnicy 100 mm po 3 wałki w jednym poziomie z każdej strony, długości wałków 3 x 1800 mm. ., osiem poziomów z regulacją wysokości Szyny jezdne zgodnie z projektem – szt. 3 Regał D02 – regał stacjonarny, wyposażony w 12 szuflad, od dołu 4 szuflady o wysokości 200 mm, powyżej 8 szuflad o wysokości 100 mm, nad szufladami 2 półki. Regał E02 – regał stacjonarny, zamykany, wyposażony w 2 sekcje, w 1 sekcji 5 regulowanych półek, w 2 sekcji poziomy drążek na ubrania a powyżej 1 półka. zgodnie z rysunkiem w załączniku nr 6.1 do niniejszego zapytania. Wysokość pomieszczenia: 303 cm Wysokość do oświetlenia: 299 cm
  

Criterion

Kryteria Dodatkowe wyposażenie
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres rękojmi i gwarancji wykonawcy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena (koszt)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)