Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30197644-2 Papier kserograficzny
30199230-1 Koperty
30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
22851000-0 Skoroszyty
30192000-1 Wyroby biurowe
30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujących
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30192113-6 Wkłady drukujące
30237380-6 CD-ROM-y
Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na sprzedaży i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego oraz jednostek podległych artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów. Szczegółowy opis asortymentu został zawarty w załączniku nr 6 - Szczegółowy wykaz asortymentu.
Uwaga – materiały eksploatacyjne!
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był oryginalny lub o parametrach równoważnych - dopuszcza się również możliwość składania ofert na artykuły regenerowane.
Jeżeli Zamawiający wymaga wyłącznie artykuł oryginalny jest to wyraźnie wskazane w opisie konkretnej pozycji zamówienia.
W rozumieniu postanowień niniejszej specyfikacji przez artykuły oryginalne rozumie się – artykuły wyprodukowane w całości i wprowadzone do obrotu przez producenta sprzętu, do którego eksploatacji są przeznaczone
W rozumieniu postanowień niniejszej specyfikacji przez artykuły o parametrach równoważnych rozumie się – artykuły wyprodukowane w całości i wprowadzone do obrotu przez innego producenta niż producent sprzętu, do którego eksploatacji są przeznaczone, pod warunkiem, że artykuły te nie są gorszej, jakości oraz zachowują taką samą wydajność jak odpowiadające im produkty oryginalne a użycie tych artykułów nie powoduje utraty gwarancji producenta sprzętu lub producent tych artykułów udziela własnej gwarancji na sprzęt, do którego eksploatacji zostaną użyte jego artykuły.
W rozumieniu postanowień niniejszej specyfikacji przez artykuły regenerowane rozumie się – artykuły (niezależnie od producenta) do produkcji, których użyte zostały części, materiały lub inne elementy, które już wcześniej zostały wprowadzone do obrotu a następnie powtórnie zostały użyte do produkcji danego artykułu, pod warunkiem, że artykuły te nie są gorszej, jakości oraz zachowują taką samą wydajność jak odpowiadające im produkty oryginalne a użycie tych artykułów nie powoduje utraty gwarancji producenta sprzętu lub producent tych artykułów udziela własnej gwarancji na sprzęt, do którego eksploatacji zostaną użyte jego artykuły.
W rozumieniu postanowień niniejszej specyfikacji przez wprowadzenie do obrotu rozumie się – sprzedaż lub dostarczenie artykułów przez producenta odbiorcom hurtowym lub detalicznym .
Do każdego rodzaju dostarczonego asortymentu (składającego się na przedmiot zamówienia) powinna być dołączona informacja określająca rodzaj artykułu, jego parametry, ilość oraz nazwę i producenta.
Przedmiot zamówienia w odniesieniu do artykułów biurowych musi być fabrycznie nowy, zdatny do użytku tj. posiadać właściwości użytkowe posiadać etykiety w języku polskim. Artykuły biurowe i eksploatacyjne muszą posiadać aktualne okresy ważności, minimum 12 miesięczne licząc od daty dostawy a nie produkcji (nie dotyczy materiałów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania).
W przypadku dostawy wadliwych artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych tj. nie spełniających wymogów określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do wymiany dostarczonego asortymentu na swój koszt i dostawy asortymentu zgodnego z wymaganiami określonymi w SIWZ.
W przypadku awarii urządzenia/drukarki spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów równoważnych lub regenerowanych:
Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów naprawy uszkodzonego urządzenia /drukarki. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy.
W przypadku trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego użytkowanie urządzenia / drukarki spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów równoważnych lub regenerowanych, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia/drukarki na ten sam produkt lub w przypadku braku na rynku tego typu urządzenia /drukarki – do wymiany na urządzenie /drukarkę o parametrach nie gorszych niż trwale uszkodzone urządzenie/ drukarka, po uprzedniej akceptacji modelu przez Zamawiającego.
W przypadku utraty gwarancji producenta urządzenia /drukarki na skutek awarii tego urządzenia/drukarki wynikłej ze stosowania materiału równoważnego lub regenerowanego, w ramach rekompensaty Wykonawca jest zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta za pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków.
Jeżeli wymieniony w ramach reklamacji materiał równoważny lub regenerowany nadal będzie wykazywał wady, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ramach obowiązującej umowy materiału oryginalnego producenta urządzenia/drukarki po cenie umownej dla wadliwego materiału równoważnego.
Dostawa przedmiotu zamówienia do jednostek wymienionych w pkt. 2.5 odbywać się będzie w częściach na koszt wykonawcy po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego oraz zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż pierwsza dostawa odbędzie się w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. Dostawa nastąpi w ciągu 14 dni od złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Zamówienie składane będzie telefonicznie, faxem lub emailem.
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje transport oraz rozładunek z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia.
Reklamacje dostarczonego przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga minimalnego 6 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
– Wykonawca zobowiązany jest do:
a) odbioru reklamowanego towaru z siedziby Zamawiającego na swój koszt w czasie 36 godzin od chwili złożenia reklamacji ,
b) dostarczenia pełnowartościowego towaru w miejsce reklamowanego towaru w terminie 48 godzin. od chwili przyjęcia reklamacji.
Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych - Wykonawca powinien zapewnić nieodpłatny odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych.
Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy z siedziby Zamawiającego w ciągu 4 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego zgłoszenia z obowiązkiem wystawienia dokumentu potwierdzającego odbiór zużytych materiałów.
UWAGA - Zamawiający gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w wymiarze co najmniej 60 % wartości zamówienia. Wykorzystanie opcji na pozostałe 40 % wartości zamówienia będzie uzależnione od zapotrzebowania w okresie trwania zamówienia.
|
GuidZP400 |
54cb55bc-eef7-4f91-b379-d1fa9c573106
|
Biuletyn |
537111-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Sanocki
|
Regon |
37044070300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sanok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134 652 900,
|
Zamawiajacy fax |
134 652 988
|
Zamawiajacy email |
zp@powiat-sanok.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.powiat-sanok.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiat-sanok.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiat-sanok.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Sanocki ul. Rynek 1 38-500 Sanok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek oraz kserokopiarek dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podległych
|
Numer referencyjny |
IN.272.14.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30197644-2 Papier kserograficzny
30199230-1 Koperty
30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
22851000-0 Skoroszyty
30192000-1 Wyroby biurowe
30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujących
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30192113-6 Wkłady drukujące
30237380-6 CD-ROM-y
Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na sprzedaży i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego oraz jednostek podległych artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów. Szczegółowy opis asortymentu został zawarty w załączniku nr 6 - Szczegółowy wykaz asortymentu.
Uwaga – materiały eksploatacyjne!
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był oryginalny lub o parametrach równoważnych - dopuszcza się również możliwość składania ofert na artykuły regenerowane.
Jeżeli Zamawiający wymaga wyłącznie artykuł oryginalny jest to wyraźnie wskazane w opisie konkretnej pozycji zamówienia.
W rozumieniu postanowień niniejszej specyfikacji przez artykuły oryginalne rozumie się – artykuły wyprodukowane w całości i wprowadzone do obrotu przez producenta sprzętu, do którego eksploatacji są przeznaczone
W rozumieniu postanowień niniejszej specyfikacji przez artykuły o parametrach równoważnych rozumie się – artykuły wyprodukowane w całości i wprowadzone do obrotu przez innego producenta niż producent sprzętu, do którego eksploatacji są przeznaczone, pod warunkiem, że artykuły te nie są gorszej, jakości oraz zachowują taką samą wydajność jak odpowiadające im produkty oryginalne a użycie tych artykułów nie powoduje utraty gwarancji producenta sprzętu lub producent tych artykułów udziela własnej gwarancji na sprzęt, do którego eksploatacji zostaną użyte jego artykuły.
W rozumieniu postanowień niniejszej specyfikacji przez artykuły regenerowane rozumie się – artykuły (niezależnie od producenta) do produkcji, których użyte zostały części, materiały lub inne elementy, które już wcześniej zostały wprowadzone do obrotu a następnie powtórnie zostały użyte do produkcji danego artykułu, pod warunkiem, że artykuły te nie są gorszej, jakości oraz zachowują taką samą wydajność jak odpowiadające im produkty oryginalne a użycie tych artykułów nie powoduje utraty gwarancji producenta sprzętu lub producent tych artykułów udziela własnej gwarancji na sprzęt, do którego eksploatacji zostaną użyte jego artykuły.
W rozumieniu postanowień niniejszej specyfikacji przez wprowadzenie do obrotu rozumie się – sprzedaż lub dostarczenie artykułów przez producenta odbiorcom hurtowym lub detalicznym .
Do każdego rodzaju dostarczonego asortymentu (składającego się na przedmiot zamówienia) powinna być dołączona informacja określająca rodzaj artykułu, jego parametry, ilość oraz nazwę i producenta.
Przedmiot zamówienia w odniesieniu do artykułów biurowych musi być fabrycznie nowy, zdatny do użytku tj. posiadać właściwości użytkowe posiadać etykiety w języku polskim. Artykuły biurowe i eksploatacyjne muszą posiadać aktualne okresy ważności, minimum 12 miesięczne licząc od daty dostawy a nie produkcji (nie dotyczy materiałów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania).
W przypadku dostawy wadliwych artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych tj. nie spełniających wymogów określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do wymiany dostarczonego asortymentu na swój koszt i dostawy asortymentu zgodnego z wymaganiami określonymi w SIWZ.
W przypadku awarii urządzenia/drukarki spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów równoważnych lub regenerowanych:
Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów naprawy uszkodzonego urządzenia /drukarki. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy.
W przypadku trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego użytkowanie urządzenia / drukarki spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów równoważnych lub regenerowanych, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia/drukarki na ten sam produkt lub w przypadku braku na rynku tego typu urządzenia /drukarki – do wymiany na urządzenie /drukarkę o parametrach nie gorszych niż trwale uszkodzone urządzenie/ drukarka, po uprzedniej akceptacji modelu przez Zamawiającego.
W przypadku utraty gwarancji producenta urządzenia /drukarki na skutek awarii tego urządzenia/drukarki wynikłej ze stosowania materiału równoważnego lub regenerowanego, w ramach rekompensaty Wykonawca jest zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta za pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków.
Jeżeli wymieniony w ramach reklamacji materiał równoważny lub regenerowany nadal będzie wykazywał wady, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ramach obowiązującej umowy materiału oryginalnego producenta urządzenia/drukarki po cenie umownej dla wadliwego materiału równoważnego.
Dostawa przedmiotu zamówienia do jednostek wymienionych w pkt. 2.5 odbywać się będzie w częściach na koszt wykonawcy po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego oraz zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż pierwsza dostawa odbędzie się w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. Dostawa nastąpi w ciągu 14 dni od złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Zamówienie składane będzie telefonicznie, faxem lub emailem.
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje transport oraz rozładunek z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia.
Reklamacje dostarczonego przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga minimalnego 6 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
– Wykonawca zobowiązany jest do:
a) odbioru reklamowanego towaru z siedziby Zamawiającego na swój koszt w czasie 36 godzin od chwili złożenia reklamacji ,
b) dostarczenia pełnowartościowego towaru w miejsce reklamowanego towaru w terminie 48 godzin. od chwili przyjęcia reklamacji.
Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych - Wykonawca powinien zapewnić nieodpłatny odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych.
Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy z siedziby Zamawiającego w ciągu 4 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego zgłoszenia z obowiązkiem wystawienia dokumentu potwierdzającego odbiór zużytych materiałów.
UWAGA - Zamawiający gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w wymiarze co najmniej 60 % wartości zamówienia. Wykorzystanie opcji na pozostałe 40 % wartości zamówienia będzie uzależnione od zapotrzebowania w okresie trwania zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|