GuidZP400 |
fbe9d9df-9c26-443b-94d4-57a4ea77d58d
|
Biuletyn |
537115-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole Publiczne nr 1 im. "Gromadki Misia Uszatka"
|
Regon |
27151061000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rymera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
170a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radlin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 459 02 32,
|
Zamawiajacy email |
mzopo@radlin.pl,
|
Adres strony url |
www.radlin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://miasto.radlin.pl/category/ogloszenia-o-zamowieniach/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://miasto.radlin.pl/category/ogloszenia-o-zamowieniach/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie ul. Rymera 15 44-310 Radlin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy żywności w roku szkolnym 2017/2018 dla Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie z podziałem na 6 zadań
|
Numer referencyjny |
PP 1.371.2.GG.207
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawa żywności dla Zamawiającego, w roku szkolnym 201/2018, który to przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące zadania:
1) zadanie nr 1 – dostawy mięsa i produktów wędliniarskich (kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 15100000-9) zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. Nr 1 doj SIWZ,
2) zadanie nr 2 – dostawy świeżych owoców i warzyw (kod CPV: 15300000-1), zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 2 doj SIWZ,
3) zadanie nr 3 – dostawy mrożonek rybnych (kod CPV 1522100-3) i owocowo-warzywnych (kod CPV 15331170-9), zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 3 do SIWZ,
4) zadanie nr 4 – dostawa produktów mleczarskich (kod CPV: 15500000-3) zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 4 do niniejszej SIWZ,
5) zadanie nr 5 – dostawa świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich (kod CPV: 15810000-9), zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 5 do SIWZ
6) zadanie nr 6 – dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych (kod CPV: 15200000-0), olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych (kod CPV: 15400000-2), produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych (kod CPV: 15600000-4) i różnych produktów spożywczych (kod CPV: 15800000-6) zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 6 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przepisami normy i parametry dotyczące tego rodzaju towaru oraz że jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski (wzór – zał. Nr 13 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców :w terminie 3-ch dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.22 ust. 1 pkt 23) ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. Nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów, aktualnych na dzień złożenia oferty :
1) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega, w trybie art. 22a ustawy, na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie pkt IV.4.2) i IV.4.3) SIWZ – wzór zobowiązania stanowi zał. Nr 10 do SIWZ.;
2) aktualnego, na dzień złożenia, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestrowych) – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, dotyczy to również spółki cywilnej; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadkach ustawowych zmian w przepisach regulujących postanowienia umowy,
|
IV 4 4 data |
2017-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mięsa i produktów wędliniarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz wyrobów wędliniarskich zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy swieżych owoców i warzyw
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy swieżych owoców i warzyw Dostawy swieżych owoców i warzyw zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 2 do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mrożonek rybnych i owocowo-warzywnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy mrożonych ryb, owoców i warzyw oraz wyrobów garmażeryjnych zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 3 do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy mleka, śmietany,jogurtów, masła, różnych serów zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 4 do niniejszej SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy różnego rodzaju chleba, bułek, wyrobów cukierniczych zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 5 do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych, olejów,tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, produktów przemiału ziarna, skrobii i produktów skrobiowych, różnych produktów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy różnych produktów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 6 do SIWZ,
|
| |