Dostawy żywności w roku szkolnym 2017/2018 dla Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie z podziałem na 6 zadań

Data publikacji 2017-06-22
Data zakończenia 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Przedszkole Publiczne nr 1 im. "Gromadki Misia Uszatka"
Miejscowość Radlin
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537115-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawa żywności dla Zamawiającego, w roku szkolnym 201/2018, który to przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące zadania:
1) zadanie nr 1 – dostawy mięsa i produktów wędliniarskich (kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 15100000-9) zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. Nr 1 doj SIWZ,
2) zadanie nr 2 – dostawy świeżych owoców i warzyw (kod CPV: 15300000-1), zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 2 doj SIWZ,
3) zadanie nr 3 – dostawy mrożonek rybnych (kod CPV 1522100-3) i owocowo-warzywnych (kod CPV 15331170-9), zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 3 do SIWZ,
4) zadanie nr 4 – dostawa produktów mleczarskich (kod CPV: 15500000-3) zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 4 do niniejszej SIWZ,
5) zadanie nr 5 – dostawa świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich (kod CPV: 15810000-9), zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 5 do SIWZ
6) zadanie nr 6 – dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych (kod CPV: 15200000-0), olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych (kod CPV: 15400000-2), produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych (kod CPV: 15600000-4) i różnych produktów spożywczych (kod CPV: 15800000-6) zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fbe9d9df-9c26-443b-94d4-57a4ea77d58d
Biuletyn 537115-N-2017
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Publiczne nr 1 im. "Gromadki Misia Uszatka"
Regon 27151061000000
Zamawiajacy adres ulica Rymera
Zamawiajacy adres numer domu 170a
Zamawiajacy miejscowosc Radlin
Zamawiajacy kod pocztowy 44-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 459 02 32,
Zamawiajacy email mzopo@radlin.pl,
Adres strony url www.radlin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://miasto.radlin.pl/category/ogloszenia-o-zamowieniach/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://miasto.radlin.pl/category/ogloszenia-o-zamowieniach/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie ul. Rymera 15 44-310 Radlin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy żywności w roku szkolnym 2017/2018 dla Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie z podziałem na 6 zadań
Numer referencyjny PP 1.371.2.GG.207
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawa żywności dla Zamawiającego, w roku szkolnym 201/2018, który to przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące zadania: 1) zadanie nr 1 – dostawy mięsa i produktów wędliniarskich (kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 15100000-9) zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. Nr 1 doj SIWZ, 2) zadanie nr 2 – dostawy świeżych owoców i warzyw (kod CPV: 15300000-1), zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 2 doj SIWZ, 3) zadanie nr 3 – dostawy mrożonek rybnych (kod CPV 1522100-3) i owocowo-warzywnych (kod CPV 15331170-9), zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 3 do SIWZ, 4) zadanie nr 4 – dostawa produktów mleczarskich (kod CPV: 15500000-3) zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 4 do niniejszej SIWZ, 5) zadanie nr 5 – dostawa świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich (kod CPV: 15810000-9), zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 5 do SIWZ 6) zadanie nr 6 – dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych (kod CPV: 15200000-0), olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych (kod CPV: 15400000-2), produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych (kod CPV: 15600000-4) i różnych produktów spożywczych (kod CPV: 15800000-6) zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przepisami normy i parametry dotyczące tego rodzaju towaru oraz że jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski (wzór – zał. Nr 13 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców :w terminie 3-ch dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.22 ust. 1 pkt 23) ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. Nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów, aktualnych na dzień złożenia oferty : 1) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega, w trybie art. 22a ustawy, na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie pkt IV.4.2) i IV.4.3) SIWZ – wzór zobowiązania stanowi zał. Nr 10 do SIWZ.; 2) aktualnego, na dzień złożenia, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestrowych) – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, dotyczy to również spółki cywilnej; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W przypadkach ustawowych zmian w przepisach regulujących postanowienia umowy,
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy mięsa i produktów wędliniarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz wyrobów wędliniarskich zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy swieżych owoców i warzyw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy swieżych owoców i warzyw Dostawy swieżych owoców i warzyw zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 2 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy mrożonek rybnych i owocowo-warzywnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy mrożonych ryb, owoców i warzyw oraz wyrobów garmażeryjnych zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 3 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawy produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy mleka, śmietany,jogurtów, masła, różnych serów zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 4 do niniejszej SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawy świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy różnego rodzaju chleba, bułek, wyrobów cukierniczych zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 5 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych, olejów,tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, produktów przemiału ziarna, skrobii i produktów skrobiowych, różnych produktów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy różnych produktów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 6 do SIWZ,
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)