GuidZP400 |
de378188-5644-492b-a156-aa957eb7741a
|
Biuletyn |
537408-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej "PIAST"
|
Regon |
2142692600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Cicha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
56-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 389 11 16,
|
Zamawiajacy fax |
71 389 11 17 wew. 505
|
Zamawiajacy email |
przetargi@igbpiast.pl,
|
Adres strony internetowej |
www.igbpiast.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
podmiot finansów publicznych
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.igbpiast.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
ZIGB PIAST ul. Cicha 8, 56-100 Wołów
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dosttawa produktów przemiału i ziarna
|
Numer referencyjny |
DZP/232/38/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów z przemiału i ziarna do punktów handlowych prowadzonych przez Zachodnią Instytucję Gospodarki Budżetowej „Piast” następujących producentów :
- EKO-MEGA MŁYNY WODNE Sp.zo.o.
- FHU KONPACK SP.ZO.O.
- GOODMILLS POLSKA SP.ZO.O.
- KUPIEC S.A
- LUBELLA SP.ZO.O. SP.K
-MELIVIT S.A
- MŁYN NIEDŹWIADY SP.ZO.O.
- NESTLE POLSKA S.A
- POLSKIE MŁYNY S.A
- PPH BIFOOD SP.ZO.O.
- PPH JANEX
- PPH KROS SP.ZO.O.
- PPH POLARIS KALISZ
- PPHU MŁYNPOL SP.J
- PPHU WOSEBA SP.ZO.O.
-PPZ S.A NIECHLÓW
- PZZ STOISŁAW S.A
- SANTE A.KOWALSKI SP.J
- SONKO SP.ZO.O
oraz innych równoważnych.
- Zamawiający informuje, iż warunkiem koniecznym jest dostarczenie, zainstalowanie i zintegrowanie z programami Zamawiającego oprogramowania komputerowego, które zapewni możliwość dokonywania zamówień on-line przez Zamawiającego, w tym umożliwi generowanie raportów określających co najmniej termin złożenia zamówienia, rodzaj i ilość zamówionego towaru (wielkość zamówienia) oraz cenę towaru. Dostarczenie , zainstalowanie oraz zintegrowanie programu wykonawca wykona na koszt własny.
- Zamawiający informuje, iż ilości produktów będą określane każdorazowo przy zamówieniu przez pracowników Zachodniej Instytucji Gospodarki Budżetowej „Piast”.
- Zamawiający informuje, iż artykuły muszą być dostarczane przez wykonawcę do niżej wymienionych punktów:
|
Cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
5
|
Okreslenie warunkow |
Brak szczególnych warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Brak szczególnych warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający informuje, iż warunkiem koniecznym jest dostarczenie, zainstalowanie i zintegrowanie z programami Zamawiającego oprogramowania komputerowego, które zapewni możliwość dokonywania zamówień on-line przez Zamawiającego, w tym umożliwi generowanie raportów określających co najmniej termin złożenia zamówienia, rodzaj i ilość zamówionego towaru (wielkość zamówienia) oraz cenę towaru
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu Wykonawca składa wraz z wnioskiem aktualne na dzień składania wniosku oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z za-łącznikiem nr 1 do SIWZ.
- W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z wnioskiem wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z za-łącznikiem nr 2 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospo-darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
b) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż kwota brutto, na którą dany oferent lub oferenci (oferta wspólna) składają ofertę, potwier-dzającą że dany oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy (Załącznik Nr 1 i 2 do SIWZ);
- Wzór umowy podpisany i zaparafowany ( załącznik Nr 3 do SIWZ);
- Ofertę cenową dla produktów wymienionych producentów (cennik produktów)
- Opis oprogramowania oferowanego w ramach niniejszego zamówienia
|
Tryb udzielenia zamowienia |
2
|
Liczba wykonawcow |
6
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
- Zamawiający informuje, iż warunkiem koniecznym jest dostarczenie, zainstalowanie i zintegrowanie z programami Zamawiającego oprogramowania komputerowego, które zapewni możliwość dokonywania zamówień on-line przez Zamawiającego, w tym umożliwi generowanie raportów określających co najmniej termin złożenia zamówienia, rodzaj i ilość zamówionego towaru (wielkość zamówienia) oraz cenę towaru. Dostarczenie , zainstalowanie oraz zintegrowanie programu wykonawca wykona na koszt własny.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu Wykonawca składa wraz z wnioskiem aktualne na dzień składania wniosku oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z za-łącznikiem nr 1 do SIWZ.
- W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z wnioskiem wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z za-łącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
1
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
Zamawiający informuje, że przewiduje 2 etapy postępowania:
I. W którym wyłoni wykonawców spełniających wszystkie wymagania zamawiającego i z którego wyłoni 3 wykonawców z najniższymi cenami w ramach koszyka towarów stworzonego z produktów wymienionych producentów.
II. Który polegać będzie na negocjacjach ceny oraz warunków dostaw na podstawie których wybrani wykonawcy złożą ostateczną ofertę.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Poza przypadkami określonymi w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Strony dopuszczają wprowadzenie zmian do Umowy w następujących przypadkach:
a) zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia, w tym zmiany obowiązujących stawek podatku VAT (zmiana Umowy nastąpi w zakresie wynikającym z tychże przepisów prawa),
b) przedłużenie terminu obowiązywania Umowy do czasu wyczerpania asortymentu towaru będącego przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może w zależności od potrzeb zamówić większą ilość jednego z asortymentów będących przedmiotem zamówienia, kosztem innego pod warunkiem, że ogólna wartość Umowy określona w § 4 ust. 1 nie ulegnie zmianie,
c) zmiany asortymentu towaru do... % wartości umowy, pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia wartości całego zamówienia określonej w umowie. Cena takich produktów nie może być wyższa niż cena producenta maksymalnie z... % marżą. Zamówienie nastąpi po otrzymaniu wyceny od Wykonawcy i po akceptacji ceny przez Zamawiającego,
d) zmiany asortymentu towaru w przypadku wycofania starego i wprowadzenia nowego produktu / produktów, w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej towaru o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, w cenie nie wyższej niż określona podczas negocjacji (zmiana dotyczyć może zastąpienia wycofanych produktów nowymi produktami);
e) zmiany cen rynkowych na towary objęte Umową (zmiana cen – podwyższenie lub obniżenie - nastąpi zgodnie ze wskaźnikiem cen towarów i usług konsumpcyjnych GUS); niezależnie od powyższego Wykonawca zawsze może obniżyć ceny towarów objętych Umową
|
IV 4 4 data |
2017-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|