Sukcesywna dosttawa produktów przemiału i ziarna

Data publikacji 2017-06-22
Data zakończenia 2017-07-03 00:00:00
Instytucja Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej "PIAST"
Miejscowość Wołów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537408-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 156000004
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów z przemiału i ziarna do punktów handlowych prowadzonych przez Zachodnią Instytucję Gospodarki Budżetowej „Piast” następujących producentów :
- EKO-MEGA MŁYNY WODNE Sp.zo.o.
- FHU KONPACK SP.ZO.O.
- GOODMILLS POLSKA SP.ZO.O.
- KUPIEC S.A
- LUBELLA SP.ZO.O. SP.K
-MELIVIT S.A
- MŁYN NIEDŹWIADY SP.ZO.O.
- NESTLE POLSKA S.A
- POLSKIE MŁYNY S.A
- PPH BIFOOD SP.ZO.O.
- PPH JANEX
- PPH KROS SP.ZO.O.
- PPH POLARIS KALISZ
- PPHU MŁYNPOL SP.J
- PPHU WOSEBA SP.ZO.O.
-PPZ S.A NIECHLÓW
- PZZ STOISŁAW S.A
- SANTE A.KOWALSKI SP.J
- SONKO SP.ZO.O
oraz innych równoważnych.
- Zamawiający informuje, iż warunkiem koniecznym jest dostarczenie, zainstalowanie i zintegrowanie z programami Zamawiającego oprogramowania komputerowego, które zapewni możliwość dokonywania zamówień on-line przez Zamawiającego, w tym umożliwi generowanie raportów określających co najmniej termin złożenia zamówienia, rodzaj i ilość zamówionego towaru (wielkość zamówienia) oraz cenę towaru. Dostarczenie , zainstalowanie oraz zintegrowanie programu wykonawca wykona na koszt własny.
- Zamawiający informuje, iż ilości produktów będą określane każdorazowo przy zamówieniu przez pracowników Zachodniej Instytucji Gospodarki Budżetowej „Piast”.
- Zamawiający informuje, iż artykuły muszą być dostarczane przez wykonawcę do niżej wymienionych punktów:

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de378188-5644-492b-a156-aa957eb7741a
Biuletyn 537408-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej "PIAST"
Regon 2142692600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Cicha
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wołów
Zamawiajacy kod pocztowy 56-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 389 11 16,
Zamawiajacy fax 71 389 11 17 wew. 505
Zamawiajacy email przetargi@igbpiast.pl,
Adres strony internetowej www.igbpiast.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny podmiot finansów publicznych
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.igbpiast.pl
Oferty wnioski dostepne ZIGB PIAST ul. Cicha 8, 56-100 Wołów
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dosttawa produktów przemiału i ziarna
Numer referencyjny DZP/232/38/2017
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów z przemiału i ziarna do punktów handlowych prowadzonych przez Zachodnią Instytucję Gospodarki Budżetowej „Piast” następujących producentów : - EKO-MEGA MŁYNY WODNE Sp.zo.o. - FHU KONPACK SP.ZO.O. - GOODMILLS POLSKA SP.ZO.O. - KUPIEC S.A - LUBELLA SP.ZO.O. SP.K -MELIVIT S.A - MŁYN NIEDŹWIADY SP.ZO.O. - NESTLE POLSKA S.A - POLSKIE MŁYNY S.A - PPH BIFOOD SP.ZO.O. - PPH JANEX - PPH KROS SP.ZO.O. - PPH POLARIS KALISZ - PPHU MŁYNPOL SP.J - PPHU WOSEBA SP.ZO.O. -PPZ S.A NIECHLÓW - PZZ STOISŁAW S.A - SANTE A.KOWALSKI SP.J - SONKO SP.ZO.O oraz innych równoważnych. - Zamawiający informuje, iż warunkiem koniecznym jest dostarczenie, zainstalowanie i zintegrowanie z programami Zamawiającego oprogramowania komputerowego, które zapewni możliwość dokonywania zamówień on-line przez Zamawiającego, w tym umożliwi generowanie raportów określających co najmniej termin złożenia zamówienia, rodzaj i ilość zamówionego towaru (wielkość zamówienia) oraz cenę towaru. Dostarczenie , zainstalowanie oraz zintegrowanie programu wykonawca wykona na koszt własny. - Zamawiający informuje, iż ilości produktów będą określane każdorazowo przy zamówieniu przez pracowników Zachodniej Instytucji Gospodarki Budżetowej „Piast”. - Zamawiający informuje, iż artykuły muszą być dostarczane przez wykonawcę do niżej wymienionych punktów:
Cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 5
Okreslenie warunkow Brak szczególnych warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Brak szczególnych warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający informuje, iż warunkiem koniecznym jest dostarczenie, zainstalowanie i zintegrowanie z programami Zamawiającego oprogramowania komputerowego, które zapewni możliwość dokonywania zamówień on-line przez Zamawiającego, w tym umożliwi generowanie raportów określających co najmniej termin złożenia zamówienia, rodzaj i ilość zamówionego towaru (wielkość zamówienia) oraz cenę towaru
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu Wykonawca składa wraz z wnioskiem aktualne na dzień składania wniosku oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z za-łącznikiem nr 1 do SIWZ. - W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z wnioskiem wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z za-łącznikiem nr 2 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospo-darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż kwota brutto, na którą dany oferent lub oferenci (oferta wspólna) składają ofertę, potwier-dzającą że dany oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Inne dokumenty niewymienione - Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy (Załącznik Nr 1 i 2 do SIWZ); - Wzór umowy podpisany i zaparafowany ( załącznik Nr 3 do SIWZ); - Ofertę cenową dla produktów wymienionych producentów (cennik produktów) - Opis oprogramowania oferowanego w ramach niniejszego zamówienia
Tryb udzielenia zamowienia 2
Liczba wykonawcow 6
IV 3 1 minimalne wymagania - Zamawiający informuje, iż warunkiem koniecznym jest dostarczenie, zainstalowanie i zintegrowanie z programami Zamawiającego oprogramowania komputerowego, które zapewni możliwość dokonywania zamówień on-line przez Zamawiającego, w tym umożliwi generowanie raportów określających co najmniej termin złożenia zamówienia, rodzaj i ilość zamówionego towaru (wielkość zamówienia) oraz cenę towaru. Dostarczenie , zainstalowanie oraz zintegrowanie programu wykonawca wykona na koszt własny. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu Wykonawca składa wraz z wnioskiem aktualne na dzień składania wniosku oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z za-łącznikiem nr 1 do SIWZ. - W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z wnioskiem wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z za-łącznikiem nr 2 do SIWZ.
IV 3 1 Przewidziany podzial 1
IV 3 1 etapy negocjacji Zamawiający informuje, że przewiduje 2 etapy postępowania: I. W którym wyłoni wykonawców spełniających wszystkie wymagania zamawiającego i z którego wyłoni 3 wykonawców z najniższymi cenami w ramach koszyka towarów stworzonego z produktów wymienionych producentów. II. Który polegać będzie na negocjacjach ceny oraz warunków dostaw na podstawie których wybrani wykonawcy złożą ostateczną ofertę.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Poza przypadkami określonymi w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Strony dopuszczają wprowadzenie zmian do Umowy w następujących przypadkach: a) zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia, w tym zmiany obowiązujących stawek podatku VAT (zmiana Umowy nastąpi w zakresie wynikającym z tychże przepisów prawa), b) przedłużenie terminu obowiązywania Umowy do czasu wyczerpania asortymentu towaru będącego przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może w zależności od potrzeb zamówić większą ilość jednego z asortymentów będących przedmiotem zamówienia, kosztem innego pod warunkiem, że ogólna wartość Umowy określona w § 4 ust. 1 nie ulegnie zmianie, c) zmiany asortymentu towaru do... % wartości umowy, pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia wartości całego zamówienia określonej w umowie. Cena takich produktów nie może być wyższa niż cena producenta maksymalnie z... % marżą. Zamówienie nastąpi po otrzymaniu wyceny od Wykonawcy i po akceptacji ceny przez Zamawiającego, d) zmiany asortymentu towaru w przypadku wycofania starego i wprowadzenia nowego produktu / produktów, w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej towaru o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, w cenie nie wyższej niż określona podczas negocjacji (zmiana dotyczyć może zastąpienia wycofanych produktów nowymi produktami); e) zmiany cen rynkowych na towary objęte Umową (zmiana cen – podwyższenie lub obniżenie - nastąpi zgodnie ze wskaźnikiem cen towarów i usług konsumpcyjnych GUS); niezależnie od powyższego Wykonawca zawsze może obniżyć ceny towarów objętych Umową
IV 4 4 data 2017-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Warunki dostaw
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Rabat za wcześniejszą spłatę faktur
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Oprogramowanie komputerowe
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)