Dostawa SPZRĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU z podziałem na zadania dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

Data publikacji 2017-06-22
Data zakończenia 2017-06-30 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Kępno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537140-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 331410000, 331412002, 331400003, 331413106, 331416422
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU wg poszczególnych zadań – nazwanych pakietami dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał.nr 1 do niniejszej SIWZ stanowiący integralną jej część.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 062a0e92-0acf-46d8-9b51-44c5b99d6d53
Biuletyn 537140-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 30854800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Kępno
Zamawiajacy kod pocztowy 63600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 827 300,
Zamawiajacy fax 627 827 401
Zamawiajacy email szpital@sz.kepno.pl,
Adres strony url www.szpital.kepno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.kepno.pl (BIP)
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakłąd Opieki Zrowotnej w Kepnie, ul. Szpitalna 7 63 - 600 Kepno
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa SPZRĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU z podziałem na zadania dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Numer referencyjny SPZOZ-ZP/7D/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU wg poszczególnych zadań – nazwanych pakietami dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał.nr 1 do niniejszej SIWZ stanowiący integralną jej część.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty, załączniki i oświadczenia: 1.1. Arkusz cenowy ze szczegółowym opisem i charakterystyką przedmiotu zamówienia – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Zał. nr 1 do SIWZ). 1.2. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę(Załącznik nr 2 do SIWZ). 1.3. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (Zał.nr 3 do SIWZ). 1.4. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ). 1.5. Formularz oświadczenia I (Załącznik nr 6 do SIWZ). 1.6. Formularz oświadczenia II (Załącznik nr 7 do SIWZ). 1.7. Informacja o obowiązkach wynikających z przepisów o podatku VAT (Załącznik nr 8 do SIWZ). 1.8. Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu i używania oferowanych wyrobów na terytorium RP. 1.9. Aktualne certyfikaty i / lub deklaracje potwierdzające spełnienie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm i dyrektyw, uwzględniając w szczególności wymagania UE. Deklaracja zgodności lub zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE. 1.10.Opis zawierający szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wszystkich wymagań ustalonych przez Zamawiającego, w postaci katalogów, ulotek informacyjnych lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów, których wykaz stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.11. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie, 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy Zamawiający żąda: 2.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Zał. nr 3 (oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania) i Załączniku nr 4 (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – niniejsze oświadczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą. 2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w powyższym ppkt 2.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2.3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w powyższym ppkt 2.1. 2.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza także informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w powyższym ppkt 2.1. 2.5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.szpital.kepno.pl informacji (art.86, ust. PZP), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust.1, pkt.23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Obowiązek ten nie dotyczy przypadku, gdy zostaje złożona tylko jedna oferta.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst . Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 5 niniejszej SIWZ. 2. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy - Załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Produkty w zakresie pakietu nr1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Strzykawki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Bezigłowy zawór dostępu żylnego
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Kaniule dożylne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Rurka tracheostomijna
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Igła neonatologiczna
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141310-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Czepki, maski, fartuchy, pościel serwety
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sterylna woda do nawilżania tlenu
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szyna palcowa
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Igła do punkcji mostka
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141310-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Maski tlenowe
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141642-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Papier do EKG, elektrody, żel
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestawy do odsysania, dren łączący, zestaw do lewatywy
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Cewniki
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Kranik trójdrożny
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Obwód oddechowy, łyżka do laryngoskopu
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)