Dostawa końcówek z filtrem i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego (zadania 1-17)

Data publikacji 2017-06-22
Data zakończenia 2017-06-30 00:00:00
Instytucja Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537163-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa końcówek z filtrem i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego (zadania 1-17)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 56776e6f-d0cf-41e3-ac74-491db18c98a5
Biuletyn 537163-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Regon 28848400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Indiry Gandhi
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02776
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 349 62 22,
Zamawiajacy fax 022 349 62 23
Zamawiajacy email zaopat@ihit.waw.pl,
Adres strony url www.ihit.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ihit.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Hematologii i Transfuzjologii 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, I piętro p. 144A (Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa końcówek z filtrem i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego (zadania 1-17)
Numer referencyjny IHiT/P/31/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 17
Okreslenie przedmiotu Dostawa końcówek z filtrem i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego (zadania 1-17)
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr: 1.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr: 1.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr: 1.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć wraz z ofertą: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ: 1) Wykonawca, który samodzielnie bierze udział w postępowaniu, musi wypełnić jedno oświadczenie. 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców je wykazuje. 3) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów do wykonania zamówienia, winien zawrzeć informację o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby 4) oświadczenie winno być złożone w oryginale 5) oświadczenie w języku obcym winno być składane wraz z tłumaczeniem na język polski 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia na podstawie z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP należy przedstawić Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. W związku z art. 26 ust. 6 w przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie dostępność w/w dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym Zamawiający we własnym zakresie pobierze ten dokument, chyba że Zamawiający jest już w jego posiadaniu.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1.1.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do stosowania na terenie Polski (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych) – wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 – jeżeli dotyczy. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty, wystawione przez uprawnione jednostki, wymagane polskimi przepisami prawa (np. znak CE, Deklarację Zgodności, niezbędne świadectwa, atesty, certyfikaty) – wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ – jeżeli dotyczy. 1.3. W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 1.4. Dotyczy zadań nr 1-16: Katalogi oferowanych produktów lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie wszystkich parametrów określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ. Dotyczy zadania nr 17: Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowo takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Istotne jest to, że produkt równoważny, który nie jest identycznym, tożsamym z produktem referencyjnym, ale posiada pewne istotne cechy i parametry dla Zamawiającego, zbliżone do opisanego w SIWZ. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego produktu w specyfikacji. Wskazana przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 nazwa i numer katalogowy został podany w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia i służy ustaleniu oczekiwanej klasy drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawo Zamówień Publicznych z późn. zm. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaoferowany przez Wykonawcę drobny sprzęt laboratoryjny równoważny musi odpowiadać wszystkim cechom jakościowym, określonym przez producenta danego sprzętu w specyfikacji jakościowej. W celu udowodnienia równoważności Wykonawca załączy do oferty specyfikację jakościową, świadectwo kontroli jakości, katalogi oferowanych produktów, specyfikacje, metodyki, karty charakterystyki lub inny równoważny dokument, który umożliwi porównanie drobnego sprzętu laboratoryjnego oferowanego z wymaganym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) i jego jakość nie jest gorsza od jakości określonego produktu w SIWZ. 2. Wykonawca ma obowiązek opisać załączone dokumenty, którego zadania i pozycji dotyczą oraz (o ile dokumenty dotyczą wielu pozycji) wyraźnie zaznaczyć oferowany przedmiot zamówienia (np. kolorowym zakreślaczem). Pozostałe wymagane dokumenty potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 5, Specyfikacja asortymentowo –cenowa, parametry graniczne.
Inne dokumenty niewymienione 3. Ponad to wraz ofertą należy złożyć: 3.1. Formularz „OFERTA” – załącznik nr 4 do SIWZ wraz ze Specyfikacją Asortymentowo-Cenową – załącznik nr 5 do SIWZ 3.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczone notarialnie; Zgodnie z art., 26 ust. 2f Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już nieaktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych na zasadach określonych w art. 22a upzp. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w formie pisemnej zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 3. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składa także Oświadczenia dotyczące tych podmiotów, w których potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, jakim powołuje się na zasoby tych podmiotów oraz oświadczenie, że wobec tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i ust. 5 pkt. 1 upzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów trzecich, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, aby oświadczenie o którym mowa w pkcie 2 obejmowało szczegółowe informacje dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. PODMIOTY SKŁADAJĄCE WSPÓLNĄ OFERTĘ (KONSORCJUM; s.c.) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: 1) reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 2) zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, 3) złożenie oferty wspólnie, 4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. W przypadków podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z uczestników musi załączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw o wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 składa lider konsorcjum. PODWYKONAWCY Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom różnych części zamówienia w zależności od woli Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom, składa wraz z ofertą informację o zakresie czynności lub części zamówienia które będą wykonywane przez podwykonawcę lub podwykonawców wraz z podaniem nazw firm podwykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa § 5 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: pkt. 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wraz z ofertą należy dostarczyć próbki przedmiotu zamówienia (do oceny techniczno-użytkowej) dla następujących zadań: Zadanie nr 1: min. po 96 sztuk każdej pojemności końcówek Zadanie nr 2: min. 10 szt. końcówek Zadanie nr 3: 50 szt. probówek Zadanie nr 4: dla poz 1-2: min. po 5 szt. probówek każdego typu dla poz 3: 1 szt. statywu Zadanie nr 5: min. po 96 szt. każdego typu końcówek Zadanie nr 6: min. po 5 szt. każdego typu probówek Zadanie nr 7: ramka/pudełko z 96 szt. końcówek (poza Dostawcą oryginalnych końcówek Perkin Elmer) Zadanie nr 8: min. 5 szt. Probówek Zadanie nr 9: min. 96 szt. końcówek Zadanie nr 10: min. 2 paski ( =16 szt. probówek ) Zadanie nr 11: min. 96 szt. końcówek Zadanie nr 12: min. 5 szt. probówek Zadanie nr 13: ramka/pudełko z 96 szt. końcówek Zadanie nr 14: min. 2 szt. płytek 96 – dołkowych Zadanie nr 15: statyw 1 szt. Zadanie nr 16: pudełko z 96 szt. probówek i 96 szt. korków Próbki wyrobów składane są w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych zamówieniem i dokonania oceny techniczno-użytkowej. W tym przypadku próbki nie są traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy pzp, tym samym próbki nie będą podlegały uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 upzp. Oferowane produkty będą oceniane w oparciu o testowanie nieodpłatnie dostarczonych próbek wg. zasad opisanych w załączniku nr 1a. Próbki oferowanych wyrobów należy złożyć wraz z ofertą i wykazem próbek (załącznik nr 9) najpóźniej do dnia 30.06.2017 r. do godz. 09:00 w Kancelarii IHiT, I piętro, p. 144A. Próbki oferowanego wyrobu muszą być zapakowane odpowiednio dla poszczególnych zadań i dokładnie opisane w języku polskim. Każda dostarczona próbka musi być opisana przez Wykonawcę następująco: - nazwa wykonawcy, - nr zadania, - nr pozycji. Próbki oferowanych produktów powinny być złożone w zamkniętym opakowaniu, oznaczonym: „Próbki do postępowania nr IHiT/P/31/2017 na: dostawę końcówek z filtrem i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego (zadania 1-17) - nie otwierać przed 30.06.2017 r. godz. 10:00” Niedostarczenie próbek, złożenie ich po terminie lub złożenie w innym miejscu, niż wskazane powyżej, spowoduje odrzucenie oferty. Próbki dołączone do oferty nie podlegają zwrotowi.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie: 2.1.Zmiany numeru katalogowego produktu. 2.2.Zmiany sposobu konfekcjonowania – ogólna ilość przedmiotu zamówienia nie może być mniejsza niż ilość wymagana przez Zamawiającego. 2.3.Zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów. 2.4.W sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego. 2.5.Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowych, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 2.6.W okresie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub samego Wykonawcę. 2.7.W przypadku zmiany w ustawie o podatku od towarów i usług VAT, które podwyższą lub obniżą cenę/y przedmiotu niniejszej umowy, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, zostanie stosownie obniżona/ne lub podwyższona/ne cena/y przedmiotu umowy oraz całkowita wartość przedmiotu umowy. 2.8.W przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy pełnych ilości przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu jej obowiązywania. Ceny jednostkowe w tym okresie nie mogą ulec zmianie. 2.9.Zamawiający może do końca trwania umowy nie dokonać zakupu pełnych ilości przedmiotu umowy także w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy. 2.10.Zakup wg zasad określonych w ust. 2.9. nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego. 2.11.Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w danym zadaniu stanowiącym przedmiot niniejszej umowy, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. 2.12.Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i dla swojej ważności wymagają formy pisemnej.
IV 4 4 data 2017-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis końcówki do pipet
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis plastiki do real-time
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis probówki do PCR
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis sterylne końcówki do pipet automatycznych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis probówki do PCR
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis końcówki przewodzące z filtrem do stacji pipetującej Janus Perkin Elmer
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis probówki do biologii molekularnej
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa zadanie nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis probówki do PCR
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa zadanie nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa zadanie nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis probówki typu Eppendorf
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa zadanie nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Końcówki z filtrem; przewodzące (conductive) do stacji Hamilton
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa zadanie nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Płytka 96-dołkowa
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa zadanie nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Statyw chłodzący
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa zadanie nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Probówki o poj 0,5 -0.75 ml z kodem 2D na spodzie + silikonowe pojedyncze korki do ich zakrywania
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa zadanie nr 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Płytki 96 dołkowe firmy Corning lub równoważne
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)