GuidZP400 |
16160401-5f73-45e1-abb2-a1f969625c11
|
Biuletyn |
537058-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Regon |
45066502400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18404
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
864 733 610,
|
Zamawiajacy fax |
864 733 210
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-lomza.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital-lomza.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-lomza.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości
|
Numer referencyjny |
ZT-SZP-226/01/34p/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży zwanego dalej Zamawiającym w ilościach, asortymencie i o parametrach wymaganych wg Załącznika nr 1 do SIWZ. Ilość pakietów – 3.
Opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia,
2) Zestawienie asortymentowo – ilościowe i parametry wymagane
3) Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33711900-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualny odpis w właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:
1. Próbek oferowanego produktu opisanych przez Wykonawcę (tj. nr Pakietu i pozycji, której dotyczą, nazwa Wykonawcy) w celu ewentualnego wykorzystania do identyfikacji lub weryfikacji dostaw – dotyczy:
a) pakietu nr 1 – 2 opakowania (2 szt.)
*jedna szt. każdej próbki zostanie przeznaczona do ewentualnej identyfikacji lub weryfikacji dostaw, a pozostałe zostaną wykorzystane (zużyte) dla potwierdzenia parametrów wymaganych w SIWZ.
W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania próbek, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Próbki te zostaną dostarczone przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego – dotyczy Pakietów, w których Zamawiający nie wymagał próbek.
2. Opisy (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe producenta produktów) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. Wykonawcy powinni oznaczyć, której pozycji i Pakietu dotyczy opis - dotyczy wszystkich pakietów.
Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność danego opisu z wymogami Zamawiającego.
3. Karta charakterystyki produktu – dotyczy Pakietu nr 1.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Nie przewiduje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty (art. 144 ust 1 ustawy Pzp) z wyjątkiem:
Kupujący dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w przypadku:
a) zmiany konfekcjonowania dotyczącej pojemności przy nieprzekroczeniu ceny ofertowej,
b) zmiany nazwy towaru w przypadku kiedy nowy towar spełnia wszystkie parametry towaru, który przestał być wytwarzany,
c) zmiany producenta produktu jaki wykazał w złożonej ofercie,
d) wprowadzenia tańszego zamiennika o takich samych parametrach,
e) obniżenia cen towaru o procent zmiany ceny,
f) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku,
g) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
h) zamiany asortymentu lub zmiany producenta produktu jaki wykazał w złożonej ofercie,
i) zmiany numeru katalogowego, wielkości opakowania z przeliczeniem ceny,
j)przedłużenia terminu obowiązywania umowy wobec niewyczerpania całości zamówienia do czasu wykorzystania całości zamówienia,
k) zmian wynikających z przepisów ustawy PZP.
|
IV 4 4 data |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Podmioty zagraniczne:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w części VIII pkt 1 SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Dokument, o którym mowa w części VIII. ust. 2 pkt. 1 SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części VIII. ust. 2 pkt. 1) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis części VIII. ust. 2 pkt. 2 SIWZ stosuje się odpowiednio.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711900-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Mydło w płynie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Worki na śmieci
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pady do maszyn czyszczących
|
| |