Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Kluczborku:
CZĘŚĆ NR 1 – JOGURTY I SERY - CPV 15540000-5, 15551000-5
1.
Jogurt naturalny - w opak. od 0,10 kg do 0,18 kg, termin przydatności do
spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy– CPV 15551310-1, dostawy
min. raz w tygodniu w ilości ok 9,6 kg
kg 500
2.
Jogurt owocowy - w opak. od 0,10 kg do 0,13 kg, termin przydatności do
spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy – CPV 15551300-8, dostawy
min. raz w tygodniu w ilości ok 19,2 kg
kg 1000
3.
Ser topiony - w opak. 0,10 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż
30 dni od daty dostawy - CPV 15542200-1, dostawy min. co dwa tygodnie w
ilości ok 96 kg
kg 2500
4.
Ser twaróg chudy - w opak. od 0,10 kg do 0,20 kg, termin przydatności do
spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy – CPV 15542100-0, dostawy
min. raz w tygodniu w ilości ok 64 kg
kg 3300
5.
Serek homogenizowany owocowy - w opak od 0,10 kg do 0,15 kg, termin
przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy - CPV
15545000-0, dostawy min. raz w tygodniu w ilości ok 23 kg
kg 1200
6.
Serek homogenizowany naturalny - bez dodatku cukru w opak od 0,10 kg do
0,15 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty
dostawy – CPV 15545000-0, dostawy min. raz w tygodniu w ilości ok 3,9 kg
kg 200
7.
Serek kanapkowy – śmietankowy - w opak. od 0,10 kg do 0,13 kg, termin
przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy – CPV
15545000-0, dostawy min. raz w tygodniu w ilości ok 19,2 kg
kg 1000
8.
Serek wiejski ziarnisty - w opak. od 0,10 kg do 0,20 kg, termin przydatności
do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy - CPV 15545000-0,
dostawy min. raz w tygodniu w ilości ok 7,7 kg
kg 400
CZEŚĆ NR 2 – MLEKO W PROSZKU I ŚMIETANA - CPV 15510000-6
1.
Śmietana - 12% opak. od 0,20 kg do 0,40 kg, termin przydatności do spożycia
nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy - CPV 15512000-0, dostawy min. raz w
tygodniu w ilości ok 34 kg
kg 1800
2.
Mleko w proszku - w opak. 0,50 do 2 kg, termin przydatności do spożycia nie
krótszy niż 14 dni od daty dostawy, – CPV 15511700-0, dostawy min. raz na
dwa tygodnie w ilości ok 29 kg
kg 750
CZĘŚĆ NR 3 – TŁUSZCZE ROŚLINNE - CPV 15410000-5
1.
Margaryna do smarowania pieczywa - w opak. 0,25 kg, min. zawartość
tłuszczu 40%, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni od daty
dostawy – CPV 15431100-9, dostawy min. co dwa tygodnie w ilości ok 385 kg
kg 10000
2.
Olej roślinny - jadalny (do smażenia i surówek) butelki o poj. 1L, termin
przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy - CPV
15411100-3, dostawy min. raz w miesiącu w ilości ok 109 l
razem 1300 l.
CZĘŚĆ NR 4 – JAJA KURZE - CPV 03142500-3
1.
Jaja kurze - klasy M, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 21 dni od
daty dostawy - CPV 03142500-3, dostawy min. co dwa tygodnie w ilości ok
2150 szt, razem 56000 szt.
CZĘŚĆ NR 5 – MROŻONKI - CPV 15220000-6, 15896000-5
1.
Pierogi ruskie – mrożone, zawartość sera w farszu min. 40%, bez ostrych
przypraw i smażonej cebuli. Gramatura jednego pieroga od ok .20g do 30g,
termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy,
zawartość glazury max. 5%. Opakowanie od 1 kg do 3 kg - CPV 15896000-5,
dostawy min. co dwa tygodnie w ilości ok 15,4 kg
kg 400
2.
Burgery rybne mrożone - od 60 g – 100 g dop. 5% glazury, w opakowaniach
jednostkowych od 2 kg do 5 kg, termin przydatności nie krótszy niż 30 dni od
daty dostawy – CPV 15220000-6, dostawy min. co dwa tygodnie w ilości ok
15,4 kg
kg 400
3.
Filet mrożony z mintaja – ze skórą, zawartość glazury max. 10%, filet
pakowany luzem w opakowaniach jednostkowych od 2 kg do 5 kg, termin
przydatności nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy - CPV 15220000-6,
dostawy min. co dwa tygodnie w ilości ok 15,4 kg
kg 400
1. Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi
dla zapewnienia bezpieczeństwa i żywienia zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149).
2. Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem spełniającym warunki sanitarne w zakresie
przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności oraz na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia
i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo przed wydaniem przedmiotu
umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie
w siedzibie zamawiającego przez strony umowy.
3. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie
z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, muszą być świeże i posiadać ważne terminy
przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego złej jakości dostarczonego
towaru, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić
będzie wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub
jej poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszt i ryzyko wykonawcy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw poszczególnych produktów (zmniejszenia do
20%), ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania
umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych, bądź innymi
nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami. Z tytułu zmniejszenia ilości dostaw, wykonawcy nie
przysługuje odszkodowanie.
5. Odbiór jakościowy, gwarancja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie
przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym
fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w tym samym dniu wadliwą partię towaru.
Przedmiot zamówienia winien być odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny.
6. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub
w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez zamawiającego z co
najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą przyjmowane od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 12.00 na podstawie zapotrzebowania zamawiającego. W wyjątkowych
sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym
pomiędzy dostawcą i odbiorcą (w godzinach pracy magazynu).
7. Standard jakościowy zamówionych dostaw musi odpowiadać standardom określonych w Polskich
Normach.
8. Wymagania jakościowe :
• Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, gramatura inna niż podana.
• Wymagania w zakresie opakowań:
- dostawy powinny być realizowane w opakowaniach wykonawcy bez dodatkowych opłat;
- zbiorcze pojemniki plastikowe lub kartonowe z pokrywami, czyste, bez obcych zapachów,
przeznaczone tylko do jednego asortymentu, elementy powinny być ułożone w opakowaniu sposób
niepowodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd.
IV. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do 15.07.2018 r. |