Dostawa wyposażenia dla klas I-III i świetlicy szkolnej oraz pomocy dydaktycznych do tych pomieszczeń dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Lublinie

Data publikacji 2017-06-26
Data zakończenia 2017-07-04 00:00:00
Instytucja Gimnazjum nr 5 im. Króla Władysława Łokietka
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539389-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla klas I-III i świetlicy szkolnej oraz pomocy dydaktycznych do tych pomieszczeń w ramach jednej dostawy dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Lublinie. Szczegółowy zakres zamówienia rodzaj, opis i ilości określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3d8810e9-81d8-46cc-9a79-d438ad151416
Biuletyn 539389-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gimnazjum nr 5 im. Króla Władysława Łokietka
Regon 43103107600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Smyczkowa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 7417510, 81 7417510 w.22,
Zamawiajacy fax 814 438 016
Zamawiajacy email kierownik.gospodarczy@g5.lublin.eu,
Adres strony url www.5gim.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.5gim.lublin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.5gim.lublin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gimnazjum nr 5 im. Króla Władysława Łokietka w Lublinie, Smyczkowa 3, 20 – 844 Lublin (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla klas I-III i świetlicy szkolnej oraz pomocy dydaktycznych do tych pomieszczeń dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Lublinie
Numer referencyjny KG.271.1.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla klas I-III i świetlicy szkolnej oraz pomocy dydaktycznych do tych pomieszczeń w ramach jednej dostawy dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Lublinie. Szczegółowy zakres zamówienia rodzaj, opis i ilości określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. Zamawiający udzieli w/w zamówień jeżeli zostaną oszczędności po realizacji niniejszego zamówienia. Zamówienia te będą dotyczyć tych samych artykułów, które zostaną dostarczone w niniejszym zamówieniu (rozszerzenie dostawy) i po tych samych cenach zaoferowanych w niniejszym zamówieniu. W szczególności będą one dotyczy pomocy dydaktycznych dla klas I-III i świetlicy szkolnej.
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże , że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum dwie dostawy związaną z dostarczeniem mebli szkolnych i pomocy dydaktycznych dla szkół o łącznej wartości minimum 100 000 zł brutto każda. . Wyjaśnienie: Wykonawca zobowiązany jest do wykazania nie mniej niż dwóch zrealizowanych w sposób należyty dostaw mebli szkolnych i pomocy dydaktycznych dla szkół o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda oraz dostarczenie zamawiającemu dowodów potwierdzających należyte wykonanie dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów (dotyczy art. 24 ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy ): 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2: pkt 1–3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów jest zobowiązany przedstawić w/w dokumenty (potwierdzające brak podstaw do wykluczenia) odnoszące się do podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji polega.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw (minimum dwie dostawy) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozdział XII ust. 2 pkt. c)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego zamawiający żąda: 1 ) próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać potwierdzona na żądanie zamawiającego. Wyjaśnienie: zamawiający żąda przedstawienia krótkich opisów wszystkich produktów będących przedmiotem dostawy w zakresie niezbędnym czy oferowane produkty spełniają wymogi zamawiającego. Z opisu musi jasno wynikać że produkt mieści się w parametrach podanych przez zamawiającego. Zamawiający zaleca dodanie zdjęć każdego produktu, lecz wymóg zamieszczenia zdjęć nie jest obowiązkowy lecz dobrowolny. 2) Certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę , jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia , kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Wyjaśnienie: Wykonawca dostarczy na każdy produkt w zakresie mebli certyfikaty uprawniające do oznaczenia wyrobów znakiem bezpieczeństwa. 3) Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wyjaśnienie: Wykonawca dostarczy zaświadczenia, że wszystkie produkty wymagające oznakowania CE posiadają znak CE i są zgodne z obowiązującymi przepisami, tj. umożliwiającymi użytkowanie produktów w placówkach oświatowych przez dzieci i młodzież oraz inne zaświadczenia wymagane przepisami prawa w szczególności zaświadczenie z wykonania zabezpieczenia ognioochronnego, zaświadczenie że produkty odpowiadają wymaganiom higienicznym , atesty badań bezpieczeństwa, deklaracje zgodności itp.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy spowodowana; a) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy w przypadku gdyby realizacja całego zamówienia nie leżała w interesie zamawiającego ; b) W przypadku określonym w pkt. a wynagrodzenie dla wykonawcy zostanie pomniejszone o nie zrealizowaną część umowy na podstawie cen podanych w ofercie złożonej przez wykonawcę. c) za nie zrealizowaną część umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy zamawiający może naliczyć kary umowne zgodnie z postanowieniami § 6. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Wszystkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. Każda zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Najniższa cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)