2.1 Przedmiotem zamówienia w 11 częściach, jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych:
2.1.1 część 1 zamówienia – STANOWISKO KOMPUTEROWE TYPU AUTILIUS – WSPÓLNA UWAGA LUB RÓWNOWAŻNE W ILOŚCI 1 SZT.
opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
2.1.2 część 2 zamówienia – Sprzęt elektroniczny, w tym:
1) Radiomagnetofon z odtwarzaczem CD i USB szt. 10; 2)Drukarka szt. 1; 3 )Urządzenie wielofunkcyjne szt. 1
2.1.3 część 3 zamówienia – INSTRUMENTY MUZYCZNE w tym:
1) keyboard szt.1 ; 2) Zestaw rytmiczny Ever play lub równoważny 10 szt; 3) Torba na instrumenty 6 szt. 4) Zestaw przedszkolny bum bum ruki lub równoważny 1 szt.
2.1.4 część 4 zamówienia – MATERIAŁY BIUROWE , w tym;
1) Laminarka 1 szt. ;2) Folia do laminarki 15 szt.; 3) Farby duże 5 szt. ;4) Materiały papiernicze 12 zestaw
2.1.5 część 5 zamówienia – SPRZĘT ICT w tym: 1) tablica interaktywna 1 szt.
2.1.6 część 6 zamówienia – SPRZĘT KOMPUTEROWY , w tym: 1) komputery przenośne 2 szt.;
2.1.7 część 7 zamówienia – POCHŁANIACZ WILGOCI , 1 szt.
opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
2.1.8 część 8 zamówienia – POMOCE REHABILITACYJNE, w tym: 1) Pufa relaksacyjna 3 szt.; 2) Masażer wibrujący 5 szt.; 3) Zabawki sensoryczne 12 szt.; 4) Mata Wibrująca 5 szt.;
5) Worek sako 5 szt.; 6) Zestaw rozszerzony do zdolności motorycznych 1 szt.; 7) Łódka podwieszana z piłeczkami 1 szt.; 8) Climb System zestaw rozbudowany + zjeżdżalnia rolkowa lub równoważny 1 szt.; 9) Piłka lekarska 1 szt.; 10) Sprzęt do rehabilitacji i aktywności ruchowej 5 szt.; 11) Zestaw przyrządów do rehabilitacji ruchowej 1 szt.; 12) Zestaw rzeka 1 szt.
13) Zestaw mosty 1 szt.; 14) Labirynt 1 szt.; 15) Sprzęt 4 szt.;16) Drążek składany na drabinkę 1 szt.; 17) Duża piłka terapeutyczna 1 szt.; 18) Koc obciążeniowy 5 szt. 19) Piłeczki do basenu 10 szt.; 20) Poduszki sensoryczne 6 szt.;2.1.9 część 9 zamówienia – ARTYKUŁY SPOŻYWCZE 30 szt.-opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
2.1.10 część 10 zamówienia – Wyposażenie Sali doświadczania świata w tym: 1. Projektor typu Mathmos lub równoważny 1 szt ; 2. Tunel nieskończoności 1 szt., 3. Komplet tarcz do projektora typu Solar lub równoważne 1 szt.; 4. Projektor typu Solar lub równoważny 2 szt. ; 5. Komplet tarcz do projektora typu Solar lub Równoważne 2 szt.;
6. Projektor Magiczna laserowa kula lub równoważny 1 szt.; 7.Urządzenie do wytwarzania mgły 1 szt.; 8. Płyn do wytwarzania mgły 1 szt. ; 9.Lampka typu Aduki lub równoważna 2 szt. ; 10.Magiczne akwarium 1 szt.;2.1.11 część 11 zamówienia – TABLET Z OPROGRAMOWANIEM , 12 szt.-opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry i ilości poszczególnych pozycji, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 11 części i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową.
UWAGA: Zapisu zdania pierwszego pkt 2.2 SIWZ Wykonawca nie może rozumieć w ten sposób, jakoby mógł złożyć ofertę obejmującą jedynie część asortymentu w ramach jednej części zamówienia.2.3 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanych w ramach projektu pn. „Równy start dla najmłodszych”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 3, Działanie 3.1.2.4 .Zakupiony sprzęt będzie wyposażeniem dla niżej wymienionych placówek:
1) Zespół Placówek Specjalnych , ul. Grunwaldzka 1, 83-110 Tczew;
2.5 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, bądź w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy – w przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę
Jednostkową brutto (dot. 2 części zamówienia – drukarki 1300,00 zł, urządzenia wielofunkcyjnego 5000,00 zł; dot. 6 części zamówienia: laptopa 3000,00 zł, laptopa z ekranem dotykowym 3700,00 zł; dot. 5 części zamówienia: tablicy interaktywnej 4000,00 zł brutto), którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Powyższe obwarowanie wynika z faktu, iż Instytucja Organizująca Konkurs, wprowadziła wykaz dopuszczalnych stawek( Załącznik Nr 5 do Regulaminu konkursu dotyczącego naboru wniosków o dofinansowanie projektów w zakresie Działania 3.1 Edukacja przedszkolna) dla części towarów i usług na potrzeby ogłoszonego konkursu, w ramach którego Zamawiający uzyskał dofinansowanie ww. projektu.
2.6 Zamawiający wymaga, aby w ofercie (Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ) podać cenę brutto danej części zamówienia oraz ceny poszczególnych pozycji w danej części.
2.7 Warunki realizacji przedmiotu umowy:2.7.1 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony wad i uszkodzeń oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2.7.2 Przedmiot zamówienia (w przypadku sprzętu i urządzeń elektronicznych – o ile dotyczy) powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy. 2.7.3 Wykonawca będzie dostarczać sprzęt w oryginalnych opakowaniach producenta (o ile dotyczy). 2.7.4 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia we własnym zakresie oraz na swój koszt i ryzyko w odpowiedniej ilości, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie, ul. Grunwaldzka 1, 83-110 Tczew po ustaleniu terminu dostaw.
2.7.5 Wykonawca wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia zobowiązuje się dostarczyć w języku polskim: instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, wymagane licencje, certyfikaty oraz inne dokumenty niezbędne do przejęcia niniejszego przedmiotu zamówienia do używania publicznego (o ile dotyczy).
2.7.6 Wykonawca wniesie, zainstaluje i uruchomi sprzęt, w pomieszczeniach wyznaczonych przez przedstawiciela Zamawiającego.
2.8 Informacje dodatkowe dotyczące oferowanego sprzętu komputerowego: 2.8.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
2.8.2 Zamawiający zaznacza, iż współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
2.9 Informacje o podwykonawcach:
2.9.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
2.9.2 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
|
GuidZP400 |
4bf376ef-105c-4e29-b699-819aef9add2f
|
Biuletyn |
539150-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie
|
Regon |
22214171100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grunwaldzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tczew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
585 315 550,
|
Zamawiajacy fax |
585 315 550
|
Zamawiajacy email |
dkonrad10@wp.pl,
|
Adres strony url |
zpstczew.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
projekt pn. " Równy start dla najmłodszych", Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.1 Edukacja Przedszkolna
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
przetargi.powiat.tczew.pl; zpstczew.biposwiata.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
przetargi.powiat.tczew.pl; zpstczew.biposwiata.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie, ul. grunwaldzka 1, 83-110 Tczew
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pn. "Równy start dla najmłodszych"
|
Numer referencyjny |
ZP.04.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2.1 Przedmiotem zamówienia w 11 częściach, jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych:
2.1.1 część 1 zamówienia – STANOWISKO KOMPUTEROWE TYPU AUTILIUS – WSPÓLNA UWAGA LUB RÓWNOWAŻNE W ILOŚCI 1 SZT.
opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
2.1.2 część 2 zamówienia – Sprzęt elektroniczny, w tym:
1) Radiomagnetofon z odtwarzaczem CD i USB szt. 10; 2)Drukarka szt. 1; 3 )Urządzenie wielofunkcyjne szt. 1
2.1.3 część 3 zamówienia – INSTRUMENTY MUZYCZNE w tym:
1) keyboard szt.1 ; 2) Zestaw rytmiczny Ever play lub równoważny 10 szt; 3) Torba na instrumenty 6 szt. 4) Zestaw przedszkolny bum bum ruki lub równoważny 1 szt.
2.1.4 część 4 zamówienia – MATERIAŁY BIUROWE , w tym;
1) Laminarka 1 szt. ;2) Folia do laminarki 15 szt.; 3) Farby duże 5 szt. ;4) Materiały papiernicze 12 zestaw
2.1.5 część 5 zamówienia – SPRZĘT ICT w tym: 1) tablica interaktywna 1 szt.
2.1.6 część 6 zamówienia – SPRZĘT KOMPUTEROWY , w tym: 1) komputery przenośne 2 szt.;
2.1.7 część 7 zamówienia – POCHŁANIACZ WILGOCI , 1 szt.
opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
2.1.8 część 8 zamówienia – POMOCE REHABILITACYJNE, w tym: 1) Pufa relaksacyjna 3 szt.; 2) Masażer wibrujący 5 szt.; 3) Zabawki sensoryczne 12 szt.; 4) Mata Wibrująca 5 szt.;
5) Worek sako 5 szt.; 6) Zestaw rozszerzony do zdolności motorycznych 1 szt.; 7) Łódka podwieszana z piłeczkami 1 szt.; 8) Climb System zestaw rozbudowany + zjeżdżalnia rolkowa lub równoważny 1 szt.; 9) Piłka lekarska 1 szt.; 10) Sprzęt do rehabilitacji i aktywności ruchowej 5 szt.; 11) Zestaw przyrządów do rehabilitacji ruchowej 1 szt.; 12) Zestaw rzeka 1 szt.
13) Zestaw mosty 1 szt.; 14) Labirynt 1 szt.; 15) Sprzęt 4 szt.;16) Drążek składany na drabinkę 1 szt.; 17) Duża piłka terapeutyczna 1 szt.; 18) Koc obciążeniowy 5 szt. 19) Piłeczki do basenu 10 szt.; 20) Poduszki sensoryczne 6 szt.;2.1.9 część 9 zamówienia – ARTYKUŁY SPOŻYWCZE 30 szt.-opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
2.1.10 część 10 zamówienia – Wyposażenie Sali doświadczania świata w tym: 1. Projektor typu Mathmos lub równoważny 1 szt ; 2. Tunel nieskończoności 1 szt., 3. Komplet tarcz do projektora typu Solar lub równoważne 1 szt.; 4. Projektor typu Solar lub równoważny 2 szt. ; 5. Komplet tarcz do projektora typu Solar lub Równoważne 2 szt.;
6. Projektor Magiczna laserowa kula lub równoważny 1 szt.; 7.Urządzenie do wytwarzania mgły 1 szt.; 8. Płyn do wytwarzania mgły 1 szt. ; 9.Lampka typu Aduki lub równoważna 2 szt. ; 10.Magiczne akwarium 1 szt.;2.1.11 część 11 zamówienia – TABLET Z OPROGRAMOWANIEM , 12 szt.-opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry i ilości poszczególnych pozycji, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 11 części i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową.
UWAGA: Zapisu zdania pierwszego pkt 2.2 SIWZ Wykonawca nie może rozumieć w ten sposób, jakoby mógł złożyć ofertę obejmującą jedynie część asortymentu w ramach jednej części zamówienia.2.3 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanych w ramach projektu pn. „Równy start dla najmłodszych”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 3, Działanie 3.1.2.4 .Zakupiony sprzęt będzie wyposażeniem dla niżej wymienionych placówek:
1) Zespół Placówek Specjalnych , ul. Grunwaldzka 1, 83-110 Tczew;
2.5 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, bądź w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy – w przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę
Jednostkową brutto (dot. 2 części zamówienia – drukarki 1300,00 zł, urządzenia wielofunkcyjnego 5000,00 zł; dot. 6 części zamówienia: laptopa 3000,00 zł, laptopa z ekranem dotykowym 3700,00 zł; dot. 5 części zamówienia: tablicy interaktywnej 4000,00 zł brutto), którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Powyższe obwarowanie wynika z faktu, iż Instytucja Organizująca Konkurs, wprowadziła wykaz dopuszczalnych stawek( Załącznik Nr 5 do Regulaminu konkursu dotyczącego naboru wniosków o dofinansowanie projektów w zakresie Działania 3.1 Edukacja przedszkolna) dla części towarów i usług na potrzeby ogłoszonego konkursu, w ramach którego Zamawiający uzyskał dofinansowanie ww. projektu.
2.6 Zamawiający wymaga, aby w ofercie (Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ) podać cenę brutto danej części zamówienia oraz ceny poszczególnych pozycji w danej części.
2.7 Warunki realizacji przedmiotu umowy:2.7.1 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony wad i uszkodzeń oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2.7.2 Przedmiot zamówienia (w przypadku sprzętu i urządzeń elektronicznych – o ile dotyczy) powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy. 2.7.3 Wykonawca będzie dostarczać sprzęt w oryginalnych opakowaniach producenta (o ile dotyczy). 2.7.4 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia we własnym zakresie oraz na swój koszt i ryzyko w odpowiedniej ilości, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie, ul. Grunwaldzka 1, 83-110 Tczew po ustaleniu terminu dostaw.
2.7.5 Wykonawca wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia zobowiązuje się dostarczyć w języku polskim: instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, wymagane licencje, certyfikaty oraz inne dokumenty niezbędne do przejęcia niniejszego przedmiotu zamówienia do używania publicznego (o ile dotyczy).
2.7.6 Wykonawca wniesie, zainstaluje i uruchomi sprzęt, w pomieszczeniach wyznaczonych przez przedstawiciela Zamawiającego.
2.8 Informacje dodatkowe dotyczące oferowanego sprzętu komputerowego: 2.8.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
2.8.2 Zamawiający zaznacza, iż współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
2.9 Informacje o podwykonawcach:
2.9.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
2.9.2 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-08-23T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia dla części 2 -11: od dnia zawarcia umowy do 31 lipca 2017 r.
Uwaga: Termin realizacji zamówienia dla części 1 zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 23 sierpnia 2017 r.
Ww. data jest terminem maksymalnym. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 14 niniejszej SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (Załącznik Nr 2 do SIWZ) – w oryginale.
Wyjaśnienie dla Wykonawców: 1.Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 2.Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do SIWZ.
3.Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa w zakresie danej części zamówienia – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej w zakresie danej części zamówienia.
UWAGI:
1)Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
5.3 W celu potwierdzenia okoliczności, o której mowa w pkt 4.1.2 SIWZ, mając na uwadze treść art. 26 ust. 6 Ustawy, Zamawiający uzyska dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.1 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odnoszące się do 2 szt. laptopów wraz z oprogramowaniami odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z §13 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców powinien dołączyć do oferty następujące dokumenty: 6.1.1 dotyczy laptopów: 1)dokument potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputerów z systemem operacyjnym,
2)karta katalogowa/specyfikacja techniczna oferowanych laptopów 3)Deklaracja zgodności CE
6.2 Nie załączenie przez Wykonawcę do oferty składającego ofertę na 6 część zamówienia któregoś z wymaganych dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ, skutkować będzie odrzuceniem przez Zamawiającego danej oferty, jako nie spełniającej wymagań określonych w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają zgody obu stron oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne wyłącznie następujących sytuacjach:
1)w granicach unormowania art. 144 ust.1 pkt 5 i 6 stawy Prawo zamówień publicznych,
2)zmiany wysokości podatku VAT,
3)wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
4)zmiany firmy realizującej usługę serwisową.
|
IV 4 4 data |
2017-07-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
STANOWISKO KOMPUTEROWE TYPU AUTILIUS – WSPÓLNA UWAGA LUB RÓWNOWAŻNE W ILOŚCI
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-23T00:00:00+02:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt Elektroniczny
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Instrumenty muzyczne
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Materiały biurowe
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt ICT
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt komputerowy
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pochłaniacz wilgoci
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pomoce rehabilitacyjne
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie sali doświadczania świata
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Tablet z oprogramowaniem
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-31T00:00:00+02:00
|
| |