1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, sprzętu do przygotowywania i podawania leków, odzieży ochronnej, wody do tlenoterapii, wyrobów do dializy, nici chirurgicznych, innych wyrobów medycznych oraz produktu leczniczego, w podziale na 17 pakietów.
2. Miejscem dostawy, wniesienia i rozładowania towaru jest Apteka Szpitalna ZAMAWIAJĄCEGO w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej 22 w budynku Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi (dojazd od ulicy Rolnej).
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Pakiet nr 10 w pozycji nr 3 i w pakiecie nr 17 ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby oferowany produkt leczniczy posiadał kod EAN zgodnie z Zarządzeniem Prezesa NFZ
Nr 26/2012/DGL i nr 27/2012/DGL z dnia 10 maja 2012 r. Kod EAN należy wpisać w rubrykę wraz z nazwą handlową produktu.
2) Pakiety nr 1-3 i 5-9 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe zawierające opisy, kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych wyrobów medycznych i próbki (po 1 szt. każdego oferowanego wyrobu medycznego).
3) Pakiet nr 4 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy ulotkę producenta.
4) Pakiet nr 10 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe/dokumenty producenta zawierające opisy, kody/nr katalogowe oferowanych wyrobów medycznych i produktu leczniczego.
5) Pakiet nr 11 pozycja nr 1 (kombinezon ochronny) – ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby kombinezon:
a) był przeznaczony do pracy w pomieszczeniach czystych klasy ISO-4/5 lub ISO-4, A i B wg GMP;
b) spełniał wymagania dla środków ochrony indywidualnej kategorii III, zgodnie z dyrektywą UE 89/686/EEC;
c) spełniał wymagania dla przeciwchemicznej odzieży ochronnej:
- Typ 5: Odporność na przenikanie drobnych cząstek do wnętrza ubioru – badanie wg normy EN ISO 13982-1,
- Typ 6: Odzież chroniąca przed ciekłymi chemikaliami (EN 13034) ,
d) posiadał właściwości mechaniczne:
- odporność na ścieranie materiału - minimum 10 cykli,
- wytrzymałość na zginanie/pękanie materiału - minimum 5000 cykli,
- odporność na przebicie >5 N,
- wytrzymałość szwów >30 N,
e) był odporny na przenikanie minimum 7 cytostatyków (wg EN 14325 - klasa przenikania 5 lub wg ASTM D6978-05 - brak przenikania do 480 minut),
f) był wykonany z wysokiej gęstości materiału o wadze powierzchniowej minimum 45g/m2, umożliwiającego transfer powietrza i pary wodnej celem zapewnienia odpowiedniego komfortu termicznego podczas użytkowania, nieemitującego zanieczyszczeń mechanicznych oraz chroniącego przed ich przenikaniem ze środka ubrania,
g) był pakowany w procesie produkcyjnym w pomieszczeniach czystych ISO klasa 4.
Na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy: strony katalogowe
i dokumenty producenta lub niezależnych ośrodków badawczych potwierdzające zgodność właściwości mechanicznych i ochronnych oferowanego produktu z wymaganiami SIWZ oraz próbki (4 sztuki kombinezonu w rozmiarze M i 1 sztuka kombinezonu w rozmiarze L).
6) Pakiet nr 11 pozycje 2-3 - Kaptur i osłony na obuwie mają być wykonane z wysokiej gęstości materiału o wadze powierzchniowej minimum 45g/m2, umożliwiającego transfer powietrza i pary wodnej celem zapewnienia odpowiedniego komfortu termicznego podczas użytkowania, nieemitującego zanieczyszczeń mechanicznych oraz chroniącego przed ich przenikaniem ze środka ubrania. Osłony na obuwie mają mieć antypoślizgową podeszwę. Produkty mają być pakowane w procesie produkcyjnym w pomieszczeniach czystych ISO klasa 4.
Na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe i dokumenty producenta lub niezależnych ośrodków badawczych potwierdzające zgodność oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ oraz próbki (5 kapturów i 5 par osłon na obuwie w rozmiarze S; w przypadku zaoferowania kombinezonu zintegrowanego z kapturem należy dołączyć 5 par osłon na obuwie w rozmiarze uniwersalnym).
7) Pakiety nr 12-13 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe /dokumenty potwierdzone przez producenta, zawierające informacje na temat oferowanych produktów zgodnych z SIWZ. W przypadku zaoferowania produktów, które nie były wcześniej stosowane/testowane przez ZAMAWIAJĄCEGO, na etapie badania ofert ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo żądania dostarczenia próbek przez WYKONAWCĘ (po 1 op. każdego oferowanego produktu). W przypadku nie dostarczenia przez WYKONAWCĘ na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO próbek, oferta zostanie odrzucona.
8) Pakiety nr 14-16 – ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby:
a) opakowania jednostkowe (saszetka) i zbiorcze (pudełko) oferowanych wyrobów medycznych były oznaczone numerem katalogowym wyrobu, opisem igły (długość, krzywizna, rodzaj ostrza, przekrój w skali 1:1), grubością i długością nitki oraz terminem ważności tak, aby pełna identyfikacja produktu była możliwa na każdym etapie otwarcia, także po podaniu szwu na sterylny stolik instrumentariuszki,
b) opakowanie zbiorcze saszetek było z banderolą ułatwiającą otwarcie,
c) był łatwy dostęp do igły – szew pakowany w pojedynczą saszetkę,
d) szew nie był splątany po wyjęciu z saszetki,
e) igła się nie łamała, nie wyginała i nie odrywała się od nitki,
f) nitka była odporna na zerwanie, zapewniała łatwo sprowadzający się i wytrzymały węzeł.
9) W pakiecie nr 14 poz. nr 4 – ZAMAWIAJĄCY wymaga igły okrągłej przeciwzakłuciowej. Igła ta od igły okrągłej różni się zakończeniem, które w przypadku igły przeciwzakłuciowej jest na tyle ostre, aby przechodzić przez powięź i tkanki ale nie przez skórę. Ten rodzaj igły stosowany jest przez ZAMAWIAJĄCEGO w procedurach szycia kruchych tkanek.
10) W pakiecie nr 15 poz. 1 – ZAMAWIAJĄCY wymaga szwów z powłoką antybakteryjną. Środek antybakteryjny zastosowany do powleczenia szwu ma za zadanie eliminację kolonizacji szwu przez bakterie, co jest szczególnie istotne w przypadku pacjentek onkologicznych poddawanych u ZAMAWIAJĄCEGO procedurze rekonstrukcji piersi z wszczepieniem implantu. Środek antybakteryjny powlekający szew nie może wykazywać działania toksycznego w zastosowanym stężeniu i nie może być antybiotykiem.
11) W pakiecie nr 15 poz. 4 i 6 – ZAMAWIAJĄCY wymaga igieł okrągłych rozwarstwiających. Igły okrągłe rozwarstwiające stosowane są przez ZAMAWIAJĄCEGO w procedurach onkologicznych, w których niezbędne są igły minimalizujące traumatyzację tkanek. Igła okrągła rozwarstwiająca jest igłą, której stożkowy przekrój bezpośrednio
za szczytem igły od strony części penetrującej na długości kilku milimetrów został wypłaszczony do kształtu owalnego, co umożliwia łatwiejsze, delikatniejsze rozsunięcie włókien tkanek przez igłę.
12) Pakiety nr 14 - 16 – w załączniku asortymentowym należy w ostatniej kolumnie tabeli wpisać kod katalogowy oferowanego wyrobu medycznego oraz jego nazwę handlową.
13) Pakiety nr 14-16 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy stronę z katalogu lub kserokopię strony katalogowej, na której będzie widniał opis wyrobu medycznego potwierdzający zgodność oferty z opisem przedmiotu zamówienia. Kod oferowanego wyrobu należy oznaczyć kolorem lub gwiazdką.
14) Pakiety nr 14-16 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy dokumenty dopuszczające oferowany wyrób medyczny do obrotu na terenie RP w zależności od klasy wyrobu:
- deklarację producenta o zgodności z obowiązującymi dla danego produktu normami,
- ważny certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych dla danego wyrobu,
- zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
oraz dokumenty potwierdzające przynależność oferowanych wyrobów do klasy III wyrobów medycznych.
15) ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby wszystkie przesłane w ramach postępowania próbki
nie podlegały zwrotowi, były pełnowartościowymi produktami, z możliwością użycia ich w celu przetestowania. Każda próbka musi mieć podany nr serii i datę ważności.
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
1) Dla pakietów o numerach od 1 do 10 oraz 12 i 13: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2019 roku,
2) Dla pakietu numer 11: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2018 roku,
3) Dla pakietów o numerach od 14 do 16: od dnia zawarcia umowy do 30.03.2019 roku,
4) Dla pakietu numer 17: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2018 roku.
|
GuidZP400 |
c9df1eec-71f0-42c3-875a-427c23bf0296
|
Biuletyn |
539092-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
|
Regon |
81739100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzałowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
71730
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 251 410,
|
Zamawiajacy fax |
914 251 406
|
Zamawiajacy email |
szpital@onkologia.szczecin.pl,
|
Adres strony url |
www.onkologia.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.onkologia.szczecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wymagane jest złożenie oferty pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, budynek administracji, I piętro, pokój 1.04 - sekretariat, w dni robocze od 7:00 do 14:35
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa opatrunków, sprzętu do przygotowywania i podawania leków, odzieży ochronnej, wody do tlenoterapii, wyrobów do dializy, nici chirurgicznych, innych wyrobów medycznych oraz produktu leczniczego.
|
Numer referencyjny |
PN-20/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, sprzętu do przygotowywania i podawania leków, odzieży ochronnej, wody do tlenoterapii, wyrobów do dializy, nici chirurgicznych, innych wyrobów medycznych oraz produktu leczniczego, w podziale na 17 pakietów.
2. Miejscem dostawy, wniesienia i rozładowania towaru jest Apteka Szpitalna ZAMAWIAJĄCEGO w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej 22 w budynku Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi (dojazd od ulicy Rolnej).
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Pakiet nr 10 w pozycji nr 3 i w pakiecie nr 17 ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby oferowany produkt leczniczy posiadał kod EAN zgodnie z Zarządzeniem Prezesa NFZ
Nr 26/2012/DGL i nr 27/2012/DGL z dnia 10 maja 2012 r. Kod EAN należy wpisać w rubrykę wraz z nazwą handlową produktu.
2) Pakiety nr 1-3 i 5-9 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe zawierające opisy, kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych wyrobów medycznych i próbki (po 1 szt. każdego oferowanego wyrobu medycznego).
3) Pakiet nr 4 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy ulotkę producenta.
4) Pakiet nr 10 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe/dokumenty producenta zawierające opisy, kody/nr katalogowe oferowanych wyrobów medycznych i produktu leczniczego.
5) Pakiet nr 11 pozycja nr 1 (kombinezon ochronny) – ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby kombinezon:
a) był przeznaczony do pracy w pomieszczeniach czystych klasy ISO-4/5 lub ISO-4, A i B wg GMP;
b) spełniał wymagania dla środków ochrony indywidualnej kategorii III, zgodnie z dyrektywą UE 89/686/EEC;
c) spełniał wymagania dla przeciwchemicznej odzieży ochronnej:
- Typ 5: Odporność na przenikanie drobnych cząstek do wnętrza ubioru – badanie wg normy EN ISO 13982-1,
- Typ 6: Odzież chroniąca przed ciekłymi chemikaliami (EN 13034) ,
d) posiadał właściwości mechaniczne:
- odporność na ścieranie materiału - minimum 10 cykli,
- wytrzymałość na zginanie/pękanie materiału - minimum 5000 cykli,
- odporność na przebicie >5 N,
- wytrzymałość szwów >30 N,
e) był odporny na przenikanie minimum 7 cytostatyków (wg EN 14325 - klasa przenikania 5 lub wg ASTM D6978-05 - brak przenikania do 480 minut),
f) był wykonany z wysokiej gęstości materiału o wadze powierzchniowej minimum 45g/m2, umożliwiającego transfer powietrza i pary wodnej celem zapewnienia odpowiedniego komfortu termicznego podczas użytkowania, nieemitującego zanieczyszczeń mechanicznych oraz chroniącego przed ich przenikaniem ze środka ubrania,
g) był pakowany w procesie produkcyjnym w pomieszczeniach czystych ISO klasa 4.
Na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy: strony katalogowe
i dokumenty producenta lub niezależnych ośrodków badawczych potwierdzające zgodność właściwości mechanicznych i ochronnych oferowanego produktu z wymaganiami SIWZ oraz próbki (4 sztuki kombinezonu w rozmiarze M i 1 sztuka kombinezonu w rozmiarze L).
6) Pakiet nr 11 pozycje 2-3 - Kaptur i osłony na obuwie mają być wykonane z wysokiej gęstości materiału o wadze powierzchniowej minimum 45g/m2, umożliwiającego transfer powietrza i pary wodnej celem zapewnienia odpowiedniego komfortu termicznego podczas użytkowania, nieemitującego zanieczyszczeń mechanicznych oraz chroniącego przed ich przenikaniem ze środka ubrania. Osłony na obuwie mają mieć antypoślizgową podeszwę. Produkty mają być pakowane w procesie produkcyjnym w pomieszczeniach czystych ISO klasa 4.
Na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe i dokumenty producenta lub niezależnych ośrodków badawczych potwierdzające zgodność oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ oraz próbki (5 kapturów i 5 par osłon na obuwie w rozmiarze S; w przypadku zaoferowania kombinezonu zintegrowanego z kapturem należy dołączyć 5 par osłon na obuwie w rozmiarze uniwersalnym).
7) Pakiety nr 12-13 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe /dokumenty potwierdzone przez producenta, zawierające informacje na temat oferowanych produktów zgodnych z SIWZ. W przypadku zaoferowania produktów, które nie były wcześniej stosowane/testowane przez ZAMAWIAJĄCEGO, na etapie badania ofert ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo żądania dostarczenia próbek przez WYKONAWCĘ (po 1 op. każdego oferowanego produktu). W przypadku nie dostarczenia przez WYKONAWCĘ na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO próbek, oferta zostanie odrzucona.
8) Pakiety nr 14-16 – ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby:
a) opakowania jednostkowe (saszetka) i zbiorcze (pudełko) oferowanych wyrobów medycznych były oznaczone numerem katalogowym wyrobu, opisem igły (długość, krzywizna, rodzaj ostrza, przekrój w skali 1:1), grubością i długością nitki oraz terminem ważności tak, aby pełna identyfikacja produktu była możliwa na każdym etapie otwarcia, także po podaniu szwu na sterylny stolik instrumentariuszki,
b) opakowanie zbiorcze saszetek było z banderolą ułatwiającą otwarcie,
c) był łatwy dostęp do igły – szew pakowany w pojedynczą saszetkę,
d) szew nie był splątany po wyjęciu z saszetki,
e) igła się nie łamała, nie wyginała i nie odrywała się od nitki,
f) nitka była odporna na zerwanie, zapewniała łatwo sprowadzający się i wytrzymały węzeł.
9) W pakiecie nr 14 poz. nr 4 – ZAMAWIAJĄCY wymaga igły okrągłej przeciwzakłuciowej. Igła ta od igły okrągłej różni się zakończeniem, które w przypadku igły przeciwzakłuciowej jest na tyle ostre, aby przechodzić przez powięź i tkanki ale nie przez skórę. Ten rodzaj igły stosowany jest przez ZAMAWIAJĄCEGO w procedurach szycia kruchych tkanek.
10) W pakiecie nr 15 poz. 1 – ZAMAWIAJĄCY wymaga szwów z powłoką antybakteryjną. Środek antybakteryjny zastosowany do powleczenia szwu ma za zadanie eliminację kolonizacji szwu przez bakterie, co jest szczególnie istotne w przypadku pacjentek onkologicznych poddawanych u ZAMAWIAJĄCEGO procedurze rekonstrukcji piersi z wszczepieniem implantu. Środek antybakteryjny powlekający szew nie może wykazywać działania toksycznego w zastosowanym stężeniu i nie może być antybiotykiem.
11) W pakiecie nr 15 poz. 4 i 6 – ZAMAWIAJĄCY wymaga igieł okrągłych rozwarstwiających. Igły okrągłe rozwarstwiające stosowane są przez ZAMAWIAJĄCEGO w procedurach onkologicznych, w których niezbędne są igły minimalizujące traumatyzację tkanek. Igła okrągła rozwarstwiająca jest igłą, której stożkowy przekrój bezpośrednio
za szczytem igły od strony części penetrującej na długości kilku milimetrów został wypłaszczony do kształtu owalnego, co umożliwia łatwiejsze, delikatniejsze rozsunięcie włókien tkanek przez igłę.
12) Pakiety nr 14 - 16 – w załączniku asortymentowym należy w ostatniej kolumnie tabeli wpisać kod katalogowy oferowanego wyrobu medycznego oraz jego nazwę handlową.
13) Pakiety nr 14-16 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy stronę z katalogu lub kserokopię strony katalogowej, na której będzie widniał opis wyrobu medycznego potwierdzający zgodność oferty z opisem przedmiotu zamówienia. Kod oferowanego wyrobu należy oznaczyć kolorem lub gwiazdką.
14) Pakiety nr 14-16 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy dokumenty dopuszczające oferowany wyrób medyczny do obrotu na terenie RP w zależności od klasy wyrobu:
- deklarację producenta o zgodności z obowiązującymi dla danego produktu normami,
- ważny certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych dla danego wyrobu,
- zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
oraz dokumenty potwierdzające przynależność oferowanych wyrobów do klasy III wyrobów medycznych.
15) ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby wszystkie przesłane w ramach postępowania próbki
nie podlegały zwrotowi, były pełnowartościowymi produktami, z możliwością użycia ich w celu przetestowania. Każda próbka musi mieć podany nr serii i datę ważności.
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
1) Dla pakietów o numerach od 1 do 10 oraz 12 i 13: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2019 roku,
2) Dla pakietu numer 11: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2018 roku,
3) Dla pakietów o numerach od 14 do 16: od dnia zawarcia umowy do 30.03.2019 roku,
4) Dla pakietu numer 17: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2018 roku.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
753251,87
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnienia warunków udziału WYKONAWCA przedstawia: 1. Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego, aktualne na dzień składania ofert. 2. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenie jak w pkt. 1. 3. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu WYKONAWCÓW wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z ZAMAWIAJĄCYM, składania odbierania wszelkich oświadczeń, w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania. Ponadto oświadczenia, o których mowa w pkt 1, wymagane są od każdego z podmiotów. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 4. W przypadku braku lub niekompletności czy wadliwości jakiegokolwiek z wymienionych wyżej oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw ZAMAWIAJĄCY wzywa do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia względnie do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, pod rygorem wykluczenia WYKONAWCY z postępowania. 5. Do ofert na pakiety nr 14-16 – należy dołączyć próbkę w ilości 1 saszetki każdej oferowanej pozycji, celem dokonania oceny jakościowej, weryfikacji zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia oraz dostępności danego wyrobu medycznego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
WYKONAWCA, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez ZAMAWIAJĄCEGO na stronie internetowej informacji, dotyczącej firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015r. poz. 184 z późniejszymi zmianami). Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
WYKONAWCA, którego oferta została najwyżej oceniona przed udzieleniem zamówienia, w terminie 5 dni od dnia wezwania przez ZAMAWIAJĄCEGO, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU następujące oświadczenia i dokumenty:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia:
1.1. Oświadczenia potwierdzającego spełnienie wymagań funkcjonalnych oferowanego przedmiotu dostawy – zgodnie z zapisami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w rozdziale II punkt 3 SIWZ.
1.2. Dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale II pkt 3 SIWZ oraz w rozdziale II.4 niniejszego ogłoszenia oraz oświadczenia o poniższej treści dotyczącego ofert na pakiety nr 1-10 (z wyłączeniem: poz. nr 3 pakietu nr 10):
„Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr PN-20/17 na pakiety nr ............. zobowiązujemy się dostarczyć wyroby medyczne, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 211). Jednocześnie zobowiązujemy się na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO okazać ważne i aktualne na dzień złożenia dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP dla każdego oferowanego wyrobu medycznego, w tym:
- Deklaracje Zgodności,
- Certyfikaty wydane przez jednostki notyfikowane, jeśli konieczne jest potwierdzenie spełniania wymagań zasadniczych przez oferowane wyroby medyczne,
- dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne zostały zgłoszone lub dokonano powiadomienia o nich do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.”
W trakcie badania i oceny ofert, ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo żądania od WYKONAWCY aktualnych dokumentów wymienionych w powyższym oświadczeniu. W przypadku nie okazania przez WYKONAWCĘ na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO ww. dokumentów, oferta zostanie odrzucona.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-07-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 Gąbki hemostatyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141127-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
14924,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 Gąbki hemostatyczne CPV 33141127-6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 Opatrunki specjalistyczne hydrokoloidowe i z karboksymetylocelulozy CPV 33141110-4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10251,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 Opatrunki specjalistyczne hydrokoloidowe i z karboksymetylocelulozy CPV 33141110-4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 Opatrunki specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11685,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3 Opatrunki specjalistyczne CPV 33141110-4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 Heparyna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141550-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7670,40
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4 Heparyna CPV 33141550-0
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 Podłoża transportowe CPV 33695000-8, pojemniki na mocz, pojemniki na kał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1329,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5 Podłoża transportowe CPV 33695000-8, pojemniki na mocz, pojemniki na kał CPV 33141000-0
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 Aparat do przetaczania leków światłoczułych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194120-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4900,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 6 Aparat do przetaczania leków światłoczułych CPV- 33194120-3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 Żele znieczulające do cewnikowania i lubrykanty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33661100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
25800,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 7 Żele znieczulające do cewnikowania i lubrykanty CPV 33661100-2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 Sterylna woda do tlenoterapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7392,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 8 Sterylna woda do tlenoterapii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 Osłonki medyczne do badań USG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33712000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1863,75
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 9 Osłonki medyczne do badań USG CPV 33712000-4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 Wyroby do dializy nerkowej w systemie Multifiltrate
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
89206,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 10 Wyroby do dializy nerkowej w systemie Multifiltrate CPV 33181520-3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 Odzież ochronna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113410-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
90960,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 11 Odzież ochronna CPV 35113410-6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12 Czyściwa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
32247,30
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 12 Czyściwa CPV 39830000-9
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13 Mata absorbcyjna i rękaw foliowy na odpady po lekach cytotoksycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
35748,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 13 Mata absorbcyjna CPV 39830000-9 i rękaw foliowy na odpady po lekach cytotoksycznych CPV 44174000-0
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14 Szwy wchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, niepowlekane o czasie wchłaniania 182 do 238 dni, efektywny okres podtrzymywania tkankowego do 90 dni, profil podtrzymywania tkankowego ok 80-60% po 14 dniach, bezbarwne lub barwione odbarwiające się w tkankach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
171707,4
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 14 Szwy wchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, niepowlekane o czasie wchłaniania 182 do 238 dni, efektywny okres podtrzymywania tkankowego do 90 dni, profil podtrzymywania tkankowego ok 80-60% po 14 dniach, bezbarwne lub barwione odbarwiające się w tkankach CPV33141121-4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15 Szwy wchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, niepowlekane o czasie wchłaniania 182 do 238 dni, efektywny okres podtrzymywania tkankowego do 90 dni, profil podtrzymywania tkankowego ok 80-60% po 14 dniach, bezbarwne lub barwione odbarwiające się w tkankach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
49007,28
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 15 Szwy wchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, niepowlekane o czasie wchłaniania 182 do 238 dni, efektywny okres podtrzymywania tkankowego do 90 dni, profil podtrzymywania tkankowego ok 80-60% po 14 dniach, bezbarwne lub barwione odbarwiające się w tkankach CPV33141121-4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16 Wchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy system zamykania ran, jednokierunkowe płaskie zaczepy rozłożone na całej długości szwu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
16560,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 16 Wchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy system zamykania ran, jednokierunkowe płaskie zaczepy rozłożone na całej długości szwu CPV33141121-4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17 produkt leczniczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33652000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
182000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 17 CPV 33652000-5 - ipegfilgrastim 6mg/0,6ml roztwór do wstrzyk. x 1 amp.-strzyk.
|
| |