Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów i tabletów wraz z oprogramowaniem i uruchomieniem w siedzibie zamawiającego dla IUNG – PIB w Puławach.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określono w formularzu cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7 do SIWZ.
3.W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim i konserwacji oraz niezbędnych certyfikatów, licencji.
4.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego w sprzętach komputerowych oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym
5.Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, nieeksploatowany przez innego użytkownika, wolny od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń
6.Opisany przez zamawiającego sprzęt komputerowy został określony jako minimalny. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot: „lub równoważne”.
7.Wykonawca może zaoferować rozwiązanie równoważne do wymaganego przez Zamawiającego.
8.Wykonawca oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp:
a.Wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy i oprogramowanie jest zgodne z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w załączniku numer 7 do SIWZ (Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych).
b.Przedstawić dokumenty zawierające opisy oferowanych produktów a w szczególności cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania z sprzętem komputerowym i oprogramowaniem opisanym przez Zamawiającego, dokumenty określające m.in. nazwę producenta, datę produkcji, parametry techniczne, itp.
c.Wykazać, że zakres funkcjonalny sprzętu komputerowego i oprogramowania jest w pełni zgodny z zakresem funkcjonalnym sprzętu komputerowego i oprogramowania wskazanego przez Zamawiającego;
9.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania komputerowego oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku z dostarczonego oprogramowania.
10.Dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie muszą być nowe, sprawne technicznie, nieeksploatowane przez innego użytkownika, wolne od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich.
11.Wykonawca gwarantuje że dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie komputerowe w ramach realizacji umowy pochodzi z legalnego źródła.
12.Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia musi zagwarantować techniczną poprawność zapisu oprogramowania oraz dostarczonych kluczy aktywacyjnych i dokumentacji. Zamawiający przyjmuje iż nośnikiem jest wersja elektroniczna oprogramowania. Zamawiający nie wymaga dostarczenia nośnika instalacyjnego, a jedynie dokumentu poświadczającego legalność użytkowanej licencji np. licencję papierową, kody rejestracyjne oraz odnośnik do pobrania oprogramowania.
13.W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim i konserwacji oraz niezbędnych certyfikatów, licencji.
14.Wykonawca do sprzętu dostarczy dokument gwarancyjny.
15.Gwarancja Wykonawcy na przedmiot Zamówienia - minimum 12 miesiące
Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń).
Wymagana powyżej gwarancja nie dotyczy gwarancji producenta, która może być dłuższa niż wskazana powyżej.
Czas potrzebny do usunięcia awarii – max. do końca siódmego dnia roboczego po otrzymaniu zgłoszenia.
Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy – licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez obie strony ( bez zastrzeżeń)
16.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
17.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
18.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7.
19.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej w przedmiotowym postepowaniu.
20.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w przedmiotowym postępowaniu.
21.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy o zamówienie publiczne w walutach obcych.
22.Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
23.Zamawiający nie udziela zaliczek w przedmiotowym postępowaniu.
24.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
25.W przypadku gdy oferowany przez Wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę w/w produktów, zaś Zamawiający w terminie 7 dni zaakceptuje lub odrzuci sprzęt zaproponowany przez Wykonawcę
26.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z instalacją przedmiotu dostawy.
27.W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców
|
GuidZP400 |
3bdc4e5b-b7f7-4213-88b2-fb3cc01b23c3
|
Biuletyn |
538946-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
7929500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czartoryskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puławy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 47 86 700,
|
Zamawiajacy fax |
81 47 86 900
|
Zamawiajacy email |
dzp@iung.pulawy.pl,
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wskazane zamówienie jest współfinansowane w ramach projektów : 1) Zapobieganie i remediacja gleb zdegradowanych w Europie poprzez zrównoważone użytkowanie gruntów (RECARE) 2) Poprawa wydajności rolnictwa ekologicznego w Europie poprzez zwiększanie dostępności ekologicznego materiału siewnego oraz efektywności w hodowli roślin (LIVSEED) 3) Dywersyfikacja poprzez zmianowanie, uprawę współrzędną, uprawę mieszanek roślin wspierana przez różne podmioty i łańcuchy wartości ukierunkowana na zrównoważony rozwój (DiverIMPACT)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.iung.pulawy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pod rygorem nieważności w formie pisemnej zgodnie z SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa-Państwowy Instytut Badawczy w Puławach, ul. Czartorykich 8, 24-100 Puławy, Sekretariat Instytutu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa laptopów i tabletów wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach
|
Numer referencyjny |
ZP-18/PN-14/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów i tabletów wraz z oprogramowaniem i uruchomieniem w siedzibie zamawiającego dla IUNG – PIB w Puławach.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określono w formularzu cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7 do SIWZ.
3.W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim i konserwacji oraz niezbędnych certyfikatów, licencji.
4.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego w sprzętach komputerowych oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym
5.Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, nieeksploatowany przez innego użytkownika, wolny od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń
6.Opisany przez zamawiającego sprzęt komputerowy został określony jako minimalny. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot: „lub równoważne”.
7.Wykonawca może zaoferować rozwiązanie równoważne do wymaganego przez Zamawiającego.
8.Wykonawca oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp:
a.Wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy i oprogramowanie jest zgodne z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w załączniku numer 7 do SIWZ (Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych).
b.Przedstawić dokumenty zawierające opisy oferowanych produktów a w szczególności cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania z sprzętem komputerowym i oprogramowaniem opisanym przez Zamawiającego, dokumenty określające m.in. nazwę producenta, datę produkcji, parametry techniczne, itp.
c.Wykazać, że zakres funkcjonalny sprzętu komputerowego i oprogramowania jest w pełni zgodny z zakresem funkcjonalnym sprzętu komputerowego i oprogramowania wskazanego przez Zamawiającego;
9.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania komputerowego oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku z dostarczonego oprogramowania.
10.Dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie muszą być nowe, sprawne technicznie, nieeksploatowane przez innego użytkownika, wolne od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich.
11.Wykonawca gwarantuje że dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie komputerowe w ramach realizacji umowy pochodzi z legalnego źródła.
12.Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia musi zagwarantować techniczną poprawność zapisu oprogramowania oraz dostarczonych kluczy aktywacyjnych i dokumentacji. Zamawiający przyjmuje iż nośnikiem jest wersja elektroniczna oprogramowania. Zamawiający nie wymaga dostarczenia nośnika instalacyjnego, a jedynie dokumentu poświadczającego legalność użytkowanej licencji np. licencję papierową, kody rejestracyjne oraz odnośnik do pobrania oprogramowania.
13.W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim i konserwacji oraz niezbędnych certyfikatów, licencji.
14.Wykonawca do sprzętu dostarczy dokument gwarancyjny.
15.Gwarancja Wykonawcy na przedmiot Zamówienia - minimum 12 miesiące
Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń).
Wymagana powyżej gwarancja nie dotyczy gwarancji producenta, która może być dłuższa niż wskazana powyżej.
Czas potrzebny do usunięcia awarii – max. do końca siódmego dnia roboczego po otrzymaniu zgłoszenia.
Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy – licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez obie strony ( bez zastrzeżeń)
16.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
17.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
18.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7.
19.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej w przedmiotowym postepowaniu.
20.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w przedmiotowym postępowaniu.
21.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy o zamówienie publiczne w walutach obcych.
22.Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
23.Zamawiający nie udziela zaliczek w przedmiotowym postępowaniu.
24.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
25.W przypadku gdy oferowany przez Wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę w/w produktów, zaś Zamawiający w terminie 7 dni zaakceptuje lub odrzuci sprzęt zaproponowany przez Wykonawcę
26.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z instalacją przedmiotu dostawy.
27.W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – w/w oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rodz. XI pkt.7 SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Zakresie kryteriow selekcji |
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy przedłożyć:
1) opisy lub fotografie produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego – zgodnie z wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ -zestawienie wymagań technicznych i jakościowych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany: formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wypełniony i podpisany: formularz cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
3) Wypełnione i podpisane: Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych /Formularz spełniania wymagań technicznych i jakościowych oferowanego urządzenia– zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
4) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w pkt. VI.V 1- 3 stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-07-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|