Dostawa 2 monochromatycznych urządzeń produkcyjnych wraz z obsługą serwisową w okresie 24 miesięcy

Data publikacji 2017-06-26
Data zakończenia 2017-07-04 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538230-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301214306
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń produkcyjnych z kompleksową obsługą serwisowo-materiałową dla Wydziału Kancelaryjnego Biura Organizacji Urzędu Urzędu m.st. Warszawy. Zamówienie obejmuje:
a) Dostawę dwóch urządzeń wysokonakładowych do druku produkcyjnego monochromatycznego, ich instalację i uruchomienie,
b) Kompleksową usługę serwisowo-materiałową urządzeń w okresie 24 miesięcy od dnia dostarczenia urządzeń do Zamawiającego.
c) Gwarancja producenta na urządzenia - minimum 24 miesiące.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do Wzoru umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f69b2590-9ab9-4fc9-8289-5c2f499bafac
Biuletyn 538230-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Regon 015259640
Zamawiajacy adres ulica Pl. Bankowy
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 4431400,
Zamawiajacy fax +48 22 4431402
Zamawiajacy email mkaras@um.warszawa.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętym opakowaniu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. 412, 00-095 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 2 monochromatycznych urządzeń produkcyjnych wraz z obsługą serwisową w okresie 24 miesięcy
Numer referencyjny ZP/TD/271/II-98/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń produkcyjnych z kompleksową obsługą serwisowo-materiałową dla Wydziału Kancelaryjnego Biura Organizacji Urzędu Urzędu m.st. Warszawy. Zamówienie obejmuje: a) Dostawę dwóch urządzeń wysokonakładowych do druku produkcyjnego monochromatycznego, ich instalację i uruchomienie, b) Kompleksową usługę serwisowo-materiałową urządzeń w okresie 24 miesięcy od dnia dostarczenia urządzeń do Zamawiającego. c) Gwarancja producenta na urządzenia - minimum 24 miesiące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do Wzoru umowy.
Cpv glowny przedmiot 30121430-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie oraz bieżącej obsłudze serwisowej urządzeń wysokonakładowych do druku produkcyjnego monochromatycznego, o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00 zł każde zamówienie. - dysponują lub będą dysponowali co najmniej jedną osobą przeszkoloną w obsłudze serwisowej kserokopiarek wysokonakładowych, których obsługa stanowi przedmiot zamówienia, posiadającą min. dwuletnie doświadczenie w obsłudze serwisowej tych kserokopiarek i/lub dokument potwierdzający autoryzację producenta dostarczanego sprzętu w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 12.2.1. SIWZ; b) dowody, że wykazane w w/w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: – referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – są wykonywane; – oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów; – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku, gdy Wykonawca wskazuje w wykazie usługi wykonane na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu czynności, które będą przez te osoby wykonywane w ramach realizacji zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 12.2.2. SIWZ wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ; d) Zgodnie z par. 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w par. 5 pkt 1-9 Rozporządzenia.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów. 3) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokument (np. oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów) potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). 4) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ. 5) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 12 i pkt 13, a w szczególności z zapisem pkt 13.2. lit. d) ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 6) W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
IV 4 4 data 2017-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiającym jest Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, w imieniu którego postępowanie prowadzi Biuro Organizacji Urzędu we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, przy udziale komisji przetargowej. 2. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach proceduralnych jest: imię i nazwisko: Tomasz Domaszczyński, tel.: (022) 443-14-11. 3. Otwarcie ofert nastąpi w Biurze Zamówień Publicznych przy ul. Senatorskiej 36, IV piętro, sala nr 415, 00-095 Warszawa w dniu 04.07.2017 r. o godz. 12:30. 4. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm), zwanej dalej ustawą.

Criterion

Kryteria Automatyczny podajnik oryginałów do skanowania
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Pojemność tacy odbiorczej finiszera broszurującego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Prędkość druku
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)