GuidZP400 |
7596254a-8606-40ee-8336-610ff16c07c0
|
Biuletyn |
538750-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
|
Regon |
30872600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Komisji Edukacji Narodowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wyszków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-29 7437600,
|
Zamawiajacy fax |
297 437 605
|
Zamawiajacy email |
spzzoz@wp.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital-wyszkow.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. Komisji Edukacji Narodowej 1 07-200 Wyszków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie.
|
Numer referencyjny |
DEZ/Z/341/ZP- 24/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie według asortymentu wyszczególnionego w pakietach nr 1,2,4,5, 6, który stanowi szczegółowa oferta cenowa- załącznik nr 2/1, 2/2, 2/4, 2/5, 2/6. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszym załączniku służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
2. Oferowane wyroby muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876).
3. Dostarczany towar będzie odpowiadał warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości towarów wymienionych w załączniku nr 2, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
5. Warunki dostawy i płatności.
a) dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
b) miejsce dostawy- Sekcja Magazynowo- Gospodarcza SPZZOZ, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1.
c) dostawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek.
d) płatność faktury w terminie 60 dni od daty dostarczenia faktury.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876)- dowodem będzie załączenie ich do oferty. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty kopię dokumentów wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ; dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) formularz ofertowy- wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ.
b) szczegółowa oferta cenowa- załącznik nr 2 do SIWZ.
c) zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 5 do SIWZ, jako znak akceptacji warunków umowy.
d) w języku polskim instrukcje obsługi, katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany przedmiot zamówienia.
e) karty katalogowe lub dane techniczne oferowanych rękawic.
f) w pakietach od nr 4 do nr 6 próbki wzorcowe po 1 szt. oferowanych wyrobów medycznych do każdej pozycji asortymentowej w różnych dowolnie wybranych rozmiarach w celu zatwierdzenia zgodności oferowanego towaru z opisem wskazanym w szczegółowej ofercie cenowej- załącznik nr 2 oraz zgodności dostaw po podpisaniu umowy. Zamawiający wyraża zgodę na załączenie jednej próbki oferowanego wyrobu w przypadku wystąpienia w pakiecie kilku rozmiarów tego samego asortymentu i tego samego producenta.
g) w pakietach od nr 1 do nr 2 po jednym opakowaniu dla rękawiczek w opakowaniach w dowolnie wybranym rozmiarze oraz po jednej parze dla rękawiczek w parach w dowolnie wybranym rozmiarze. Zamawiający wyraża zgodę na załączenie jednej próbki oferowanego wyrobu w przypadku wystąpienia w pakiecie kilku rozmiarów tego samego asortymentu i tego samego producenta.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej.
b) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
c) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia.
d) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
e) zmian cen urzędowych towaru, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen.
f) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, o ile mają wpływ na ustalenie ceny towaru,
|
IV 4 4 data |
2017-07-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Deklaracje zgodności (do rękawic diagnostycznych).
2. Karty katalogowe lub karty danych technicznych producenta - dla oferowanych rękawic.
3. Do pozycji 2 i 3 należy załączyć raport z badań producenta na zgodność z normą EN 455, nie starszy niż z ostatnich 12 miesięcy.
4. Do pozycji 2, 3, 4 i 5 należy załączyć raport z badań jednostki niezależnej na przenikanie wirusów/patogenów krwiopochodnych.
|
Zalacznik krotki opis |
według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania:
1. Deklaracje zgodności oraz Certyfikat CE.
2. Karty katalogowe oraz raporty z badań producenta nie starsze niż z 2016 roku.
3. Raport z badań jednostki niezależnej na przenikanie wirusów/patogenów krwiopochodnych.
|
Zalacznik krotki opis |
według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
WARUNKI WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO do Pakietu nr 5:
KANIULA DLA DOROSŁYCH: Igła kaniuli wykonana z wysokiej jakości stali nierdzewnej z trójpłaszczyznowym bardzo ostrym ścięciem typu back cut, umożliwiającym precyzyjne wkłucie. Cienkościenny cewnik kaniuli wykonany z PTFE lub poliuretanu, dający wysokie przepływy przy minimalnej średnicy zewnętrznej. Zwężenie na końcu kaniuli minimalizujące uszkodzenie żyły podczas jej nakłucia, oraz umożliwiające umieszczenie kaniuli w żyle przy użyciu minimalnej siły. Przeźroczysta komora kontrolna potwierdzająca prawidłowość wkucia.
Elastyczne skrzydełka ze wspornikiem cewnika ustawiające kaniulę pod optymalnym kątem wkucia. Port do podawania bolusów zabezpieczony szczelną zastawką zwrotną. Wtopione w cewnik kaniuli paski cieniujące w RTG wykonane z barytu. Kolorystyczne oznakowanie rozmiaru kaniuli zgodne z normami ISO i zgodne z polskimi normami dotyczącymi sprzętu medycznego. Ekologiczne łatwe do utylizacji opakowanie jednostkowe. Oznakowanie producenta na opakowaniu braku lateksu w kaniuli, jałowa z widoczną datą ważności na opakowaniu.
KORKI DO KANIUL DLA DOROSŁYCH: kompatybilne z kaniulami dla dorosłych, szczelnie zamykające dojście do naczynia po zakończeniu infuzji. Zamawiający dopuszcza korki innego producenta, posiadające trzpień poniżej krawędzi korka co znacznie zwiększa aseptykę pracy, pakowane pojedynczo.
|
Zalacznik krotki opis |
według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/6 do SIWZ.
|
| |