Dostawa II drukarek termicznych, kolektorów danych oraz pakietów serwisowych wykorzystywanych w leśnictwie.

Data publikacji 2017-06-27
Data zakończenia 2017-07-06 00:00:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych
Miejscowość Świerklaniec
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539812-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup:
a) Drukarek termicznych – szt. 70
b) Toreb na drukarki oraz rejestrator – szt. 70
c) Kolektorów danych – szt. 50
d) Kontrakt Serwisowy dla drukarek – szt. 70
e) Kontrakt Serwisowy dla kolektorów - szt. 50


Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30237280-5 - Akcesoria zasilające
38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

2) Dostawy będą realizowane zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem do wskazanych przez
Zamawiającego jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych.

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr: 7.

4) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, rok produkcji min. 2016.

5) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z dostawą leży po stronie
Wykonawcy przedmiotu zamówienia - dostawcy.

6) Terminy gwarancji zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr: 7.

7) Zamawiający zastrzega konieczność dostarczenia wraz z ofertą, oferowanych urządzeń celem
weryfikacji zgodności z SIWZ, które zostaną zwrócone niezwłocznie po zakończonych testach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e24222a-9f04-4ad6-b229-6103c8744b4b
Biuletyn 539812-N-2017
Zamawiajacy nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych
Regon 27253592500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ostrożnica
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Świerklaniec
Zamawiajacy kod pocztowy 42622
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2844884,85 0668393300,
Zamawiajacy fax 322 844 881
Zamawiajacy email ztsswierklaniec@lasykatowice,
Adres strony url http://www.ztis.katowice.lasy.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Czy przeprowadza zamawiajacy z eu 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Lasy Państwowe
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/zts_swierklaniec/zamowienia_publiczne
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa II drukarek termicznych, kolektorów danych oraz pakietów serwisowych wykorzystywanych w leśnictwie.
Numer referencyjny PT.270.12.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup: a) Drukarek termicznych – szt. 70 b) Toreb na drukarki oraz rejestrator – szt. 70 c) Kolektorów danych – szt. 50 d) Kontrakt Serwisowy dla drukarek – szt. 70 e) Kontrakt Serwisowy dla kolektorów - szt. 50 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1 - Urządzenia komputerowe 30237280-5 - Akcesoria zasilające 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 2) Dostawy będą realizowane zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem do wskazanych przez Zamawiającego jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr: 7. 4) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, rok produkcji min. 2016. 5) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z dostawą leży po stronie Wykonawcy przedmiotu zamówienia - dostawcy. 6) Terminy gwarancji zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr: 7. 7) Zamawiający zastrzega konieczność dostarczenia wraz z ofertą, oferowanych urządzeń celem weryfikacji zgodności z SIWZ, które zostaną zwrócone niezwłocznie po zakończonych testach.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% maksymalnej wartości zamówienia podstawowego i polegających na wykonaniu dostaw tego samego rodzaju przedmiotu zamówienia.
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow a) Kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada na rachunku bankowym środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. W przypadku posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w obcej walucie zamawiający przeliczy ich wartość według tabeli A kursów średnich walut obcych ogłaszanej przez NBP z dnia wskazanego jako termin składania ofert.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zmówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddaniu mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 13-22 Ustawy. 5) W odniesieniu do warunków dotyczących posiadanej wiedzy i doświadczenia – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania przedstawi wykaz dostaw terminali mobilnych do jednostek LP(Nadleśnictw) za łączną kwotę co najmniej 300 000 zł netto. 6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt. 8. 1. c. 7) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 8) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie, łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt. 8. 1. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Ustawy. 9) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od Wykonawców oraz przesłanek wykluczenia zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, określonych w SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 10) Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu lub spełnienie chociażby jednej przesłanki wykluczenia z postępowania, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art.25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (wg wzoru Załącznik Nr 2 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art.25 ust.1 ustawy. (wg wzoru Załącznik Nr 3 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na podstawie art. 22a Ustawy musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając Zamawiającemu Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (wg wzoru Załącznik Nr 4 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, w przypadku wykonawców występujących jako spółka cywilna, wykonawcy muszą przedstawić zaświadczenia dla każdego ze wspólników z osobna, jak również dla spółki cywilnej). Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, w przypadku wykonawców występujących jako spółka cywilna, wykonawcy muszą przedstawić zaświadczenia dla każdego ze wspólników z osobna jak również dla spółki cywilnej jeżeli jest ona płatnikiem składek).
Czy wadium 1
Wadium 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. 2) Wadium może być wnoszone wyłącznie w jednej z następujących form: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto zamawiającego: BGŻ BNP PARIBAS S.A. Tarnowskie Góry nr 90 20 3000 45 111 000 000 0 63 43 20 PGL LP Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych w Świerklańcu, 42 – 622 Świerklaniec ul. Ostrożnica 7.Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy uiścić w kasie PGL LP Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych w Świerklańcu, 42 – 622 Świerklaniec ul. Ostrożnica 7. 4) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się, jeżeli środki znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Zamawiającego w formie oryginału. 6) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14.10. 7) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena całkowita brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)