1. Przedmiot zamówienia stanowią dostwy artykułów spożywczych w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ w podziale na 3 zadania.
2. Zadanie nr 1 - Jaja z chowu ściółkowego – waga 53-63g, klasa A. Co pół roku konieczny wynik badania weterynaryjnego w kierunku salmonelli.
3. Zadanie nr 2 – Różne artykuły spożywcze
4. Zadanie nr 3 – Woda mineralna
5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
03 14 25 00 -3 - jaja
15 89 00 00 -3 - różne produkty spożywcze i produkty suszone
15 98 10 00 -8 - wody mineralne
6. Dopuszcza się składanie ofert częściowych (3 zadania)
7. Wszystkie oferowane produkty muszą być pełnowartościowe, produktowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami oraz zgodnie z zasadami HACCP.
8. Zamawiajacy wymaga, aby oznakowanie dostarczonego produktu było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U.Nr 137 poz.966). Na opakowaniu powinny znajdować się : termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywieniowe – wartość odżywcza, dokładny adres producenta.
9. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczonego produktu odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnie z zaleceniem producenta.
10. Warunki dostaw dla zadania nr 1 - Wykonawca zobowiązuje sie do dostawy i rozładunku towaru w magazynie kuchni:
a. dostawa raz w tygodniu.
b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia
c. do każdej dostawy, na każdą partię określonego produktu, Wykonawca dołączy:
„Handlowy dokument identyfikacyjny“ zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005r. O produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U.z 2006r. Nr 17 poz. 127) etykietę zawierającą minimum: opis produktu, temperaturę przechowywania, datę przydatności do spożycia.
11. Warunki dostaw dla zadania nr 2 - Wykonawca zobowiązuje sie do dostawy i rozładunku towaru w magazynie kuchni:
a. dostawa średnio raz w tygodniu.
b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia
12. Warunki dostaw dla zadania nr 3 - Wykonawca zobowiązuje sie do dostawy i rozładunku towaru w magazynie ogólnym:
a. dostawa średnio raz w miesiącu
b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia
13. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Za równoważną uzna produkt o takich samych lub lepszych walorach smakowych, zapachowych i kolorystycznych. Ocena równoważności zostanie dokonana na podstawie przedłożonych próbek.
a) Wykonawcy oferujący asortyment uznawany za równoważny muszą dostarczyć próbki zaoferowanego towaru (zgodnie z poniższą tabelą)
b) Oceny próbek dokona komisja przetargowa . W przypadku gdy komisja uzna, że asortyment nie spełnia wymagań równoważności – oferta zostanie odrzucona.
c) Dostarczone artykuły spożywcze muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia, nie krótszy niż 3 miesiące.
d) Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (w granicach +/- 20%) pod warunkiem odpowiedniego przeliczenia ilości zaoferowanych opakowań (do pełnych opakowań) przy czym łączna masa asortymentu musi być nie mniejsza niż wskazana w SIWZ.
e) Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone.
14. W celu oceny jakości, równoważności oraz zgodności z opisem SIWZ oferowanych artykułów spożywczych, Zamawiający wymaga złożenia próbek w minimalnych ilościach, umożliwiających dokonanie oceny produktów (dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi):
Zadanie 2
Lp.
Asortyment
Ilość próbek (minimum)
1
Przyprawa warzywna typu kucharek, asta
500g
2
Koncentrat pomidorowy typu Pudliszki
500g
3
Groszek konserwowy op. 400g typu Pudliszki
1 szt.
4
Ser feta typu Mlekovita op. 270g
1 szt.
5
Kakao rozpuszczalne typu „Puchatek”
kakao o obniżonej zawartości tłuszczu 16,5%.
500g
6
Chrzan w słoiczku op. 300 g biały, zawartość chrzanu min. 55%
1 szt.
7
Herbata granulowana typu assam
100g
8
Bulion o smaku wędzonki typu Knorr
500g
9
Żurek typu Knorr
500g
10
Przyprawa do kurczaka tpu Prymat
500g
11
Sos sałatkowy koperkowo- ziołowy typu Knorr
500g
12
Sos pieczeniowy ciemny typu Prymat
500g
13
Sos neapolitański typu Knorr
500g
14
Sos grzybowy typu Winiary
30g
15
Majonez typu Winiary
500g
16
Olej typu Vita
1 l
17
Makaron nitka typu Lubella.W składzie mąka z pszenicy durum
500g
18
Makaron świderki typu Lubella. W składzie mąka z pszenicy durum
500g
19
Makaron wstążka typu Lubella. W składzie mąka z pszenicy durum
500g
Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta .
Paczka z opisanymi próbkami winna być oznaczona:
„Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów spożywczych.
Nr sprawy: SZP/ 12 /2017”
Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy.
Próbki należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie ul. Cicha 14 21-100 Lubartów do dnia 05.07.2017 r. do godz. 11.00.
|
GuidZP400 |
cdff43ff-cf1b-4ac2-8cf8-84cf81e97e50
|
Biuletyn |
540064-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
43121995700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Cicha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubartów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 855 66 08,
|
Zamawiajacy fax |
81 855 66 08
|
Zamawiajacy email |
przetargi@spzoz-lubartow.pl,
|
Adres strony url |
www.spzoz-lubartow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz-lubartow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów spozywczych
|
Numer referencyjny |
SZP/12/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia stanowią dostwy artykułów spożywczych w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ w podziale na 3 zadania.
2. Zadanie nr 1 - Jaja z chowu ściółkowego – waga 53-63g, klasa A. Co pół roku konieczny wynik badania weterynaryjnego w kierunku salmonelli.
3. Zadanie nr 2 – Różne artykuły spożywcze
4. Zadanie nr 3 – Woda mineralna
5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
03 14 25 00 -3 - jaja
15 89 00 00 -3 - różne produkty spożywcze i produkty suszone
15 98 10 00 -8 - wody mineralne
6. Dopuszcza się składanie ofert częściowych (3 zadania)
7. Wszystkie oferowane produkty muszą być pełnowartościowe, produktowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami oraz zgodnie z zasadami HACCP.
8. Zamawiajacy wymaga, aby oznakowanie dostarczonego produktu było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U.Nr 137 poz.966). Na opakowaniu powinny znajdować się : termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywieniowe – wartość odżywcza, dokładny adres producenta.
9. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczonego produktu odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnie z zaleceniem producenta.
10. Warunki dostaw dla zadania nr 1 - Wykonawca zobowiązuje sie do dostawy i rozładunku towaru w magazynie kuchni:
a. dostawa raz w tygodniu.
b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia
c. do każdej dostawy, na każdą partię określonego produktu, Wykonawca dołączy:
„Handlowy dokument identyfikacyjny“ zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005r. O produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U.z 2006r. Nr 17 poz. 127) etykietę zawierającą minimum: opis produktu, temperaturę przechowywania, datę przydatności do spożycia.
11. Warunki dostaw dla zadania nr 2 - Wykonawca zobowiązuje sie do dostawy i rozładunku towaru w magazynie kuchni:
a. dostawa średnio raz w tygodniu.
b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia
12. Warunki dostaw dla zadania nr 3 - Wykonawca zobowiązuje sie do dostawy i rozładunku towaru w magazynie ogólnym:
a. dostawa średnio raz w miesiącu
b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia
13. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Za równoważną uzna produkt o takich samych lub lepszych walorach smakowych, zapachowych i kolorystycznych. Ocena równoważności zostanie dokonana na podstawie przedłożonych próbek.
a) Wykonawcy oferujący asortyment uznawany za równoważny muszą dostarczyć próbki zaoferowanego towaru (zgodnie z poniższą tabelą)
b) Oceny próbek dokona komisja przetargowa . W przypadku gdy komisja uzna, że asortyment nie spełnia wymagań równoważności – oferta zostanie odrzucona.
c) Dostarczone artykuły spożywcze muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia, nie krótszy niż 3 miesiące.
d) Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (w granicach +/- 20%) pod warunkiem odpowiedniego przeliczenia ilości zaoferowanych opakowań (do pełnych opakowań) przy czym łączna masa asortymentu musi być nie mniejsza niż wskazana w SIWZ.
e) Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone.
14. W celu oceny jakości, równoważności oraz zgodności z opisem SIWZ oferowanych artykułów spożywczych, Zamawiający wymaga złożenia próbek w minimalnych ilościach, umożliwiających dokonanie oceny produktów (dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi):
Zadanie 2
Lp.
Asortyment
Ilość próbek (minimum)
1
Przyprawa warzywna typu kucharek, asta
500g
2
Koncentrat pomidorowy typu Pudliszki
500g
3
Groszek konserwowy op. 400g typu Pudliszki
1 szt.
4
Ser feta typu Mlekovita op. 270g
1 szt.
5
Kakao rozpuszczalne typu „Puchatek”
kakao o obniżonej zawartości tłuszczu 16,5%.
500g
6
Chrzan w słoiczku op. 300 g biały, zawartość chrzanu min. 55%
1 szt.
7
Herbata granulowana typu assam
100g
8
Bulion o smaku wędzonki typu Knorr
500g
9
Żurek typu Knorr
500g
10
Przyprawa do kurczaka tpu Prymat
500g
11
Sos sałatkowy koperkowo- ziołowy typu Knorr
500g
12
Sos pieczeniowy ciemny typu Prymat
500g
13
Sos neapolitański typu Knorr
500g
14
Sos grzybowy typu Winiary
30g
15
Majonez typu Winiary
500g
16
Olej typu Vita
1 l
17
Makaron nitka typu Lubella.W składzie mąka z pszenicy durum
500g
18
Makaron świderki typu Lubella. W składzie mąka z pszenicy durum
500g
19
Makaron wstążka typu Lubella. W składzie mąka z pszenicy durum
500g
Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta .
Paczka z opisanymi próbkami winna być oznaczona:
„Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów spożywczych.
Nr sprawy: SZP/ 12 /2017”
Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy.
Próbki należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie ul. Cicha 14 21-100 Lubartów do dnia 05.07.2017 r. do godz. 11.00.
|
Cpv glowny przedmiot |
15890000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy:
„W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna”.
|
IV 4 4 data |
2017-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|