Dostawy artykułów spozywczych

Data publikacji 2017-06-27
Data zakończenia 2017-07-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Lubartów
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540064-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158900003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowią dostwy artykułów spożywczych w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ w podziale na 3 zadania.
2. Zadanie nr 1 - Jaja z chowu ściółkowego – waga 53-63g, klasa A. Co pół roku konieczny wynik badania weterynaryjnego w kierunku salmonelli.
3. Zadanie nr 2 – Różne artykuły spożywcze
4. Zadanie nr 3 – Woda mineralna

5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
03 14 25 00 -3 - jaja
15 89 00 00 -3 - różne produkty spożywcze i produkty suszone
15 98 10 00 -8 - wody mineralne

6. Dopuszcza się składanie ofert częściowych (3 zadania)
7. Wszystkie oferowane produkty muszą być pełnowartościowe, produktowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami oraz zgodnie z zasadami HACCP.
8. Zamawiajacy wymaga, aby oznakowanie dostarczonego produktu było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U.Nr 137 poz.966). Na opakowaniu powinny znajdować się : termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywieniowe – wartość odżywcza, dokładny adres producenta.
9. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczonego produktu odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnie z zaleceniem producenta.
10. Warunki dostaw dla zadania nr 1 - Wykonawca zobowiązuje sie do dostawy i rozładunku towaru w magazynie kuchni:
a. dostawa raz w tygodniu.
b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia
c. do każdej dostawy, na każdą partię określonego produktu, Wykonawca dołączy:
„Handlowy dokument identyfikacyjny“ zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005r. O produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U.z 2006r. Nr 17 poz. 127) etykietę zawierającą minimum: opis produktu, temperaturę przechowywania, datę przydatności do spożycia.
11. Warunki dostaw dla zadania nr 2 - Wykonawca zobowiązuje sie do dostawy i rozładunku towaru w magazynie kuchni:
a. dostawa średnio raz w tygodniu.
b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia
12. Warunki dostaw dla zadania nr 3 - Wykonawca zobowiązuje sie do dostawy i rozładunku towaru w magazynie ogólnym:
a. dostawa średnio raz w miesiącu
b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia
13. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Za równoważną uzna produkt o takich samych lub lepszych walorach smakowych, zapachowych i kolorystycznych. Ocena równoważności zostanie dokonana na podstawie przedłożonych próbek.
a) Wykonawcy oferujący asortyment uznawany za równoważny muszą dostarczyć próbki zaoferowanego towaru (zgodnie z poniższą tabelą)
b) Oceny próbek dokona komisja przetargowa . W przypadku gdy komisja uzna, że asortyment nie spełnia wymagań równoważności – oferta zostanie odrzucona.
c) Dostarczone artykuły spożywcze muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia, nie krótszy niż 3 miesiące.
d) Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (w granicach +/- 20%) pod warunkiem odpowiedniego przeliczenia ilości zaoferowanych opakowań (do pełnych opakowań) przy czym łączna masa asortymentu musi być nie mniejsza niż wskazana w SIWZ.
e) Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone.
14. W celu oceny jakości, równoważności oraz zgodności z opisem SIWZ oferowanych artykułów spożywczych, Zamawiający wymaga złożenia próbek w minimalnych ilościach, umożliwiających dokonanie oceny produktów (dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi):

Zadanie 2
Lp.
Asortyment
Ilość próbek (minimum)
1
Przyprawa warzywna typu kucharek, asta

500g
2
Koncentrat pomidorowy typu Pudliszki

500g
3
Groszek konserwowy op. 400g typu Pudliszki

1 szt.
4
Ser feta typu Mlekovita op. 270g

1 szt.
5
Kakao rozpuszczalne typu „Puchatek”
kakao o obniżonej zawartości tłuszczu 16,5%.
500g
6
Chrzan w słoiczku op. 300 g biały, zawartość chrzanu min. 55%

1 szt.
7
Herbata granulowana typu assam

100g
8
Bulion o smaku wędzonki typu Knorr

500g
9
Żurek typu Knorr

500g
10
Przyprawa do kurczaka tpu Prymat

500g
11
Sos sałatkowy koperkowo- ziołowy typu Knorr

500g
12
Sos pieczeniowy ciemny typu Prymat

500g
13
Sos neapolitański typu Knorr

500g
14
Sos grzybowy typu Winiary

30g
15
Majonez typu Winiary

500g
16
Olej typu Vita

1 l
17
Makaron nitka typu Lubella.W składzie mąka z pszenicy durum

500g
18
Makaron świderki typu Lubella. W składzie mąka z pszenicy durum

500g
19
Makaron wstążka typu Lubella. W składzie mąka z pszenicy durum

500g

Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta .

Paczka z opisanymi próbkami winna być oznaczona:
„Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów spożywczych.
Nr sprawy: SZP/ 12 /2017”
Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy.
Próbki należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie ul. Cicha 14 21-100 Lubartów do dnia 05.07.2017 r. do godz. 11.00.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cdff43ff-cf1b-4ac2-8cf8-84cf81e97e50
Biuletyn 540064-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 43121995700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Cicha
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Lubartów
Zamawiajacy kod pocztowy 21-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 855 66 08,
Zamawiajacy fax 81 855 66 08
Zamawiajacy email przetargi@spzoz-lubartow.pl,
Adres strony url www.spzoz-lubartow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-lubartow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów spozywczych
Numer referencyjny SZP/12/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowią dostwy artykułów spożywczych w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ w podziale na 3 zadania. 2. Zadanie nr 1 - Jaja z chowu ściółkowego – waga 53-63g, klasa A. Co pół roku konieczny wynik badania weterynaryjnego w kierunku salmonelli. 3. Zadanie nr 2 – Różne artykuły spożywcze 4. Zadanie nr 3 – Woda mineralna 5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 03 14 25 00 -3 - jaja 15 89 00 00 -3 - różne produkty spożywcze i produkty suszone 15 98 10 00 -8 - wody mineralne 6. Dopuszcza się składanie ofert częściowych (3 zadania) 7. Wszystkie oferowane produkty muszą być pełnowartościowe, produktowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami oraz zgodnie z zasadami HACCP. 8. Zamawiajacy wymaga, aby oznakowanie dostarczonego produktu było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U.Nr 137 poz.966). Na opakowaniu powinny znajdować się : termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywieniowe – wartość odżywcza, dokładny adres producenta. 9. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczonego produktu odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnie z zaleceniem producenta. 10. Warunki dostaw dla zadania nr 1 - Wykonawca zobowiązuje sie do dostawy i rozładunku towaru w magazynie kuchni: a. dostawa raz w tygodniu. b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia c. do każdej dostawy, na każdą partię określonego produktu, Wykonawca dołączy: „Handlowy dokument identyfikacyjny“ zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005r. O produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U.z 2006r. Nr 17 poz. 127) etykietę zawierającą minimum: opis produktu, temperaturę przechowywania, datę przydatności do spożycia. 11. Warunki dostaw dla zadania nr 2 - Wykonawca zobowiązuje sie do dostawy i rozładunku towaru w magazynie kuchni: a. dostawa średnio raz w tygodniu. b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia 12. Warunki dostaw dla zadania nr 3 - Wykonawca zobowiązuje sie do dostawy i rozładunku towaru w magazynie ogólnym: a. dostawa średnio raz w miesiącu b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia 13. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Za równoważną uzna produkt o takich samych lub lepszych walorach smakowych, zapachowych i kolorystycznych. Ocena równoważności zostanie dokonana na podstawie przedłożonych próbek. a) Wykonawcy oferujący asortyment uznawany za równoważny muszą dostarczyć próbki zaoferowanego towaru (zgodnie z poniższą tabelą) b) Oceny próbek dokona komisja przetargowa . W przypadku gdy komisja uzna, że asortyment nie spełnia wymagań równoważności – oferta zostanie odrzucona. c) Dostarczone artykuły spożywcze muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia, nie krótszy niż 3 miesiące. d) Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (w granicach +/- 20%) pod warunkiem odpowiedniego przeliczenia ilości zaoferowanych opakowań (do pełnych opakowań) przy czym łączna masa asortymentu musi być nie mniejsza niż wskazana w SIWZ. e) Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. 14. W celu oceny jakości, równoważności oraz zgodności z opisem SIWZ oferowanych artykułów spożywczych, Zamawiający wymaga złożenia próbek w minimalnych ilościach, umożliwiających dokonanie oceny produktów (dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi): Zadanie 2 Lp. Asortyment Ilość próbek (minimum) 1 Przyprawa warzywna typu kucharek, asta 500g 2 Koncentrat pomidorowy typu Pudliszki 500g 3 Groszek konserwowy op. 400g typu Pudliszki 1 szt. 4 Ser feta typu Mlekovita op. 270g 1 szt. 5 Kakao rozpuszczalne typu „Puchatek” kakao o obniżonej zawartości tłuszczu 16,5%. 500g 6 Chrzan w słoiczku op. 300 g biały, zawartość chrzanu min. 55% 1 szt. 7 Herbata granulowana typu assam 100g 8 Bulion o smaku wędzonki typu Knorr 500g 9 Żurek typu Knorr 500g 10 Przyprawa do kurczaka tpu Prymat 500g 11 Sos sałatkowy koperkowo- ziołowy typu Knorr 500g 12 Sos pieczeniowy ciemny typu Prymat 500g 13 Sos neapolitański typu Knorr 500g 14 Sos grzybowy typu Winiary 30g 15 Majonez typu Winiary 500g 16 Olej typu Vita 1 l 17 Makaron nitka typu Lubella.W składzie mąka z pszenicy durum 500g 18 Makaron świderki typu Lubella. W składzie mąka z pszenicy durum 500g 19 Makaron wstążka typu Lubella. W składzie mąka z pszenicy durum 500g Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta . Paczka z opisanymi próbkami winna być oznaczona: „Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów spożywczych. Nr sprawy: SZP/ 12 /2017” Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy. Próbki należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie ul. Cicha 14 21-100 Lubartów do dnia 05.07.2017 r. do godz. 11.00.
Cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy: „W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna”.
IV 4 4 data 2017-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)