GuidZP400 |
9703b322-5690-4041-9729-1a2ccf47a2ba
|
Biuletyn |
540034-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
|
Regon |
87029873800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rydygiera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15/17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grudziądz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
86-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 6413400,
|
Zamawiajacy fax |
56 4621334
|
Zamawiajacy email |
sekretariat.dyrekcja@bieganski.org,
|
Adres strony url |
www.przetargi.bieganski.org
|
Adres strony internetowej |
www.przetargi.bieganski.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.bieganski.org
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.bieganski.org
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz, Budynek T, I piętro, pok. nr 108a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich
|
Numer referencyjny |
Ż/6/PN/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne pieczywa i wyrobów ciastkarskich w ilościach i asortymentach określonych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania najpierw oceny ofert, a następnie zbadania, czy Wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy Zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenią spośród pozostałych ofert. (art. 24 aa ust. 1 i 2 Pzp)
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
zaświadczenie lub inny dokument wydany przez organ nadzorujący potwierdzający, że Wykonawca posiada wdrożony system HACCP.
aktualna decyzja/zezwolenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub innego organu uprawnionego dopuszczająca środki transportu Wykonawcy do przewozu żywności
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy - stanowiący załącznik do SIWZ.
Formularz cenowy - stanowiący załącznik do SIWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie.
Wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
6.1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
6.2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
6.3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość zmiany – z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 – postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
w następującym zakresie:
a) zmiany ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT - w takim przypadku zmiana ceny nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem ceny netto, która pozostaje bez zmian;
b) obniżenia cen jednostkowych towaru, o którym mowa w załączniku do umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
6.4. Strony dopuszczają możliwość indeksacji cen wprost proporcjonalnie do zmiany wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez GUS, każdorazowo za poprzedni kwartał.
Zmiana cen powinna być wykazana w uaktualnionym na tę okoliczność przez Wykonawcę formularzu cenowym.
6.5. Strony dopuszczają zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
W przypadku zaistnienia wyżej wymienionych zmian Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca powinien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia, oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia.
W przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności wprowadzenia powyższych zmian do umowy Zamawiający zobowiązuje się pokryć podwyżkę wynagrodzenia w takim stopniu, w jakim miały one wpływ na wzrost wynagrodzenia.
W oparciu o powyższą klauzulę nie można dokonać zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w pierwszych 12 miesiącach obowiązywania umowy, a jedynie w przypadku przedłużenia okresu trwania umowy, o którym mowa w pkt. XVI. 1.1. niniejszej SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|