GuidZP400 |
18529d01-8be4-4468-adec-28da56877c16
|
Biuletyn |
539813-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Otyń
|
Regon |
97077035600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otyń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67106
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
068 350 58 16,
|
Zamawiajacy fax |
068 350 58 16
|
Zamawiajacy email |
zp@otyn.pl,
|
Adres strony url |
www. bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www. bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www. bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Otyniu ul. Rynek 1, 67-106 Otyń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Inwestycja w przyszłość – przebudowa i rozbudowa szkoły w Otyniu o przedszkole.
|
Numer referencyjny |
SZP 271.7.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia „Inwestycja w przyszłość – przebudowa i rozbudowa szkoły w Otyniu o przedszkole” obejmuje swoim zakresem dostawę pomocy dydaktycznych, mebli, sprzętu komputerowego i elektronicznego oraz zabawek o parametrach technicznych i wyposażeniu określonym w Załączniku nr 1a do SIWZ .
|
Cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-08-23T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
(data zakończenia uzależniona jest od oferty Wykonawcy).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedno zamówienie, które obejmowało swoim zakresem dostawę mebli, sprzętu komputerowego lub elektronicznego, pomocy dydaktycznych i zabawek o wartości zamówienia równej lub wyższej niż 100 000,00 zł. brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa dokumenty określone w pkt 1 dotyczące tych podmiotów. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum spółka cywilna), każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w pkt 1 .Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W przypadku , gdy wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt III.5.1 ogłoszenia o zamówieniu polega na zasobach innych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Ze zobowiązania lub innych dokumentów musi bezspornie i jednoznacznie wynikać:a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.2)Oryginał dokumentu wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wpłacenia wadium.3)Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.4) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1000,00 złotych
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie podatku VAT.
3. W uzasadnionych przypadkach w razie wystąpienia okoliczności obiektywnych Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie elementów objętych przedmiotem umowy po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. Zmiany te nie mogą powodować zmiany wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie oraz nie wymagają Aneksu do umowy.
4. W razie niedostarczenie któregoś z elementów z powodów niezależnych od Wykonawcy Zamawiający pomniejszy wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 3 ust 1 wg cen określonych w ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać że brak dostarczenia któregokolwiek z elementów nie wynika z jego winy.
|
IV 4 4 data |
2017-07-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|