GuidZP400 |
50b864e9-a5d1-4a43-9f3e-40588ad7f805
|
Biuletyn |
539457-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Chrzanowski
|
Regon |
27628971300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chrzanów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
326 257 900,
|
Zamawiajacy fax |
326 257 955
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiat-chrzanowski.pl,
|
Adres strony url |
www.powiat-chrzanowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Chrzanowskiego” dofinansowywanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 2 Cyfrowa Małopolska, Działania 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałania 2.1.4 E- usługi w informacji przestrzennej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiat-chrzanowski.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-chrzanowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiajacego - Dziennik podawczy ( parter)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Chrznowie, ul.Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„DOSTAWA SERWERÓW I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH, BUDOWA KLASTRA, WIRTUALIZACJA USŁUG”w ramach realizacji projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Chrzanowskiego” dofinansowywanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 2 Cyfrowa Małopolska, Działania 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałania 2.1.4 E- usługi w informacji przestrzennej
|
Numer referencyjny |
ZP.272.9.D.PN.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie: „DOSTAWY SERWERÓW I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH, BUDOWA KLASTRA, WIRTUALIZACJA USŁUG”
Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 48820000-2, 32420000-3, 72422000-4
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych stanowi załącznik A do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ
jak i w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi
w SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Oferta równoważna nie może mieć parametrów technicznych i jakościowych niższych niż przedstawione w SIWZ przez Zamawiającego.Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Informacje na temat katalogow |
45 dni od daty podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował lub realizuje co najmniej 1 dostawę serwera o wartości co najmniej: 30.000,00 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Deklarację zgodności CE lub dokumenty równoważne dot. ofertowanego przedmiotu zamówienia.
2. Certyfikat ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi - odpowiadających normie ISO 9001 .
3. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych
w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006r.), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy opisano w SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|