USŁUGA POLEGAJĄCĄ NA OPIECE SERWISOWEJ I WSPARCIU TECHNICZNYM PROGRAMU SYMFONIA W AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ

Data publikacji 2017-06-29
Data zakończenia 2017-07-07 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuki Wojennej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541924-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Zamawiający, zgodnie z wynikiem przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowej opieki serwisowej
i wsparcia technicznego programu SYMFONIA w Akademii Sztuki Wojennej w Warszawie,
w wymiarze do 1200 godzin w okresie maksymalnym 24 miesięcy, realizowanej według zasad określonych w niniejszej umowie.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w przedmiocie zamówienia i gwarantuje wykorzystanie 960 godzin ujętych w załączniku nr 1 do umowy. Pozostałe 240 godzin zostanie opcjonalnie wykorzystane w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania ilości wskazanych w tabeli formularza ofertowego. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy, przy zachowaniu ceny jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy.
3.Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia producenta do sprzedaży i serwisowania programu Sage Symfonia użytkowanego przez Akademię Sztuki Wojennej.

1.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy w dni robocze z czasem reakcji/ przybycie do siedziby Zamawiającego lub podjęcie zdalnego działania od zgłoszenia potrzeb przez Zamawiającego telefonicznie lub drogą elektroniczną nie dłuższym niż:
a.Do 4 godzin od zgłoszenia – awarie krytyczne. Za awarię krytyczną uważa się zatrzymanie pracy serwera systemu SYMFONIA, brak dostępu do danych, utrata kluczowych dla Zamawiającego danych, brak możliwości wystawienia sprawozdań, raportów w terminach określonych przez przepisy prawa, brak możliwości terminowej realizacji operacji finansowych.
b.Do 8 godzin od zgłoszenia – pozostałe zgłoszenia.
2.Strony zgodnie ustalają, że koszty dojazdów Wykonawcy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Koszty dojazdów nie stanowią czasu opieki i wsparcia określonego w ust. 3
3.Wykonawca zapewni opiekę serwisową i wsparcie techniczne według potrzeb Zamawiającego, który gwarantuje wykorzystanie 960 godzin w okresie obowiązywania umowy.
4.Opieką serwisową i wsparciem technicznym Wykonawca obejmie następujące moduły programu Symfonia, oprogramowanie towarzyszące niezbędne do działania modułów, kolektory danych oraz dodatkowe raporty aktualnie wykorzystywane bądź utworzone w trakcie obowiązywania umowy:
1)Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość Extra z Sage Gwarancją Podstawową ASzWoj - liczba stanowisk 14.
2)Sage Symfonia ERP Handel Extra z Sage Gwarancją Podstawową ASzWoj - liczba stanowisk 12.
3)Sage Symfonia ERP Środki Trwałe Extra z Sage Gwarancją Podstawową ASzWoj - liczba stanowisk 3.
4)Sage Symfonia ERP e-Deklaracje Extra z Sage Gwarancją Podstawową ASzWoj – liczba stanowisk 1.
5)Sage Symfonia ERP e-Przelewy z Sage Gwarancją Podstawową ASzWoj – liczba stanowisk 1.
6)Sage Symfonia ERP Analizy Finansowe Extra z Sage Gwarancją Podstawową ASzWoj – liczba stanowisk 3.
7)SQL Runtime 2014 Restricted - licencje dostępowe CAL i licencja serwerowa CAL ASzWoj.
8)Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość AON archiwalna – liczba stanowisk 3.
9)Sage Symfonia ERP Handel AON archiwalna – liczba stanowisk 3.
10)Sage Symfonia ERP Środki Trwałe AON archiwalna – liczba stanowisk 3.
11)SQL Runtime - licencje dostępowe CAL i licencja serwerowa CAL AON archiwalna.
12)Serwisowi i wsparciu podlegają wszystkie dodatkowe funkcjonalności związane z modułami aktualnie wykorzystywanymi w ASzWoj.
13)Kolektory danych do obsługi środków trwałych (pracujące pod kontrolą systemu Windows CE) – liczba 3.
14)Raporty dodatkowe zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
5.Opieka serwisowa polega na:
1)Wsparciu technicznym w konfiguracji, użytkowaniu i rozwoju programu.
2)Bieżącej aktualizacji oprogramowania oferowanej przez producenta polegającej na zakupie, dostarczeniu i instalacji aktualizacji. Czynność wgrywania aktualizacji nie wlicza się do rozliczenia godzinnego serwisu.
3)Wdrożeniu dodatkowo zakupionych przez Zamawiającego licencji systemu SYMFONIA.
4)Pomocy w miejscu zainstalowania oprogramowania w ramach konsultacji z obsługi, konfiguracji i eksploatacji.
5)Wsparciu technicznym w konfiguracji, użytkowaniu i obsłudze urządzeń typu kolektor danych (pracujących pod kontrolą systemu Windows CE) do obsługi środków trwałych. Zapewnieniu współpracy i integralności kolektora danych z bazą danych programu Symfonia.
6)Wsparciu technicznym w konfiguracji, użytkowaniu i rozwoju aktualnie wykorzystywanych raportów dodatkowych.
7)Odtworzeniu aktualnie wykorzystywanych raportów dodatkowych wymienionych w załączniku nr 2 z zastrzeżeniem, że Wykonawca może przeznaczyć/ rozliczyć max. 25% gwarantowanych umową godzin i realizacji tego zadania w okresie pierwszych 3 miesięcy obowiązywania umowy. Zapis ten dotyczy tylko ewentualnego Wykonawcy nieposiadającego kodów źródłowych raportów.
8)Realizacji dodatkowych raportów zleconych przez Zamawiającego.
9)Realizacji innych usług niewymienionych powyżej niezbędnych do właściwego funkcjonowania i użytkowania wymienionych urządzeń i oprogramowania.
10)Bezpłatnych, nielimitowanych konsultacjach telefonicznych bądź drogą elektroniczną w zakresie obsługi, konfiguracji, eksploatacji programu i urządzeń objętych niniejszą umową.
6.Zamawiający dopuszcza możliwość udostępnienia, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, zdalnego dostępu do niezbędnej części zasobów systemu SYMFONIA.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 11928450-d901-4ca2-ac10-194f5d95387f
Biuletyn 541924-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuki Wojennej
Regon 011574244
Zamawiajacy adres ulica al. Gen. A. Chruściela
Zamawiajacy adres numer domu 103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-910
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261814085,
Zamawiajacy fax 261813217
Zamawiajacy email i.lopacinska@akademia.mil.pl,
Adres strony url www.akademia.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.akademia.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub listownie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Sztuki Wojennej al. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, Punkt Podawczy ASzWoj – budynek nr 4 – portiernia (parter)
Nazwa nadana zamowieniu USŁUGA POLEGAJĄCĄ NA OPIECE SERWISOWEJ I WSPARCIU TECHNICZNYM PROGRAMU SYMFONIA W AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
Numer referencyjny 31/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1.Zamawiający, zgodnie z wynikiem przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowej opieki serwisowej i wsparcia technicznego programu SYMFONIA w Akademii Sztuki Wojennej w Warszawie, w wymiarze do 1200 godzin w okresie maksymalnym 24 miesięcy, realizowanej według zasad określonych w niniejszej umowie. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w przedmiocie zamówienia i gwarantuje wykorzystanie 960 godzin ujętych w załączniku nr 1 do umowy. Pozostałe 240 godzin zostanie opcjonalnie wykorzystane w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania ilości wskazanych w tabeli formularza ofertowego. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy, przy zachowaniu ceny jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy. 3.Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia producenta do sprzedaży i serwisowania programu Sage Symfonia użytkowanego przez Akademię Sztuki Wojennej. 1.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy w dni robocze z czasem reakcji/ przybycie do siedziby Zamawiającego lub podjęcie zdalnego działania od zgłoszenia potrzeb przez Zamawiającego telefonicznie lub drogą elektroniczną nie dłuższym niż: a.Do 4 godzin od zgłoszenia – awarie krytyczne. Za awarię krytyczną uważa się zatrzymanie pracy serwera systemu SYMFONIA, brak dostępu do danych, utrata kluczowych dla Zamawiającego danych, brak możliwości wystawienia sprawozdań, raportów w terminach określonych przez przepisy prawa, brak możliwości terminowej realizacji operacji finansowych. b.Do 8 godzin od zgłoszenia – pozostałe zgłoszenia. 2.Strony zgodnie ustalają, że koszty dojazdów Wykonawcy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Koszty dojazdów nie stanowią czasu opieki i wsparcia określonego w ust. 3 3.Wykonawca zapewni opiekę serwisową i wsparcie techniczne według potrzeb Zamawiającego, który gwarantuje wykorzystanie 960 godzin w okresie obowiązywania umowy. 4.Opieką serwisową i wsparciem technicznym Wykonawca obejmie następujące moduły programu Symfonia, oprogramowanie towarzyszące niezbędne do działania modułów, kolektory danych oraz dodatkowe raporty aktualnie wykorzystywane bądź utworzone w trakcie obowiązywania umowy: 1)Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość Extra z Sage Gwarancją Podstawową ASzWoj - liczba stanowisk 14. 2)Sage Symfonia ERP Handel Extra z Sage Gwarancją Podstawową ASzWoj - liczba stanowisk 12. 3)Sage Symfonia ERP Środki Trwałe Extra z Sage Gwarancją Podstawową ASzWoj - liczba stanowisk 3. 4)Sage Symfonia ERP e-Deklaracje Extra z Sage Gwarancją Podstawową ASzWoj – liczba stanowisk 1. 5)Sage Symfonia ERP e-Przelewy z Sage Gwarancją Podstawową ASzWoj – liczba stanowisk 1. 6)Sage Symfonia ERP Analizy Finansowe Extra z Sage Gwarancją Podstawową ASzWoj – liczba stanowisk 3. 7)SQL Runtime 2014 Restricted - licencje dostępowe CAL i licencja serwerowa CAL ASzWoj. 8)Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość AON archiwalna – liczba stanowisk 3. 9)Sage Symfonia ERP Handel AON archiwalna – liczba stanowisk 3. 10)Sage Symfonia ERP Środki Trwałe AON archiwalna – liczba stanowisk 3. 11)SQL Runtime - licencje dostępowe CAL i licencja serwerowa CAL AON archiwalna. 12)Serwisowi i wsparciu podlegają wszystkie dodatkowe funkcjonalności związane z modułami aktualnie wykorzystywanymi w ASzWoj. 13)Kolektory danych do obsługi środków trwałych (pracujące pod kontrolą systemu Windows CE) – liczba 3. 14)Raporty dodatkowe zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. 5.Opieka serwisowa polega na: 1)Wsparciu technicznym w konfiguracji, użytkowaniu i rozwoju programu. 2)Bieżącej aktualizacji oprogramowania oferowanej przez producenta polegającej na zakupie, dostarczeniu i instalacji aktualizacji. Czynność wgrywania aktualizacji nie wlicza się do rozliczenia godzinnego serwisu. 3)Wdrożeniu dodatkowo zakupionych przez Zamawiającego licencji systemu SYMFONIA. 4)Pomocy w miejscu zainstalowania oprogramowania w ramach konsultacji z obsługi, konfiguracji i eksploatacji. 5)Wsparciu technicznym w konfiguracji, użytkowaniu i obsłudze urządzeń typu kolektor danych (pracujących pod kontrolą systemu Windows CE) do obsługi środków trwałych. Zapewnieniu współpracy i integralności kolektora danych z bazą danych programu Symfonia. 6)Wsparciu technicznym w konfiguracji, użytkowaniu i rozwoju aktualnie wykorzystywanych raportów dodatkowych. 7)Odtworzeniu aktualnie wykorzystywanych raportów dodatkowych wymienionych w załączniku nr 2 z zastrzeżeniem, że Wykonawca może przeznaczyć/ rozliczyć max. 25% gwarantowanych umową godzin i realizacji tego zadania w okresie pierwszych 3 miesięcy obowiązywania umowy. Zapis ten dotyczy tylko ewentualnego Wykonawcy nieposiadającego kodów źródłowych raportów. 8)Realizacji dodatkowych raportów zleconych przez Zamawiającego. 9)Realizacji innych usług niewymienionych powyżej niezbędnych do właściwego funkcjonowania i użytkowania wymienionych urządzeń i oprogramowania. 10)Bezpłatnych, nielimitowanych konsultacjach telefonicznych bądź drogą elektroniczną w zakresie obsługi, konfiguracji, eksploatacji programu i urządzeń objętych niniejszą umową. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość udostępnienia, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, zdalnego dostępu do niezbędnej części zasobów systemu SYMFONIA.
Cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 164560,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli: a)Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że należycie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na realizacji usługi, której przedmiotem była opieka serwisowa oraz wsparcie techniczne programu Symfonia przy czym wartość każdej usługi była nie mniejsza niż 100.000 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje, poświadczenia lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może uzyskać referencji lub poświadczenia). b)Wykonawca wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i oświadczy, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadają: Wykaz osób wraz z informacjami na temat posiadanych przez nich certyfikatów, z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami Wykonawca przedstawi zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz oraz oświadczy, że osoby te posiadają wszystkie wymagane poniżej uprawnienia i dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, czyli co najmniej dwoma osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia oraz posiadały łącznie 6 certyfikatów autoryzacyjnych systemu SYMFONIA (Uwaga! Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli 2 osoby łącznie będą posiadały 6 certyfikatów) c) Wykonawca wykaże, że posiada autoryzację od firmy Sage Sp. z o.o. dla programu Symfonia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3)dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
Zakresie warunkow udzialu 1)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem dotyczącym posiadania wymaganego doświadczenia - w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym mowa w rozdziale VI ust. 3b siwz – załącznik nr 5 do SIWZ 2)wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane należycie wraz z dowodami określającymi, czy usługi wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 3a SIWZ, zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: -referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane; -oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 3)dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji od firmy Sage Sp. z o.o. dla programu Symfonia.
Czy wadium 1
Wadium W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 3.000,00 PLN.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących okolicznościach : 1)w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym cena netto przedmiotu umowy pozostaje bez zmian, a stosownej zmianie ulega cena brutto określona w § 2 ust. 1 umowy; 2)w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, przy czym wysokość wynagrodzenia netto pozostaje bez zmian, natomiast zmianie w drodze aneksu podlegać będzie wysokość wynagrodzenia brutto w ten sposób, że zostanie ona odpowiednio dostosowana do zmienionej stawki VAT. 3.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 2 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany minimalnego wynagrodzenia za prace na podwyższenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez wykonawcę, wynikających ze zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. 4.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 3 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na podwyższenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynikających ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 5.Zamawiający po dokonaniu analizy wniosków, o których mowa w ust. 3 i 4, wyznacza datę negocjacji w celu ustalenia ostatecznej wysokości zmiany wynagrodzenia. 6.Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy. 7.Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, z wnioskiem o zmianę umowy, na zasadach określonych w ust. 3, może wystąpić Zamawiający.
IV 4 4 data 2017-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria posiadane certyfikaty
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)