GuidZP400 |
ee40a1b3-c9ad-4266-97ef-6ea5e6f74c71
|
Biuletyn |
541665-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Składnic Lasów Państwowych
|
Regon |
33004436400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białogard
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
48943113272,
|
Zamawiajacy fax |
48943113283
|
Zamawiajacy email |
chmura@zslp.pl,
|
Adres strony url |
www.szczecinek.lasy.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zarząd Mienia Skarbu Państwa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.lasy.gov.pl/plbip/gd/rdlpszczecinek/zsbialogard
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową,osobiście,kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
78-200 Białogard, ul.Wojska Polskiego 43
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bielizny termoaktywnej dla pracowników Lasów Panstwowych
|
Numer referencyjny |
Z.270.07.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy bielizny termoaktywnej : koszulek z krótkim rękawem,koszulek z długim rękawem,kalesonów oraz leginsów.
|
Cpv glowny przedmiot |
18310000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Polisa OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200 000 PLN.
Posiadanie polisy OC na kwotę 200 000 PLN spełnia warunek udziału w postępowaniu.
Brak polisy OC lub jej posiadanie na kwote gwarancyjna niższą od 200 000 PLN - nie spełnia warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert dostaw wyrobów odpowiadających charakterystyce niniejszemu zamówieniu na kwotę 500 000 PLN.
Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat dostaw na kwotę 500 000 PLN lub wyższą spełnia warunek udziału w postępowaniu.
Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat dostaw na kwotę niższą niz 500 000 PLN nie spełnia warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
|
Zakresie warunkow udzialu |
Polisa OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 200 000 PLN
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a mjeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy to w tym okresie dostaw o podobnym charakterze na kwotę minimum 500 000 PLN.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Techniczny opis przedmiotu zamówienia
Certyfikaty izolacyjności dla bielizny termoaktywnej
Próbki oferowanego asortymentu
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków wprowadzenia zmian (art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 6)
1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
2) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
3) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp;
5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wy-danych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub do-stawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, redukcji wielkości zamówienia do 30% ilości przewidzianych umową sztuk poszczególnych asortymentów oraz adekwatnie mniejszej wartości za-mówienia, w szczególności w przypadku:
1) zaistnienia okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy (np. gwałtowna dekoniunktura, kryzys finansowy w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych dostaw zamiennych na realizację przedmiotu umowy)
2) gdy umowa nie będzie mogła być wykonana według pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron
3) zmiany możliwości zbycia produktów w stosunku do wielkości oszacowanego przez Zamawiającego,
4) wprowadzenia znaczących ograniczeń w drodze zarządzeń lub decyzji branżowych,
5) istotnych zmian organizacyjnych Zamawiającego polegających na likwidacji zakładu lub zamknięcia produkcji z wykorzystaniem przedmiotu zamówienia,
6) ograniczenia zakresu przedmiotu działalności Zamawiającego.
7) wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się wydarzenia, które w chwili podpisania umowy nie mogły być przez Strony przewidziane i zostały spowodowane przez okoliczności od nich niezależne (wojna, pożar, powódź, inne naturalne klęski, restrykcje lub prawne rozporządzenia rządu, strajki itp.),
8) zmiany ustaw lub rozporządzeń albo aktów reglamentacji wewnętrznej (w tym: zasad i instrukcji przedmiotowych) Lasów Pań-stwowych regulujących wymogi lub zasady stosowania wyrobów będących przedmiotem niniejszej umowy
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny przedmiotu zamówienia określonej w ofercie w przypadku:
1) ustawowej zmiany na terenie Rzeczpospolitej Polskiej stawki podatku od towarów i usług lub wprowadzenia albo zmiany podatku akcyzowego w odniesieniu do surowców, z których powstaje produkt
2) zaoferowania przez Wykonawcę obniżki ceny przedmiotu zamówienia /określonej czasowo lub stałej/.
3) zmiany kursu EURO o więcej niż o 15 % w stosunku do kursu z dnia otwarcia ofert (kurs EURO = średni kurs NBP), przy czym:
a) - zmiana +/- 15% kursu musi trwać nieprzerwanie przez nieprzerwany okres nie krótszy niż 30 dni, ORAZ
b) - indeksacja cen na podstawie zmiany kursu EURO nastąpić może nie wcześniej niż po 6 miesiącach trwania umowy.
4) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na
podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o min
malnym wynagrodzeniu za pracę, jeśli zmiany te będą miały wpływ na
koszty wykonania zamówienia
5) zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania
zamówienia
Ceny w roku następnym po zakończeniu pierwszego roku obowiązywania umowy mogą zostać zwaloryzowane wskaźnikiem wzrostu cen towarów i usług kon-sumpcyjnych ogółem zarówno in plus jak i in minus, publikowanym przez GUS za minione 12 miesięcy, począwszy od daty ogłoszenia w/w wskaźnika, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany parametrów technicznych przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany ustaw lub rozporządzeń albo aktów reglamentacji wewnętrznej (w tym: zasad i instrukcji przedmiotowych) Lasów Państwowych regulujących wymogi lub zasady nabywania lub zbywania albo stosowania przedmiotu za-mówienia.
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy poprzez dopuszczalność możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy, bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy.
W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych, albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy.
Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 144 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
|
IV 4 4 data |
2017-07-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|