„Dostawa mebli na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych”.

Data publikacji 2017-06-29
Data zakończenia 2017-07-07 00:00:00
Instytucja Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540789-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych, według następujących części:
1) część I – dostawa 77 szt. foteli obrotowych oraz 18 szt. krzeseł tapicerowanych,
2) część II – dostawa 20 szt. szaf aktowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich części zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Zdjęcia użyte w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy. Dodatkowo szafy aktowe winny być zabezpieczone od dołu stopkami chroniącymi podłogę przed zarysowaniem.
3. Dostarczone meble o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4) muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion używania lub uszkodzenia.
4. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby musza być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Dodatkowo krzesła (fotele) obrotowe muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy ma stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998r., Nr 148, poz. 973). Fotele obrotowe muszą posiadać atest badań wytrzymałościowych oraz protokół oceny ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy.
5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary mebli są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem oklein obrzeży oraz pod warunkiem, że zastosowanie przedmiotowych odchyleń nie będzie miało wpływu na funkcjonowanie mebli oraz nie będzie pogarszać parametrów estetycznych i jakościowych oraz stopnia powiązania dostarczonych mebli z kubaturą pomieszczeń, w których meble będą użytkowane.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble zmontowane i gotowe do użytku (nie ma możliwości montażu na miejscu) oraz wnieść je do wskazanych pomieszczeń Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie w następujący sposób:
1) cz. I zamówienia: 65 szt. foteli obrotowych i 18 szt. krzeseł tapicerowanych - adres dostawy: al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, 12 szt. foteli obrotowych adres dostawy: ul. Aleje 1 Maja 7, 62-510 Konin,
2) cz. II zamówienia: 14 szt. szaf aktowych – adres dostawy: Pl. Wolności 17, 61-739 Poznań; 6 szt. szaf aktowych adres dostawy: al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań.
7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych.
8. Na dostarczone meble i montaż Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.
9. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji próbnik kolorów tapicerki (dotyczy krzeseł tapicerowanych).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3bbbb2ac-5f29-4669-9696-a3f38f71708f
Biuletyn 540789-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Regon 000514331
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 16/18
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-713
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48618541300,
Zamawiajacy fax +48618541204
Zamawiajacy email zampubl@poznan.uw.gov.pl,
Adres strony url www.poznan.uw.gov.pl
Adres strony internetowej www.poznan.uw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.poznan.uw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poznan.uw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu,al. Niepodległości 16/17, 61-713 Poznań, sekretariat Biura Organizacyjno-Administracyjnego , pok. 373, bud. A
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa mebli na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych”.
Numer referencyjny OA-VII.272.5.23.2017.14
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych, według następujących części: 1) część I – dostawa 77 szt. foteli obrotowych oraz 18 szt. krzeseł tapicerowanych, 2) część II – dostawa 20 szt. szaf aktowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich części zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Zdjęcia użyte w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy. Dodatkowo szafy aktowe winny być zabezpieczone od dołu stopkami chroniącymi podłogę przed zarysowaniem. 3. Dostarczone meble o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4) muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion używania lub uszkodzenia. 4. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby musza być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Dodatkowo krzesła (fotele) obrotowe muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy ma stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998r., Nr 148, poz. 973). Fotele obrotowe muszą posiadać atest badań wytrzymałościowych oraz protokół oceny ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy. 5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary mebli są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem oklein obrzeży oraz pod warunkiem, że zastosowanie przedmiotowych odchyleń nie będzie miało wpływu na funkcjonowanie mebli oraz nie będzie pogarszać parametrów estetycznych i jakościowych oraz stopnia powiązania dostarczonych mebli z kubaturą pomieszczeń, w których meble będą użytkowane. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble zmontowane i gotowe do użytku (nie ma możliwości montażu na miejscu) oraz wnieść je do wskazanych pomieszczeń Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie w następujący sposób: 1) cz. I zamówienia: 65 szt. foteli obrotowych i 18 szt. krzeseł tapicerowanych - adres dostawy: al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, 12 szt. foteli obrotowych adres dostawy: ul. Aleje 1 Maja 7, 62-510 Konin, 2) cz. II zamówienia: 14 szt. szaf aktowych – adres dostawy: Pl. Wolności 17, 61-739 Poznań; 6 szt. szaf aktowych adres dostawy: al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań. 7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych. 8. Na dostarczone meble i montaż Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 9. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji próbnik kolorów tapicerki (dotyczy krzeseł tapicerowanych).
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji ; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu, jeżeli znajduje się on w posiadaniu Zamawiającego lub Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) opis przedmiotu zamówienia (dotyczy cz. I i II zamówienia), 2) atest badań wytrzymałościowych oraz protokół oceny ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy dla foteli obrotowych (dotyczy cz. I zamówienia)
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy, pełnomocnictwa
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) Część I zamówienia: 2 000,00 zł, 2) Cześć II zamówienia: 300,00 zł.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy zgodnie z przesłankami art. 144 ust. 1 pkt 2– 6 ustawy. 2.Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3.Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
IV 4 4 data 2017-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część I – dostawa 77 szt. foteli obrotowych oraz 18 szt. krzeseł tapicerowanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych, część I – dostawa 77 szt. foteli obrotowych oraz 18 szt. krzeseł tapicerowanych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część II - dostawa 20 szt. szaf aktowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, część II – dostawa 20 szt. szaf aktowych.
  

Criterion

Kryteria długość okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena wykonania zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)