Budowa i utrzymanie narzędzia informatycznego wspierającego obsługę klienta systemu bonowego oraz zmiana serwisu www.pociagdokariery.pl

Data publikacji 2017-06-30
Data zakończenia 2017-07-11 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542719-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę i utrzymanie narzędzia informatycznego wspierającego obsługę klienta systemu bonowego, w szczególności klienta indywidualnego oraz zmiany serwisu www.pociagdokariery.pl, w szczególności w zakresie interfejsu graficznego.
2. Zamówienie realizowane będzie w następujących etapach:
a) etap 1 – projektowanie, budowa i wdrożenie Narzędzia;
b) etap 2 – szkolenia oraz import dotychczasowych danych;
c) etap 3 – zmiany strony www.pociagdokariery.pl, w tym zmiana layoutu serwisu oraz modernizacja funkcjonalności serwisu realizowana zgodnie z potrzebami Zamawiającego w ramach maksymalnie 100 godzin prac, które zapewnia Wykonawca;
d) etap 4 – utrzymanie Narzędzia, w tym wprowadzanie zmian i ulepszeń, realizowane zgodnie z potrzebami Zamawiającego w ramach maksymalnie 200 godzin prac, które zapewnia Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania limitów godzin określonych powyżej.
W przypadku niewykorzystania do końca 2019 r. limitu godzin przewidzianego na zmiany w funkcjonalnościach serwisu www.pociagdokariery.pl, możliwa jest zmiana umowy polegająca na zwiększeniu limitu godzin na utrzymanie Narzędzia, maksymalnie o liczbę niewykorzystanych godzin, bez zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 1 do SIWZ (SOPZ), stanowiącym integralną część SIWZ. Warunki zamówienia określa także wzór umowy stanowiący załącznik 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 67b7e094-208b-41a2-b71c-4988b1f1c3cf
Biuletyn 542719-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Regon 357114075
Zamawiajacy adres ulica pl. Na Stawach
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-107
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48124227110,
Zamawiajacy fax +48124229785
Zamawiajacy email ecud@wup-krakow.pl,
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Kierunek Kariera” realizowany w Działaniu 10.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, VI piętro, pokój 610
Nazwa nadana zamowieniu Budowa i utrzymanie narzędzia informatycznego wspierającego obsługę klienta systemu bonowego oraz zmiana serwisu www.pociagdokariery.pl
Numer referencyjny OZ-Z.271.1.10.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę i utrzymanie narzędzia informatycznego wspierającego obsługę klienta systemu bonowego, w szczególności klienta indywidualnego oraz zmiany serwisu www.pociagdokariery.pl, w szczególności w zakresie interfejsu graficznego. 2. Zamówienie realizowane będzie w następujących etapach: a) etap 1 – projektowanie, budowa i wdrożenie Narzędzia; b) etap 2 – szkolenia oraz import dotychczasowych danych; c) etap 3 – zmiany strony www.pociagdokariery.pl, w tym zmiana layoutu serwisu oraz modernizacja funkcjonalności serwisu realizowana zgodnie z potrzebami Zamawiającego w ramach maksymalnie 100 godzin prac, które zapewnia Wykonawca; d) etap 4 – utrzymanie Narzędzia, w tym wprowadzanie zmian i ulepszeń, realizowane zgodnie z potrzebami Zamawiającego w ramach maksymalnie 200 godzin prac, które zapewnia Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania limitów godzin określonych powyżej. W przypadku niewykorzystania do końca 2019 r. limitu godzin przewidzianego na zmiany w funkcjonalnościach serwisu www.pociagdokariery.pl, możliwa jest zmiana umowy polegająca na zwiększeniu limitu godzin na utrzymanie Narzędzia, maksymalnie o liczbę niewykorzystanych godzin, bez zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 1 do SIWZ (SOPZ), stanowiącym integralną część SIWZ. Warunki zamówienia określa także wzór umowy stanowiący załącznik 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72212000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia w trybie z wolnej ręki zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, tj. polegających na powtórzeniu podobnych usług, które będą obejmować max. 600 dodatkowych godzin pracy, w celu umożliwienia rozwoju Narzędzia i/lub funkcjonalności www.pociagdokariery.pl w zakresie: • modyfikacji w formularzach Narzędzia, polegających na: zmianie pól, sposobu ich walidacji, usunięciu dotychczasowych lub dodaniu nowych pól, modyfikacji elementów graficznych wraz z wprowa-dzeniem adekwatnych zmian w bazie danych oraz innych modułach Narzędzia, które wynikną w konsekwencji; • modyfikacji poszczególnych funkcjonalności Narzędzia w części zarówno front jak i back-end, na podstawie potrzeb, które wynikną w toku użytkowania Narzędzia przez Zamawiającego, jak również spowodowanych zmianami prawnymi lub w zakresie wytycznych dla projektu Kierunek Kariera; • zmian niezbędnych do dostosowania Narzędzia do bieżących wersji przeglądarek (w zakresie części front-end: Internet Explorer, Microsoft Edge, Firefox , Chrome, natomiast w zakresie części back-end: Internet Explorer i Firefox) w celu zapewnienia poprawnego działania interfejsu graficznego i prawidłowego ogólnego wyglądu Narzędzia; • modyfikacji layoutów w części front-end Narzędzia; • modyfikacji poszczególnych funkcjonalności serwisu www.pociagdokariery.pl. Przy czym przyjmuje się, że od momentu uzgodnienia przez Zamawiającego i Wykonawcę zakresu prac w ramach zamó-wienia uzupełniającego i niezbędnego czasu do ich przeprowadzenia, Wykonawca przeprowadzi te prace w ciągu określonej liczby dni roboczych, gdzie za dzień roboczy uznaje się 4 godziny prac do-datkowych. Przykładowo, jeśli uzgodniony zakres prac obejmie 4 godziny, wówczas Wykonawca na ich przeprowadzenie będzie miał 1 dzień roboczy, jeśli natomiast zakres prac obejmie 7 godzin, Wy-konawca będzie miał na ich przeprowadzenie 2 dni robocze.
Data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do 10.12.2020 r. 2. Etapy zamówienia, o których mowa w pkt. III ppkt 2 SIWZ, zrealizowane zostaną w następujących terminach: a) etap 1 realizowany będzie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2017 r. b) etap 2 realizowany będzie od dnia 02.01.2018 r. do dnia 28.02.2018 r. c) etap 3 realizowany będzie od dnia 02.01.2019 r. do dnia 30.10.2019 r., przy czym zmiana layoutu musi zostać zakończona do dnia 30.04.2019 r. d) etap 4 realizowany będzie od dnia podpisania protokołu odbioru Narzędzia, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2018 r. do dnia 10.12.2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się budowę i utrzymanie narzędzia (systemu) informatycznego z bazą danych klientów, o liczbie min. 45000 rekordów i wartości 120 000 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych.
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty należy załączyć: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 2. Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy PZP, jeżeli dotyczy. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składane jest w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona SIWZ wraz z załącznikami, po otwarciu ofert)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy (klauzule waloryzacyjne), w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - na zasadach i w sposób określony w § 11 ust. 2 – 12 wzoru umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. 2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zmiany osób i danych teleadresowych wskazanych w umowie. 3. Zmiana terminu obowiązywania umowy jest możliwa w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy tj. wojna, klęski żywiołowe, strajki itp. (tzw. siła wyższa) do czasu ich występowania i możliwości zrealizowania zamówienia po ich ustaniu. 4. Zmiana terminu obowiązywania umowy określona w § 2 ust. 1 jest możliwa w przypadku awarii systemu informatycznego Zamawiającego utrudniającej wymianę informacji pomiędzy stronami umowy, trwającej dłużej niż 10 kolejnych dni roboczych. Zmiana umowy polegać będzie na wydłużeniu terminu obowiązywania umowy o liczbę dni trwania awarii. 5. Zmiany terminu realizacji poszczególnych etapów, określone w § 2 ust. 2 są możliwe w przypadku awarii systemu informatycznego Zamawiającego utrudniającej wymianę informacji pomiędzy stronami umowy, trwającej dłużej niż 10 kolejnych dni roboczych, w sytuacji takiej zmiana umowy polegać będzie na wydłużeniu terminów realizacji etapów, na które awaria ma wpływ o liczbę dni trwania awarii; 6. W przypadku niewykorzystania do końca 2019 r. limitu godzin przewidzianego na zmiany w funkcjonalnościach serwisu www.pociagdokariery.pl, określonego w § 1 ust. 3 lit. c, możliwa jest zmiana umowy polegająca na zwiększeniu limitu godzin na utrzymanie Narzędzia, określonego w § 1 ust. 3 lit. d maksymalnie o liczbę niewykorzystanych godzin, bez zmiany maksymalnego wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1. 7. W przypadku zmian w projekcie Kierunek Kariera skutkujących zmianą zakresu danych uczestników projektu przetwarzanych w Narzędziu możliwa jest zmian umowy polegająca na zmianie załącznika nr 4 do umowy tj. rozszerzenie lub zawężenie zakresu danych powierzanych Wykonawcy do przetwarzania. 8. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 9. 9. Zmiana osób upoważnionych do kontaktu, o których mowa w § 3 ust. 8-9 nie wymaga aneksu i odbywa się za pisemną informacją jednej ze stron, której zmiana dotyczy.
IV 4 4 data 2017-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wykorzystanie platform programistycznych (frameworks) typu open source
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego w zakresie poprawek w przypadku problemów z interfejsem zar
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Wykorzystanie wirtualizacji Docker w środowisku hostingowym
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)