GuidZP400 |
67b7e094-208b-41a2-b71c-4988b1f1c3cf
|
Biuletyn |
542719-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
|
Regon |
357114075
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Na Stawach
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-107
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48124227110,
|
Zamawiajacy fax |
+48124229785
|
Zamawiajacy email |
ecud@wup-krakow.pl,
|
Adres strony url |
https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Kierunek Kariera” realizowany w Działaniu 10.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, VI piętro, pokój 610
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Budowa i utrzymanie narzędzia informatycznego wspierającego obsługę klienta systemu bonowego oraz zmiana serwisu www.pociagdokariery.pl
|
Numer referencyjny |
OZ-Z.271.1.10.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę i utrzymanie narzędzia informatycznego wspierającego obsługę klienta systemu bonowego, w szczególności klienta indywidualnego oraz zmiany serwisu www.pociagdokariery.pl, w szczególności w zakresie interfejsu graficznego.
2. Zamówienie realizowane będzie w następujących etapach:
a) etap 1 – projektowanie, budowa i wdrożenie Narzędzia;
b) etap 2 – szkolenia oraz import dotychczasowych danych;
c) etap 3 – zmiany strony www.pociagdokariery.pl, w tym zmiana layoutu serwisu oraz modernizacja funkcjonalności serwisu realizowana zgodnie z potrzebami Zamawiającego w ramach maksymalnie 100 godzin prac, które zapewnia Wykonawca;
d) etap 4 – utrzymanie Narzędzia, w tym wprowadzanie zmian i ulepszeń, realizowane zgodnie z potrzebami Zamawiającego w ramach maksymalnie 200 godzin prac, które zapewnia Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania limitów godzin określonych powyżej.
W przypadku niewykorzystania do końca 2019 r. limitu godzin przewidzianego na zmiany w funkcjonalnościach serwisu www.pociagdokariery.pl, możliwa jest zmiana umowy polegająca na zwiększeniu limitu godzin na utrzymanie Narzędzia, maksymalnie o liczbę niewykorzystanych godzin, bez zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 1 do SIWZ (SOPZ), stanowiącym integralną część SIWZ. Warunki zamówienia określa także wzór umowy stanowiący załącznik 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72212000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia w trybie z wolnej ręki zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, tj. polegających na powtórzeniu podobnych usług, które będą obejmować max. 600 dodatkowych godzin pracy, w celu umożliwienia rozwoju Narzędzia i/lub funkcjonalności www.pociagdokariery.pl w zakresie:
• modyfikacji w formularzach Narzędzia, polegających na: zmianie pól, sposobu ich walidacji, usunięciu dotychczasowych lub dodaniu nowych pól, modyfikacji elementów graficznych wraz z wprowa-dzeniem adekwatnych zmian w bazie danych oraz innych modułach Narzędzia, które wynikną w konsekwencji;
• modyfikacji poszczególnych funkcjonalności Narzędzia w części zarówno front jak i back-end, na podstawie potrzeb, które wynikną w toku użytkowania Narzędzia przez Zamawiającego, jak również spowodowanych zmianami prawnymi lub w zakresie wytycznych dla projektu Kierunek Kariera;
• zmian niezbędnych do dostosowania Narzędzia do bieżących wersji przeglądarek (w zakresie części front-end: Internet Explorer, Microsoft Edge, Firefox , Chrome, natomiast w zakresie części back-end: Internet Explorer i Firefox) w celu zapewnienia poprawnego działania interfejsu graficznego i prawidłowego ogólnego wyglądu Narzędzia;
• modyfikacji layoutów w części front-end Narzędzia;
• modyfikacji poszczególnych funkcjonalności serwisu www.pociagdokariery.pl. Przy czym przyjmuje się, że od momentu uzgodnienia przez Zamawiającego i Wykonawcę zakresu prac w ramach zamó-wienia uzupełniającego i niezbędnego czasu do ich przeprowadzenia, Wykonawca przeprowadzi te prace w ciągu określonej liczby dni roboczych, gdzie za dzień roboczy uznaje się 4 godziny prac do-datkowych. Przykładowo, jeśli uzgodniony zakres prac obejmie 4 godziny, wówczas Wykonawca na ich przeprowadzenie będzie miał 1 dzień roboczy, jeśli natomiast zakres prac obejmie 7 godzin, Wy-konawca będzie miał na ich przeprowadzenie 2 dni robocze.
|
Data zakonczenia |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do 10.12.2020 r.
2. Etapy zamówienia, o których mowa w pkt. III ppkt 2 SIWZ, zrealizowane zostaną w następujących terminach:
a) etap 1 realizowany będzie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2017 r.
b) etap 2 realizowany będzie od dnia 02.01.2018 r. do dnia 28.02.2018 r.
c) etap 3 realizowany będzie od dnia 02.01.2019 r. do dnia 30.10.2019 r., przy czym zmiana layoutu musi zostać zakończona do dnia 30.04.2019 r.
d) etap 4 realizowany będzie od dnia podpisania protokołu odbioru Narzędzia, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2018 r. do dnia 10.12.2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się budowę i utrzymanie narzędzia (systemu) informatycznego z bazą danych klientów, o liczbie min. 45000 rekordów i wartości 120 000 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wzór wykazu usług zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty należy załączyć: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 2. Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy PZP, jeżeli dotyczy. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składane jest w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona SIWZ wraz z załącznikami, po otwarciu ofert)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy (klauzule waloryzacyjne), w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- na zasadach i w sposób określony w § 11 ust. 2 – 12 wzoru umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zmiany osób i danych teleadresowych wskazanych w umowie.
3. Zmiana terminu obowiązywania umowy jest możliwa w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy tj. wojna, klęski żywiołowe, strajki itp. (tzw. siła wyższa) do czasu ich występowania i możliwości zrealizowania zamówienia po ich ustaniu.
4. Zmiana terminu obowiązywania umowy określona w § 2 ust. 1 jest możliwa w przypadku awarii systemu informatycznego Zamawiającego utrudniającej wymianę informacji pomiędzy stronami umowy, trwającej dłużej niż 10 kolejnych dni roboczych. Zmiana umowy polegać będzie na wydłużeniu terminu obowiązywania umowy o liczbę dni trwania awarii.
5. Zmiany terminu realizacji poszczególnych etapów, określone w § 2 ust. 2 są możliwe w przypadku awarii systemu informatycznego Zamawiającego utrudniającej wymianę informacji pomiędzy stronami umowy, trwającej dłużej niż 10 kolejnych dni roboczych, w sytuacji takiej zmiana umowy polegać będzie na wydłużeniu terminów realizacji etapów, na które awaria ma wpływ o liczbę dni trwania awarii;
6. W przypadku niewykorzystania do końca 2019 r. limitu godzin przewidzianego na zmiany w funkcjonalnościach serwisu www.pociagdokariery.pl, określonego w § 1 ust. 3 lit. c, możliwa jest zmiana umowy polegająca na zwiększeniu limitu godzin na utrzymanie Narzędzia, określonego w § 1 ust. 3 lit. d maksymalnie o liczbę niewykorzystanych godzin, bez zmiany maksymalnego wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1.
7. W przypadku zmian w projekcie Kierunek Kariera skutkujących zmianą zakresu danych uczestników projektu przetwarzanych w Narzędziu możliwa jest zmian umowy polegająca na zmianie załącznika nr 4 do umowy tj. rozszerzenie lub zawężenie zakresu danych powierzanych Wykonawcy do przetwarzania.
8. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 9.
9. Zmiana osób upoważnionych do kontaktu, o których mowa w § 3 ust. 8-9 nie wymaga aneksu i odbywa się za pisemną informacją jednej ze stron, której zmiana dotyczy.
|
IV 4 4 data |
2017-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|