Dostawa materiałów budowlanych, farb, materiałów ściernych

Data publikacji 2017-06-30
Data zakończenia 2017-07-11 00:00:00
Instytucja 33 Baza Lotnictwa Transportowego
Miejscowość Powidz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Farby do celów artystycznych,
  • Farby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542646-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 448122100, 441110001, 448100001, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, farb,
materiałów ściernych.
2.Przedmiot zamówienia podzielony jest na zadania:
Zadanie nr 1 Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Infrastruktury Ogólnej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
Zadanie nr 2 Dostawa materiałów do konserwacji dla Służby Łączności Informatyki i Ubezpieczenia Lotów – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy).
Zadanie nr 3 Dostawa farb, materiałów ściernych dla Sekcji ZLT– szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).
Zadanie nr 4 Dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla Sekcji ZLT – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).
3.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień
Kod CPV:
Farby, emalie, rozpuszczalniki 44812210-0
Wyroby ścierne, taśmy 14810000-2
Środki konserwujące 24963000-2
Pędzle, szczotki 39224210-3
Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7
Kleje 24910000-6
Farby 44810000-1
Rozcieńczalniki 44832200-3
Materiały budowlane 44111000-1
4. Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym (załącznik nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ).
5. Wszystkie dostarczone materiały stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użycia w wymiarze określonym przez Wykonawcę w formularzu oferty oraz muszą spełniać wymagania odpowiadające normom jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów.

6. Wymagania szczegółowe dot. realizacji zamówienia:
a) Wykonawca zobowiązuje się do jednorazowej dostawy przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych
w formularzu cenowym (załącznik nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ).
b) Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia są magazyny Odbiorcy:
dla ZADANIA NR 1:
Magazyn Infrastruktury Ogólnej 33 BLTr Powidz (62-430), ul. Powidz-Osiedle 6 .
Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury w Jarocinie (63-200) ul. Wojska Polskiego 71 (wykaz z podziałem na poszczególnych odbiorców przedstawiono w załączniku nr 2 pod formularzem cenowym)
dla ZADANIA NR 2: Magazyn Służby Łączności Informatyki i Ubezpieczenia Lotów 33 BLTr Powidz (62-430), Powidz-Osiedle 6 .
dla ZADANIA NR 3: Magazyn Sekcji ZLT 33 BLTr Powidz (62-430) ul. Powidz - Osiedle 6
dla ZADANIA NR 4: Magazyn Sekcji ZLT 33 BLTr Powidz (62-430) ul. Powidz - Osiedle 6
Przedmiot zamówienia ma być dostarczony transportem Wykonawcy osobiście lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę (Zamawiający nie dopuszcza dostawy towaru przez firmy kurierskie). Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 do magazynu Odbiorcy wskazanego w punkcie b niniejszej części.
c) Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu
i rozładunku produktów do magazynu Odbiorcy Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie.
d) O dacie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego i Odbiorców na 3 dni przed terminem dostawy.
e) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 7 dni dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia.
f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru,
w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną
w formularzu cenowym (załącznik nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ).
g) Przed dostawą przedmiotu umowy do Odbiorcy, Wykonawca musi dostarczyć mu wystawione przez jednostkę do tego upoważnioną obowiązujące i ważne Karty Charakterystyki Produktu, Deklaracje Właściwości Użytkowych, Deklaracje Zgodności, Specyfikacje Techniczne, Certyfikaty lub Atesty
(w języku polskim) dla pozycji wyszczególnionych w załączniku nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ.
h) Dostarczone towary (każde opakowanie) muszą posiadać w widocznym miejscu termin ważności. Produkty bez końcowego terminu ważności nie będą przyjmowane do magazynu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 740fcc1b-f229-4807-a9ad-5b7fb9e1a801
Biuletyn 542646-N-2017
Zamawiajacy nazwa 33 Baza Lotnictwa Transportowego
Regon 31018885400000
Zamawiajacy adres ulica Powidz-Osiedle
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Powidz
Zamawiajacy kod pocztowy 62-430
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 544 471; 261 544 261,
Zamawiajacy fax 261 544 332; 261 544 111
Zamawiajacy email 33bltr.przetargi@ron.mil.pl,
Adres strony url www.33bltr.wp.mil.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.33bltr.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.33bltr.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.33bltr.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 33 Baza Lotnictwa Transportowego, Powidz Osiedle 6, 62-430 Powidz, kancelaria jawna - budynek nr 1, na parterze, pokój nr 43
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów budowlanych, farb, materiałów ściernych
Numer referencyjny 21/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, farb, materiałów ściernych. 2.Przedmiot zamówienia podzielony jest na zadania: Zadanie nr 1 Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Infrastruktury Ogólnej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 2 Dostawa materiałów do konserwacji dla Służby Łączności Informatyki i Ubezpieczenia Lotów – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 3 Dostawa farb, materiałów ściernych dla Sekcji ZLT– szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 4 Dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla Sekcji ZLT – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (formularz cenowy). 3.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: Farby, emalie, rozpuszczalniki 44812210-0 Wyroby ścierne, taśmy 14810000-2 Środki konserwujące 24963000-2 Pędzle, szczotki 39224210-3 Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7 Kleje 24910000-6 Farby 44810000-1 Rozcieńczalniki 44832200-3 Materiały budowlane 44111000-1 4. Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym (załącznik nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ). 5. Wszystkie dostarczone materiały stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użycia w wymiarze określonym przez Wykonawcę w formularzu oferty oraz muszą spełniać wymagania odpowiadające normom jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów. 6. Wymagania szczegółowe dot. realizacji zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się do jednorazowej dostawy przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ). b) Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia są magazyny Odbiorcy: dla ZADANIA NR 1: Magazyn Infrastruktury Ogólnej 33 BLTr Powidz (62-430), ul. Powidz-Osiedle 6 . Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury w Jarocinie (63-200) ul. Wojska Polskiego 71 (wykaz z podziałem na poszczególnych odbiorców przedstawiono w załączniku nr 2 pod formularzem cenowym) dla ZADANIA NR 2: Magazyn Służby Łączności Informatyki i Ubezpieczenia Lotów 33 BLTr Powidz (62-430), Powidz-Osiedle 6 . dla ZADANIA NR 3: Magazyn Sekcji ZLT 33 BLTr Powidz (62-430) ul. Powidz - Osiedle 6 dla ZADANIA NR 4: Magazyn Sekcji ZLT 33 BLTr Powidz (62-430) ul. Powidz - Osiedle 6 Przedmiot zamówienia ma być dostarczony transportem Wykonawcy osobiście lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę (Zamawiający nie dopuszcza dostawy towaru przez firmy kurierskie). Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 do magazynu Odbiorcy wskazanego w punkcie b niniejszej części. c) Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku produktów do magazynu Odbiorcy Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. d) O dacie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego i Odbiorców na 3 dni przed terminem dostawy. e) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 7 dni dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia. f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną w formularzu cenowym (załącznik nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ). g) Przed dostawą przedmiotu umowy do Odbiorcy, Wykonawca musi dostarczyć mu wystawione przez jednostkę do tego upoważnioną obowiązujące i ważne Karty Charakterystyki Produktu, Deklaracje Właściwości Użytkowych, Deklaracje Zgodności, Specyfikacje Techniczne, Certyfikaty lub Atesty (w języku polskim) dla pozycji wyszczególnionych w załączniku nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ. h) Dostarczone towary (każde opakowanie) muszą posiadać w widocznym miejscu termin ważności. Produkty bez końcowego terminu ważności nie będą przyjmowane do magazynu.
Cpv glowny przedmiot 44812210-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 1, 2, 3, 4 – 20 dni od dnia podpisania umowy W zadaniu nr 2 i 3 czas ten może ulec skróceniu w ramach kryterium oceny ofert (szczegółowe informacje zostały zawarte w części XV SIWZ).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b)wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg załącznika nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ c)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, d)pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnego aneksu. 2.Zmiany umowy nie mogą naruszać przepisów art. 144 ust. Pzp. 3.Zmiany istotne postanowień niniejszej umowy dotyczące zakresu przedmiotu umowy, warunków realizacji usługi mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) Zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy; b) Zaistnienia przyczyn obiektywnych, niezależnych od stron niniejszej umowy, które uniemożliwiają dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, a w szczególności w sytuacji wystąpienia siły wyższej. Za siłę wyższą uznaje się nieprzewidziane wydarzenia, które występują niezależnie od woli stron i po zawarciu umowy, w którym strona nie będzie mogła zapobiec przy zastosowaniu należytej staranności, udaremniającej całkowicie lub częściowo wypełnienie zobowiązań z umowy, jak np. pożar, powódź, strajki, wojnę. c) W przypadku wycofania produktu z oferty producenta, Zamawiający dopuszcza wymianę na inny produkt, o takich samych bądź lepszych parametrach jak wymagał Zamawiający po uprzednim zaakceptowaniu produktu przez Zamawiającego. 4.Zmiany w zapisach umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron. 5.Jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Infrastruktury Ogólnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Infrastruktury Ogólnej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów do konserwacji dla Służby Łączności Informatyki i Ubezpieczenia Lotów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy może ulec skróceniu w ramach kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów do konserwacji dla Służby Łączności Informatyki i Ubezpieczenia Lotów – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa farb, materiałów ściernych dla Sekcji ZLT.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44812210-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy może ulec skróceniu w ramach kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa farb, materiałów ściernych dla Sekcji ZLT– szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla Sekcji ZLT.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla Sekcji ZLT – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)