1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, farb,
materiałów ściernych.
2.Przedmiot zamówienia podzielony jest na zadania:
Zadanie nr 1 Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Infrastruktury Ogólnej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
Zadanie nr 2 Dostawa materiałów do konserwacji dla Służby Łączności Informatyki i Ubezpieczenia Lotów – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy).
Zadanie nr 3 Dostawa farb, materiałów ściernych dla Sekcji ZLT– szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).
Zadanie nr 4 Dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla Sekcji ZLT – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).
3.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień
Kod CPV:
Farby, emalie, rozpuszczalniki 44812210-0
Wyroby ścierne, taśmy 14810000-2
Środki konserwujące 24963000-2
Pędzle, szczotki 39224210-3
Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7
Kleje 24910000-6
Farby 44810000-1
Rozcieńczalniki 44832200-3
Materiały budowlane 44111000-1
4. Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym (załącznik nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ).
5. Wszystkie dostarczone materiały stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użycia w wymiarze określonym przez Wykonawcę w formularzu oferty oraz muszą spełniać wymagania odpowiadające normom jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów.
6. Wymagania szczegółowe dot. realizacji zamówienia:
a) Wykonawca zobowiązuje się do jednorazowej dostawy przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych
w formularzu cenowym (załącznik nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ).
b) Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia są magazyny Odbiorcy:
dla ZADANIA NR 1:
Magazyn Infrastruktury Ogólnej 33 BLTr Powidz (62-430), ul. Powidz-Osiedle 6 .
Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury w Jarocinie (63-200) ul. Wojska Polskiego 71 (wykaz z podziałem na poszczególnych odbiorców przedstawiono w załączniku nr 2 pod formularzem cenowym)
dla ZADANIA NR 2: Magazyn Służby Łączności Informatyki i Ubezpieczenia Lotów 33 BLTr Powidz (62-430), Powidz-Osiedle 6 .
dla ZADANIA NR 3: Magazyn Sekcji ZLT 33 BLTr Powidz (62-430) ul. Powidz - Osiedle 6
dla ZADANIA NR 4: Magazyn Sekcji ZLT 33 BLTr Powidz (62-430) ul. Powidz - Osiedle 6
Przedmiot zamówienia ma być dostarczony transportem Wykonawcy osobiście lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę (Zamawiający nie dopuszcza dostawy towaru przez firmy kurierskie). Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 do magazynu Odbiorcy wskazanego w punkcie b niniejszej części.
c) Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu
i rozładunku produktów do magazynu Odbiorcy Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie.
d) O dacie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego i Odbiorców na 3 dni przed terminem dostawy.
e) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 7 dni dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia.
f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru,
w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną
w formularzu cenowym (załącznik nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ).
g) Przed dostawą przedmiotu umowy do Odbiorcy, Wykonawca musi dostarczyć mu wystawione przez jednostkę do tego upoważnioną obowiązujące i ważne Karty Charakterystyki Produktu, Deklaracje Właściwości Użytkowych, Deklaracje Zgodności, Specyfikacje Techniczne, Certyfikaty lub Atesty
(w języku polskim) dla pozycji wyszczególnionych w załączniku nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ.
h) Dostarczone towary (każde opakowanie) muszą posiadać w widocznym miejscu termin ważności. Produkty bez końcowego terminu ważności nie będą przyjmowane do magazynu.
|
GuidZP400 |
740fcc1b-f229-4807-a9ad-5b7fb9e1a801
|
Biuletyn |
542646-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
33 Baza Lotnictwa Transportowego
|
Regon |
31018885400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Powidz-Osiedle
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Powidz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-430
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 544 471; 261 544 261,
|
Zamawiajacy fax |
261 544 332; 261 544 111
|
Zamawiajacy email |
33bltr.przetargi@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.33bltr.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.33bltr.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.33bltr.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.33bltr.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
33 Baza Lotnictwa Transportowego, Powidz Osiedle 6, 62-430 Powidz, kancelaria jawna - budynek nr 1, na parterze, pokój nr 43
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów budowlanych, farb, materiałów ściernych
|
Numer referencyjny |
21/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, farb,
materiałów ściernych.
2.Przedmiot zamówienia podzielony jest na zadania:
Zadanie nr 1 Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Infrastruktury Ogólnej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
Zadanie nr 2 Dostawa materiałów do konserwacji dla Służby Łączności Informatyki i Ubezpieczenia Lotów – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy).
Zadanie nr 3 Dostawa farb, materiałów ściernych dla Sekcji ZLT– szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).
Zadanie nr 4 Dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla Sekcji ZLT – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).
3.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień
Kod CPV:
Farby, emalie, rozpuszczalniki 44812210-0
Wyroby ścierne, taśmy 14810000-2
Środki konserwujące 24963000-2
Pędzle, szczotki 39224210-3
Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7
Kleje 24910000-6
Farby 44810000-1
Rozcieńczalniki 44832200-3
Materiały budowlane 44111000-1
4. Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym (załącznik nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ).
5. Wszystkie dostarczone materiały stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użycia w wymiarze określonym przez Wykonawcę w formularzu oferty oraz muszą spełniać wymagania odpowiadające normom jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów.
6. Wymagania szczegółowe dot. realizacji zamówienia:
a) Wykonawca zobowiązuje się do jednorazowej dostawy przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych
w formularzu cenowym (załącznik nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ).
b) Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia są magazyny Odbiorcy:
dla ZADANIA NR 1:
Magazyn Infrastruktury Ogólnej 33 BLTr Powidz (62-430), ul. Powidz-Osiedle 6 .
Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury w Jarocinie (63-200) ul. Wojska Polskiego 71 (wykaz z podziałem na poszczególnych odbiorców przedstawiono w załączniku nr 2 pod formularzem cenowym)
dla ZADANIA NR 2: Magazyn Służby Łączności Informatyki i Ubezpieczenia Lotów 33 BLTr Powidz (62-430), Powidz-Osiedle 6 .
dla ZADANIA NR 3: Magazyn Sekcji ZLT 33 BLTr Powidz (62-430) ul. Powidz - Osiedle 6
dla ZADANIA NR 4: Magazyn Sekcji ZLT 33 BLTr Powidz (62-430) ul. Powidz - Osiedle 6
Przedmiot zamówienia ma być dostarczony transportem Wykonawcy osobiście lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę (Zamawiający nie dopuszcza dostawy towaru przez firmy kurierskie). Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 do magazynu Odbiorcy wskazanego w punkcie b niniejszej części.
c) Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu
i rozładunku produktów do magazynu Odbiorcy Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie.
d) O dacie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego i Odbiorców na 3 dni przed terminem dostawy.
e) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 7 dni dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia.
f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru,
w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną
w formularzu cenowym (załącznik nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ).
g) Przed dostawą przedmiotu umowy do Odbiorcy, Wykonawca musi dostarczyć mu wystawione przez jednostkę do tego upoważnioną obowiązujące i ważne Karty Charakterystyki Produktu, Deklaracje Właściwości Użytkowych, Deklaracje Zgodności, Specyfikacje Techniczne, Certyfikaty lub Atesty
(w języku polskim) dla pozycji wyszczególnionych w załączniku nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ.
h) Dostarczone towary (każde opakowanie) muszą posiadać w widocznym miejscu termin ważności. Produkty bez końcowego terminu ważności nie będą przyjmowane do magazynu.
|
Cpv glowny przedmiot |
44812210-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
Zadanie nr 1, 2, 3, 4 – 20 dni od dnia podpisania umowy
W zadaniu nr 2 i 3 czas ten może ulec skróceniu w ramach kryterium oceny ofert (szczegółowe informacje zostały zawarte w części XV SIWZ).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ,
b)wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg załącznika nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ
c)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie,
d)pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
2.Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnego aneksu.
2.Zmiany umowy nie mogą naruszać przepisów art. 144 ust. Pzp.
3.Zmiany istotne postanowień niniejszej umowy dotyczące zakresu przedmiotu umowy, warunków realizacji usługi mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a) Zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy;
b) Zaistnienia przyczyn obiektywnych, niezależnych od stron niniejszej umowy, które uniemożliwiają dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, a w szczególności w sytuacji wystąpienia siły wyższej. Za siłę wyższą uznaje się nieprzewidziane wydarzenia, które występują niezależnie od woli stron i po zawarciu umowy, w którym strona nie będzie mogła zapobiec przy zastosowaniu należytej staranności, udaremniającej całkowicie lub częściowo wypełnienie zobowiązań z umowy, jak np. pożar, powódź, strajki, wojnę.
c) W przypadku wycofania produktu z oferty producenta, Zamawiający dopuszcza wymianę na inny produkt, o takich samych bądź lepszych parametrach jak wymagał Zamawiający po uprzednim zaakceptowaniu produktu przez Zamawiającego.
4.Zmiany w zapisach umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron.
5.Jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Infrastruktury Ogólnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Infrastruktury Ogólnej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów do konserwacji dla Służby Łączności Informatyki i Ubezpieczenia Lotów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44810000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy może ulec skróceniu w ramach kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów do konserwacji dla Służby Łączności Informatyki i Ubezpieczenia Lotów – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa farb, materiałów ściernych dla Sekcji ZLT.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44812210-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy może ulec skróceniu w ramach kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa farb, materiałów ściernych dla Sekcji ZLT– szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla Sekcji ZLT.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla Sekcji ZLT – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).
|
| |