Zadanie nr 1:
Zakup podstawowej infrastruktury sprzętowej wymaganej do realizacji projektu
Cel i założenia:
Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem podstawowego sprzętu komputerowego, informatycznego i teleinformatycznego niezbędnego dla pobierania danych pomiarowych i przetwarzania na sygnał radiowy i zapis elektroniczny (informatyczny) a także niezbędnego dla obsługi oprogramowania specjalistycznego oraz realizacji i udostępniania e-usług.
Głównymi planowanymi i niezbędnymi urządzeniami są:
1. Komputery przenośne typu notebook wraz z systemem operacyjnym - 3 szt.
2. Zestawy komputerowe stacjonarne typu All in One (stacja robocza wraz z systemem operacyjnym, klawiaturą oraz monitorem o przekątnej co najmniej monitor 21 cali) – 10 szt.
3. Stacje robocze mobilne do odczytu radiowego oraz importu z mobilnych terminali (komputery przenośne typu notebook wraz z systemem operacyjnym) – 4 szt.
4. Urządzenia mobilne typu tablet wraz z systemem operacyjnym i ekranem o przekątnej ekranu min. 10" dedykowane do obsługi multimedialnego generatora powiadomień np. o zgłoszeniach awarii (niezbędne do stałego podtrzymania pracy i nadzoru systemów obsługujących e-usługi) – 4 szt.
5. Tablica multimedialna dla działu mieszkańców i administrującego systemami i realizacją e-usług - ułatwia bieżący dostęp do danych zawartych w aplikacjach obsługujących e-usługi poprzez ich prezentowanie w sposób dostępny dla wszystkich klientów (mieszkańców i podmiotów) jednocześnie – 1 szt.
6. Firewall;
Rezultatem tego zadania winno być przygotowanie infrastruktury sprzętowej dla rozpoczęcia wdrożenia oraz przyszłej eksploatacji nowych systemów oraz usług publicznych e-woda oraz e-cmentarz w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach oraz na rzecz automatyzacji procesów pomiędzy nim a klientami (mieszkańcami i podmiotami).
Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”.
Termin realizacji do 31.08.2017 r.
Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 1.
Zadanie nr 2:
Zakup infrastruktury serwerowej i osprzętu wymaganego do realizacji projektu
Cel i założenia:
Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem sprzętu komputerowego, informatycznego i teleinformatycznego niezbędnego dla pobierania danych pomiarowych i przetwarzania na sygnał radiowy i zapis elektroniczny (informatyczny w bazie danych) a także niezbędnego dla obsługi oprogramowania specjalistycznego oraz realizacji i udostępniania e-usług.
Głównymi planowanymi i niezbędnymi urządzeniami są:
1. Serwer główny wraz monitorem i systemem operacyjnym dla aplikacji i bazy danych systemów informatycznych przeznaczonych do realizacji e-usług – 1 szt.
2. Serwer kopii zapasowych wraz z monitorem i systemem operacyjnym do wykonywania, przechowywania i udostępniania kopii zapasowych aplikacji i bazy danych systemów informatycznych obsługujących e-usługi – 1 szt.
3. Zasilacz awaryjny typu UPS dla podtrzymania napięcia w serwerach w sytuacjach braku zasilania. Niezbędny dla zapewnienia ciągłości pracy serwera w sytuacjach awaryjnych – 1 szt.
Rezultatem tego zadania winno być przygotowanie infrastruktury sprzętowej serwerowej dla rozpoczęcia wdrożenia oraz przyszłej eksploatacji nowych systemów oraz e-usług publicznych woda oraz cmentarz w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach oraz na rzecz automatyzacji procesów pomiędzy nim a klientami (mieszkańcami i podmiotami).
Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”.
Termin realizacji do 31.08.2017 r.
Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 2.
Zadanie nr 3:
Niezbędna informacja i promocja projektu oraz wdrożenie usługi e-woda
W zakresie informacji i promocji projektu zadanie obejmuje:
Cel i założenia:
Dostawa i zamontowanie obowiązkowych treści informacyjno-promocyjnych na rzecz i w ramach projektu, zgodnie z art. 8-9 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006, ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006, ustanawiającego ogólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności oraz Rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji.
W związku z udziałem finansowym środków budżetu UE w projekcie niezbędne jest przeprowadzenie niezbędnych działań informacyjnych i promocyjnych na rzecz których wymagane jest :
1. Dostarczenie trwałych oznaczeń (np. nalepek) na sprzęty - naklejki/oznaczenia informacyjne na sprzęty komputerowe oraz nakładki zgodne z wytycznymi i materiałami ramowymi RPO WSL 2014-2020, które będą instalowane wraz z urządzeniami – 3500 szt.
2. Dostarczenie i zamieszczenie odpowiednich tablic informacyjnych w obiekcie Zamawiającego - tablica informacyjno-promocyjna w ramach projektu – 1 szt.
Materiały te winny być zgodne z dokumentami ramowymi :
a) Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności;
b) Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020.
Wykonawca dostarczy te materiały w terminie :
• do 31.08.2017 r tablica informacyjno-promocyjna;
• do 31.12.2017 r naklejki/oznaczenia informacyjne (jednorazowo bądź sukcesywnie wraz z dostawami urządzeń).
Wdrożenie usługi e-woda obejmujące niezbędny sprzęt oraz oprogramowanie
Cel i założenia:
Zakup, dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy dla realizacji e-usługi.
Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym:
a) kody źródłowe bazy danych;
b) kody oprogramowania głównego;
c) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi.
Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to:
a) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania;
b) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania;
c) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania;
d) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany.
Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych.
Rezultatem winien być system teleinformatyczny z elementem radiowego zdalnego odczytu, bazujący na wskazaniach wodomierza wyposażonego w element impulsujący (urządzenie pomiarowe typu nakładka). Moduł radiowy winien zliczać cykle wodomierza i przekazywać informacje. Liczba ta jest przechowywana w pamięci modułu radiowego.
W skład wymaganego systemu winny wchodzić co najmniej urządzenie pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczyt wraz z instalacją i uruchomieniem - Przy czym wymaga się tychże urządzeń w następujących ilościach:
a) urządzenia pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczytu w standardzie IP65- 2000 szt.
b) urządzenia pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczytu wraz z przedłużonym torem antenowym w standardzie IP68 (do eksploatacji w studzienkach) - 500 szt.
c) Urządzenie pomiarowe z funkcją radiowego odczytu danych (Terminal do odczytu i konwerter do przetwarzania i dalszego przekazywania oraz udostępniania w ramach realizacji e-usługi) – 4 szt.
Założenia techniczne realizacji i wdrożenia urządzeń :
1. Nakładki czyli urządzenie pomiarowe z radiowym przekazem odczytu - urządzenie teleinformatyczne obsługujące przetwarzanie sygnału pomiarowego na postać radiową oraz ostatecznie zapisu informatycznego w bazie danych. Urządzenia zainstalowane na terenie Gminy w lokalizacjach wg wykazu Zamawiającego.
Urządzenia zliczające cykle elementu impulsującego wodomierza, wykrywające zdarzenia. Wszystkie informacje przekazywane są do urządzenia mobilnego.
2. Urządzenie pomiarowe mobilne z funkcją radiowego odczytu danych (Terminal do odczytu i konwerter do przetwarzania i dalszego przekazywania oraz udostępniania w ramach realizacji e-usługi) – 4 szt. Urządzenie to stanowi element gromadzący informacje z modułów radiowych o odczytach oraz zdarzeniach występujących w obrębie instalacji telemetrycznej. Urządzenia mobilne wykorzystujące sieć GSM do przesyłania danych do bazy danych na serwerze Zamawiającego.
3. Przy czym urządzenia pomiarowe winny być zainstalowane, wdrożone, sprawdzone funkcjonalnie i technicznie oraz uruchomione w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego na podstawie wykazu Zamawiającego.
4. Oprogramowanie specjalistyczne do gromadzenia, przetwarzania i udostępniania danych o odczytach i związanych z nimi rozliczeniach obejmujące co najmniej :
a) Dostawa licencji oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy wraz z niezbędnym systemem bazy danych dla realizacji e-usługi;
b) Wykonanie usług informatycznych niezbędnych dla instalacji i uruchomienia aplikacji i oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy dla realizacji e-usługi;
c) Migracja danych do nowego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy. Przy zapewnieniu zgodności danych poddanych migracji z posiadanymi i dotychczas eksploatowanymi wodomierzami.
Urządzenia pomiarowe winny być dostarczone, zainstalowane, sprawdzone funkcjonalnie i technicznie oraz uruchomione we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach na terenie Gminy Bobrowniki wg wykazu.
Wszystkie wymienione urządzenia i sprzęty są niezbędne dla wdrożenia i eksploatacji przyszłych systemów i e-usług publicznych oraz osiągnięcia planowanych celów i rezultatów
projektu.
Wymagane jest dokonanie niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym Systemem Informatycznym marki COMARCH ERP OPTIMA wspierającym zarządzanie firmą Zamawiającego.
Integracja ta winna obejmować co najmniej :
a) wspólną i ujednoliconą bazę słownikową (normatywną),
b) wspólną i ujednoliconą Kartotekę Osobową,
c) wspólną i ujednoliconą bazę faktur i rozrachunków (faktura inicjowana w systemie e-usługi),
d) przepływ danych o rozrachunkach i rozliczeniach finansowych z modułów obecnie eksploatowanego systemu COMARCH ERP OPTIMA do systemu e-usługi,
e) przepływ danych pomiędzy modułami obecnie eksploatowanego systemu do systemu e-usługi.
Zamawiający informuje, że wyłoniony Wykonawca zamówienia otrzyma do wglądu posiadane przez Zamawiającego struktury danych obecnie eksploatowanego systemu przy zachowaniu następujących warunków :
a) struktury danych będą udostępnione tylko w zakresie niezbędnym dla wykonania zamówienia,
b) struktury będą udostępnione tylko po złożeniu przez Wykonawcę pisemnej deklaracji zachowania ich w poufności i nie wykorzystywaniu do celów innych niż wykonanie zamówienia.
Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”.
Termin realizacji do 31.12.2017 r.
Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 3.
Zadanie nr 4
Wdrożenie usługi-e-cmentarz
Cel i założenia:
Zakup dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie obsługi i zarządzania cmentarzami dla realizacji e-usługi.
Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym:
d) kody źródłowe bazy danych;
e) kody oprogramowania głównego;
f) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi.
Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to:
e) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania;
f) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania;
g) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania;
h) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany.
Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych.
Wymagany system winien oferować podstawowe funkcje wspomagające zarządzanie cmentarzem a które będą jednocześnie służyły przygotowaniu, przetworzeniu i udostępnianiu
w ramach i na rzecz planowanej e-usługi publicznej.
Podstawowe funkcje to :
1. Ewidencja, uporządkowanie i udostępnianie danych dotyczących osób pochowanych na cmentarzu i opiekunów grobów.
2. Utworzenie ksiąg zmarłych - wprowadzenie danych do aplikacji, w wyniku spisu z natury tj. danych z nagrobków i wpisania danych z ksiąg zmarłych oraz innych dokumentów ewidencyjnych będących w posiadaniu administracji cmentarzy w zakresie ilościowym do 4000 kwater w obu cmentarzach.
3. Wykonanie i opracowanie szczegółowej mapy cmentarzy w postaci graficznej wraz ze współrzędnymi geodezyjnymi kwater i lokalizacja GPS.
4. Zbudowanie mapy komputerowej cmentarzy zawierającej obrys i kształt cmentarza, oznaczenia sektorów, rzędów numerów grobów, aleje, pojedyncze groby.
5. Określenie wolnych miejsc mogących być rezerwacjami lub stanowić wolne miejsca do zagospodarowania.
6. Oznaczenie na mapie cmentarzy rezerwacji widniejących w dokumentacji papierowej posiadanej przez Administratora (wraz z podaniem ich współrzędnych geodezyjnych oraz pozycji GPS).
7. Zaprojektowanie wolnej części cmentarzy i nadanie nowym miejscom grzebalnym oznaczeń miejscowych, celem dalszej bezbłędnej ewidencji. Określenie niezbędnych wymiarów tj. odległości pomiędzy grobami, odległości od ścieżek i innych istotnych elementów cmentarza.
8. Indywidualna kartoteka dla danego grobu.
9. Opracowanie dokumentacji fotograficznej grobów (co najmniej dwie fotografie w zbliżeniu i perspektywie) na zakończenie wdrożenia systemu e-usługi.
10. Udostępnienie funkcji i danych lokalizacyjnych grobów zarówno w oparciu o dane GPS jak i współrzędne geodezyjne.
11. Udostępnienie możliwości wirtualnego spaceru po cmentarzach poprzez stronę www Zamawiającego.
12. Możliwość dodawania do kartoteki ewidencji zdjęć i filmów.
Tak zgromadzone dane winny być podstawą do wykreowania i zdefiniowania i udostępniania nowej e-usługi opartej o :
a) raportowania zbliżającego się końca trwałości grobu dla zarejestrowanej uprawnionej osoby (np. członka rodziny);
b) obsługa czynności przedłużanie prawa do korzystania z miejsca pod groby murowane;
c) obsługa procedury opłaty za korzystanie z cmentarzy, którą pobiera zarządca w wysokości określonej przez obowiązujące aktualnie regulacje prawne.
Wymagane jest dokonanie niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym Systemem Informatycznym marki COMARCH ERP OPTIMA wspierającym zarządzanie firmą Zamawiającego.
Integracja ta winna obejmować co najmniej :
a) wspólną i ujednoliconą bazę słownikową (normatywną),
b) wspólną i ujednoliconą Kartotekę Osobową,
c) wspólną i ujednoliconą bazę faktur i rozrachunków (faktura inicjowana w systemie e-usługi),
d) przepływ danych o rozrachunkach i rozliczeniach finansowych z obecnie eksploatowanego systemu COMARCH ERP OPTIMA do systemu e-usługi,
e) przepływ danych pomiędzy modułami obecnie eksploatowanego systemu do systemu e-usługi.
Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”.
Termin realizacji do 30.09.2017 r.
Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 4.
Zadanie nr 5
Stworzenie elektronicznej platformy obsługi klienta
Cel i założenia:
Zakup, dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania dla realizacji usług e-woda i e-cmentarz - specjalizowany Portal oraz Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta o nazwie roboczej zgk.bobrowniki.pl/EBOK przeznaczony do udostępniania i przetwarzania obu e-usług. Portal przeznaczony dla klientów Zamawiającego. Portal odgrywa fundamentalną rolę ponieważ decyduje o komfortowym dostępie do niezbędnych informacji i załatwienia spraw poprzez obie e-usługi. Jest to jeden z elementów wpływających na satysfakcję klienta. Zadowolenie klienta w ramach e-usług jest priorytetem dla Zamawiającego.
Portal winien zostać stworzony zgodnie z zasadami użyteczności stron internetowych (Web-Usability) wg. których nawigacja po stronach Portalu dla Klienta powinna być prosta i intuicyjna.
Oznacza to, że klient w intuicyjny sposób powinien móc odnaleźć interesujące go informacje i usługi. Oprogramowanie Portalu będzie również dostępne na platformach mobilnych, takich jak tablet lub smartfon.
Portal i zaimplementowane w nim e-usługi czyli efekty projektu winny być dostępne powszechnymi kanałami komunikacji elektronicznej a w tym również założono i przewidziano korzystanie z usługi poprzez urządzenia mobilne np. takie jak tablety.
Dzięki temu korzystanie z e-usług woda i cmentarz winno być możliwe niezależnie od miejsca przebywania klienta i wykorzystywanej technologii.
Portal winien być wielojęzyczny (języki polski, angielski i niemiecki).
Zastosowane interfejsy graficzne winny być przyjazne dla użytkownika. Generalnie planowany portal dla klientów musi się charakteryzować wysoka dostępnością i być zgodny ze standardami dostępności treści internetowych WCAG 2.0.
Portal winien współdziałać z EPUAP2 poprzez jego bezpośrednie udostępnienie na Portalu jak i na rzecz e-usług. Przy czym portal i e-usługi winny obsługiwać równocześnie różne poziomy dojrzałości a to:
na poziomie dojrzałości 4/5 (transakcja / personalizacja)
na poziomie dojrzałości 3 (dwustronna interakcja)
na poziomie dojrzałości 1 (informacja).
Wymagana obsługa z wykorzystaniem EPUAP2 w relacjach Zakład Gospodarki Komunalnej – Klient (mieszkaniec lub podmiot) w ramach e-usług.
Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym:
g) kody źródłowe bazy danych;
h) kody oprogramowania głównego;
i) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi.
Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to:
i) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania;
j) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania;
k) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania;
l) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany.
Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych.
Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”.
Termin realizacji do 31.12.2017 r.
Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie nr 5.
|
GuidZP400 |
36f18f60-ee6e-4bc5-a05a-f19d710b9987
|
Biuletyn |
542745-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Gospodarki Komunalnej
|
Regon |
27150052800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sienkiewicza
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bobrowniki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42583
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 287 41 99,
|
Zamawiajacy fax |
032 287 41 99
|
Zamawiajacy email |
zgk@bobrowniki.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.zgk.bobrowniki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.zgk.bobrowniki.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zgk.bobrowniki.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta tradycyjna, osobiście w sekretariacie firmy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
42583 Bobrowniki ul. Sienkiewicza 121 B
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Wdrożenie elektronicznej obsługi klienta wraz z systemem zdalnego odczytu wodomierzy i zarządzania cmentarzem na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach”
|
Numer referencyjny |
ZP/ZGK/03/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie nr 1:
Zakup podstawowej infrastruktury sprzętowej wymaganej do realizacji projektu
Cel i założenia:
Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem podstawowego sprzętu komputerowego, informatycznego i teleinformatycznego niezbędnego dla pobierania danych pomiarowych i przetwarzania na sygnał radiowy i zapis elektroniczny (informatyczny) a także niezbędnego dla obsługi oprogramowania specjalistycznego oraz realizacji i udostępniania e-usług.
Głównymi planowanymi i niezbędnymi urządzeniami są:
1. Komputery przenośne typu notebook wraz z systemem operacyjnym - 3 szt.
2. Zestawy komputerowe stacjonarne typu All in One (stacja robocza wraz z systemem operacyjnym, klawiaturą oraz monitorem o przekątnej co najmniej monitor 21 cali) – 10 szt.
3. Stacje robocze mobilne do odczytu radiowego oraz importu z mobilnych terminali (komputery przenośne typu notebook wraz z systemem operacyjnym) – 4 szt.
4. Urządzenia mobilne typu tablet wraz z systemem operacyjnym i ekranem o przekątnej ekranu min. 10" dedykowane do obsługi multimedialnego generatora powiadomień np. o zgłoszeniach awarii (niezbędne do stałego podtrzymania pracy i nadzoru systemów obsługujących e-usługi) – 4 szt.
5. Tablica multimedialna dla działu mieszkańców i administrującego systemami i realizacją e-usług - ułatwia bieżący dostęp do danych zawartych w aplikacjach obsługujących e-usługi poprzez ich prezentowanie w sposób dostępny dla wszystkich klientów (mieszkańców i podmiotów) jednocześnie – 1 szt.
6. Firewall;
Rezultatem tego zadania winno być przygotowanie infrastruktury sprzętowej dla rozpoczęcia wdrożenia oraz przyszłej eksploatacji nowych systemów oraz usług publicznych e-woda oraz e-cmentarz w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach oraz na rzecz automatyzacji procesów pomiędzy nim a klientami (mieszkańcami i podmiotami).
Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”.
Termin realizacji do 31.08.2017 r.
Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 1.
Zadanie nr 2:
Zakup infrastruktury serwerowej i osprzętu wymaganego do realizacji projektu
Cel i założenia:
Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem sprzętu komputerowego, informatycznego i teleinformatycznego niezbędnego dla pobierania danych pomiarowych i przetwarzania na sygnał radiowy i zapis elektroniczny (informatyczny w bazie danych) a także niezbędnego dla obsługi oprogramowania specjalistycznego oraz realizacji i udostępniania e-usług.
Głównymi planowanymi i niezbędnymi urządzeniami są:
1. Serwer główny wraz monitorem i systemem operacyjnym dla aplikacji i bazy danych systemów informatycznych przeznaczonych do realizacji e-usług – 1 szt.
2. Serwer kopii zapasowych wraz z monitorem i systemem operacyjnym do wykonywania, przechowywania i udostępniania kopii zapasowych aplikacji i bazy danych systemów informatycznych obsługujących e-usługi – 1 szt.
3. Zasilacz awaryjny typu UPS dla podtrzymania napięcia w serwerach w sytuacjach braku zasilania. Niezbędny dla zapewnienia ciągłości pracy serwera w sytuacjach awaryjnych – 1 szt.
Rezultatem tego zadania winno być przygotowanie infrastruktury sprzętowej serwerowej dla rozpoczęcia wdrożenia oraz przyszłej eksploatacji nowych systemów oraz e-usług publicznych woda oraz cmentarz w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach oraz na rzecz automatyzacji procesów pomiędzy nim a klientami (mieszkańcami i podmiotami).
Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”.
Termin realizacji do 31.08.2017 r.
Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 2.
Zadanie nr 3:
Niezbędna informacja i promocja projektu oraz wdrożenie usługi e-woda
W zakresie informacji i promocji projektu zadanie obejmuje:
Cel i założenia:
Dostawa i zamontowanie obowiązkowych treści informacyjno-promocyjnych na rzecz i w ramach projektu, zgodnie z art. 8-9 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006, ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006, ustanawiającego ogólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności oraz Rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji.
W związku z udziałem finansowym środków budżetu UE w projekcie niezbędne jest przeprowadzenie niezbędnych działań informacyjnych i promocyjnych na rzecz których wymagane jest :
1. Dostarczenie trwałych oznaczeń (np. nalepek) na sprzęty - naklejki/oznaczenia informacyjne na sprzęty komputerowe oraz nakładki zgodne z wytycznymi i materiałami ramowymi RPO WSL 2014-2020, które będą instalowane wraz z urządzeniami – 3500 szt.
2. Dostarczenie i zamieszczenie odpowiednich tablic informacyjnych w obiekcie Zamawiającego - tablica informacyjno-promocyjna w ramach projektu – 1 szt.
Materiały te winny być zgodne z dokumentami ramowymi :
a) Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności;
b) Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020.
Wykonawca dostarczy te materiały w terminie :
• do 31.08.2017 r tablica informacyjno-promocyjna;
• do 31.12.2017 r naklejki/oznaczenia informacyjne (jednorazowo bądź sukcesywnie wraz z dostawami urządzeń).
Wdrożenie usługi e-woda obejmujące niezbędny sprzęt oraz oprogramowanie
Cel i założenia:
Zakup, dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy dla realizacji e-usługi.
Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym:
a) kody źródłowe bazy danych;
b) kody oprogramowania głównego;
c) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi.
Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to:
a) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania;
b) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania;
c) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania;
d) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany.
Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych.
Rezultatem winien być system teleinformatyczny z elementem radiowego zdalnego odczytu, bazujący na wskazaniach wodomierza wyposażonego w element impulsujący (urządzenie pomiarowe typu nakładka). Moduł radiowy winien zliczać cykle wodomierza i przekazywać informacje. Liczba ta jest przechowywana w pamięci modułu radiowego.
W skład wymaganego systemu winny wchodzić co najmniej urządzenie pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczyt wraz z instalacją i uruchomieniem - Przy czym wymaga się tychże urządzeń w następujących ilościach:
a) urządzenia pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczytu w standardzie IP65- 2000 szt.
b) urządzenia pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczytu wraz z przedłużonym torem antenowym w standardzie IP68 (do eksploatacji w studzienkach) - 500 szt.
c) Urządzenie pomiarowe z funkcją radiowego odczytu danych (Terminal do odczytu i konwerter do przetwarzania i dalszego przekazywania oraz udostępniania w ramach realizacji e-usługi) – 4 szt.
Założenia techniczne realizacji i wdrożenia urządzeń :
1. Nakładki czyli urządzenie pomiarowe z radiowym przekazem odczytu - urządzenie teleinformatyczne obsługujące przetwarzanie sygnału pomiarowego na postać radiową oraz ostatecznie zapisu informatycznego w bazie danych. Urządzenia zainstalowane na terenie Gminy w lokalizacjach wg wykazu Zamawiającego.
Urządzenia zliczające cykle elementu impulsującego wodomierza, wykrywające zdarzenia. Wszystkie informacje przekazywane są do urządzenia mobilnego.
2. Urządzenie pomiarowe mobilne z funkcją radiowego odczytu danych (Terminal do odczytu i konwerter do przetwarzania i dalszego przekazywania oraz udostępniania w ramach realizacji e-usługi) – 4 szt. Urządzenie to stanowi element gromadzący informacje z modułów radiowych o odczytach oraz zdarzeniach występujących w obrębie instalacji telemetrycznej. Urządzenia mobilne wykorzystujące sieć GSM do przesyłania danych do bazy danych na serwerze Zamawiającego.
3. Przy czym urządzenia pomiarowe winny być zainstalowane, wdrożone, sprawdzone funkcjonalnie i technicznie oraz uruchomione w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego na podstawie wykazu Zamawiającego.
4. Oprogramowanie specjalistyczne do gromadzenia, przetwarzania i udostępniania danych o odczytach i związanych z nimi rozliczeniach obejmujące co najmniej :
a) Dostawa licencji oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy wraz z niezbędnym systemem bazy danych dla realizacji e-usługi;
b) Wykonanie usług informatycznych niezbędnych dla instalacji i uruchomienia aplikacji i oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy dla realizacji e-usługi;
c) Migracja danych do nowego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy. Przy zapewnieniu zgodności danych poddanych migracji z posiadanymi i dotychczas eksploatowanymi wodomierzami.
Urządzenia pomiarowe winny być dostarczone, zainstalowane, sprawdzone funkcjonalnie i technicznie oraz uruchomione we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach na terenie Gminy Bobrowniki wg wykazu.
Wszystkie wymienione urządzenia i sprzęty są niezbędne dla wdrożenia i eksploatacji przyszłych systemów i e-usług publicznych oraz osiągnięcia planowanych celów i rezultatów
projektu.
Wymagane jest dokonanie niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym Systemem Informatycznym marki COMARCH ERP OPTIMA wspierającym zarządzanie firmą Zamawiającego.
Integracja ta winna obejmować co najmniej :
a) wspólną i ujednoliconą bazę słownikową (normatywną),
b) wspólną i ujednoliconą Kartotekę Osobową,
c) wspólną i ujednoliconą bazę faktur i rozrachunków (faktura inicjowana w systemie e-usługi),
d) przepływ danych o rozrachunkach i rozliczeniach finansowych z modułów obecnie eksploatowanego systemu COMARCH ERP OPTIMA do systemu e-usługi,
e) przepływ danych pomiędzy modułami obecnie eksploatowanego systemu do systemu e-usługi.
Zamawiający informuje, że wyłoniony Wykonawca zamówienia otrzyma do wglądu posiadane przez Zamawiającego struktury danych obecnie eksploatowanego systemu przy zachowaniu następujących warunków :
a) struktury danych będą udostępnione tylko w zakresie niezbędnym dla wykonania zamówienia,
b) struktury będą udostępnione tylko po złożeniu przez Wykonawcę pisemnej deklaracji zachowania ich w poufności i nie wykorzystywaniu do celów innych niż wykonanie zamówienia.
Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”.
Termin realizacji do 31.12.2017 r.
Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 3.
Zadanie nr 4
Wdrożenie usługi-e-cmentarz
Cel i założenia:
Zakup dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie obsługi i zarządzania cmentarzami dla realizacji e-usługi.
Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym:
d) kody źródłowe bazy danych;
e) kody oprogramowania głównego;
f) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi.
Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to:
e) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania;
f) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania;
g) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania;
h) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany.
Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych.
Wymagany system winien oferować podstawowe funkcje wspomagające zarządzanie cmentarzem a które będą jednocześnie służyły przygotowaniu, przetworzeniu i udostępnianiu
w ramach i na rzecz planowanej e-usługi publicznej.
Podstawowe funkcje to :
1. Ewidencja, uporządkowanie i udostępnianie danych dotyczących osób pochowanych na cmentarzu i opiekunów grobów.
2. Utworzenie ksiąg zmarłych - wprowadzenie danych do aplikacji, w wyniku spisu z natury tj. danych z nagrobków i wpisania danych z ksiąg zmarłych oraz innych dokumentów ewidencyjnych będących w posiadaniu administracji cmentarzy w zakresie ilościowym do 4000 kwater w obu cmentarzach.
3. Wykonanie i opracowanie szczegółowej mapy cmentarzy w postaci graficznej wraz ze współrzędnymi geodezyjnymi kwater i lokalizacja GPS.
4. Zbudowanie mapy komputerowej cmentarzy zawierającej obrys i kształt cmentarza, oznaczenia sektorów, rzędów numerów grobów, aleje, pojedyncze groby.
5. Określenie wolnych miejsc mogących być rezerwacjami lub stanowić wolne miejsca do zagospodarowania.
6. Oznaczenie na mapie cmentarzy rezerwacji widniejących w dokumentacji papierowej posiadanej przez Administratora (wraz z podaniem ich współrzędnych geodezyjnych oraz pozycji GPS).
7. Zaprojektowanie wolnej części cmentarzy i nadanie nowym miejscom grzebalnym oznaczeń miejscowych, celem dalszej bezbłędnej ewidencji. Określenie niezbędnych wymiarów tj. odległości pomiędzy grobami, odległości od ścieżek i innych istotnych elementów cmentarza.
8. Indywidualna kartoteka dla danego grobu.
9. Opracowanie dokumentacji fotograficznej grobów (co najmniej dwie fotografie w zbliżeniu i perspektywie) na zakończenie wdrożenia systemu e-usługi.
10. Udostępnienie funkcji i danych lokalizacyjnych grobów zarówno w oparciu o dane GPS jak i współrzędne geodezyjne.
11. Udostępnienie możliwości wirtualnego spaceru po cmentarzach poprzez stronę www Zamawiającego.
12. Możliwość dodawania do kartoteki ewidencji zdjęć i filmów.
Tak zgromadzone dane winny być podstawą do wykreowania i zdefiniowania i udostępniania nowej e-usługi opartej o :
a) raportowania zbliżającego się końca trwałości grobu dla zarejestrowanej uprawnionej osoby (np. członka rodziny);
b) obsługa czynności przedłużanie prawa do korzystania z miejsca pod groby murowane;
c) obsługa procedury opłaty za korzystanie z cmentarzy, którą pobiera zarządca w wysokości określonej przez obowiązujące aktualnie regulacje prawne.
Wymagane jest dokonanie niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym Systemem Informatycznym marki COMARCH ERP OPTIMA wspierającym zarządzanie firmą Zamawiającego.
Integracja ta winna obejmować co najmniej :
a) wspólną i ujednoliconą bazę słownikową (normatywną),
b) wspólną i ujednoliconą Kartotekę Osobową,
c) wspólną i ujednoliconą bazę faktur i rozrachunków (faktura inicjowana w systemie e-usługi),
d) przepływ danych o rozrachunkach i rozliczeniach finansowych z obecnie eksploatowanego systemu COMARCH ERP OPTIMA do systemu e-usługi,
e) przepływ danych pomiędzy modułami obecnie eksploatowanego systemu do systemu e-usługi.
Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”.
Termin realizacji do 30.09.2017 r.
Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 4.
Zadanie nr 5
Stworzenie elektronicznej platformy obsługi klienta
Cel i założenia:
Zakup, dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania dla realizacji usług e-woda i e-cmentarz - specjalizowany Portal oraz Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta o nazwie roboczej zgk.bobrowniki.pl/EBOK przeznaczony do udostępniania i przetwarzania obu e-usług. Portal przeznaczony dla klientów Zamawiającego. Portal odgrywa fundamentalną rolę ponieważ decyduje o komfortowym dostępie do niezbędnych informacji i załatwienia spraw poprzez obie e-usługi. Jest to jeden z elementów wpływających na satysfakcję klienta. Zadowolenie klienta w ramach e-usług jest priorytetem dla Zamawiającego.
Portal winien zostać stworzony zgodnie z zasadami użyteczności stron internetowych (Web-Usability) wg. których nawigacja po stronach Portalu dla Klienta powinna być prosta i intuicyjna.
Oznacza to, że klient w intuicyjny sposób powinien móc odnaleźć interesujące go informacje i usługi. Oprogramowanie Portalu będzie również dostępne na platformach mobilnych, takich jak tablet lub smartfon.
Portal i zaimplementowane w nim e-usługi czyli efekty projektu winny być dostępne powszechnymi kanałami komunikacji elektronicznej a w tym również założono i przewidziano korzystanie z usługi poprzez urządzenia mobilne np. takie jak tablety.
Dzięki temu korzystanie z e-usług woda i cmentarz winno być możliwe niezależnie od miejsca przebywania klienta i wykorzystywanej technologii.
Portal winien być wielojęzyczny (języki polski, angielski i niemiecki).
Zastosowane interfejsy graficzne winny być przyjazne dla użytkownika. Generalnie planowany portal dla klientów musi się charakteryzować wysoka dostępnością i być zgodny ze standardami dostępności treści internetowych WCAG 2.0.
Portal winien współdziałać z EPUAP2 poprzez jego bezpośrednie udostępnienie na Portalu jak i na rzecz e-usług. Przy czym portal i e-usługi winny obsługiwać równocześnie różne poziomy dojrzałości a to:
na poziomie dojrzałości 4/5 (transakcja / personalizacja)
na poziomie dojrzałości 3 (dwustronna interakcja)
na poziomie dojrzałości 1 (informacja).
Wymagana obsługa z wykorzystaniem EPUAP2 w relacjach Zakład Gospodarki Komunalnej – Klient (mieszkaniec lub podmiot) w ramach e-usług.
Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym:
g) kody źródłowe bazy danych;
h) kody oprogramowania głównego;
i) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi.
Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to:
i) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania;
j) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania;
k) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania;
l) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany.
Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych.
Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”.
Termin realizacji do 31.12.2017 r.
Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie nr 5.
|
Cpv glowny przedmiot |
48620000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
693800,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
- w przypadku zadania nr 1 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
- w przypadku zadania nr 2 – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych)
- w przypadku zadania nr 3 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
- w przypadku zadania nr 4 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
- w przypadku zadania nr 5 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-07-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
Termin związania ofertą wynosi: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem
|
IV 4 17 |
1
|