„Wdrożenie elektronicznej obsługi klienta wraz z systemem zdalnego odczytu wodomierzy i zarządzania cmentarzem na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach”

Data publikacji 2017-06-30
Data zakończenia 2017-07-21 00:00:00
Instytucja Zakład Gospodarki Komunalnej
Miejscowość Bobrowniki
Województwo śląskie
Branża
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542745-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 486200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1:
Zakup podstawowej infrastruktury sprzętowej wymaganej do realizacji projektu
Cel i założenia:
Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem podstawowego sprzętu komputerowego, informatycznego i teleinformatycznego niezbędnego dla pobierania danych pomiarowych i przetwarzania na sygnał radiowy i zapis elektroniczny (informatyczny) a także niezbędnego dla obsługi oprogramowania specjalistycznego oraz realizacji i udostępniania e-usług.
Głównymi planowanymi i niezbędnymi urządzeniami są:
1. Komputery przenośne typu notebook wraz z systemem operacyjnym - 3 szt.
2. Zestawy komputerowe stacjonarne typu All in One (stacja robocza wraz z systemem operacyjnym, klawiaturą oraz monitorem o przekątnej co najmniej monitor 21 cali) – 10 szt.
3. Stacje robocze mobilne do odczytu radiowego oraz importu z mobilnych terminali (komputery przenośne typu notebook wraz z systemem operacyjnym) – 4 szt.
4. Urządzenia mobilne typu tablet wraz z systemem operacyjnym i ekranem o przekątnej ekranu min. 10" dedykowane do obsługi multimedialnego generatora powiadomień np. o zgłoszeniach awarii (niezbędne do stałego podtrzymania pracy i nadzoru systemów obsługujących e-usługi) – 4 szt.
5. Tablica multimedialna dla działu mieszkańców i administrującego systemami i realizacją e-usług - ułatwia bieżący dostęp do danych zawartych w aplikacjach obsługujących e-usługi poprzez ich prezentowanie w sposób dostępny dla wszystkich klientów (mieszkańców i podmiotów) jednocześnie – 1 szt.
6. Firewall;

Rezultatem tego zadania winno być przygotowanie infrastruktury sprzętowej dla rozpoczęcia wdrożenia oraz przyszłej eksploatacji nowych systemów oraz usług publicznych e-woda oraz e-cmentarz w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach oraz na rzecz automatyzacji procesów pomiędzy nim a klientami (mieszkańcami i podmiotami).
Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”.

Termin realizacji do 31.08.2017 r.

Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 1.

Zadanie nr 2:
Zakup infrastruktury serwerowej i osprzętu wymaganego do realizacji projektu

Cel i założenia:
Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem sprzętu komputerowego, informatycznego i teleinformatycznego niezbędnego dla pobierania danych pomiarowych i przetwarzania na sygnał radiowy i zapis elektroniczny (informatyczny w bazie danych) a także niezbędnego dla obsługi oprogramowania specjalistycznego oraz realizacji i udostępniania e-usług.

Głównymi planowanymi i niezbędnymi urządzeniami są:
1. Serwer główny wraz monitorem i systemem operacyjnym dla aplikacji i bazy danych systemów informatycznych przeznaczonych do realizacji e-usług – 1 szt.
2. Serwer kopii zapasowych wraz z monitorem i systemem operacyjnym do wykonywania, przechowywania i udostępniania kopii zapasowych aplikacji i bazy danych systemów informatycznych obsługujących e-usługi – 1 szt.
3. Zasilacz awaryjny typu UPS dla podtrzymania napięcia w serwerach w sytuacjach braku zasilania. Niezbędny dla zapewnienia ciągłości pracy serwera w sytuacjach awaryjnych – 1 szt.

Rezultatem tego zadania winno być przygotowanie infrastruktury sprzętowej serwerowej dla rozpoczęcia wdrożenia oraz przyszłej eksploatacji nowych systemów oraz e-usług publicznych woda oraz cmentarz w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach oraz na rzecz automatyzacji procesów pomiędzy nim a klientami (mieszkańcami i podmiotami).
Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”.

Termin realizacji do 31.08.2017 r.

Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 2.

Zadanie nr 3:
Niezbędna informacja i promocja projektu oraz wdrożenie usługi e-woda
W zakresie informacji i promocji projektu zadanie obejmuje:
Cel i założenia:
Dostawa i zamontowanie obowiązkowych treści informacyjno-promocyjnych na rzecz i w ramach projektu, zgodnie z art. 8-9 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006, ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006, ustanawiającego ogólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności oraz Rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji.

W związku z udziałem finansowym środków budżetu UE w projekcie niezbędne jest przeprowadzenie niezbędnych działań informacyjnych i promocyjnych na rzecz których wymagane jest :
1. Dostarczenie trwałych oznaczeń (np. nalepek) na sprzęty - naklejki/oznaczenia informacyjne na sprzęty komputerowe oraz nakładki zgodne z wytycznymi i materiałami ramowymi RPO WSL 2014-2020, które będą instalowane wraz z urządzeniami – 3500 szt.
2. Dostarczenie i zamieszczenie odpowiednich tablic informacyjnych w obiekcie Zamawiającego - tablica informacyjno-promocyjna w ramach projektu – 1 szt.
Materiały te winny być zgodne z dokumentami ramowymi :
a) Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności;
b) Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020.

Wykonawca dostarczy te materiały w terminie :
• do 31.08.2017 r tablica informacyjno-promocyjna;
• do 31.12.2017 r naklejki/oznaczenia informacyjne (jednorazowo bądź sukcesywnie wraz z dostawami urządzeń).

Wdrożenie usługi e-woda obejmujące niezbędny sprzęt oraz oprogramowanie
Cel i założenia:
Zakup, dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy dla realizacji e-usługi.
Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym:
a) kody źródłowe bazy danych;
b) kody oprogramowania głównego;
c) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi.
Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to:
a) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania;
b) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania;
c) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania;
d) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany.
Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych.

Rezultatem winien być system teleinformatyczny z elementem radiowego zdalnego odczytu, bazujący na wskazaniach wodomierza wyposażonego w element impulsujący (urządzenie pomiarowe typu nakładka). Moduł radiowy winien zliczać cykle wodomierza i przekazywać informacje. Liczba ta jest przechowywana w pamięci modułu radiowego.

W skład wymaganego systemu winny wchodzić co najmniej urządzenie pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczyt wraz z instalacją i uruchomieniem - Przy czym wymaga się tychże urządzeń w następujących ilościach:
a) urządzenia pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczytu w standardzie IP65- 2000 szt.
b) urządzenia pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczytu wraz z przedłużonym torem antenowym w standardzie IP68 (do eksploatacji w studzienkach) - 500 szt.
c) Urządzenie pomiarowe z funkcją radiowego odczytu danych (Terminal do odczytu i konwerter do przetwarzania i dalszego przekazywania oraz udostępniania w ramach realizacji e-usługi) – 4 szt.

Założenia techniczne realizacji i wdrożenia urządzeń :
1. Nakładki czyli urządzenie pomiarowe z radiowym przekazem odczytu - urządzenie teleinformatyczne obsługujące przetwarzanie sygnału pomiarowego na postać radiową oraz ostatecznie zapisu informatycznego w bazie danych. Urządzenia zainstalowane na terenie Gminy w lokalizacjach wg wykazu Zamawiającego.
Urządzenia zliczające cykle elementu impulsującego wodomierza, wykrywające zdarzenia. Wszystkie informacje przekazywane są do urządzenia mobilnego.

2. Urządzenie pomiarowe mobilne z funkcją radiowego odczytu danych (Terminal do odczytu i konwerter do przetwarzania i dalszego przekazywania oraz udostępniania w ramach realizacji e-usługi) – 4 szt. Urządzenie to stanowi element gromadzący informacje z modułów radiowych o odczytach oraz zdarzeniach występujących w obrębie instalacji telemetrycznej. Urządzenia mobilne wykorzystujące sieć GSM do przesyłania danych do bazy danych na serwerze Zamawiającego.

3. Przy czym urządzenia pomiarowe winny być zainstalowane, wdrożone, sprawdzone funkcjonalnie i technicznie oraz uruchomione w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego na podstawie wykazu Zamawiającego.

4. Oprogramowanie specjalistyczne do gromadzenia, przetwarzania i udostępniania danych o odczytach i związanych z nimi rozliczeniach obejmujące co najmniej :
a) Dostawa licencji oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy wraz z niezbędnym systemem bazy danych dla realizacji e-usługi;
b) Wykonanie usług informatycznych niezbędnych dla instalacji i uruchomienia aplikacji i oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy dla realizacji e-usługi;
c) Migracja danych do nowego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy. Przy zapewnieniu zgodności danych poddanych migracji z posiadanymi i dotychczas eksploatowanymi wodomierzami.

Urządzenia pomiarowe winny być dostarczone, zainstalowane, sprawdzone funkcjonalnie i technicznie oraz uruchomione we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach na terenie Gminy Bobrowniki wg wykazu.

Wszystkie wymienione urządzenia i sprzęty są niezbędne dla wdrożenia i eksploatacji przyszłych systemów i e-usług publicznych oraz osiągnięcia planowanych celów i rezultatów
projektu.
Wymagane jest dokonanie niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym Systemem Informatycznym marki COMARCH ERP OPTIMA wspierającym zarządzanie firmą Zamawiającego.
Integracja ta winna obejmować co najmniej :
a) wspólną i ujednoliconą bazę słownikową (normatywną),
b) wspólną i ujednoliconą Kartotekę Osobową,
c) wspólną i ujednoliconą bazę faktur i rozrachunków (faktura inicjowana w systemie e-usługi),
d) przepływ danych o rozrachunkach i rozliczeniach finansowych z modułów obecnie eksploatowanego systemu COMARCH ERP OPTIMA do systemu e-usługi,
e) przepływ danych pomiędzy modułami obecnie eksploatowanego systemu do systemu e-usługi.
Zamawiający informuje, że wyłoniony Wykonawca zamówienia otrzyma do wglądu posiadane przez Zamawiającego struktury danych obecnie eksploatowanego systemu przy zachowaniu następujących warunków :
a) struktury danych będą udostępnione tylko w zakresie niezbędnym dla wykonania zamówienia,
b) struktury będą udostępnione tylko po złożeniu przez Wykonawcę pisemnej deklaracji zachowania ich w poufności i nie wykorzystywaniu do celów innych niż wykonanie zamówienia.

Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”.
Termin realizacji do 31.12.2017 r.

Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 3.



Zadanie nr 4
Wdrożenie usługi-e-cmentarz

Cel i założenia:
Zakup dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie obsługi i zarządzania cmentarzami dla realizacji e-usługi.
Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym:
d) kody źródłowe bazy danych;
e) kody oprogramowania głównego;
f) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi.
Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to:
e) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania;
f) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania;
g) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania;
h) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany.
Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych.
Wymagany system winien oferować podstawowe funkcje wspomagające zarządzanie cmentarzem a które będą jednocześnie służyły przygotowaniu, przetworzeniu i udostępnianiu
w ramach i na rzecz planowanej e-usługi publicznej.
Podstawowe funkcje to :
1. Ewidencja, uporządkowanie i udostępnianie danych dotyczących osób pochowanych na cmentarzu i opiekunów grobów.
2. Utworzenie ksiąg zmarłych - wprowadzenie danych do aplikacji, w wyniku spisu z natury tj. danych z nagrobków i wpisania danych z ksiąg zmarłych oraz innych dokumentów ewidencyjnych będących w posiadaniu administracji cmentarzy w zakresie ilościowym do 4000 kwater w obu cmentarzach.
3. Wykonanie i opracowanie szczegółowej mapy cmentarzy w postaci graficznej wraz ze współrzędnymi geodezyjnymi kwater i lokalizacja GPS.
4. Zbudowanie mapy komputerowej cmentarzy zawierającej obrys i kształt cmentarza, oznaczenia sektorów, rzędów numerów grobów, aleje, pojedyncze groby.
5. Określenie wolnych miejsc mogących być rezerwacjami lub stanowić wolne miejsca do zagospodarowania.
6. Oznaczenie na mapie cmentarzy rezerwacji widniejących w dokumentacji papierowej posiadanej przez Administratora (wraz z podaniem ich współrzędnych geodezyjnych oraz pozycji GPS).
7. Zaprojektowanie wolnej części cmentarzy i nadanie nowym miejscom grzebalnym oznaczeń miejscowych, celem dalszej bezbłędnej ewidencji. Określenie niezbędnych wymiarów tj. odległości pomiędzy grobami, odległości od ścieżek i innych istotnych elementów cmentarza.
8. Indywidualna kartoteka dla danego grobu.
9. Opracowanie dokumentacji fotograficznej grobów (co najmniej dwie fotografie w zbliżeniu i perspektywie) na zakończenie wdrożenia systemu e-usługi.
10. Udostępnienie funkcji i danych lokalizacyjnych grobów zarówno w oparciu o dane GPS jak i współrzędne geodezyjne.
11. Udostępnienie możliwości wirtualnego spaceru po cmentarzach poprzez stronę www Zamawiającego.
12. Możliwość dodawania do kartoteki ewidencji zdjęć i filmów.

Tak zgromadzone dane winny być podstawą do wykreowania i zdefiniowania i udostępniania nowej e-usługi opartej o :
a) raportowania zbliżającego się końca trwałości grobu dla zarejestrowanej uprawnionej osoby (np. członka rodziny);
b) obsługa czynności przedłużanie prawa do korzystania z miejsca pod groby murowane;
c) obsługa procedury opłaty za korzystanie z cmentarzy, którą pobiera zarządca w wysokości określonej przez obowiązujące aktualnie regulacje prawne.
Wymagane jest dokonanie niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym Systemem Informatycznym marki COMARCH ERP OPTIMA wspierającym zarządzanie firmą Zamawiającego.
Integracja ta winna obejmować co najmniej :
a) wspólną i ujednoliconą bazę słownikową (normatywną),
b) wspólną i ujednoliconą Kartotekę Osobową,
c) wspólną i ujednoliconą bazę faktur i rozrachunków (faktura inicjowana w systemie e-usługi),
d) przepływ danych o rozrachunkach i rozliczeniach finansowych z obecnie eksploatowanego systemu COMARCH ERP OPTIMA do systemu e-usługi,
e) przepływ danych pomiędzy modułami obecnie eksploatowanego systemu do systemu e-usługi.

Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”.

Termin realizacji do 30.09.2017 r.

Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 4.

Zadanie nr 5
Stworzenie elektronicznej platformy obsługi klienta

Cel i założenia:
Zakup, dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania dla realizacji usług e-woda i e-cmentarz - specjalizowany Portal oraz Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta o nazwie roboczej zgk.bobrowniki.pl/EBOK przeznaczony do udostępniania i przetwarzania obu e-usług. Portal przeznaczony dla klientów Zamawiającego. Portal odgrywa fundamentalną rolę ponieważ decyduje o komfortowym dostępie do niezbędnych informacji i załatwienia spraw poprzez obie e-usługi. Jest to jeden z elementów wpływających na satysfakcję klienta. Zadowolenie klienta w ramach e-usług jest priorytetem dla Zamawiającego.
Portal winien zostać stworzony zgodnie z zasadami użyteczności stron internetowych (Web-Usability) wg. których nawigacja po stronach Portalu dla Klienta powinna być prosta i intuicyjna.
Oznacza to, że klient w intuicyjny sposób powinien móc odnaleźć interesujące go informacje i usługi. Oprogramowanie Portalu będzie również dostępne na platformach mobilnych, takich jak tablet lub smartfon.
Portal i zaimplementowane w nim e-usługi czyli efekty projektu winny być dostępne powszechnymi kanałami komunikacji elektronicznej a w tym również założono i przewidziano korzystanie z usługi poprzez urządzenia mobilne np. takie jak tablety.
Dzięki temu korzystanie z e-usług woda i cmentarz winno być możliwe niezależnie od miejsca przebywania klienta i wykorzystywanej technologii.
Portal winien być wielojęzyczny (języki polski, angielski i niemiecki).
Zastosowane interfejsy graficzne winny być przyjazne dla użytkownika. Generalnie planowany portal dla klientów musi się charakteryzować wysoka dostępnością i być zgodny ze standardami dostępności treści internetowych WCAG 2.0.
Portal winien współdziałać z EPUAP2 poprzez jego bezpośrednie udostępnienie na Portalu jak i na rzecz e-usług. Przy czym portal i e-usługi winny obsługiwać równocześnie różne poziomy dojrzałości a to:
 na poziomie dojrzałości 4/5 (transakcja / personalizacja)
 na poziomie dojrzałości 3 (dwustronna interakcja)
 na poziomie dojrzałości 1 (informacja).
Wymagana obsługa z wykorzystaniem EPUAP2 w relacjach Zakład Gospodarki Komunalnej – Klient (mieszkaniec lub podmiot) w ramach e-usług.
Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym:
g) kody źródłowe bazy danych;
h) kody oprogramowania głównego;
i) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi.
Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to:
i) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania;
j) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania;
k) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania;
l) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany.
Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych.

Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”.

Termin realizacji do 31.12.2017 r.

Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie nr 5.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 36f18f60-ee6e-4bc5-a05a-f19d710b9987
Biuletyn 542745-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zakład Gospodarki Komunalnej
Regon 27150052800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy miejscowosc Bobrowniki
Zamawiajacy kod pocztowy 42583
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 287 41 99,
Zamawiajacy fax 032 287 41 99
Zamawiajacy email zgk@bobrowniki.pl,
Adres strony url www.bip.zgk.bobrowniki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.zgk.bobrowniki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zgk.bobrowniki.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta tradycyjna, osobiście w sekretariacie firmy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 42583 Bobrowniki ul. Sienkiewicza 121 B
Nazwa nadana zamowieniu „Wdrożenie elektronicznej obsługi klienta wraz z systemem zdalnego odczytu wodomierzy i zarządzania cmentarzem na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach”
Numer referencyjny ZP/ZGK/03/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie nr 1: Zakup podstawowej infrastruktury sprzętowej wymaganej do realizacji projektu Cel i założenia: Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem podstawowego sprzętu komputerowego, informatycznego i teleinformatycznego niezbędnego dla pobierania danych pomiarowych i przetwarzania na sygnał radiowy i zapis elektroniczny (informatyczny) a także niezbędnego dla obsługi oprogramowania specjalistycznego oraz realizacji i udostępniania e-usług. Głównymi planowanymi i niezbędnymi urządzeniami są: 1. Komputery przenośne typu notebook wraz z systemem operacyjnym - 3 szt. 2. Zestawy komputerowe stacjonarne typu All in One (stacja robocza wraz z systemem operacyjnym, klawiaturą oraz monitorem o przekątnej co najmniej monitor 21 cali) – 10 szt. 3. Stacje robocze mobilne do odczytu radiowego oraz importu z mobilnych terminali (komputery przenośne typu notebook wraz z systemem operacyjnym) – 4 szt. 4. Urządzenia mobilne typu tablet wraz z systemem operacyjnym i ekranem o przekątnej ekranu min. 10" dedykowane do obsługi multimedialnego generatora powiadomień np. o zgłoszeniach awarii (niezbędne do stałego podtrzymania pracy i nadzoru systemów obsługujących e-usługi) – 4 szt. 5. Tablica multimedialna dla działu mieszkańców i administrującego systemami i realizacją e-usług - ułatwia bieżący dostęp do danych zawartych w aplikacjach obsługujących e-usługi poprzez ich prezentowanie w sposób dostępny dla wszystkich klientów (mieszkańców i podmiotów) jednocześnie – 1 szt. 6. Firewall; Rezultatem tego zadania winno być przygotowanie infrastruktury sprzętowej dla rozpoczęcia wdrożenia oraz przyszłej eksploatacji nowych systemów oraz usług publicznych e-woda oraz e-cmentarz w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach oraz na rzecz automatyzacji procesów pomiędzy nim a klientami (mieszkańcami i podmiotami). Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”. Termin realizacji do 31.08.2017 r. Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 1. Zadanie nr 2: Zakup infrastruktury serwerowej i osprzętu wymaganego do realizacji projektu Cel i założenia: Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem sprzętu komputerowego, informatycznego i teleinformatycznego niezbędnego dla pobierania danych pomiarowych i przetwarzania na sygnał radiowy i zapis elektroniczny (informatyczny w bazie danych) a także niezbędnego dla obsługi oprogramowania specjalistycznego oraz realizacji i udostępniania e-usług. Głównymi planowanymi i niezbędnymi urządzeniami są: 1. Serwer główny wraz monitorem i systemem operacyjnym dla aplikacji i bazy danych systemów informatycznych przeznaczonych do realizacji e-usług – 1 szt. 2. Serwer kopii zapasowych wraz z monitorem i systemem operacyjnym do wykonywania, przechowywania i udostępniania kopii zapasowych aplikacji i bazy danych systemów informatycznych obsługujących e-usługi – 1 szt. 3. Zasilacz awaryjny typu UPS dla podtrzymania napięcia w serwerach w sytuacjach braku zasilania. Niezbędny dla zapewnienia ciągłości pracy serwera w sytuacjach awaryjnych – 1 szt. Rezultatem tego zadania winno być przygotowanie infrastruktury sprzętowej serwerowej dla rozpoczęcia wdrożenia oraz przyszłej eksploatacji nowych systemów oraz e-usług publicznych woda oraz cmentarz w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach oraz na rzecz automatyzacji procesów pomiędzy nim a klientami (mieszkańcami i podmiotami). Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”. Termin realizacji do 31.08.2017 r. Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 2. Zadanie nr 3: Niezbędna informacja i promocja projektu oraz wdrożenie usługi e-woda W zakresie informacji i promocji projektu zadanie obejmuje: Cel i założenia: Dostawa i zamontowanie obowiązkowych treści informacyjno-promocyjnych na rzecz i w ramach projektu, zgodnie z art. 8-9 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006, ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006, ustanawiającego ogólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności oraz Rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. W związku z udziałem finansowym środków budżetu UE w projekcie niezbędne jest przeprowadzenie niezbędnych działań informacyjnych i promocyjnych na rzecz których wymagane jest : 1. Dostarczenie trwałych oznaczeń (np. nalepek) na sprzęty - naklejki/oznaczenia informacyjne na sprzęty komputerowe oraz nakładki zgodne z wytycznymi i materiałami ramowymi RPO WSL 2014-2020, które będą instalowane wraz z urządzeniami – 3500 szt. 2. Dostarczenie i zamieszczenie odpowiednich tablic informacyjnych w obiekcie Zamawiającego - tablica informacyjno-promocyjna w ramach projektu – 1 szt. Materiały te winny być zgodne z dokumentami ramowymi : a) Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności; b) Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020. Wykonawca dostarczy te materiały w terminie : • do 31.08.2017 r tablica informacyjno-promocyjna; • do 31.12.2017 r naklejki/oznaczenia informacyjne (jednorazowo bądź sukcesywnie wraz z dostawami urządzeń). Wdrożenie usługi e-woda obejmujące niezbędny sprzęt oraz oprogramowanie Cel i założenia: Zakup, dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy dla realizacji e-usługi. Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym: a) kody źródłowe bazy danych; b) kody oprogramowania głównego; c) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi. Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to: a) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania; b) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania; c) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania; d) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany. Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych. Rezultatem winien być system teleinformatyczny z elementem radiowego zdalnego odczytu, bazujący na wskazaniach wodomierza wyposażonego w element impulsujący (urządzenie pomiarowe typu nakładka). Moduł radiowy winien zliczać cykle wodomierza i przekazywać informacje. Liczba ta jest przechowywana w pamięci modułu radiowego. W skład wymaganego systemu winny wchodzić co najmniej urządzenie pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczyt wraz z instalacją i uruchomieniem - Przy czym wymaga się tychże urządzeń w następujących ilościach: a) urządzenia pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczytu w standardzie IP65- 2000 szt. b) urządzenia pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczytu wraz z przedłużonym torem antenowym w standardzie IP68 (do eksploatacji w studzienkach) - 500 szt. c) Urządzenie pomiarowe z funkcją radiowego odczytu danych (Terminal do odczytu i konwerter do przetwarzania i dalszego przekazywania oraz udostępniania w ramach realizacji e-usługi) – 4 szt. Założenia techniczne realizacji i wdrożenia urządzeń : 1. Nakładki czyli urządzenie pomiarowe z radiowym przekazem odczytu - urządzenie teleinformatyczne obsługujące przetwarzanie sygnału pomiarowego na postać radiową oraz ostatecznie zapisu informatycznego w bazie danych. Urządzenia zainstalowane na terenie Gminy w lokalizacjach wg wykazu Zamawiającego. Urządzenia zliczające cykle elementu impulsującego wodomierza, wykrywające zdarzenia. Wszystkie informacje przekazywane są do urządzenia mobilnego. 2. Urządzenie pomiarowe mobilne z funkcją radiowego odczytu danych (Terminal do odczytu i konwerter do przetwarzania i dalszego przekazywania oraz udostępniania w ramach realizacji e-usługi) – 4 szt. Urządzenie to stanowi element gromadzący informacje z modułów radiowych o odczytach oraz zdarzeniach występujących w obrębie instalacji telemetrycznej. Urządzenia mobilne wykorzystujące sieć GSM do przesyłania danych do bazy danych na serwerze Zamawiającego. 3. Przy czym urządzenia pomiarowe winny być zainstalowane, wdrożone, sprawdzone funkcjonalnie i technicznie oraz uruchomione w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego na podstawie wykazu Zamawiającego. 4. Oprogramowanie specjalistyczne do gromadzenia, przetwarzania i udostępniania danych o odczytach i związanych z nimi rozliczeniach obejmujące co najmniej : a) Dostawa licencji oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy wraz z niezbędnym systemem bazy danych dla realizacji e-usługi; b) Wykonanie usług informatycznych niezbędnych dla instalacji i uruchomienia aplikacji i oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy dla realizacji e-usługi; c) Migracja danych do nowego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy. Przy zapewnieniu zgodności danych poddanych migracji z posiadanymi i dotychczas eksploatowanymi wodomierzami. Urządzenia pomiarowe winny być dostarczone, zainstalowane, sprawdzone funkcjonalnie i technicznie oraz uruchomione we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach na terenie Gminy Bobrowniki wg wykazu. Wszystkie wymienione urządzenia i sprzęty są niezbędne dla wdrożenia i eksploatacji przyszłych systemów i e-usług publicznych oraz osiągnięcia planowanych celów i rezultatów projektu. Wymagane jest dokonanie niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym Systemem Informatycznym marki COMARCH ERP OPTIMA wspierającym zarządzanie firmą Zamawiającego. Integracja ta winna obejmować co najmniej : a) wspólną i ujednoliconą bazę słownikową (normatywną), b) wspólną i ujednoliconą Kartotekę Osobową, c) wspólną i ujednoliconą bazę faktur i rozrachunków (faktura inicjowana w systemie e-usługi), d) przepływ danych o rozrachunkach i rozliczeniach finansowych z modułów obecnie eksploatowanego systemu COMARCH ERP OPTIMA do systemu e-usługi, e) przepływ danych pomiędzy modułami obecnie eksploatowanego systemu do systemu e-usługi. Zamawiający informuje, że wyłoniony Wykonawca zamówienia otrzyma do wglądu posiadane przez Zamawiającego struktury danych obecnie eksploatowanego systemu przy zachowaniu następujących warunków : a) struktury danych będą udostępnione tylko w zakresie niezbędnym dla wykonania zamówienia, b) struktury będą udostępnione tylko po złożeniu przez Wykonawcę pisemnej deklaracji zachowania ich w poufności i nie wykorzystywaniu do celów innych niż wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”. Termin realizacji do 31.12.2017 r. Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 3. Zadanie nr 4 Wdrożenie usługi-e-cmentarz Cel i założenia: Zakup dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie obsługi i zarządzania cmentarzami dla realizacji e-usługi. Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym: d) kody źródłowe bazy danych; e) kody oprogramowania głównego; f) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi. Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to: e) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania; f) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania; g) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania; h) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany. Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych. Wymagany system winien oferować podstawowe funkcje wspomagające zarządzanie cmentarzem a które będą jednocześnie służyły przygotowaniu, przetworzeniu i udostępnianiu w ramach i na rzecz planowanej e-usługi publicznej. Podstawowe funkcje to : 1. Ewidencja, uporządkowanie i udostępnianie danych dotyczących osób pochowanych na cmentarzu i opiekunów grobów. 2. Utworzenie ksiąg zmarłych - wprowadzenie danych do aplikacji, w wyniku spisu z natury tj. danych z nagrobków i wpisania danych z ksiąg zmarłych oraz innych dokumentów ewidencyjnych będących w posiadaniu administracji cmentarzy w zakresie ilościowym do 4000 kwater w obu cmentarzach. 3. Wykonanie i opracowanie szczegółowej mapy cmentarzy w postaci graficznej wraz ze współrzędnymi geodezyjnymi kwater i lokalizacja GPS. 4. Zbudowanie mapy komputerowej cmentarzy zawierającej obrys i kształt cmentarza, oznaczenia sektorów, rzędów numerów grobów, aleje, pojedyncze groby. 5. Określenie wolnych miejsc mogących być rezerwacjami lub stanowić wolne miejsca do zagospodarowania. 6. Oznaczenie na mapie cmentarzy rezerwacji widniejących w dokumentacji papierowej posiadanej przez Administratora (wraz z podaniem ich współrzędnych geodezyjnych oraz pozycji GPS). 7. Zaprojektowanie wolnej części cmentarzy i nadanie nowym miejscom grzebalnym oznaczeń miejscowych, celem dalszej bezbłędnej ewidencji. Określenie niezbędnych wymiarów tj. odległości pomiędzy grobami, odległości od ścieżek i innych istotnych elementów cmentarza. 8. Indywidualna kartoteka dla danego grobu. 9. Opracowanie dokumentacji fotograficznej grobów (co najmniej dwie fotografie w zbliżeniu i perspektywie) na zakończenie wdrożenia systemu e-usługi. 10. Udostępnienie funkcji i danych lokalizacyjnych grobów zarówno w oparciu o dane GPS jak i współrzędne geodezyjne. 11. Udostępnienie możliwości wirtualnego spaceru po cmentarzach poprzez stronę www Zamawiającego. 12. Możliwość dodawania do kartoteki ewidencji zdjęć i filmów. Tak zgromadzone dane winny być podstawą do wykreowania i zdefiniowania i udostępniania nowej e-usługi opartej o : a) raportowania zbliżającego się końca trwałości grobu dla zarejestrowanej uprawnionej osoby (np. członka rodziny); b) obsługa czynności przedłużanie prawa do korzystania z miejsca pod groby murowane; c) obsługa procedury opłaty za korzystanie z cmentarzy, którą pobiera zarządca w wysokości określonej przez obowiązujące aktualnie regulacje prawne. Wymagane jest dokonanie niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym Systemem Informatycznym marki COMARCH ERP OPTIMA wspierającym zarządzanie firmą Zamawiającego. Integracja ta winna obejmować co najmniej : a) wspólną i ujednoliconą bazę słownikową (normatywną), b) wspólną i ujednoliconą Kartotekę Osobową, c) wspólną i ujednoliconą bazę faktur i rozrachunków (faktura inicjowana w systemie e-usługi), d) przepływ danych o rozrachunkach i rozliczeniach finansowych z obecnie eksploatowanego systemu COMARCH ERP OPTIMA do systemu e-usługi, e) przepływ danych pomiędzy modułami obecnie eksploatowanego systemu do systemu e-usługi. Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”. Termin realizacji do 30.09.2017 r. Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie 4. Zadanie nr 5 Stworzenie elektronicznej platformy obsługi klienta Cel i założenia: Zakup, dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania dla realizacji usług e-woda i e-cmentarz - specjalizowany Portal oraz Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta o nazwie roboczej zgk.bobrowniki.pl/EBOK przeznaczony do udostępniania i przetwarzania obu e-usług. Portal przeznaczony dla klientów Zamawiającego. Portal odgrywa fundamentalną rolę ponieważ decyduje o komfortowym dostępie do niezbędnych informacji i załatwienia spraw poprzez obie e-usługi. Jest to jeden z elementów wpływających na satysfakcję klienta. Zadowolenie klienta w ramach e-usług jest priorytetem dla Zamawiającego. Portal winien zostać stworzony zgodnie z zasadami użyteczności stron internetowych (Web-Usability) wg. których nawigacja po stronach Portalu dla Klienta powinna być prosta i intuicyjna. Oznacza to, że klient w intuicyjny sposób powinien móc odnaleźć interesujące go informacje i usługi. Oprogramowanie Portalu będzie również dostępne na platformach mobilnych, takich jak tablet lub smartfon. Portal i zaimplementowane w nim e-usługi czyli efekty projektu winny być dostępne powszechnymi kanałami komunikacji elektronicznej a w tym również założono i przewidziano korzystanie z usługi poprzez urządzenia mobilne np. takie jak tablety. Dzięki temu korzystanie z e-usług woda i cmentarz winno być możliwe niezależnie od miejsca przebywania klienta i wykorzystywanej technologii. Portal winien być wielojęzyczny (języki polski, angielski i niemiecki). Zastosowane interfejsy graficzne winny być przyjazne dla użytkownika. Generalnie planowany portal dla klientów musi się charakteryzować wysoka dostępnością i być zgodny ze standardami dostępności treści internetowych WCAG 2.0. Portal winien współdziałać z EPUAP2 poprzez jego bezpośrednie udostępnienie na Portalu jak i na rzecz e-usług. Przy czym portal i e-usługi winny obsługiwać równocześnie różne poziomy dojrzałości a to:  na poziomie dojrzałości 4/5 (transakcja / personalizacja)  na poziomie dojrzałości 3 (dwustronna interakcja)  na poziomie dojrzałości 1 (informacja). Wymagana obsługa z wykorzystaniem EPUAP2 w relacjach Zakład Gospodarki Komunalnej – Klient (mieszkaniec lub podmiot) w ramach e-usług. Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym: g) kody źródłowe bazy danych; h) kody oprogramowania głównego; i) opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi. Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to: i) w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania; j) w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania; k) w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania; l) w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany. Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych. Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny „Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki”. Termin realizacji do 31.12.2017 r. Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 – Zadanie nr 5.
Cpv glowny przedmiot 48620000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 693800,00
Waluta calosc PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - w przypadku zadania nr 1 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - w przypadku zadania nr 2 – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) - w przypadku zadania nr 3 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) - w przypadku zadania nr 4 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) - w przypadku zadania nr 5 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres Termin związania ofertą wynosi: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena oferowana
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas rozpoczęcia naprawy serwisowej
Znaczenie 15,00
  
Kryteria czas udzielonej gwarancji
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)