Dostawa i montaż urządzeń i osprzętu na potrzeby pracowni kształcenia zawodowego w zawodach technik chłodnictwa i klimatyzacji w Zespole Szkół nr 12 w Bydgoszczy zlokalizowanym przy ul Stawowej 41.

Data publikacji 2017-06-30
Data zakończenia 2017-07-10 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół nr 12 im. Jana III Sobieskiego w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542724-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006, 302000001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych (rok produkcji nie starszy niż 2016) maszyn, urządzeń i akcesoriów na potrzeby pracowni kształcenia zawodowego w zawodach technik chłodnictwa i klimatyzacji w Zespole Szkół nr 12 w Bydgoszczy zlokalizowanym przy ul. Stawowej 41 - w zakresie i na warunkach określonych w siwz z załącznikami, w tym w „Opisie przedmiotu zamówienia” – Załączniki nr 1, 2, 3 ,4 ,5 do siwz i wzorze umowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) dostawę i montaż urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, sprzętu oraz akcesoriów,
2) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji,
3) dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim,
4) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m. in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.
5) serwis maszyn i urządzeń w okresie rękojmi (dotyczy sprzętu i urządzeń podlegających serwisowaniu).
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. według podziału na 5 pakietów:
1) Pakiet I – Urządzenia klimatyzacyjno-wentylacyjne,
2) Pakiet II – Urządzenia chłodnicze,
3) Pakiet III – Urządzenia i osprzęt chłodniczy,
4) Pakiet IV – Komputery i projektory,
5) Pakiet V – Oprogramowanie komputerowe,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f039ea92-c927-4c3b-a98c-b8f13ee331d2
Biuletyn 542724-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół nr 12 im. Jana III Sobieskiego w Bydgoszczy
Regon 93057080
Zamawiajacy adres ulica Ul. Stawowa
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-323
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 373 88 78,
Zamawiajacy fax 52 373 88 78
Zamawiajacy email macierz@zselek.pl,
Adres strony url www.zselek.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zselek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Modernizacja i wyposażenie warsztatów i pracowni kształcenia praktycznego w szkołach zawodowych w Bydgoszczy – etap I” otrzymał dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego 2014-2020, w ramach Poddziałania 6.4.3 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w ramach ZIT, Schemat: Poprawa jakości usług edukacyjnych szkół zawodowych poprzez inwestycje w infrastrukturę i wyposażenie, w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż urządzeń i osprzętu na potrzeby pracowni kształcenia zawodowego w zawodach technik chłodnictwa i klimatyzacji w Zespole Szkół nr 12 w Bydgoszczy zlokalizowanym przy ul Stawowej 41.
Numer referencyjny ZS nr 12 -1/D/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych (rok produkcji nie starszy niż 2016) maszyn, urządzeń i akcesoriów na potrzeby pracowni kształcenia zawodowego w zawodach technik chłodnictwa i klimatyzacji w Zespole Szkół nr 12 w Bydgoszczy zlokalizowanym przy ul. Stawowej 41 - w zakresie i na warunkach określonych w siwz z załącznikami, w tym w „Opisie przedmiotu zamówienia” – Załączniki nr 1, 2, 3 ,4 ,5 do siwz i wzorze umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: 1) dostawę i montaż urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, sprzętu oraz akcesoriów, 2) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji, 3) dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim, 4) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m. in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim. 5) serwis maszyn i urządzeń w okresie rękojmi (dotyczy sprzętu i urządzeń podlegających serwisowaniu). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. według podziału na 5 pakietów: 1) Pakiet I – Urządzenia klimatyzacyjno-wentylacyjne, 2) Pakiet II – Urządzenia chłodnicze, 3) Pakiet III – Urządzenia i osprzęt chłodniczy, 4) Pakiet IV – Komputery i projektory, 5) Pakiet V – Oprogramowanie komputerowe,
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych
Data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga wykazania spełniania następującego warunku określonego w art. 22 ust. 1b uPzp, dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej, tj.: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek doświadczenia, jeżeli wykaże że wykonał - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum dwóch zamówień na dostawę urządzeń klimatyzacyjnych lub wentylacyjnych dla użytkowników na kwotę co najmniej 250.000,00 zł. każdy - w zakresie Pakietu nr I.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp,
Zakresie warunkow udzialu 1.Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
Inne dokumenty niewymienione 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru Zamawiającego). 2)*zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale), o którym mowa w pkt. V.4. niniejszej SIWZ 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1.1) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI.5.1) niniejszej SIWZ - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. VI.6. niniejszej SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 uPzp, w tym w przypadku: 1)zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2)zmiany warunków gospodarczych, 3)zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, 4)zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia – jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w pkt V.2. SIWZ, 5)zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia odpowiednio do zmienionych stawek. 6)okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2017-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I – Urządzenia klimatyzacyjno-wentylacyjne,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet I – Urządzenia klimatyzacyjno-wentylacyjne, dostawa i montaż
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Urządzenia chłodnicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Urządzenia chłodnicze- dostawa i montaż
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenia i osprzęt chłodniczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Urządzenia i osprzęt chłodniczy - dostawa i montaż
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Komputery i projektory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Komputery i projektory - dostawa i montaz
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Oprogramowanie komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie komputerowe dostawa
  

Criterion

Kryteria termin naprawy w ramach serwisu gwarancyjnego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin odpowiedzialnosci z tytułu rekojmi za wady
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)