GuidZP400 |
f039ea92-c927-4c3b-a98c-b8f13ee331d2
|
Biuletyn |
542724-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół nr 12 im. Jana III Sobieskiego w Bydgoszczy
|
Regon |
93057080
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Stawowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-323
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 373 88 78,
|
Zamawiajacy fax |
52 373 88 78
|
Zamawiajacy email |
macierz@zselek.pl,
|
Adres strony url |
www.zselek.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zselek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Modernizacja i wyposażenie warsztatów i pracowni kształcenia praktycznego w szkołach zawodowych w Bydgoszczy – etap I” otrzymał dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego 2014-2020, w ramach Poddziałania 6.4.3 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w ramach ZIT, Schemat: Poprawa jakości usług edukacyjnych szkół zawodowych poprzez inwestycje w infrastrukturę i wyposażenie, w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT).
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż urządzeń i osprzętu na potrzeby pracowni kształcenia zawodowego w zawodach technik chłodnictwa i klimatyzacji w Zespole Szkół nr 12 w Bydgoszczy zlokalizowanym przy ul Stawowej 41.
|
Numer referencyjny |
ZS nr 12 -1/D/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych (rok produkcji nie starszy niż 2016) maszyn, urządzeń i akcesoriów na potrzeby pracowni kształcenia zawodowego w zawodach technik chłodnictwa i klimatyzacji w Zespole Szkół nr 12 w Bydgoszczy zlokalizowanym przy ul. Stawowej 41 - w zakresie i na warunkach określonych w siwz z załącznikami, w tym w „Opisie przedmiotu zamówienia” – Załączniki nr 1, 2, 3 ,4 ,5 do siwz i wzorze umowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) dostawę i montaż urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, sprzętu oraz akcesoriów,
2) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji,
3) dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim,
4) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m. in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.
5) serwis maszyn i urządzeń w okresie rękojmi (dotyczy sprzętu i urządzeń podlegających serwisowaniu).
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. według podziału na 5 pakietów:
1) Pakiet I – Urządzenia klimatyzacyjno-wentylacyjne,
2) Pakiet II – Urządzenia chłodnicze,
3) Pakiet III – Urządzenia i osprzęt chłodniczy,
4) Pakiet IV – Komputery i projektory,
5) Pakiet V – Oprogramowanie komputerowe,
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga wykazania spełniania następującego warunku określonego w art. 22 ust. 1b uPzp, dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej, tj.: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek doświadczenia, jeżeli wykaże że wykonał - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum dwóch zamówień na dostawę urządzeń klimatyzacyjnych lub wentylacyjnych dla użytkowników na kwotę co najmniej 250.000,00 zł. każdy - w zakresie Pakietu nr I.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp,
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru Zamawiającego).
2)*zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale), o którym mowa w pkt. V.4. niniejszej SIWZ
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1.1) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków oraz brak podstaw wykluczenia.
4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI.5.1) niniejszej SIWZ - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. VI.6. niniejszej SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 uPzp, w tym w przypadku:
1)zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
2)zmiany warunków gospodarczych,
3)zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia,
4)zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia – jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w pkt V.2. SIWZ,
5)zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia odpowiednio do zmienionych stawek.
6)okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I – Urządzenia klimatyzacyjno-wentylacyjne,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I – Urządzenia klimatyzacyjno-wentylacyjne, dostawa i montaż
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia chłodnicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenia chłodnicze- dostawa i montaż
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia i osprzęt chłodniczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenia i osprzęt chłodniczy - dostawa i montaż
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Komputery i projektory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Komputery i projektory - dostawa i montaz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie komputerowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie komputerowe dostawa
|
| |