Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych - drób do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu

Data publikacji 2017-06-30
Data zakończenia 2017-07-10 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542772-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych - drób do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
Wymagania dla przedmiotu zamówienia:
Drób:
Opakowania powinny:
- być czytelnie oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- zawierać informację o nazwie produktu;
- zawartość netto wyrażana w jednostkach masy;
- posiadać nazwę i adres producenta;
- posiadać oznaczenie partii produkcji umożliwiającą identyfikację artykułu;
- posiadać etykiety z informacją w języku polskim.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bcf0bc66-726a-47b7-9e85-69b8eefb7eae
Biuletyn 542772-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
Regon 31332500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60834
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 848 10 11,
Zamawiajacy fax 61 848 49 90/91
Zamawiajacy email efilipiak@raszeja.poznan.pl,
Adres strony url www.raszeja.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Miejski
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.raszeja.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań. Oferty składa się w Kancelarii Szpitalnej, która mieści się w siedzibie Zamawiającego, wejście od ul. Poznańskiej, piwnica.
Nazwa nadana zamowieniu Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych - drób do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Numer referencyjny SR/XV-270-24-EFK/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych - drób do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu. Wymagania dla przedmiotu zamówienia: Drób: Opakowania powinny: - być czytelnie oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; - zawierać informację o nazwie produktu; - zawartość netto wyrażana w jednostkach masy; - posiadać nazwę i adres producenta; - posiadać oznaczenie partii produkcji umożliwiającą identyfikację artykułu; - posiadać etykiety z informacją w języku polskim.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: przez okres jednego roku – 12 miesięcy od daty podpisania umowy, lub do momentu wyczerpania zamówienia, sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb lub do wyczerpania przez Zamawiającego całości dostawy. Zamówienia winny być realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Spełnieniem warunku będzie posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia (decyzji) wydanego przez właściwe jednostki nadzorujące na prowadzenie działalności w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – jeżeli dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać min. jeden samochód dopuszczony do przewozu art. spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2010.136.914 tekst jednolity).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
Zakresie warunkow udzialu 1. Zezwolenie (decyzja) wydana przez właściwe jednostki nadzorujące na prowadzenie działalności w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca zawierający min. jeden samochód dopuszczony do przewozu art. spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2010.136.914 tekst jednolity) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 12 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty, załączniki i oświadczenia: 1.1. Specyfikacja Techniczna Zamówienia – wypełniona i podpisana przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). 1.2. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 2 do SIWZ). 1.3. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (Załącznik nr 3 do SIWZ). 1.4. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ). 1.5. Formularz oświadczenia I (Załącznik nr 6 do SIWZ). 1.6. Formularz oświadczenia II (Załącznik nr 7 do SIWZ). 1.7. Informacja o obowiązkach wynikających z przepisów o podatku VAT (Załącznik nr 8 do SIWZ). 1.8. Formularz oświadczenia III (Załącznik nr 9 do SIWZ). 1.9. Oświadczenie dotyczące transportu artykułów żywnościowych (Załącznik nr 10 do SIWZ). 1.10. Oświadczenie dotyczące jakości artykułów żywnościowych (Załącznik nr 11 do SIWZ). 1.11. Zaświadczenie potwierdzone opinią Inspektora Sanitarnego o spełnianiu warunków higieniczno – sanitarnych środka transportu służącego do przewozu przedmiotu zamówienia. 1.12. Oświadczenie Wykonawcy o wyrażeniu zgody na przedmiotowe kontrole ze strony Zamawiającego (Zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ). 1.13. Certyfikat lub zaświadczenie Wykonawcy o wprowadzonym i stosowanym systemie bezpieczeństwa żywności i żywienia HACCP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ (wzór umowy): - par. 3 ust. 4. Zmiana cen może nastąpić w wyniku okoliczności niezależnych od Stron umowy, takich jak: urzędowa zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o planowanej zmianie cen z co najmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem oraz przedstawić Zamawiającemu stosowny aneks do umowy pod rygorem nieważności zmiany. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT zmiana cen nastąpi z dniem wejścia w życie zmiany podatku VAT. - par. 3 ust. 5. Zamawiający przewiduje możliwość podpisania aneksu do umowy dopuszczającego zmianę oznaczenia przedmiotu umowy w zakresie nazwy wyrobu przy zachowaniu jego parametrów, nie zmieniającego ceny jednostkowej i wartości umowy. - par. 3 ust. 8. Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania całości wartości przedmiotu zamówienia, nie jest natomiast do tego zobowiązany. W przypadku wydłużenia okresu obowiązywania umową Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2017-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oferty zostaną otwarte dnia: 10.07.2017 r. o godz. otwarcia ofert 10:00, adres: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, Zamówienia Publiczne – III piętro Szpitala, pokój 361.

Criterion

Kryteria Cena oferty (brutto)
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)