Dostawa i wdrożenie systemu wideokonferencyjnego w komendach wojewódzkich Państwowej Straży Pożarnej na terenie woj. dolnośląskiego, woj. opolskiego i woj. śląskiego

Data publikacji 2017-06-30
Data zakończenia 2017-07-17 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt wideokonferencyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542433-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322320008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu wideokonferencyjnego w komendach wojewódzkich Państwowej Straży Pożarnej na terenie woj. dolnośląskiego, woj. opolskiego i woj. śląskiego, w następujących lokalizacjach:
a) Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu – 50-552 Wrocław, ul. Borowska 138
- Instalacja i konfiguracja zapasowego mostka wideokonferencyjnego,
- Instalacja i konfiguracja dwóch wideo terminali,
- Szkolenie 2 osób.
b) Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu – 45-005 Opole, ul. Budowlanych 1
- Instalacja i konfiguracja dwóch wideo terminali,
- Szkolenie 2 osób.
c) Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach – 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 36
- Instalacja i konfiguracja podstawowego mostka wideokonferencyjnego,
- Instalacja i konfiguracja dwóch wideo terminali,
- Szkolenie 2 osób.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23fc4153-2c71-4757-a19a-648155d4a2ec
Biuletyn 542433-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
Regon 17357400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wita Stwosza
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40042
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 326 215 000,
Zamawiajacy fax 326 215 115
Zamawiajacy email straz@katowice.kwpsp.gov.pl,
Adres strony url www.katowice.kwpsp.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Informacje dodatkowe zamawiajacy Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach działa w imieniu własnym i na rzecz Odbiorców wskazanych w Projekcie Umowy (§ 1 ust. 3) – załącznik nr 5 do SIWZ na podstawie pełnomocnictw do przeprowadzenia i udzielenia wspólnego zamówienia zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy Pzp.
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.katowice.kwpsp.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.katowice.kwpsp.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być napisana w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej złożona w siedzibie zamawiającego - Sekretariat główny pokój nr: 1.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach, ul. Wita Stwosza 36, 40-042 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie systemu wideokonferencyjnego w komendach wojewódzkich Państwowej Straży Pożarnej na terenie woj. dolnośląskiego, woj. opolskiego i woj. śląskiego
Numer referencyjny WT.2370.6.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu wideokonferencyjnego w komendach wojewódzkich Państwowej Straży Pożarnej na terenie woj. dolnośląskiego, woj. opolskiego i woj. śląskiego, w następujących lokalizacjach: a) Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu – 50-552 Wrocław, ul. Borowska 138 - Instalacja i konfiguracja zapasowego mostka wideokonferencyjnego, - Instalacja i konfiguracja dwóch wideo terminali, - Szkolenie 2 osób. b) Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu – 45-005 Opole, ul. Budowlanych 1 - Instalacja i konfiguracja dwóch wideo terminali, - Szkolenie 2 osób. c) Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach – 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 36 - Instalacja i konfiguracja podstawowego mostka wideokonferencyjnego, - Instalacja i konfiguracja dwóch wideo terminali, - Szkolenie 2 osób.
Cpv glowny przedmiot 32232000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ oraz nie podlegają wykluczeniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie sytuacji ekonomicznej należy spełnić następujące warunki: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy posiadają opłaconą aktualną polisę o wartości co najmniej 300 000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Dostawca nie może przedstawić dokumentu może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego powyżej warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw minimum jednej dostawy systemu wideokonferencyjnego lub dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości, daty, miejsca dostawy i podmiotów, na rzecz których dostawy były wykonane oraz do wskazanych pozycji z załączeniem dowodów ich dotyczących, czy zostały wykonane i prawidłowo ukończone lub są wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym z art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Dostawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.Zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Dostawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.Oświadczenie Dostawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentu potwierdzającego dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywną, lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 5. Oświadczenie Dostawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6. Oświadczenie Dostawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 2016 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016r., poz 716); 7. Oświadczenie Dostawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Dostawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 8. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Zakresie warunkow udzialu 1. Dokumenty potwierdzające że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw minimum jednej dostawy systemu wideokonferencyjnego lub dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości, daty, miejsca dostawy i podmiotów, na rzecz których dostawy były wykonane oraz do wskazanych pozycji z załączeniem dowodów ich dotyczących, czy zostały wykonane i prawidłowo ukończone lub są wykonane należycie. 2. Dowodami potwierdzającymi, czy zamówienie zostało wykonane należycie są: poświadczenia lub inne dokumenty jeżeli z przyczyn uzasadnionych o obiektywnym charakterze Dostawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeśli Dostawca składa oświadczenie zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. Dostawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego ww. dostawy zostały wcześniej wykonane. 3. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz zamówień lub dowody potwierdzające należyte wykonanie budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienie było wykonywane lub miało zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej Dostawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3 .W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów każdy z wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest złożyć: a) Komplet dotyczących go dokumentów wymienionych w pkt. 6.7.1 - 6.7.6.SIWZ b) Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy PZP – wzór stanowi Załącznik nr 7 SIWZ. 4. Oświadczenia składane przez wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których polega Dostawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz przez podwykonawców, składane są w oryginale. 5. Dostawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w tym osób fizycznych nie będących pracownikami Dostawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa taką informację w w/w Oświadczeniach. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7. Jeżeli Dostawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom na zdolnościach, których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy wypełnić odrębne Oświadczenia dla tych podwykonawców. 8 . Dokumenty wskazane w pkt 6.2., 6.3., 6.4. SIWZ, muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp. żąda od Dostawcy przystępującego do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w wysokości: - 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysiące PLN). 2. Wadium może być wniesione w formie jak określono w art.45. ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - NBP o/o Katowice, nr: 38 1010 1212 0050 1813 9120 0000, z dopiskiem: Wadium dla zamówienia: „ Dostawa i wdrożenie systemu wideokonferencyjnego w komendach wojewódzkich PSP” 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. We wskazanym wyżej przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest wymagane przez Zamawiającego ale niewystarczające do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w Sekretariacie głównym (pok. nr 1) a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty. Dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Dostawca jest związany ofertą. 7. Krajowi i zagraniczni Dostawcy wnoszą wadium w PLN. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy PZP, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać w sytuacji gdy: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, b. wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, c. zaistnieją zdarzenia siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, zamieszki, itp. d. zaistnieją, po stronie Zamawiającego, okoliczności od niego niezależne powodujące konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, e. zaistnieją po stronie Zamawiającego, okoliczności powodujące ograniczenie zakresu ilościowego lub rzeczowego przedstawionego w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Niedopuszczalna jest zmiana umowy, której konsekwencją będzie zwiększenie ceny przedmiotu umowy
IV 4 4 data 2017-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Warunki gwarancji i serwisu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)