Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Rozszerzenie działalności Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Kocku poprzez utworzenie Muzeum Historii Kocka

Data publikacji 2017-06-30
Data zakończenia 2017-07-11 00:00:00
Instytucja Miejsko - Gminna Biblioteka Publiczna
Miejscowość Kock
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542595-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie składa się z dwóch części, a jego przedmiotem jest
Część 1: Dostawa i montaż mebli oraz innych elementów wyposażenia
Część 2: Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i AV

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f848bd95-37cf-4048-b276-42477549b98d
Biuletyn 542595-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejsko - Gminna Biblioteka Publiczna
Regon 43125056500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marcina Stępnia
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Kock
Zamawiajacy kod pocztowy 21150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 478 17 77,
Zamawiajacy email mgbp.kock@wp.pl,
Adres strony url http://umigkock.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://umigkock.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://umigkock.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Kocku, ul. Jana Pawła II 29 21-150 Kock Sekretariat (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Rozszerzenie działalności Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Kocku poprzez utworzenie Muzeum Historii Kocka
Numer referencyjny ZP-02/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Zamówienie składa się z dwóch części, a jego przedmiotem jest Część 1: Dostawa i montaż mebli oraz innych elementów wyposażenia Część 2: Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i AV
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-30T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać: a) dla części 1 wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawy mebli (do zabudowy lub gotowe) o wartości zadania co najmniej 30 000,00 zł brutto; b) dla części 2 wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawy urządzeń multimedialnych (tj. telewizory, monitory LCD, komputery, laptopy i itp.) o wartości co najmniej 10 000,00 zł;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy odstępuje od żądania dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1.Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz ofertowy 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. W przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek popsuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy. 5. Formularz cenowy (wg załącznika nr 6)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli oraz innych elementów wyposażenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis W ramach zadania należy wykonać dostawę i montaż mebli oraz innych elementów wyposażenia, w tym: a) dostawa i montaż mebli do zabudowy zgodnie z projektem wykonawczym (rysunki M0-M9), b) dostawa mebli ruchomych (krzesła, fotele, stoły konferencyjne), c) dostawa elementów wyposażenia związanych z holem wielofunkcyjnym (podest sceniczny, kurtyny), d) dostawa pozostałych elementów wyposażenia poddasza (karnisze, wieszaki, żaluzje) oraz wyposażenie sanitariatów, e) dostawa i montaż wrzuty bibliotecznej.
  

Criterion

Kryteria Oferowana cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)