GuidZP400 |
635b2bcf-b4ed-414c-a104-2b8b47d3f9bc
|
Biuletyn |
542480-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczne Centrum Medyczne Spółka Akcyjna
|
Regon |
02049396100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Polanica-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57320
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 862 12 71; 862 11 21,
|
Zamawiajacy fax |
74 862 11 22
|
Zamawiajacy email |
zp@scm.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.scm.pl
|
Adres strony internetowej |
www.bip.scm.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.scm.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.scm.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Specjalistyczne Centrum Medyczne S.A. ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZP/PN/2017/55 - sprzęt IV
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego dla potrzeb Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
1
|
Okreslenie warunkow |
7.1.1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to
z odrębnych przepisów– na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
7.1.2. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust. 1b pkt. 2 ustawy – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
7.1.3. Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną i zawodową. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust.1b pkt. 3 ustawy – wg wzoru ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, oraz przedstawić „Wykaz wykonanych dostaw”- zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ oraz załączenie 3 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonane należycie. Dowodami tymi są w szczególności:
7.1.3.1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
7.1.3.2. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie powyżej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7.1.1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to
z odrębnych przepisów– na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
|
Zakresie warunkow udzialu |
7.1.2. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust. 1b pkt. 2 ustawy – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
przedstawić „Wykaz wykonanych dostaw”- zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ oraz załączenie 3 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonane należycie. Dowodami tymi są w szczególności:
7.1.3.1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
7.1.3.2. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie powyżej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
7.2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 25a, zgodne z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 ) ustawy wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ,
7.2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
7.2.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
7.2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (dokumenty przedmiotowe)
Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz z ofertą przedkłada:
10.1 Oryginalne materiały producenta (katalogi, wyciągi z katalogów lub broszury informacyjne) sporządzone w języku polskim, pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów oferowanego sprzętu i na tej podstawie dokonania oceny zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia i jednoznacznego stwierdzenia spełniania wszystkich wymogów stawianych w SIWZ. W przypadku wątpliwości, Zamawiający zastrzega sobie prawo do potwierdzenia spełnienia parametrów przez oferowane wyroby poprzez skorzystanie z informacji producenta zamieszczanych na powszechnie dostępnych stronach internetowych.
10.2 Deklarację Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi) i certyfikat CE (jeśli dotyczy)
lub
10.3 Materiały informacyjne dotyczące oferowanego wyrobu zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania określone przez zamawiającego, z nazwą producenta – w języku polskim.
10.4 Instrukcję obsługi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty instrukcji obsługi na nośniku danych
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wymagania dotyczące wadium
1. Na podstawie art. 45 ust.2 Zamawiający żąda wniesienia wadium, które wynosi dla poszczególnych pakietów:
Pakiet WADIUM
1 3 200,00
2 1 000,00
3 740,00
a. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu na konto Zamawiającego do godz. 11:00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
b. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
- w pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. o/Polanica Zdrój
27 1090 2327 0000 0001 0685 0550),
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r.
Nr 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240)
Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
Zwrot wadium.
a. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz z zastrzeżeniem ust. 3 pkt. 12.
b. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę
c. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy, żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
3. Zatrzymanie wadium.
a. Zamawiający zatrzyma wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa
w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
b. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
c. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
d. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane przez
Zamawiającego,
e. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
IV 4 4 data |
2017-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|