GuidZP400 |
ed093ce3-6d4f-47f4-aece-50067335be15
|
Biuletyn |
540097-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Gdyni
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Marszałka Piłsudskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81382
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
,
|
Zamawiajacy email |
umgdynia@gdynia.pl,
|
Adres strony url |
http://gdynia.pl/
|
Adres strony internetowej |
http://gdynia.pl/bip
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://gdynia.pl/bip
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://gdynia.pl/bip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ. Ofertę należy złożyć wsiedzibie Zamawiającego w Wydziale Komunikacji Społecznej i Informacji, Referat Promocji i PR Urząd Miasta Gdyni adres: Kancelaria Urzędu Miasta Gdyni ul. 10-Lutego 24 Adres: Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji, Referat Promocji i PR Urząd Miasta Gdyni adres: Kancelaria Urzędu Miasta Gdyni ul. 10-Lutego 24
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promujących miasto Gdynia
|
Numer referencyjny |
EZP 52/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promujących miasto Gdynia Zamówienie zostało podzielone na 5 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia.
Część I obejmująca dostawę: breloków odblaskowych-maskotka miś z nadrukiem
Część II obejmująca dostawę: toreb z polipropylenu oraz toreb papierowych z nadrukiem
Część III obejmująca dostawę: breloków w kształcie serca, koła oraz prostokąta z nadrukiem
Część IV obejmująca dostawę: worków żeglarskich z nadrukiem
Część V obejmująca dostawę: bidonów, smyczy oraz kart PCV z nadrukiem
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy Pzp.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp mogą zostać udzielone Wykonawcy wybranemu w toku niniejszego postępowania przetargowego, a ich wartość nie może przekroczyć 30% wartości zamówienia podstawowego, a ich przedmiotem mogą być usługi podobne do wskazanych w Załączniku nr 8 do siwz.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
7.1.1.1. zdolności technicznej, opisane w pkt 7.2. przez Zamawiającego oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp.
7.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
7.2.1. Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa w pkt 7.1. jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 dostawy gadżetów takich jak: brelok, torba, smycz i tym podobne o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto (dotyczy części I, II, III i V) oraz worków żeglarskich o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto dla części IV.
7.2.2. W sytuacji gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, do spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu wystarczające będzie wykazanie się przez Wykonawcę realizacją 2 dostaw, z których każda była o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym – ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób – organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, złożone nie wcześniej niż odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt 7.2.1 wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oferta składa się z:
13.2.1. Formularza oferty (wzór formularza oferty został określony został w załączniku nr 1 do SIWZ) oraz formularza cenowego o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e. Należy wypełnić formularz stosowanie do części zamówienia, której dotyczy oferta.
13.2.2. W części IV załączonej do oferty próbki stanowiącej integralną część oferty o której mowa w pkt 5.1.
13.2.2. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2A do SIWZ)
13.2.2.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2B do SIWZ)
13.2.3. Dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez podmiot trzeci na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, o ile wykonawca polega na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków(Załącznik nr 4 do SIWZ);
13.2.4. Dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w Załączniku nr 1 do siwz. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski.
13.2.5. Pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-07-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składne wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30 dni od ostatecznego terminy składania ofert
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 lipca 2017 r. godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Gdyni, adres: 10 Lutego 24 w pok. 507
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Materiałów Promujących Miasto Gdynia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część I obejmująca dostawę: breloków odblaskowych-maskotka miś z nadrukiem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Materiałów Promujących Miasto Gdynia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część II obejmująca dostawę: toreb z polipropylenu oraz toreb papierowych z nadrukiem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Materiałów Promujących Miasto Gdynia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część III obejmująca dostawę: breloków w kształcie serca, koła oraz prostokąta z nadrukiem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Materiałów Promujących Miasto Gdynia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV obejmująca dostawę: worków żeglarskich z nadrukiem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Materiałów Promujących Miasto Gdynia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-07T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część V obejmująca dostawę: bidonów, smyczy oraz kart PCV z nadrukiem
|
| |