GuidZP400 |
077aa0ed-4c23-491a-b18b-6ebfae7de0cf
|
Biuletyn |
543893-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła
|
Regon |
1525966300193
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 1 Praskiego Pułku
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05075
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 773-60-27,
|
Zamawiajacy fax |
22 773-60-99
|
Zamawiajacy email |
wesola.zp@um.warszawa.pl,
|
Adres strony url |
www.wesola.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wesola.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wesola.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą, za pomoca poslańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wesoła, ul. 1. Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa-Wesoła
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP, DOSTAWA I ROZSTAWIENIE PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA DO PRZEDSZKOLA Z ODDZIAŁEM ŻŁOBKOWYM PRZY UL. 1 PRASKIEGO PUŁKU 116
|
Numer referencyjny |
37/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem nowych mebli, pomocy szkolnych do Przedszkola z oddziałem żłobkowym przy ul. 1. Praskiego Pułku Nr 116
w Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie transportem Wykonawcy i rozstawienie wraz z montażem na miejscu nowych mebli szkolnych, pomocy szkolnych wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia ofert.
Dostawa pierwszego wyposażenia będzie odbywać się do Przedszkola z oddziałem żłobkowym przy ul. 1 Praskiego Pułku Nr 116 w Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy wraz z jego rozstawieniem i montażem we wskazanym miejscu.
Wymagania dotyczące mebli:
Płyty laminowane produkowane w klasie higieny E-1, zgodnie z normą PN-EN 14322. Struktura powierzchni płyt opracowana specjalnie dla potrzeb mebli biurowych.
Blaty odporne na wysokie temperatury (do 180ºC) oraz nie ulegające przebarwieniu pod wpływem takich substancji, jak: tusz do stempli, soki, kawa, tłuszcze, środki czystości.
Stoły i krzesła powinny odpowiadać normie PN-EN 1729-1:2007 i PN-EN 1729-2:2007
Wszystkie mocowania muszą być trwałe, wytrzymałe i wyposażone z zaślepki.
Na poniższe wyroby powinien być wystawiony certyfikat zgodności z odpowiednimi normami uwzględniającymi wymagania ergonomii, bezpieczeństwa i gwarancji dobrej jakości.
Zaleca się, aby Wykonawca przed wyprodukowaniem mebli dokonał pomiarów z natury.
Tolerancja wymiarów wynosi plus 0% i minus 2%.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające będą powtórzeniem tego podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
|
Data zakonczenia |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług dostawy mebli przedszkolnych, szkolnych i/lub biurowych o wartości nie mniejszej niż 150 000,- zł (brutto) każda - z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6. miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy działający na podstawie wpisu do rejestru),
2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg wzoru określonego w załączniku nr 2b. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum),
|
Zakresie warunkow udzialu |
wypełniony wykaz usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – wg wzoru określonego w zał. Nr 4. Należy wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług dostaw mebli przedszkolnych, szkolnych i/lub biurowych o wartości nie mniejszej niż 150 000,- zł (brutto) każda - z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu).
|
Inne dokumenty niewymienione |
informację o nienależeniu do grupy kapitałowej (informację zgodnie art. 24 ust. 11 ustawy, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert) wg wzoru określonego w załączniku nr 7 lub listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie informację/listę podmiotów składa każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum),
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 000,- zł (słownie: pięć tysięcy zł).
2. Wadium może być wniesione w:
a) w pieniądzu – wniesione przelewem bankowym na konto Urzędu Dzielnicy Wesoła
m.st. Warszawy - Nr konta: 52 1030 1508 0000 0005 5001 5129 – wymogiem jest, aby wadium wniesione zostało przed upływem terminu składania ofert;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że zobowiązania kasy są zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt 2 ustawy
z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)
3. Wadium wniesione w formach określonych w pkt. b, c, d, e, należy złożyć w kasie Urzędu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność
z oryginałem przez wykonawcę dołączyć do oferty.
4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu – kopię dowodu wniesienia wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć do oferty.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku korekty gabarytów części wyposażenia lub wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|