GuidZP400 |
6425c814-7dbc-4eef-aa47-83888056754f
|
Biuletyn |
543832-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1
|
Regon |
92215900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Tańskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mielec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
177 745 870,
|
Zamawiajacy fax |
177 745 871
|
Zamawiajacy email |
zso1@zso1.mielec.pl,
|
Adres strony url |
www.zso1.mielec.pl (biuletyn informacji publicznej)
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
szkoła publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zso1.mielec.pl (biuletyn informacji publicznej)
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zso1.mielec.pl (biuletyn informacji publicznej)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Mielcu, ul. Tańskiego 3, 39-300 Mielec,pokój nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia kuchni w ramach zadania pn. Przebudowa części budynku ZSO nr 1 w Mielcu dla potrzeb funkcjonowania szkolnej kuchni
|
Numer referencyjny |
KGO.261.3.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni w ramach zadania pn. Przebudowa części budynku ZSO nr 1 w Mielcu dla potrzeb funkcjonowania szkolnej kuchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) Tom 2 – Wzór umowy, b) Tom 3 – Opis przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostawy objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca, który zadeklaruje udzielenie gwarancji na okres dłuższy, aniżeli wymagane minimum otrzyma dodatkowe punkty podczas oceny ofert, zgodnie z zasadami, o których mowa w pkt. 14 IDW.
3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że spełnią one wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie / artykuły o jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji w Opisie przedmiotu zamówienia, oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Musi to być wyposażenie odpowiadające pod względem parametrów, funkcji i jakości wyposażeniu wskazanym przez Zamawiającego w opisie poszczególnych pozycji. Wyposażenie / artykuł równoważny musi spełniać warunek co do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia parametrów (kolorystyka, w tym rodzaj materiału z którego zrobiony jest artykuł, dł., wys., szer., gł., poj.). Zamawiający wymaga dostawy wyposażenia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie parametrów wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia: +/- 10% (za wyjątkiem parametrów określonych jako „minimalne” („min.”) oraz parametrów określonych w przedziale – w takich przypadkach obowiązują minimalne parametry lub przedział określony w Opisie przedmiotu zamówienia). Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie wyposażenia z innego materiału w stosunku do wskazanego w OPZ. Zamawiający wymaga wskazania w Kosztorysie Ofertowym oferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu (należy podać nazwę producenta oferowanego wyposażenia / artykułu a w niektórych przypadkach – numer katalogowy / model / nazwa własna). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do producentów oferowanego wyposażenia przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku wyposażenia, co do którego pojawią się wątpliwości jego równoważności w stosunku do wyposażenia sprecyzowanego (opisanego) przez Zamawiającego. Rysunki znajdujące się w Opisie przedmiotu zamówienia są przykładowe, Wykonawca powinien kierować się treścią opisu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do producentów oferowanego wyposażenia przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku wyposażenia, co do którego pojawią się wątpliwości jego równoważności w stosunku do wyposażenia sprecyzowanego (opisanego) przez Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane wyposażenie było nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy oraz by były nie używane. Oferowane wyposażenie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015.2164 ze zm.).
|
Cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-08-28T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
b) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4 lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lub zastępujący go dokument, o którym mowa w pkt 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 6.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnie potwierdzającym,że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7.Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów o których mowa w pkt III.4 lit. a dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia,a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 8.Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca przedstawi dokumenty o których mowa w pkt 7 dotyczące tego podwykonawcy. 9.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy PZP oraz w przypadkach:
1) zmiany w zakresie oferowanego wyposażenia / artykułu poprzez zaproponowanie wyposażenia innego producenta o parametrach tożsamych lub lepszych w przypadku wycofania z produkcji lub innych przyczyn niezależnych od Dostawcy uniemożliwiających realizację zamówienia, z zastrzeżeniem niezmienności ceny – po przedstawieniu przez Dostawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany,
2) zmiany umowy w przypadku, gdy zachowanie istniejących postanowień umowy będzie niemożliwe w skutek decyzji lub innych rozstrzygnięć organów administracji lub gdy zmiana będzie konieczna w celu umożliwienia wykonania umowy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa,
3) zmiany umowy w przypadku wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego,
4) zmiany terminu dostawy przedmiotu umowy ze względu na zmianę terminu realizacji robót budowlanych, co będzie skutkowało koniecznością skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań związanych z realizacją robót budowlanych, mających wpływ na termin dostawy przedmiotu zamówienia (uniemożliwiających dostawę lub montaż przedmiotu zamówienia).
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|