Dostawa trzydziestu czterech urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim

Data publikacji 2017-07-03
Data zakończenia 2017-07-11 00:00:00
Instytucja Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542862-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301211004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzydziestu czterech urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych ARiMR województwie małopolskim, stosownie do poniżej przedstawionych specyfikacji technicznej i podziału na zadania:

Zadanie I:

Lp. Parametr Urządzenie kopiujące A4 monochromatyczne w liczbie 31 sztuk
1 Technologia Elektrografia laserowa z użyciem tonera proszkowego, utrwalanie tonera bez użycia oleju
2 Rozmiar papieru A4, A5, koperty (C5, DL)
3 Szybkość druku Minimum 50 str./min. A4 (simplex)
4 Moduł druku dwustronnego Zainstalowany w urządzeniu
5 Rozdzielczość druku Minimum 1200x1200 dpi
6 Języki druku PCL5e lub PCL6, emulacja Postscript Level 3, bezpośredni druk dokumentów PDF (w wersji min. 1.4)
7 Skaner ADF min. 100 arkuszy, automatyczny jednoprzebiegowy duplex, skanowanie w kolorze
8 Szybkość skanowania jednostronnego Minimum 50 str./min (Mono)
9 Rozdzielczość skanowania Minimum 600x600 dpi (Mono)
10 Funkcje skanowania Skanowanie do: poczty e-mail, FTP, folderu sieciowego, USB, Zakres powiększania kopii z ADF 25-400%
11 Format skanowania Tiff, jpg, pdf, bezpieczny pdf, xps
12 Maksymalna wydajność miesięczna Nie mniej niż 200 000 stron
13 Pojemność podajników papieru min. 600 arkuszy
14 Zainstalowana pamięć Minimum 256MB, możliwość rozbudowy do min. 1280MB
15 Złącza zewnętrzne Ethernet 10/100, USB 2.0
16 FAX 33 kb/s
17 Obsługiwane systemy operacyjne dla Microsoft Windows 7-32bit/7-64bit/ 8/8.1-32bit/ 8/8.1-64-bit/ 2003 Server-32bit/ 2003 Server-64bit/2008 Server R2-64bit/2012 Server-64bit (sterownik uniwersalny) instalowany na Windows Server 2003/2008/2012
18 Obsługa Kolorowy panel dotykowy z obsługą w języku polskim, urządzenie dodatkowo wyposażone w stolik na kółkach wyprodukowany przez producenta urządzenia
19 Certyfikaty i standardy Urządzenie musi być produkowane zgodnie z normą Energy Star, urządzenie musi posiadać deklaracje CE
20 Materiały eksploatacyjne Ilość wszystkich materiałów eksploatacyjnych w komplecie z urządzeniem, która pozwoli na wydruk min. 15 000 stron A4 (zgodnie z normą ISO/IEC 19798). Materiały winny być oryginalne (markowane przez producenta drukarek), pełnowartościowe, nieregenerowane i nowe, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji
21 Gwarancja 24 miesiące, naprawa w miejscu eksploatacji. Udzielenie gwarancji nie może być uzależnione od zlecania przez Zamawiającego jakichkolwiek odpłatnych przeglądów serwisowych. Jeżeli Wykonawca dla zachowania gwarancji wymaga wykonywania przeglądów ich ewentualny koszt (obejmujący wszystkie niezbędne czynności, materiały, części i dojazd) musi zostać wliczony w cenę urządzenia. Wykonanie ewentualnego przeglądu nie może być uzależnione od ilości kopii, a jedynie od czasu eksploatacji urządzenia i nie wymaga zawiadomienia przez Zamawiającego.

Zadanie II:

Lp. Parametr Urządzenie kopiujące A3 kolorowe w liczbie 3 sztuk
1 Technologia Laserowa lub ledowa kolorowa
2 Rozmiar papieru Minimum A3, A4, A5, koperty (C5, DL)
3 Szybkość druku Minimum 50 str./min. (A4, mono); Minimum 45 str./min. (A4,kolor)
4 Moduł druku dwustronnego Zainstalowany w urządzeniu
5 Rozdzielczość druku Minimum 1200x1200 dpi (mono/kolor)
6 Języki druku PCL5e lub PCL6, emulacja Postscript Level 3, bezpośredni druk dokumentów PDF (w wersji min. 1.4)
7 Skaner ADF min. 100 arkuszy, automatyczny duplex, skanowanie w kolorze
8 Szybkość skanowania jednostronnego Minimum 50 str./min (Mono)
9 Rozdzielczość skanowania Minimum 600x600 dpi Mono
10 Funkcje skanowania Skanowanie do: poczty e-mail, FTP, folderu sieciowego, USB, Zakres powiększania kopii z ADF 25-400%
11 Format skanowania Tiff, jpg, pdf, bezpieczny pdf, xps
12 Maksymalna wydajność miesięczna Nie mniej niż 200 000 stron
13 Pojemność podajników papieru min. 1500 arkuszy
14 Zainstalowana pamięć Minimum 1024MB, możliwość rozbudowy do min. 2048MB
15 Złącza zewnętrzne Ethernet 10/100, USB 2.0
16 FAX 33 kb/s
17 Obsługiwane systemy operacyjne dla Microsoft Windows 7-32bit/7-64bit/ 8/8.1-32bit/ 8/8.1-64-bit/ 2003 Server-32bit/ 2003 Server-64bit/2008 Server R2-64bit/2012 Server-64bit (sterownik uniwersalny) instalowany na Windows Server 2003/2008/2012
18 Obsługa Kolorowy panel dotykowy z obsługą w języku polskim, urządzenie dodatkowo wyposażone w stolik na kółkach wyprodukowany przez producenta urządzenia
19 Certyfikaty i standardy Urządzenie musi być produkowane zgodnie z normą Energy Star, urządzenie musi posiadać deklaracje CE
20 Materiały eksploatacyjne Ilość wszystkich materiałów eksploatacyjnych w komplecie z urządzeniem, która pozwoli na wydruk min. 15 000 stron A4 mono i 10 000 stron A4 kolor (zgodnie z normą ISO/IEC 19752). Materiały winny być oryginalne (markowane przez producenta drukarek), pełnowartościowe, nieregenerowane i nowe, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji
21 Gwarancja 24 miesiące, naprawa w miejscu eksploatacji. Udzielenie gwarancji nie może być uzależnione od zlecania przez Zamawiającego jakichkolwiek odpłatnych przeglądów serwisowych. Jeżeli Wykonawca dla zachowania gwarancji wymaga wykonywania przeglądów ich ewentualny koszt (obejmujący wszystkie niezbędne czynności, materiały, części i dojazd) musi zostać wliczony w cenę urządzenia. Wykonanie ewentualnego przeglądu nie może być uzależnione od ilości kopii, a jedynie od czasu eksploatacji urządzenia i nie wymaga zawiadomienia przez Zamawiającego.

2. Urządzenia muszą zostać dostarczone przez Wykonawcę w miejsca wskazane w poniższej tabeli, a następnie wniesione w miejsce instalacji, rozpakowane i przygotowane do uruchomienia
Lp. Miejsce dostawy Ilość urządzeń kolorowych A3 Ilość urządzeń monochromatycznych A4
1 Bochnia, ul. Windakiewicza 9/1 0 2
2 Brzesko, ul. Szczepanowska 23 0 1
3 Chrzanów, ul. Fabryczna 16 0 1
4 Dąbrowa Tarnowska, ul. Piłsudskiego 33 0 2
5 Gorlice, ul. W. Pola 2 0 1
6 Limanowa, ul. Piłsudskiego 6 0 1
7 Myślenice, ul. Słowackiego100A 0 1
8 Nowy Sącz, ul. Kraszewskiego 44 0 1
9 Nowy Targ, ul. Składowa 7 0 1
10 Olkusz, ul. Bylicy 1 0 1
11 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10 0 1
12 Proszowice, ul. Krakowska 32 0 1
13 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19 0 1
14 Tarnów, ul. Krakowska 134 0 1
15 Zakopane, ul. Do Samków 29 0 1
16 Wadowice, ul. Mickiewicza 36 0 1
17 Niepołomice, ul. 3 Maja 2 0 1
18 Kraków, ul. Lubicz 25 3 12

3. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawców gwarancji na przedmiot zamówienia na minimalny okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedno wybrane lub obydwa zadania.
5. Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na obydwa zadania.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8e6e09d2-49ac-4ccc-a69b-f1ebb5f2f5a2
Biuletyn 542862-N-2017
Zamawiajacy nazwa Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Regon 1061308300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubicz
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31503
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 298 010,
Zamawiajacy fax 124 211 311
Zamawiajacy email makiela.wojciech@doplaty.gov.pl,
Adres strony url www.arimr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja wykonawcza
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.arimr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty mogą być składane wyłacznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa trzydziestu czterech urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim
Numer referencyjny BOR06.2610.05.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Jednemu wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na obydwie części.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzydziestu czterech urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych ARiMR województwie małopolskim, stosownie do poniżej przedstawionych specyfikacji technicznej i podziału na zadania: Zadanie I: Lp. Parametr Urządzenie kopiujące A4 monochromatyczne w liczbie 31 sztuk 1 Technologia Elektrografia laserowa z użyciem tonera proszkowego, utrwalanie tonera bez użycia oleju 2 Rozmiar papieru A4, A5, koperty (C5, DL) 3 Szybkość druku Minimum 50 str./min. A4 (simplex) 4 Moduł druku dwustronnego Zainstalowany w urządzeniu 5 Rozdzielczość druku Minimum 1200x1200 dpi 6 Języki druku PCL5e lub PCL6, emulacja Postscript Level 3, bezpośredni druk dokumentów PDF (w wersji min. 1.4) 7 Skaner ADF min. 100 arkuszy, automatyczny jednoprzebiegowy duplex, skanowanie w kolorze 8 Szybkość skanowania jednostronnego Minimum 50 str./min (Mono) 9 Rozdzielczość skanowania Minimum 600x600 dpi (Mono) 10 Funkcje skanowania Skanowanie do: poczty e-mail, FTP, folderu sieciowego, USB, Zakres powiększania kopii z ADF 25-400% 11 Format skanowania Tiff, jpg, pdf, bezpieczny pdf, xps 12 Maksymalna wydajność miesięczna Nie mniej niż 200 000 stron 13 Pojemność podajników papieru min. 600 arkuszy 14 Zainstalowana pamięć Minimum 256MB, możliwość rozbudowy do min. 1280MB 15 Złącza zewnętrzne Ethernet 10/100, USB 2.0 16 FAX 33 kb/s 17 Obsługiwane systemy operacyjne dla Microsoft Windows 7-32bit/7-64bit/ 8/8.1-32bit/ 8/8.1-64-bit/ 2003 Server-32bit/ 2003 Server-64bit/2008 Server R2-64bit/2012 Server-64bit (sterownik uniwersalny) instalowany na Windows Server 2003/2008/2012 18 Obsługa Kolorowy panel dotykowy z obsługą w języku polskim, urządzenie dodatkowo wyposażone w stolik na kółkach wyprodukowany przez producenta urządzenia 19 Certyfikaty i standardy Urządzenie musi być produkowane zgodnie z normą Energy Star, urządzenie musi posiadać deklaracje CE 20 Materiały eksploatacyjne Ilość wszystkich materiałów eksploatacyjnych w komplecie z urządzeniem, która pozwoli na wydruk min. 15 000 stron A4 (zgodnie z normą ISO/IEC 19798). Materiały winny być oryginalne (markowane przez producenta drukarek), pełnowartościowe, nieregenerowane i nowe, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji 21 Gwarancja 24 miesiące, naprawa w miejscu eksploatacji. Udzielenie gwarancji nie może być uzależnione od zlecania przez Zamawiającego jakichkolwiek odpłatnych przeglądów serwisowych. Jeżeli Wykonawca dla zachowania gwarancji wymaga wykonywania przeglądów ich ewentualny koszt (obejmujący wszystkie niezbędne czynności, materiały, części i dojazd) musi zostać wliczony w cenę urządzenia. Wykonanie ewentualnego przeglądu nie może być uzależnione od ilości kopii, a jedynie od czasu eksploatacji urządzenia i nie wymaga zawiadomienia przez Zamawiającego. Zadanie II: Lp. Parametr Urządzenie kopiujące A3 kolorowe w liczbie 3 sztuk 1 Technologia Laserowa lub ledowa kolorowa 2 Rozmiar papieru Minimum A3, A4, A5, koperty (C5, DL) 3 Szybkość druku Minimum 50 str./min. (A4, mono); Minimum 45 str./min. (A4,kolor) 4 Moduł druku dwustronnego Zainstalowany w urządzeniu 5 Rozdzielczość druku Minimum 1200x1200 dpi (mono/kolor) 6 Języki druku PCL5e lub PCL6, emulacja Postscript Level 3, bezpośredni druk dokumentów PDF (w wersji min. 1.4) 7 Skaner ADF min. 100 arkuszy, automatyczny duplex, skanowanie w kolorze 8 Szybkość skanowania jednostronnego Minimum 50 str./min (Mono) 9 Rozdzielczość skanowania Minimum 600x600 dpi Mono 10 Funkcje skanowania Skanowanie do: poczty e-mail, FTP, folderu sieciowego, USB, Zakres powiększania kopii z ADF 25-400% 11 Format skanowania Tiff, jpg, pdf, bezpieczny pdf, xps 12 Maksymalna wydajność miesięczna Nie mniej niż 200 000 stron 13 Pojemność podajników papieru min. 1500 arkuszy 14 Zainstalowana pamięć Minimum 1024MB, możliwość rozbudowy do min. 2048MB 15 Złącza zewnętrzne Ethernet 10/100, USB 2.0 16 FAX 33 kb/s 17 Obsługiwane systemy operacyjne dla Microsoft Windows 7-32bit/7-64bit/ 8/8.1-32bit/ 8/8.1-64-bit/ 2003 Server-32bit/ 2003 Server-64bit/2008 Server R2-64bit/2012 Server-64bit (sterownik uniwersalny) instalowany na Windows Server 2003/2008/2012 18 Obsługa Kolorowy panel dotykowy z obsługą w języku polskim, urządzenie dodatkowo wyposażone w stolik na kółkach wyprodukowany przez producenta urządzenia 19 Certyfikaty i standardy Urządzenie musi być produkowane zgodnie z normą Energy Star, urządzenie musi posiadać deklaracje CE 20 Materiały eksploatacyjne Ilość wszystkich materiałów eksploatacyjnych w komplecie z urządzeniem, która pozwoli na wydruk min. 15 000 stron A4 mono i 10 000 stron A4 kolor (zgodnie z normą ISO/IEC 19752). Materiały winny być oryginalne (markowane przez producenta drukarek), pełnowartościowe, nieregenerowane i nowe, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji 21 Gwarancja 24 miesiące, naprawa w miejscu eksploatacji. Udzielenie gwarancji nie może być uzależnione od zlecania przez Zamawiającego jakichkolwiek odpłatnych przeglądów serwisowych. Jeżeli Wykonawca dla zachowania gwarancji wymaga wykonywania przeglądów ich ewentualny koszt (obejmujący wszystkie niezbędne czynności, materiały, części i dojazd) musi zostać wliczony w cenę urządzenia. Wykonanie ewentualnego przeglądu nie może być uzależnione od ilości kopii, a jedynie od czasu eksploatacji urządzenia i nie wymaga zawiadomienia przez Zamawiającego. 2. Urządzenia muszą zostać dostarczone przez Wykonawcę w miejsca wskazane w poniższej tabeli, a następnie wniesione w miejsce instalacji, rozpakowane i przygotowane do uruchomienia Lp. Miejsce dostawy Ilość urządzeń kolorowych A3 Ilość urządzeń monochromatycznych A4 1 Bochnia, ul. Windakiewicza 9/1 0 2 2 Brzesko, ul. Szczepanowska 23 0 1 3 Chrzanów, ul. Fabryczna 16 0 1 4 Dąbrowa Tarnowska, ul. Piłsudskiego 33 0 2 5 Gorlice, ul. W. Pola 2 0 1 6 Limanowa, ul. Piłsudskiego 6 0 1 7 Myślenice, ul. Słowackiego100A 0 1 8 Nowy Sącz, ul. Kraszewskiego 44 0 1 9 Nowy Targ, ul. Składowa 7 0 1 10 Olkusz, ul. Bylicy 1 0 1 11 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10 0 1 12 Proszowice, ul. Krakowska 32 0 1 13 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19 0 1 14 Tarnów, ul. Krakowska 134 0 1 15 Zakopane, ul. Do Samków 29 0 1 16 Wadowice, ul. Mickiewicza 36 0 1 17 Niepołomice, ul. 3 Maja 2 0 1 18 Kraków, ul. Lubicz 25 3 12 3. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawców gwarancji na przedmiot zamówienia na minimalny okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedno wybrane lub obydwa zadania. 5. Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na obydwa zadania. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.
Cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tym zakresie żadnego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia: a) w przypadku zadania I (dostawa trzydziestu jeden urządzeń monochromatycznych) nie mniejszą niż 30 000 PLN, b) w przypadku zadania II (dostawa trzech urządzeń kolorowych) nie mniejszą niż 15 000 PLN, c) w przypadku złożenia oferty na obydwa Zadania nie mniejszą niż 45 000 PLN.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, a dotyczące jego doświadczenia tj. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę urządzeń drukujących lub kopiujących o wartości: a) W przypadku Zadania I (dostawa trzydziestu jeden urządzeń monochromatycznych) minimum 50 000 PLN brutto (dotyczy jednego kontraktu), b) W przypadku Zadania II (dostawa trzech urządzeń kolorowych) minimum 20 000 PLN brutto (dotyczy jednego kontraktu) c) W przypadku złożenia oferty na obydwa Zadania minimum 70 000 PLN brutto (dotyczy jednego kontraktu)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) oświadczenia wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; b) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu 1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający będzie wymagał złożenia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawcy), 2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie wymagał złożenia (sporządzonego wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zamawiający może dopuścić złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia UMOWA Nr ......................... zawarta w dniu ............ 2017 r. w Krakowie pomiędzy: Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, dalej “Zamawiającym”, reprezentowaną przez: Adama Ślusarczyka - Dyrektora Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, Danutę Grzybczyk – Kierownika Biura Finansowo-Księgowego Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR a ............................................................................................................................................... z siedzibą w .................. i adresem ..................................................., wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS…………………., /wpisaną do Centralne Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zwanym/-ą w dalszej części Umowy „Wykonawcą” reprezentowanym przez: - ....................................................................................... w wyniku wyboru oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 i nast. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.) zawarto umowę o następującej treści: § 1 DEFINICJE W niniejszej umowie następujące wyrażenia i określenia będą miały znaczenie zgodnie z podanymi poniżej definicjami: 1. Strony – Zamawiający i Wykonawca, wymienieni w preambule umowy. 2. Umowa – niniejsza Umowa wraz z załącznikami regulująca prawa i obowiązki Stron wynikające z niej i związane z jej wykonaniem 3. Sprzęt – urządzenia wielofunkcyjne o parametrach opisanych w załączniku nr 1 do Umowy 4. Miejsce Dostawy – lokalizacje wskazane w Załączniku nr 2 do niniejszej umowy. 5. Dni Robocze - okres od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Godziny robocze – godziny od 8.00-15.00 od poniedziałku do piątku w dni robocze. 7. Protokół Odbioru – dokument potwierdzający należyte wykonanie umowy lub jej części, stanowiący podstawę wystawienia faktury. § 2 PRZEDMIOT UMOWY 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż, dostarczenie oraz montaż i uruchomienie przez Wykonawcę Sprzętu w liczbie …. sztuk, zgodnego ze specyfikacją wynikającą z Załącznika Nr 1 do Umowy 2. Sprzedaż, dostarczenie, wniesienie oraz montaż i uruchomienie Sprzętu przez Wykonawcę ma nastąpić do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do Umowy. 3. Sprzęt, który zobowiązuje się dostarczyć Wykonawca będzie fabrycznie nowy, bez śladów używania. 4. Prawa własności do Sprzętu przechodzą na Zamawiającego z datą podpisania bez zastrzeżeń Protokołów Odbioru. § 3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE SPRZEDAJĄCEGO 1. Wykonawca oświadcza, że posiada konieczne doświadczenie i profesjonalne kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania Umowy i zobowiązuje się do wykonania Umowy przy zachowaniu najwyższej staranności określonej w art. 355 § 2 Kodeksu Cywilnego. 2. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do zatrudniania przy wykonywaniu niniejszej Umowy w charakterze pracowników lub podwykonawców osób zatrudnionych u Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od Umowy i zapłaty kary umownej określonej w § 7 ust. 5. § 4. TERMINY DOSTAWY I ODBIORY 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i uruchomić Sprzęt w Miejscu Dostawy w terminie ośmiu tygodni od dnia zawarcia Umowy. 2. Dostawy Sprzętu odbywać się będą w Godzinach Roboczych na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Wykonawca dostarczy Sprzęt zgodnie z warunkami niniejszej Umowy i poniesie pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem jego przypadkowej utraty albo uszkodzenia do chwili dokonania ich odbioru. 4. Odbiór Sprzętu w Miejscu Dostawy będzie następować w formie Protokołu Odbioru podpisywanego każdorazowo po dokonanej dostawie przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 5. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony do Miejsca Dostawy Sprzęt: a. jest niezgodny z zestawieniem ilościowym lub specyfikacją techniczną, b. posiada ślady zewnętrznego uszkodzenia lub używania, - Zamawiający odmówi jego odbioru, zaznaczając w Protokole Odbioru powody odmowy odbioru od Wykonawcy i wyznaczy 3 dniowy termin na usunięcie wad lub dostarczenie sprzętu zgodnego z zestawieniem ilościowym i specyfikacja techniczną. 6. W przypadku zastrzeżeń Zamawiającego, dotyczących dostarczonego Sprzętu, innych niż określone w ust 5, Strony określą w Protokole Odbioru przyczyny odmowy odbioru wraz z określeniem terminu dostarczenia Sprzętu nowego, wolnego od wad i usterek. § 5. GWARANCJA JAKOŚCI I RĘKOJMIA 1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony Sprzęt jest dobrej jakości oraz że spełnia wszystkie parametry określone w Załączniku Nr 1 do umowy. 2. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do: a) Udzielenia Zamawiającemu gwarancji na Sprzęt na okres wskazany w Załączniku nr 1 do Umowy; b) Wykonywania ewentualnych bezpłatnych przeglądów Sprzętu; c) Udzielenia Zamawiającemu 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone tonery. d) Zapewnienia pełnego serwisu gwarancyjnego. e) Zapewnienia czasu reakcji serwisu gwarancyjnego w ciągu pięciu dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia. W przypadku, gdy w przeciągu kolejnych trzech Dni Roboczych od dnia zgłoszenia awarii Sprzętu, nie będzie możliwa naprawa, Wykonawca udostępni nieodpłatnie na czas naprawy sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach. Termin na dostarczenie sprzętu zastępczego wynosi 3 Dni Robocze. W opisanym przypadku okres trwania gwarancji uszkodzonego Sprzętu będzie wydłużony o czas trwania naprawy. f) W przypadku trzykrotnej nieefektywnej naprawy Sprzętu składającego się na przedmiot umowy w okresie gwarancji, Kupującemu będzie przysługiwać nieodpłatna wymiana Sprzętu na nowy taki sam lub inny o nie gorszych parametrach. g) dokonywania wszelkich napraw gwarancyjnych w lokalizacjach wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy. h) wymiany wadliwych materiałów eksploatacyjnych, o których mowa w lit.c i dostarczenia oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, fabrycznie nowych, wolnych od wad. 3. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Umową obowiązywać będą ogólne warunki gwarancyjne producenta Sprzętu. 4. Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń gwarancyjnych w Dni Robocze za pomocą: a) faxu , nr faxu:................................................ b) e-maila, adres e-mail:.................................... c) poczty lub przekazanych osobiście przez przedstawiciela Zamawiającego. O każdej zmianie adresu e-maila lub numerów faksów Wykonawcy zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego w formie pisemnej. Powiadomienie o powyższych zmianach nie stanowi zmiany Umowy wymagającej sporządzenia aneksu. 5. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługują wobec Wykonawcy uprawnienia z tytułu rękojmi. 6. Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na konieczność stosowania przez niego przepisów dotyczących udzielania zamówień publicznych nie gwarantuje używania materiałów eksploatacyjnych pochodzących od producenta Sprzętu. Fakt stosowania materiałów innych niż pochodzące od producenta Sprzętu nie ma wpływu na zobowiązania gwarancyjne Wykonawcy. 7. Terminy rękojmi i gwarancji biegną od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołów Odbioru w Miejscu Dostawy. § 6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ Z TYTUŁU WAD PRAWNYCH 1. Wykonawca gwarantuje ponadto, że dostarczony Sprzęt nie jest obciążony wadami prawnymi. 2. W przypadku wystąpienia wad prawnych, Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy i żądania naprawienia poniesionej szkody. W przypadku wytoczenia przeciwko Zamawiającemu ewentualnego powództwa z powodu wad prawnych Sprzętu, Wykonawca zwróci Zamawiającemu poniesione koszty pomocy sądowej oraz poniesie konsekwencje finansowe zapadłego wyroku sądowego. § 7 KARY UMOWNE 1. W razie niewykonania przez Wykonawcę dostawy i uruchomienia Sprzętu w Miejscu Dostawy w terminie określonym w § 4 ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną – w wysokości 0,1 % kwoty łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1 za każdy dzień opóźnienia, niezależnie od jego przyczyn. 2. Jeżeli opóźnienie, o którym mowa w ust. 1, trwało będzie dłużej niż 5 Dni Roboczych, Zamawiający może, bez wyznaczenia dodatkowego terminu, odstąpić od Umowy, z zachowaniem prawa do naliczenia kwoty w wysokości 20% łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1 lub zażądać zapłaty kwoty w wysokości 30 % kwoty łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1. 3. W razie opóźnienia w terminie określonym w § 4 ust 5-6 na usunięcie wad Sprzętu stwierdzonych w trakcie odbioru, niezależnie od jego przyczyn ,Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,3 % kwoty łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1 za każdy dzień opóźnienia. 4. Jeżeli opóźnienie w usunięciu wad Sprzętu, o których mowa w § 4 ust 5-6, niezależnie od jego przyczyn, trwać będzie dłużej niż 5 Dni Roboczych, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu na usunięcie wad, z zachowaniem prawa do naliczenia kwoty w wysokości 20% łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1, bądź według własnego wyboru dokonać zastępczego usunięcia wad na koszt Wykonawcy, bez utraty uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w §3 ust. 2 lub naruszenia § 5 ust 2 lit g-i Umowy Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty w wysokości 10 % kwoty łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1. 6. W przypadku uchybienia któregokolwiek z terminów określonych w § 5, niezależnie od jego przyczyn, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,1 % kwoty łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1 za każdy dzień opóźnienia. Jeżeli opóźnienie przekroczy 7 dni Zamawiającemu przysługuje prawo żądania zapłaty kary umownej w wysokości 10% kwoty łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1. 7. Jeżeli na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę zobowiązań objętych Umową powstanie szkoda przewyższająca zastrzeżoną karę umowną, bądź szkoda powstanie z innych przyczyn niż zastrzeżono karę, Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowań na zasadach ogólnych. 8. Kwoty związane z odstąpieniem od Umowy oraz kary umowne płatne są w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania od Zamawiającego lub potrącane z przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia. 9. Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od zaistnienia przyczyny odstąpienia. § 8. WYNAGRODZENIE 1. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za odebrany Sprzęt wynagrodzenie łączne, ustalone na podstawie oferty Wykonawcy, w kwocie ................... zł plus należny podatek VAT ................ zł co daje łącznie kwotę brutto ............................ zł (słownie .................................. ). 2. W kwocie wymienionej w ust.1 mieszczą się koszty transportu, wniesienia Sprzętu do wskazanych lokalizacji, uruchomienia sprzętu, przeszkolenia pracowników Wykonawcy z zakresu obsługi Sprzętu i inne wydatki związane z wykonaniem Umowy. 3. Podstawę do wystawienia faktury stanowić będą Protokoły Odbioru w Miejscu Dostawy, podpisane przez Zamawiającego i Wykonawcę bez żadnych zastrzeżeń. 4. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 21 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury wraz z kompletem podpisanych bez zastrzeżeń Protokołów Odbioru. 5. Strony ustalają, że faktura, o której mowa w niniejszym paragrafie wystawiona zostanie na: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, zaś doręczona na adres: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków. 6. Błędnie wystawiona faktura lub brak kompletu podpisanych bez zastrzeżeń Protokołów Odbioru spowodują naliczenie ponownego 21 dniowego terminu płatności od momentu dostarczenia poprawionych lub brakujących dokumentów. 7. Za termin wykonania płatności będzie uważany dzień złożenia przez Zamawiającego dyspozycji przelewu płatności. 8. Zamawiający oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT i jest upoważniony do wystawiania i otrzymywania faktur VAT oraz posiada NIP: 526-19-33-940. 9. Wykonawca oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT i jest upoważniony do wystawiania i otrzymywania faktur VAT oraz posiada NIP: ………………………. §9 ZAWIADOMIENIA 1. Wszelkie zawiadomienia wymienione w Umowie, z wyjątkiem zgłoszeń gwarancyjnych w formach określonych w § 5 ust.4 lit. a-b), niezależnie od nazwy, pod którą występują, dla swojej skuteczności Strony muszą przekazać osobiście za potwierdzeniem odbioru lub pocztą poleconą za zwrotnym poświadczeniem ich odbioru i będą uważane za skutecznie doręczone w dniu ich odbioru. 2. Zawiadomienia, zapytania, informacje, nie wymienione w postanowieniach Umowy mogą być przesyłane faksem, doręczane osobiście, przesyłane kurierem lub listem. 3. Zawiadomienia będą wysyłane na adresy i numery telefaksów podane przez Strony. Każda ze Stron zobowiązana jest do informowania drugiej Strony o każdej zmianie miejsca siedziby lub numeru telefaksu. Jeżeli Strona nie powiadomiła o zmianie miejsca, siedziby lub numeru telefaksu, zawiadomienia wysłane na ostatni znany adres siedziby lub numer telefaksu, Strony uznają za doręczone. 4. Wszelkie terminy określone w Umowie są liczone od Dnia Roboczego następującego po dniu doręczenia pisma. § 10 ZMIANY UMOWY 1. Wszelkie uzupełnienia oraz zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków przewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu poprzedzającym zawarcie Umowy. § 11 ODSTĄPIENIE OD UMOWY W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy. § 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. W sprawach nie uregulowanych Umową mają zastosowania przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ewentualne spory mogące wyniknąć na tle wykonania Umowy w przypadku nie osiągnięcia porozumienia w drodze bezpośrednich negocjacji, rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego. 3. Załączniki wymienione w Umowie stanowią integralną część Umowy. 4. Umowę sporządzono w 4 jednobrzmiących egzemplarzach, w tym jeden egzemplarz dla Wykonawcy i trzy egzemplarze dla Zamawiającego. Wykonawca Zamawiający
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, - wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach, - niezależnych od wykonawcy okoliczności, które uniemożliwiają dostawę całości lub części asortymentu w terminie wskazanym przez Zamawiającego, - zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
IV 4 4 data 2017-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta może być sporządzona wyłącznie w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa trzydziestu jeden urządzeń kopiujących A4 monochromatycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Lp. Parametr Urządzenie kopiujące A4 monochromatyczne w liczbie 31 sztuk 1 Technologia Elektrografia laserowa z użyciem tonera proszkowego, utrwalanie tonera bez użycia oleju 2 Rozmiar papieru A4, A5, koperty (C5, DL) 3 Szybkość druku Minimum 50 str./min. A4 (simplex) 4 Moduł druku dwustronnego Zainstalowany w urządzeniu 5 Rozdzielczość druku Minimum 1200x1200 dpi 6 Języki druku PCL5e lub PCL6, emulacja Postscript Level 3, bezpośredni druk dokumentów PDF (w wersji min. 1.4) 7 Skaner ADF min. 100 arkuszy, automatyczny jednoprzebiegowy duplex, skanowanie w kolorze 8 Szybkość skanowania jednostronnego Minimum 50 str./min (Mono) 9 Rozdzielczość skanowania Minimum 600x600 dpi (Mono) 10 Funkcje skanowania Skanowanie do: poczty e-mail, FTP, folderu sieciowego, USB, Zakres powiększania kopii z ADF 25-400% 11 Format skanowania Tiff, jpg, pdf, bezpieczny pdf, xps 12 Maksymalna wydajność miesięczna Nie mniej niż 200 000 stron 13 Pojemność podajników papieru min. 600 arkuszy 14 Zainstalowana pamięć Minimum 256MB, możliwość rozbudowy do min. 1280MB 15 Złącza zewnętrzne Ethernet 10/100, USB 2.0 16 FAX 33 kb/s 17 Obsługiwane systemy operacyjne dla Microsoft Windows 7-32bit/7-64bit/ 8/8.1-32bit/ 8/8.1-64-bit/ 2003 Server-32bit/ 2003 Server-64bit/2008 Server R2-64bit/2012 Server-64bit (sterownik uniwersalny) instalowany na Windows Server 2003/2008/2012 18 Obsługa Kolorowy panel dotykowy z obsługą w języku polskim, urządzenie dodatkowo wyposażone w stolik na kółkach wyprodukowany przez producenta urządzenia 19 Certyfikaty i standardy Urządzenie musi być produkowane zgodnie z normą Energy Star, urządzenie musi posiadać deklaracje CE 20 Materiały eksploatacyjne Ilość wszystkich materiałów eksploatacyjnych w komplecie z urządzeniem, która pozwoli na wydruk min. 15 000 stron A4 (zgodnie z normą ISO/IEC 19798). Materiały winny być oryginalne (markowane przez producenta drukarek), pełnowartościowe, nieregenerowane i nowe, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji 21 Gwarancja 24 miesiące, naprawa w miejscu eksploatacji. Udzielenie gwarancji nie może być uzależnione od zlecania przez Zamawiającego jakichkolwiek odpłatnych przeglądów serwisowych. Jeżeli Wykonawca dla zachowania gwarancji wymaga wykonywania przeglądów ich ewentualny koszt (obejmujący wszystkie niezbędne czynności, materiały, części i dojazd) musi zostać wliczony w cenę urządzenia. Wykonanie ewentualnego przeglądu nie może być uzależnione od ilości kopii, a jedynie od czasu eksploatacji urządzenia i nie wymaga zawiadomienia przez Zamawiającego. Urządzenia muszą zostać dostarczone przez Wykonawcę w miejsca wskazane w poniższej tabeli, a następnie wniesione w miejsce instalacji, rozpakowane i przygotowane do uruchomienia Lp. Miejsce dostawy Ilość urządzeń monochromatycznych A4 1 Bochnia, ul. Windakiewicza 9/1 2 2 Brzesko, ul. Szczepanowska 23 1 3 Chrzanów, ul. Fabryczna 16 1 4 Dąbrowa Tarnowska, ul. Piłsudskiego 33 2 5 Gorlice, ul. W. Pola 2 1 6 Limanowa, ul. Piłsudskiego 6 1 7 Myślenice, ul. Słowackiego100A 1 8 Nowy Sącz, ul. Kraszewskiego 44 1 9 Nowy Targ, ul. Składowa 7 1 10 Olkusz, ul. Bylicy 1 1 11 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10 1 12 Proszowice, ul. Krakowska 32 1 13 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19 1 14 Tarnów, ul. Krakowska 134 1 15 Zakopane, ul. Do Samków 29 1 16 Wadowice, ul. Mickiewicza 36 1 17 Niepołomice, ul. 3 Maja 2 1 18 Kraków, ul. Lubicz 25 12 Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawców gwarancji na przedmiot zamówienia na minimalny okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa trzech urządzeń kopiujących A3 kolorowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Lp. Parametr Urządzenie kopiujące A3 kolorowe w liczbie 3 sztuk 1 Technologia Laserowa lub ledowa kolorowa 2 Rozmiar papieru Minimum A3, A4, A5, koperty (C5, DL) 3 Szybkość druku Minimum 50 str./min. (A4, mono); Minimum 45 str./min. (A4,kolor) 4 Moduł druku dwustronnego Zainstalowany w urządzeniu 5 Rozdzielczość druku Minimum 1200x1200 dpi (mono/kolor) 6 Języki druku PCL5e lub PCL6, emulacja Postscript Level 3, bezpośredni druk dokumentów PDF (w wersji min. 1.4) 7 Skaner ADF min. 100 arkuszy, automatyczny duplex, skanowanie w kolorze 8 Szybkość skanowania jednostronnego Minimum 50 str./min (Mono) 9 Rozdzielczość skanowania Minimum 600x600 dpi Mono 10 Funkcje skanowania Skanowanie do: poczty e-mail, FTP, folderu sieciowego, USB, Zakres powiększania kopii z ADF 25-400% 11 Format skanowania Tiff, jpg, pdf, bezpieczny pdf, xps 12 Maksymalna wydajność miesięczna Nie mniej niż 200 000 stron 13 Pojemność podajników papieru min. 1500 arkuszy 14 Zainstalowana pamięć Minimum 1024MB, możliwość rozbudowy do min. 2048MB 15 Złącza zewnętrzne Ethernet 10/100, USB 2.0 16 FAX 33 kb/s 17 Obsługiwane systemy operacyjne dla Microsoft Windows 7-32bit/7-64bit/ 8/8.1-32bit/ 8/8.1-64-bit/ 2003 Server-32bit/ 2003 Server-64bit/2008 Server R2-64bit/2012 Server-64bit (sterownik uniwersalny) instalowany na Windows Server 2003/2008/2012 18 Obsługa Kolorowy panel dotykowy z obsługą w języku polskim, urządzenie dodatkowo wyposażone w stolik na kółkach wyprodukowany przez producenta urządzenia 19 Certyfikaty i standardy Urządzenie musi być produkowane zgodnie z normą Energy Star, urządzenie musi posiadać deklaracje CE 20 Materiały eksploatacyjne Ilość wszystkich materiałów eksploatacyjnych w komplecie z urządzeniem, która pozwoli na wydruk min. 15 000 stron A4 mono i 10 000 stron A4 kolor (zgodnie z normą ISO/IEC 19752). Materiały winny być oryginalne (markowane przez producenta drukarek), pełnowartościowe, nieregenerowane i nowe, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji 21 Gwarancja 24 miesiące, naprawa w miejscu eksploatacji. Udzielenie gwarancji nie może być uzależnione od zlecania przez Zamawiającego jakichkolwiek odpłatnych przeglądów serwisowych. Jeżeli Wykonawca dla zachowania gwarancji wymaga wykonywania przeglądów ich ewentualny koszt (obejmujący wszystkie niezbędne czynności, materiały, części i dojazd) musi zostać wliczony w cenę urządzenia. Wykonanie ewentualnego przeglądu nie może być uzależnione od ilości kopii, a jedynie od czasu eksploatacji urządzenia i nie wymaga zawiadomienia przez Zamawiającego. Urządzenia muszą zostać dostarczone przez Wykonawcę w miejsca wskazane w poniższej tabeli, a następnie wniesione w miejsce instalacji, rozpakowane i przygotowane do uruchomienia. Miejsce dostawy Ilość urządzeń kolorowych A3: Kraków, ul. Lubicz 25: 3 Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawców gwarancji na przedmiot zamówienia na minimalny okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.
  

Criterion

Kryteria szybkość skanowania
Znaczenie 10,00
  
Kryteria długośc okresu gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)